Nou. Schijnbaar vond mijn familie het ook niet zo boeiend, heb ik ook jaren überhaupt geen tv gekeken en ja geen idee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe kan je daar ook helemaal niks van meekrijgenDat je niet kijkt oke maar niet weten van het bestaan ervan ...
Verkeerde account, Lospedrodinges.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou zat er prima eigenlijk. Ben helemaal gebrauwereerd (wat hoe schrijf je dit) hierdoor. Laat het leven maar weer beginnen zodat ik niet achter dit soort dingen hoef te komen.
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkeerde account, Lospedrodinges.
Myrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.
Ohja mooi is dat. Hij kan met moeite 3x achter elkaar zijn naam foutloos typen, maar weet wel alles altijd beter dan welke expert dan ook, op basis van van die halve wappiebronnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.
Ja. Gisteren ging de discussie nog wel, maar ben na een paar wap argumenten van anderen maar gestopt en lees nu alleen nog maar mee. Hilarisch.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja mooi is dat. Hij kan met moeite 3x achter elkaar zijn naam foutloos typen, maar weet wel alles altijd beter dan welke expert dan ook, op basis van van die halve wappiebronnen.
Je hebt er echt kijk op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkeerde account, Lospedrodinges.
😘quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr
Mis je niks aan, een losdop in je sc
🥵quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Azula het volgende:
[..]
😘
Nee dat blijkt. Lekker daar laten vooral niet mentionen.
Ach ja het is net als met de toppers; raar als je niet weet dat ze bestaan maar om er nou daadwerkelijk naar te kijken en te luisteren ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Schijnbaar vond mijn familie het ook niet zo boeiend, heb ik ook jaren überhaupt geen tv gekeken en ja geen idee.
Ben er zelf toch ook verbaasd over.
Maar dan zie je heel Nederland ook in outfitjes lopen enzo (ik leef dus vooral buitenshuis normaliter en niet voor de tv enzo) en zie niet echt mensen met kruizen rondlopen of met marteltuig tijdens Pasen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja het is net als met de toppers; raar als je niet weet dat ze bestaan maar om er nou daadwerkelijk naar te kijken en te luisteren ...
Een groot raadselquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
Zijn jullie er al achter die rare Utrecht supporter is trouwens?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
Zijn jullie er al achter die rare Utrecht supporter is trouwens?
Ja, ik hou echt niet bij wie er allemaal naar kutmuziek luistertquote:
De titel van t nummer, eiquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik hou echt niet bij wie er allemaal naar kutmuziek luistert
Het gaat er gewoon om dat het bijzonder is dat je er helemaal niks van meekrijgt. Echt fucking bizar dit myrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar dan zie je heel Nederland ook in outfitjes lopen enzo (ik leef dus vooral buitenshuis normaliter en niet voor de tv enzo) en zie niet echt mensen met kruizen rondlopen of met marteltuig tijdens Pasen.
EZG?quote:
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat het bijzonder is dat je er helemaal niks van meekrijgt. Echt fucking bizar dit myrr
Altijd beter dan aan een kruis genageldquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.
EZG is de rapperquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
EZG?
of bedoel je Kiid? die debiel zie ik gewoon nog onder zn eigen account posten
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.quote:
Kijk die van vorig jaar maar terug, dit is helemaal fout.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.
Lekker een beetje met zn zak spelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk die van vorig jaar maar terug, dit is helemaal fout.
Zullen we een keer samen naar de kerk?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.
Lees de Bijbel al af en toe en dat vind ik voldoende.
Lijkt me Heerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker een beetje met zn zak spelen
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen naar de kerk?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zingen over “Ik ben toch niet wit ik ben toch niet zwart” en dacht wtf is dit. Bleek dus Passion te zijn. Ja laat maar.
Lees de Bijbel al af en toe en dat vind ik voldoende.
Kan wel regelen dat er iemand overlijdt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.
Begon uit verveling en interesse dat ding te lezen omdat het het enige boek in huis was dat ik nog niet gelezen heb.
Ja maar Covid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan wel regelen dat er iemand overlijdt?
En als mensen trouwen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou daar kom ik alleen als er mensen zijn overleden en verder niet.
Begon uit verveling en interesse dat ding te lezen omdat het het enige boek in huis was dat ik nog niet gelezen heb.
1 keer een vriendin. Dat doen verder de mensen die ik ken niet in de kerk maar heb sowieso vrij weinig huwelijken meegemaakt.quote:
Ja en jij denkt natuurlijk dat God dat niet ziet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef Azula het volgende:
Ik ben zo erg dat ik tijdens die bid momenten samen met nog een paar mensen gewoon om me heen of vooruit sta te kijken.
Als Hij overal is, dan ook in jou.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon nu hier in de lucht heb vroeger begrepen dat Hij overal is. Wellicht aan z’n kruis dat zou wel toepasselijk zijn.
Ben een eerlijk mens dat niemand echt kwaad doet of veroordeelt op onbelangrijke zaken itt tot religieuzen dus maakt niet uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en jij denkt natuurlijk dat God dat niet ziet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als Hij overal is, dan ook in jou.
Oh ik vind wel dat je in een kerk moet trouwenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
1 keer een vriendin. Dat doen verder de mensen die ik ken niet in de kerk maar heb sowieso vrij weinig huwelijken meegemaakt.
Ja geloof ik welquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben een eerlijk mens dat niemand echt kwaad doet of veroordeelt op onbelangrijke zaken itt tot religieuzen dus maakt niet uit.
Oh. Nee ik trouw liever op een eiland ofzo of iig buiten. Of een kasteel zoiets. Niet een kerk hoor, zou me totaal schijnheilig voelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik vind wel dat je in een kerk moet trouwen
Elkaar eeuwige trouw beloven in het aangezicht van de Heerquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je in de kerk gaan doen dan
Traditie is belangrijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh. Nee ik trouw liever op een eiland ofzo of iig buiten. Of een kasteel zoiets. Niet een kerk hoor, zou me totaal schijnheilig voelen.
Eeuwige trouw sowieso maar dan in het aangezicht van de met plastic bevuilde zee en een glimmend hoofd en pluishaar wegens het klamme klimaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven in het aangezicht van de Heer
Nou. Fijn dat wij geen dergelijke traditie hebben maar het heeft absoluut iets heel erg moois in zo’n grote mooi gedecoreerde zaal te trouwen als het je ding isquote:
Oh ik ben ook niet religieus hoor. Maar vind zo'n kathedraal en bellen wel mooiquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Fijn dat wij geen dergelijke traditie hebben maar het heeft absoluut iets heel erg moois in zo’n grote mooi gedecoreerde zaal te trouwen als het je ding is
Zou het zelf alleen niet doen omdat ik absoluut niet religieus ben en nog minder schijnheilig. Zou dat wel een ding vinden hoor.
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet religieus hoor. Maar vind zo'n kathedraal en bellen wel mooi
Wat een mooie gedachtequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.
Dus daar dan een beetje ja en amen doen terwijl die priester heel God staat te prediken in naam van mijn huwelijk zou ik echt niet trekken.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij wel eens aan de pillen gezeten in de kerk?
Iedereen is welkom in het huis van god toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.
Dus daar dan een beetje ja en amen doen terwijl die priester heel God staat te prediken in naam van mijn huwelijk zou ik echt niet trekken.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geloof niet dat het echt een vrouw is, laat staan een knappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |