Nou. Schijnbaar vond mijn familie het ook niet zo boeiend, heb ik ook jaren überhaupt geen tv gekeken en ja geen idee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe kan je daar ook helemaal niks van meekrijgenDat je niet kijkt oke maar niet weten van het bestaan ervan ...
Verkeerde account, Lospedrodinges.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou zat er prima eigenlijk. Ben helemaal gebrauwereerd (wat hoe schrijf je dit) hierdoor. Laat het leven maar weer beginnen zodat ik niet achter dit soort dingen hoef te komen.
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkeerde account, Lospedrodinges.
Myrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.
Ohja mooi is dat. Hij kan met moeite 3x achter elkaar zijn naam foutloos typen, maar weet wel alles altijd beter dan welke expert dan ook, op basis van van die halve wappiebronnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.
Ja. Gisteren ging de discussie nog wel, maar ben na een paar wap argumenten van anderen maar gestopt en lees nu alleen nog maar mee. Hilarisch.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja mooi is dat. Hij kan met moeite 3x achter elkaar zijn naam foutloos typen, maar weet wel alles altijd beter dan welke expert dan ook, op basis van van die halve wappiebronnen.
Je hebt er echt kijk op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkeerde account, Lospedrodinges.
😘quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr
Mis je niks aan, een losdop in je sc
🥵quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Azula het volgende:
[..]
😘
Nee dat blijkt. Lekker daar laten vooral niet mentionen.
Ach ja het is net als met de toppers; raar als je niet weet dat ze bestaan maar om er nou daadwerkelijk naar te kijken en te luisteren ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Schijnbaar vond mijn familie het ook niet zo boeiend, heb ik ook jaren überhaupt geen tv gekeken en ja geen idee.
Ben er zelf toch ook verbaasd over.
Maar dan zie je heel Nederland ook in outfitjes lopen enzo (ik leef dus vooral buitenshuis normaliter en niet voor de tv enzo) en zie niet echt mensen met kruizen rondlopen of met marteltuig tijdens Pasen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja het is net als met de toppers; raar als je niet weet dat ze bestaan maar om er nou daadwerkelijk naar te kijken en te luisteren ...
Een groot raadselquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
Zijn jullie er al achter die rare Utrecht supporter is trouwens?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
Zijn jullie er al achter die rare Utrecht supporter is trouwens?
Ja, ik hou echt niet bij wie er allemaal naar kutmuziek luistertquote:
De titel van t nummer, eiquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik hou echt niet bij wie er allemaal naar kutmuziek luistert
Het gaat er gewoon om dat het bijzonder is dat je er helemaal niks van meekrijgt. Echt fucking bizar dit myrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar dan zie je heel Nederland ook in outfitjes lopen enzo (ik leef dus vooral buitenshuis normaliter en niet voor de tv enzo) en zie niet echt mensen met kruizen rondlopen of met marteltuig tijdens Pasen.
EZG?quote:
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat het bijzonder is dat je er helemaal niks van meekrijgt. Echt fucking bizar dit myrr
Altijd beter dan aan een kruis genageldquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.
EZG is de rapperquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
EZG?
of bedoel je Kiid? die debiel zie ik gewoon nog onder zn eigen account posten
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.quote:
Kijk die van vorig jaar maar terug, dit is helemaal fout.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.
Lekker een beetje met zn zak spelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk die van vorig jaar maar terug, dit is helemaal fout.
Zullen we een keer samen naar de kerk?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.
Lees de Bijbel al af en toe en dat vind ik voldoende.
Lijkt me Heerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker een beetje met zn zak spelen
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen naar de kerk?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.
Lees de Bijbel al af en toe en dat vind ik voldoende.
Kan wel regelen dat er iemand overlijdt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.
Begon uit verveling en interesse dat ding te lezen omdat het het enige boek in huis was dat ik nog niet gelezen heb.
Ja maar Covid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan wel regelen dat er iemand overlijdt?
En als mensen trouwen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.
Begon uit verveling en interesse dat ding te lezen omdat het het enige boek in huis was dat ik nog niet gelezen heb.
1 keer een vriendin. Dat doen verder de mensen die ik ken niet in de kerk maar heb sowieso vrij weinig huwelijken meegemaakt.quote:
Ja en jij denkt natuurlijk dat God dat niet ziet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef Azula het volgende:
Ik ben zo erg dat ik tijdens die bid momenten samen met nog een paar mensen gewoon om me heen of vooruit sta te kijken.
Als Hij overal is, dan ook in jou.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.
Ben een eerlijk mens dat niemand echt kwaad doet of veroordeelt op onbelangrijke zaken itt tot religieuzen dus maakt niet uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en jij denkt natuurlijk dat God dat niet ziet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als Hij overal is, dan ook in jou.
Oh ik vind wel dat je in een kerk moet trouwenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
1 keer een vriendin. Dat doen verder de mensen die ik ken niet in de kerk maar heb sowieso vrij weinig huwelijken meegemaakt.
Ja geloof ik welquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben een eerlijk mens dat niemand echt kwaad doet of veroordeelt op onbelangrijke zaken itt tot religieuzen dus maakt niet uit.
Oh. Nee ik trouw liever op een eiland ofzo of iig buiten. Of een kasteel zoiets. Niet een kerk hoor, zou me totaal schijnheilig voelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik vind wel dat je in een kerk moet trouwen
Elkaar eeuwige trouw beloven in het aangezicht van de Heerquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je in de kerk gaan doen dan
Traditie is belangrijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh. Nee ik trouw liever op een eiland ofzo of iig buiten. Of een kasteel zoiets. Niet een kerk hoor, zou me totaal schijnheilig voelen.
Eeuwige trouw sowieso maar dan in het aangezicht van de met plastic bevuilde zee en een glimmend hoofd en pluishaar wegens het klamme klimaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven in het aangezicht van de Heer
Nou. Fijn dat wij geen dergelijke traditie hebben maar het heeft absoluut iets heel erg moois in zo’n grote mooi gedecoreerde zaal te trouwen als het je ding isquote:
Oh ik ben ook niet religieus hoor. Maar vind zo'n kathedraal en bellen wel mooiquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Fijn dat wij geen dergelijke traditie hebben maar het heeft absoluut iets heel erg moois in zo’n grote mooi gedecoreerde zaal te trouwen als het je ding is
Zou het zelf alleen niet doen omdat ik absoluut niet religieus ben en nog minder schijnheilig. Zou dat wel een ding vinden hoor.
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet religieus hoor. Maar vind zo'n kathedraal en bellen wel mooi
Wat een mooie gedachtequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.
Dus daar dan een beetje ja en amen doen terwijl die priester heel God staat te prediken in naam van mijn huwelijk zou ik echt niet trekken.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij wel eens aan de pillen gezeten in de kerk?
Iedereen is welkom in het huis van god toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.
Dus daar dan een beetje ja en amen doen terwijl die priester heel God staat te prediken in naam van mijn huwelijk zou ik echt niet trekken.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geloof niet dat het echt een vrouw is, laat staan een knappe
Nee maar om daar dan wel te gaan trouwen... snap jequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in het huis van god toch?
Je hoeft perse een kerkelijke dienst te doen.
Dan loop je over die graven heen terwijl je helemaal van de wereld bent. Nooit gedaan hoor is erg onrespectvolloosquote:
Vind het juist wel toepasselijk die mensen zijn ook van de wereld he hahaquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan loop je over die graven heen terwijl je helemaal van de wereld bent. Nooit gedaan hoor is erg onrespectvolloos
Maar de mensen van die graven die liggen weer in de wereld dus das ook weer van meh.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het juist wel toepasselijk die mensen zijn ook van de wereld he haha
Ik snap je wel hoor. Zou het alleen zelf graag willenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee maar om daar dan wel te gaan trouwen... snap je
Snap ik. Is echt m’n eigen ding dat ik het niet kan (omdat ik er te zwaar aan til I guess) maar begrijp 100% voor anderen dat ze het wel zo doen. Helemaal als het traditie is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Zou het alleen zelf graag willen
Als je erop ligt dan kan je er ook in, het ligt minder ver uit elkaar dan je doet denken. Het is dan aan jou of je van die wereld af wil of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar de mensen van die graven die liggen weer in de wereld dus das ook weer van meh.
Ik wil hier niet eens over nadenken eigenlijk. Heb teveel begrafenissen meegemaakt en teveel opgezocht over graven. Volgende onderwerp.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je erop ligt dan kan je er ook in, het ligt minder ver uit elkaar dan je doet denken. Het is dan aan jou of je van die wereld af wil of niet.
Alleen? Wat eenzaamquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met Valentijnsdag nog gegeten
Love it, wat zocht je zoal op over graven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik wil hier niet eens over nadenken eigenlijk. Heb teveel begrafenissen meegemaakt en teveel opgezocht over graven. Volgende onderwerp.
Wil je de topics gescheiden houden? In onz ben ik mezelfquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Ja nou echt, maar ik klap nu dicht wat moet ik doen help
Tot nu vooral desk over verschillende culturen, hier in NL, wet- en regelgeving, grafmonumenten, ontbinding, soorten graven/ begraafplaatsen, binnenkanten zo ver je dat kunt vinden online. Wil ook voor studie mee gaan lopen met delvers en proces voorafgaand ter aarde bestelling op verschillende leeftijden (maar Covid dus kan niet heb al geprobeerd). Heb wel al bij een opruiming voor nog te ruimen graven meegekeken maar dat was alleen stenen trekken. Het werkelijke delven wordt uitbesteed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Love it, wat zocht je zoal op over graven?
Ik ben al vier jaar verloofdquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die hebt met je vreemde gedrag
Ziedendquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die hebt met je vreemde gedrag
Dus als vrouwelijk stel in de kerk gaan trouwenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben al vier jaar verloofd
Dat is niet om te lachenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:51 schreef Modus het volgende:
Wel een beetje grafstemming zo ineens hier
HAA HHAA HAAAAAAAA
WHIE HIE HIIIEEEEEEEEEEE
Dat is wel erg langquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben al vier jaar verloofd
Wel een kerk vinden die dat okay vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Dus als vrouwelijk stel in de kerk gaan trouwen![]()
![]()
Hoppa. Hou van dit.
Eeeuhhquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Tot nu vooral desk over verschillende culturen, hier in NL, wet- en regelgeving, grafmonumenten, ontbinding, soorten graven/ begraafplaatsen, binnenkanten zo ver je dat kunt vinden online. Wil ook voor studie mee gaan lopen met delvers en proces voorafgaand ter aarde bestelling op verschillende leeftijden (maar Covid dus kan niet heb al geprobeerd). Heb wel al bij een opruiming voor nog te ruimen graven meegekeken maar dat was alleen stenen trekken. Het werkelijke delven wordt uitbesteed.
Niet perse zin dit te bespreken in de sc eigenlijk.
Mocht een lurker werkzaam in dit veld dit lezen dm me.
Paar keer uitgesteld. Toen kwam Covid. Maar het had geen haast en dat heeft het nog steeds niet.quote:
Ja, jij vraagt er toch om? We moesten een onderwerp uitkiezen voor een vak en ik koos graven. Maar die fucking Covid. Heb heel plan liggen, kan niet uitvoeren.quote:
Vind het mooi hoor maar het is gewoon heel veel informatie in een keer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja, jij vraagt er toch om? We moesten een onderwerp uitkiezen voor een vak en ik koos graven. Maar die fucking Covid. Heb heel plan liggen, kan niet uitvoeren.
Je kunt er maar beter een ring omdoen. Dan kan het in ieder geval niet meer voorbij gaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar keer uitgesteld. Toen kwam Covid. Maar het had geen haast en dat heeft het nog steeds niet.
Ja nou dit was de beknopte versie, maar als je brein deze alinea niet aankan, moet je geen inhoudelijke vragen stellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het mooi hoor maar het is gewoon heel veel informatie in een keer.
Niet zo uit de hoogte doen nu, het gaat over graven en die liggen juist erg laag bij de grond.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja nou dit was de beknopte versie, maar als je brein deze alinea niet aankan, moet je geen inhoudelijke vragen stellen.
Wij zijn twee zwanen, een paartje voor het levenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter een ring omdoen. Dan kan het in ieder geval niet meer voorbij gaan
Lol wat naïefquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij zijn twee zwanen, een paartje voor het leven
De weg weet ik wel ja.quote:
Ja hallo. Ik zit helemaal gepassioneerd te vertellen en dan werp je me zo de grond in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet zo uit de hoogte doen nu, het gaat over graven en die liggen juist erg laag bij de grond.
Hihiquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik zit helemaal gepassioneerd te vertellen en dan werp je me zo de grond in.
Oke zand eroverquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik zit helemaal gepassioneerd te vertellen en dan werp je me zo de grond in.
als ik 1 cent kreeg voor iedere keer dat braddie een tijdje niet zou streamen maar het toch deed zou ik nu 1 euro 52 hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:11 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie gaat niet meer strwamen tot hij 1k subs heeft. Ernstig.
Gewoon Crip bellen en afspreken. Beetje kontlikken, vibrator erin, hard laten pijpen en dat kale doosje volspuiten. Wat is daar moeilijk aan? Wel minder van die 2,5 uur reizen. Wil ik best, maar dan moet het voor meerdere dagen zijn.quote:
Je zal je er maar zo druk om maken dat je het verkondigd in KLB zeg, nou nou.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:11 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie gaat niet meer strwamen tot hij 1k subs heeft. Ernstig.
Ik maak me niet druk, het is gewoon een geweldige topshow.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zal je er maar zo druk om maken dat je het verkondigd in KLB zeg, nou nou.
Dan is het wel groots inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zal je er maar zo druk om maken dat je het verkondigd in KLB zeg, nou nou.
Thanks, eet elke dag spinazie en ze blijven maar groter worden.quote:
Heb je haar nummerquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon Crip bellen en afspreken. Beetje kontlikken, vibrator erin, hard laten pijpen en dat kale doosje volspuiten. Wat is daar moeilijk aan? Wel minder van die 2,5 uur reizen. Wil ik best, maar dan moet het voor meerdere dagen zijn.
En natuurlijk na elke beurt lekker eten.
quote:
Al had ik die. Zou ik nooit geven zonder haar toestemming.quote:
Pas je goed op jezelf nu je between jobs bent?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Al had ik die. Zou ik nooit geven zonder haar toestemming.
Om er even op terug te komen. De ingrediënten voor dat voedsel dat zij kan bereiden moet je wel zelf zorgen via een boodschappenlijstje, gewoon respect. Ik zou het ervoor over hebben. Weet zeker dat ze supergeil en schoon is.
Denk je wel eens aan Crip terwijl je je anus bewerkt met een bierfles, Niels?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Al had ik die. Zou ik nooit geven zonder haar toestemming.
Om er even op terug te komen. De ingrediënten voor dat voedsel dat zij kan bereiden moet je wel zelf zorgen via een boodschappenlijstje, gewoon respect. Ik zou het ervoor over hebben. Weet zeker dat ze supergeil en schoon is.
Ja, zelfs ik kan ambtenaar worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pas je goed op jezelf nu je between jobs bent?
Hansje zou weer prima passen hier, zeg maar dat de sfeer niet zo gespannen is en dat ik hem binnen een week verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:15 schreef Catkiller het volgende:
En je krijgt de groeten van HPLC.
Die neuken ook als gekken, ik zeg doen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik kan ambtenaar worden.
Welnee, maar Crip was best wel apart hier. beetje triggered. Net als ik overigens. Denk dat ik het best met 'r zou kunnen vinden IRL.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je wel eens aan Crip terwijl je je anus bewerkt met een bierfles, Niels?
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Crip is toch met hoofddoek?
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Proostquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Makrelis het volgende:
Ja, sorry. Ben met datamining bezig dat gaat supersnel en het is in vijandelijk gebied. Kwartiertje nog en dan zijn de cargoholds vol.
Nooit terug gekomen van een vakantie naar Marokkoquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:40 schreef Makrelis het volgende:
Ok done. Mah, Crip zal wel getrouwd zijn nu, maar ze had echt een vrij ondeugende mond hier. Prima man. Laat gaan.
Op zich wel beterquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit terug gekomen van een vakantie naar Marokko
Treurig wel
I see. Ik ga even naar de winkel. Over Marokko kan ik wel wat zeggen na 2020..quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit terug gekomen van een vakantie naar Marokko
Treurig wel
al was ze soms best aardig voordat ze radicaliseerdequote:
Niels wat is dit allemaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon Crip bellen en afspreken. Beetje kontlikken, vibrator erin, hard laten pijpen en dat kale doosje volspuiten. Wat is daar moeilijk aan? Wel minder van die 2,5 uur reizen. Wil ik best, maar dan moet het voor meerdere dagen zijn.
En natuurlijk na elke beurt lekker eten.
Ik dacht dat je een oude quote had gepakt maar hij is echt weer terugquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels wat is dit allemaal
Haha preciesquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een oude quote had gepakt maar hij is echt weer terug
@Le_Professeurquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
Even kijken of prof en chloro met elkaar gaan communiceren
Paardjes borstelen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Even een lokquote anders blijft ie maar doorgaan over paardjes borstelen.
Dacht dat Nelis alleen met aliens speelde in star trekquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Red Dead Redemption 2
Geilquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pas maar op straks gaat hij jouw paardje borstelen.
Volgens mij kijkt Chia niet heel veel pornoquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
Dat moet iemand beter kunnen.
Al zal die vast porno kijken nu..
Nee die heeft vast zelf genoeg fantasies, durf te wedden dat @Chia wel van de bdsm is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt Chia niet heel veel porno
Hey gigi 🥰quote:
wtf is ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:34 schreef Makrelis het volgende:
Ehm, goed. Marokko en marrokaanse mensen. Niet generaliseren. Er was een voorval in de procesindustrie van de Rijnmond ergens herfst vorig jaar.
Mij proberen uit te huwelijken om een vrouw van daar hier aan een paspoort te helpen, maar ze had een vriendje. Ging puur om de verblijfsvergunning / het paspoort. Ik zou er voor betaald worden.
![]()
Verder prima collega voor het werk, best wel goed vertrouwen. ""Kom maar met een foto", zei ik. Zo gezegd zo gedaan.
Toen heb ik gezegd: "Realiseren jullie je wel dat ik GVD strafbaar ben om een schijnhuwelijk te regelen?" "En nu opzouten".
Met het werk zelf kon ik die man zeker vertrouwen. Hij wilde gewoon iets goeds regelen voor z'n nichtje en dat begrijp ik, maar ik heb bepaalde standaards. Ik ben sowieso al met Charlotte. Ik wilde gewoon even kijken waar ze mee kwamen.
Nee man. Dankjewel. En dan een familie erbij. Ik ben genezen na India.
Gelezen, niet teleurgesteld. Misschien zag hij in jouw wel de prins op het witte paard voor zijn nichtje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:34 schreef Makrelis het volgende:
Ehm, goed. Marokko en marrokaanse mensen. Niet generaliseren. Er was een voorval in de procesindustrie van de Rijnmond ergens herfst vorig jaar.
Mij proberen uit te huwelijken om een vrouw van daar hier aan een paspoort te helpen, maar ze had een vriendje. Ging puur om de verblijfsvergunning / het paspoort. Ik zou er voor betaald worden.
![]()
Verder prima collega voor het werk, best wel goed vertrouwen. ""Kom maar met een foto", zei ik. Zo gezegd zo gedaan.
Toen heb ik gezegd: "Realiseren jullie je wel dat ik GVD strafbaar ben om een schijnhuwelijk te regelen?" "En nu opzouten".
Met het werk zelf kon ik die man zeker vertrouwen. Hij wilde gewoon iets goeds regelen voor z'n nichtje en dat begrijp ik, maar ik heb bepaalde standaards. Ik ben sowieso al met Charlotte. Ik wilde gewoon even kijken waar ze mee kwamen.
Nee man. Dankjewel. En dan een familie erbij. Ik ben genezen na India.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die heeft vast zelf genoeg fantasies, durf te wedden dat @:chia wel van de bdsm is.
Dominatrix lijkt me wel iets voor haar jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die heeft vast zelf genoeg fantasies, durf te wedden dat @:chia wel van de bdsm is.
Ja ok @Kiidquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Gelezen, niet teleurgesteld. Misschien zag hij in jouw wel de prins op het witte paard voor zijn nichtje.
Haiquote:
Scherp hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het lijkt mij een generalisering
Nee ik ben Braddie toch.quote:
Best link met een brilquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is chai in bed
Nelis heeft blijkbaar iemand gevonden die bierflesjes in zijn anus wil duwen..quote:
Kan hij dat zelf niet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nelis heeft blijkbaar iemand gevonden die bierflesjes in zijn anus wil duwen..
Ik ben op crashdieet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zin om samen met iemand frikandelle te vrete
Jij?
Nou nu wel dus.quote:
Ze lijkt mij heel flexibelquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dominatrix lijkt me wel iets voor haar ja
Sommige dingen zijn leuker als je ze met z'n tweeën kunt doenquote:
Wippen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn leuker als je ze met z'n tweeën kunt doen
Heyquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dominatrix lijkt me wel iets voor haar ja
Daar moet je wel ongeveer even dik voor zijn.quote:
Hee.quote:
Ik heb er niks mee, maar goed om te weten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen als dat me aangeboden wordt om eens mee te doen.
Wat onderdanigquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef Azula het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef Azula het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat je allerlei attributen in een mannenkont kan stoppenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet? Vind jou wel iemand die zo'n bal in zn mond stoptquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, maar goed om te weten.
Jij hebt een behoorlijk verstoord beeld van mij, hoe komt dit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet? Vind jou wel iemand die zo'n bal in zn mond stopt
Ik dol maar een beetje, heb verder niet echt een beeld bij je. Ja geloof dat je kaal bent en van jonge meisjes houdt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij hebt een behoorlijk verstoord beeld van mij, hoe komt dit?
Nee pijn doen. Vind ik leuk maar ze miepen altijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je allerlei attributen in een mannenkont kan stoppen
Daar heb je als dom toch geen boodschap aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee pijn doen. Vind ik leuk maar ze miepen altijd.
Ach, die meisjes zijn tegenwoordig ook al lang niet zo jong.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik dol maar een beetje, heb verder niet echt een beeld bij je. Ja geloof dat je kaal bent en van jonge meisjes houdt.
Op een gegeven is 16 toch niet meer zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, die meisjes zijn tegenwoordig ook al lang niet zo jong.
Klopt daarom zou ik gelijk ja zeggen. Ex vond het niets en de twee mannen die ik daarna heb gedatet vonden het alleen in het begin wel spannend maar eigenlijk toch niet. 😒quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar heb je als dom toch geen boodschap aan.
En vastbinden en zo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze net van de basisschoolquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op een gegeven is 16 toch niet meer zo aantrekkelijk.
Op welke manier doe jij mannen pijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Uh wat zo ging het bij jou misschien?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze net van de basisschool
Fetlife misschien proberenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Klopt daarom zou ik gelijk ja zeggen. Ex vond het niets en de twee mannen die ik daarna heb gedatet vonden het alleen in het begin wel spannend maar eigenlijk toch niet. 😒
Maar dat was normaal daten niet D/s of iets
Nee voor je het weet word je als Niels weggezetquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, die meisjes zijn tegenwoordig ook al lang niet zo jong.
Waarom prooi jij op meisjes met een leerachterstand?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze net van de basisschool
Nah. Heb geen haast zulke dingen moeten spontaan tot stand komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fetlife misschien proberen
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wilquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee voor je het weet word je als Niels weggezet
Je mist het punt, gekkiequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom prooi jij op meisjes met een leerachterstand?
Zo haal je Haags nooit inquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
59.296 (gemiddeld 20 per dag)
Het schiet verdomme niet op hé
Aah dus dat is het.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Mens, durf te dromen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet het plan![]()
Maar die top500 ligt wel binnen handbereik
Doel je nu op cripquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wil
Hier ga ik niks op zeggen. Ze woonde in de buurt dus misschien heeft nog neven hier die wraak kunnen nemen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je op plek #38 staat!
Die van Marokko?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wil
Wat?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
JONGOOOONSSSSS NOG TWEE MINUTEN DAN GAAT HET BEGINNENNNNN
Wordt Musk hier nog rijker van?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff alsof de Muskmobiel een verschil gaat maken
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wordt Musk hier nog rijker van?
Dit is van NASA 😛quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff alsof de Muskmobiel een verschil gaat maken
Ben je dit op dezelfde avond te weten gekomen toen je vernam van het bestaan van the passion??quote:
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig warenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je dit op dezelfde avond te weten gekomen toen je vernam van het bestaan van the passion??
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Dit is van NASA 😛
Musk heeft hiermee niet van doen.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig waren
Toen ze met de ISS begonnen om precies te zijn.
Nee, ze werken natuurlijk wel samen mongol.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt!
Rip aan de nabestaandequote:
quote:Op 20 november 1998 werd de eerste module gelanceerd en sinds 2 november 2000 is het station permanent bewoond.
Ja. Basisschool. 🥲quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaande
[..]
Dat zweverige heeft er dus altijd wel ingezeten bij je haquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig waren
Toen ze met de ISS begonnen om precies te zijn.
Zo dan!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook op jacht naar likes op een forum
Het niet weten. Niet kunnen weten. Theoretisch wel weten hoe de moleculen, atomen, materie, antimaterie werkt op papier, maar het niet kunnen bevatten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zweverige heeft er dus altijd wel ingezeten bij je ha
Wat trekt je daar zo in aan dan
Ben juist blij dat ik niet blank ben. Word nog steeds 20 geschatquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Prof weer een hele relatie opbouwen hier die hij straks in 1 keer sloopt door te zeggen dat het jammer is dat ze niet blank is
Wat slap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Hopelijk word je nooit moderator, dat kan ik niet aan.
Gelukkig voor jou gunnen ze mij dat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Hopelijk word je nooit moderator, dat kan ik niet aan.
In die zin dat je een Catkiller krijgt die complimenten uitdeelt en oprecht en eerlijk is, ja nee dan vergaat de wereld hoorquote:
Is net een mens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In die zin dat je een Catkiller krijgt die complimenten uitdeelt en oprecht en eerlijk is, ja nee dan vergaat de wereld hoor
Maar op de basisschool ben je niet met die shit bezig, dan vind je het gewoon indrukwekkend dat je van de aarde afkan en daar een eindeloze ruimte is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Het niet weten. Niet kunnen weten. Theoretisch wel weten hoe de moleculen, atomen, materie, antimaterie werkt op papier, maar het niet kunnen bevatten.
Het verwondert me gewoon allemaal heel erg. En ja was als kind al wat mensen zweverig noemen.
Zal wel hetzelfde zijn als dood, graf, gewoon enigszins ongrijpbare dingen (maar waar wel een logica in zit) die me interesseren.
Complimenten aan Space-X en Muskquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:42 schreef Azula het volgende:
Jongens. Een moment stilte aan hoe fucking ziek het is dat we robots op mars kunnen neerzetten, en hoe makkelijk dat lijkt op papier, maar hoe moeilijk het is om uit te voeren.
Net als lichtsnelheid. Op papier is het van Huehuehehue oké ja snel. Maar in het echt is het biiiiiizaaaaarrrrrrrrrr iets waar wij mensen niet bij kunnen.
Groetjes
Nee want daarvoor was ik al naar de sterren aan het kijken. Mezelf van alles afvragend. Ik doe dat nog steeds. Als enige stil staan terwijl de rest doorloopt op een heldere avond want Wtf. Wij zien, en fotograferen, documenteren, licht, dat (duizenden) jaren geleden al is veranderd van formatie en stelsels die allang niet meer zijn. Ik begreep dat toen al (super hyped toen ik kwamquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar op de basisschool ben je niet met die shit bezig, dan vind je het gewoon indrukwekkend dat je van de aarde afkan en daar een eindeloze ruimte is?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee want daarvoor was ik al naar de sterren aan het kijken. Mezelf van alles afvragend. Ik doe dat nog steeds. Als enige stil staan terwijl de rest doorloopt op een heldere avond want Wtf. Wij zien, en fotograferen, documenteren, licht, dat (duizenden) jaren geleden al is veranderd van formatie en stelsels die allang niet meer zijn. Ik begreep dat toen al (super hyped toen ik kwam
achter de Hubble die nog ouder is dan ik).
Het is me nooit gegaan om van de aarde afkomen maar wel altijd afgevraagd wat is daar dan allemaal. En wetens dat we wel van de aarde af gaan komen. Geërgerd aan het feit dat we nooit verder zijn gekomen dan de maan en geërgerd aan het feit dat ik niet lang genoeg leef om het te gaan begrijpen omdat onze kennis nou ZOOOOOO klein is. We zijn pas op fucking MARS. Ik dacht als kind echt dat we meer zouden weten nu. Ik wil daarom nog wel 1000 jaar leven.
Waarschijnlijk weer teveel tekst voor joumaar dit soort dingen kun je niet kort uitleggen.
Beterschap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check het toepasselijke raketje
Ja dat kan toch beknopter; sterren die we zien, zijn er niet meer. Dat is zo;n beetje het eerste ruimteding dat ieder kind meekrijgt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef Azula het volgende:
Inb4 prof ligt in z’n nest met een hersenbloeding na deze tekst.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Beterschap.
Vraag gewoon geen inhoud aan mij cono als je het toch niet kunt verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |