Mens, durf te dromen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet het plan![]()
Maar die top500 ligt wel binnen handbereik
Doel je nu op cripquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wil
Hier ga ik niks op zeggen. Ze woonde in de buurt dus misschien heeft nog neven hier die wraak kunnen nemen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je op plek #38 staat!
Die van Marokko?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wil
Wat?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
JONGOOOONSSSSS NOG TWEE MINUTEN DAN GAAT HET BEGINNENNNNN
Wordt Musk hier nog rijker van?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff alsof de Muskmobiel een verschil gaat maken
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wordt Musk hier nog rijker van?
Dit is van NASA 😛quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff alsof de Muskmobiel een verschil gaat maken
Ben je dit op dezelfde avond te weten gekomen toen je vernam van het bestaan van the passion??quote:
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig warenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je dit op dezelfde avond te weten gekomen toen je vernam van het bestaan van the passion??
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Dit is van NASA 😛
Musk heeft hiermee niet van doen.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig waren
Toen ze met de ISS begonnen om precies te zijn.
Nee, ze werken natuurlijk wel samen mongol.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |