Altijd beter dan aan een kruis genageldquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.
EZG is de rapperquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
EZG?
of bedoel je Kiid? die debiel zie ik gewoon nog onder zn eigen account posten
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.quote:
Kijk die van vorig jaar maar terug, dit is helemaal fout.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.
Lekker een beetje met zn zak spelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk die van vorig jaar maar terug, dit is helemaal fout.
Zullen we een keer samen naar de kerk?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.
Lees de Bijbel al af en toe en dat vind ik voldoende.
Lijkt me Heerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker een beetje met zn zak spelen
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen naar de kerk?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.
Lees de Bijbel al af en toe en dat vind ik voldoende.
Kan wel regelen dat er iemand overlijdt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.
Begon uit verveling en interesse dat ding te lezen omdat het het enige boek in huis was dat ik nog niet gelezen heb.
Ja maar Covid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan wel regelen dat er iemand overlijdt?
En als mensen trouwen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.
Begon uit verveling en interesse dat ding te lezen omdat het het enige boek in huis was dat ik nog niet gelezen heb.
1 keer een vriendin. Dat doen verder de mensen die ik ken niet in de kerk maar heb sowieso vrij weinig huwelijken meegemaakt.quote:
Ja en jij denkt natuurlijk dat God dat niet ziet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef Azula het volgende:
Ik ben zo erg dat ik tijdens die bid momenten samen met nog een paar mensen gewoon om me heen of vooruit sta te kijken.
Als Hij overal is, dan ook in jou.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.
Ben een eerlijk mens dat niemand echt kwaad doet of veroordeelt op onbelangrijke zaken itt tot religieuzen dus maakt niet uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en jij denkt natuurlijk dat God dat niet ziet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als Hij overal is, dan ook in jou.
Oh ik vind wel dat je in een kerk moet trouwenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
1 keer een vriendin. Dat doen verder de mensen die ik ken niet in de kerk maar heb sowieso vrij weinig huwelijken meegemaakt.
Ja geloof ik welquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben een eerlijk mens dat niemand echt kwaad doet of veroordeelt op onbelangrijke zaken itt tot religieuzen dus maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |