Proostquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Makrelis het volgende:
Ja, sorry. Ben met datamining bezig dat gaat supersnel en het is in vijandelijk gebied. Kwartiertje nog en dan zijn de cargoholds vol.
Nooit terug gekomen van een vakantie naar Marokkoquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:40 schreef Makrelis het volgende:
Ok done. Mah, Crip zal wel getrouwd zijn nu, maar ze had echt een vrij ondeugende mond hier. Prima man. Laat gaan.
Op zich wel beterquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit terug gekomen van een vakantie naar Marokko
Treurig wel
I see. Ik ga even naar de winkel. Over Marokko kan ik wel wat zeggen na 2020..quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit terug gekomen van een vakantie naar Marokko
Treurig wel
al was ze soms best aardig voordat ze radicaliseerdequote:
Niels wat is dit allemaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon Crip bellen en afspreken. Beetje kontlikken, vibrator erin, hard laten pijpen en dat kale doosje volspuiten. Wat is daar moeilijk aan? Wel minder van die 2,5 uur reizen. Wil ik best, maar dan moet het voor meerdere dagen zijn.
En natuurlijk na elke beurt lekker eten.
Ik dacht dat je een oude quote had gepakt maar hij is echt weer terugquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels wat is dit allemaal
Haha preciesquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een oude quote had gepakt maar hij is echt weer terug
@Le_Professeurquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
Even kijken of prof en chloro met elkaar gaan communiceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |