quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Daar ben ik ook wel een keer klaar mee, ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi dat we weer binnen een kwartier achter staan
bedankt van gaalquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom kan je er niet voor zorgen dat Berghuis voorin kan blijven en iemand anders Kaib opvangt. Toornstra pakt Veerman op, Geertruida door naar Kaib. Sinisterra naar Kongolo en Diemers naar Halilovic. Er staat een centrale verdediger op rechtsback, laat die lekker vrij. Als die bal van rechts naar links gaat heb je genoeg tijd om te kantelen.
Berghuis moet telkens achter z’n man aan, dat wil je toch voorkomen? Ze laten het opnieuw gebeuren.quote:
Een hele grote, wat een kneusquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:22 schreef aTypisch het volgende:
toch is die diemers ook maar een gezwelletje
Voor de 20e keer dit seizoen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat nu best goed. Alleen waarom weer zo lamlendig starten
Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:22 schreef aTypisch het volgende:
toch is die diemers ook maar een gezwelletje
Voor wie dan? Alleen als je hem wisselt voor Botteghin of Marsman breng je significant meer scorend vermogen binnen de lijnen.quote:
Tijd dat ze eens een schot op doel lossenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat nu best goed. Alleen waarom weer zo lamlendig starten
Doe maar een speelverbodquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Diemers moet ook een schietverbod krijgen
Begrijp echt niet dat Dickie niet vaker rouleert met Nieuwkoopquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Geertruida weet niet wat die moet deze wedstrijd. Heel erg matig.
Dit ja, die verkloot letterlijk elke kansrijke aanval.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:31 schreef Kerftminister het volgende:
Kap toch godverdomme eens met die Diemers ook.
Moet wel die laatste pass een keer op maat zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Nu die fase van minuut 30-40 doorzetten en SCOREN
Ben wel benieuwd naar het beeld op t moment dat de pass gegeven wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Wat daar allemaal gebeurde voor de afgekeurde 2-0
Ja, het is geen geweldenaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
Fer heeft 12 jaar na dato nog steeds slaapmomentjes.
Bizar inderdaad. Dit moet toch tactisch op te lossen zijn. We laten ook echt veel ruimtes vallen als Heerenveen aan de bal is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik snap echt niet dat Berghuis als veredelde back staat te spelen als Heerenveen de bal heeft. Je belangrijkste speler.
113.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:
En dan te bedenken dat we volgend seizoen waarschijnlijk terugverlangen naar toen we nog meededen om de 3e plek en de halve finale van de beker konden bereiken.
Advocaat houdt van koppeltjes. Dus die zegt, Berghuis volgen en Geertruida volgen. In de zone opvangen is iets wat ze nog nooit hebben gedaan. Maar maak dan andere koppeltjes zodat Berghuis verder naar voren speelt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Dit moet toch tactisch op te lossen zijn. We laten ook echt veel ruimtes vallen als Heerenveen aan de bal is.
Ik weet niet of dit een pass was, maar op maat was het welquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Moet wel die laatste pass een keer op maat zijn.
En omdat hij hem mist komt Marsman tegen hem aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Ergens ook wel triest dat dit een pingel is. Die gozer heeft heel z'n actie al gemaakt.
Was gewoon pech inderdaad..die situatie ontstond door die gekke mispeerquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Ergens ook wel triest dat dit een pingel is. Die gozer heeft heel z'n actie al gemaakt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het eigenlijk geen strafschop, maar was twijfelachtig. Gelukkig is ie mis
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:00 schreef Qarrad het volgende:
Dit is echt zo'n wedstrijd die je nog 3-2 gaat verliezen
Gewoon domme actie van Marsman toch? Wel keurig zelf goedgemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Het is ook wel terecht een pingel. Maar Marsman glijdt ongelukkig uit en die speler heeft heel z'n actie gemaakt en kan nooit meer bij de bal. Het zijn de regels dat het een pingel, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon domme actie van Marsman toch? Wel keurig zelf goedgemaakt.
O ik vind dat juist heel fijn eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
Wat blijft Mulder toch een flopkeeper
Ik kan er zelfs nog agressief van worden als hij bij de tegenpartij keept
Dus voortaan maar lui neerschoppen in de 16 als ze toch niet bij de bal kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is ook wel terecht een pingel. Maar Marsman glijdt ongelukkig uit en die speler heeft heel z'n actie gemaakt en kan nooit meer bij de bal. Het zijn de regels dat het een pingel, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.
Je kunt iemand nog wel blesseren met zo'n actie. Dat vind ik al reden genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is ook wel terecht een pingel. Maar Marsman glijdt ongelukkig uit en die speler heeft heel z'n actie gemaakt en kan nooit meer bij de bal. Het zijn de regels dat het een pingel, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.
Ik weet niet, had het idee dat de speler hier het contact maakte en aangezien hij toch niet bij de bal kon is het dan geen strafschop. Maar goed grijs gebiedquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Prima oplossing.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus voortaan maar lui neerschoppen in de 16 als ze toch niet bij de bal kunnen.
Berghuis met een domme tackle.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga koffie zetten, kom terug en we hebben rood?
Wat is er gebeurd?
Vond het een domme tackle, maar eigenlijk niet 1 uit die categorie wat hij in het verleden had.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef Qarrad het volgende:
Hij is toen aanvoerder gemaakt om hem te motiveren dit soort achterlijk gedrag niet meer te laten zien. Dat is niet helemaal geslaagd dus
Je kent Feyenoord toch? Dat gebeurt misschien 2x per jaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht net nog, mooie relaxte 35 minuten nog.
Eens, typisch gewoon aanvaller die wil verdedigen. Dat gaat gewoon vaak fout.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond het een domme tackle, maar eigenlijk niet 1 uit die categorie wat hij in het verleden had.
2 beentjes gestrekt erin, lekker hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond het een domme tackle, maar eigenlijk niet 1 uit die categorie wat hij in het verleden had.
Dat klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kent Feyenoord toch? Dat gebeurt misschien 2x per jaar
Met geel op zak moet hij gewoon geen risico nemenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, typisch gewoon aanvaller die wil verdedigen. Dat gaat gewoon vaak fout.
Heeft z'n domme actie van de dag al gemaakt toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Tijd voor een blunder van Marsman om het helemaal af te maken.
Er was echt 0.0 reden om daar een tackle in te zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met geel op zak moet hij gewoon geen risico nemen
Eens, het is ook gewoon dom. Maar wat Scrummie zegt, niet echt eentje zoals we uit het verleden kennen imo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met geel op zak moet hij gewoon geen risico nemen
Dat is waar ja. Maar ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft z'n domme actie van de dag al gemaakt toch?
Ik had het idee dat ie niet zo smerig was zoals vaak het geval was. Maar misschien moet ik het nog een keer terugzien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
Was
[..]
Eens, het is ook gewoon dom. Maar wat Scrummie zegt, niet echt eentje zoals we uit het verleden kennen imo.
Ja toen had ie van die echt gemene of gestoorde dingen, dat klopt wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje zoals Jörgensen die pas de lul was tegen CSKA.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
Was
[..]
Eens, het is ook gewoon dom. Maar wat Scrummie zegt, niet echt eentje zoals we uit het verleden kennen imo.
Had hem daarna dus nog ff een trapje na moeten gevenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De tackle had dus nog dommer gemogen.
Direct rood was beter geweest
En in zijn bek moeten pissen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had hem daarna dus nog ff een trapje na moeten geven
9 mei is nog ver wegquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:22 schreef Haringkop het volgende:
Maar tegen Ajax Kocku ipv Berhuis en dan meer als CAM en dan Sini en Linssen in de vrije rol?
quote:
Twee verdedigers die Marsman meer uit balans brengen dan Veerman.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Elan het volgende:
Wtf
Hoe is dat niet hinderen van Marsman??
Is de man van poppenstront wederom geblesseerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Marsman bewijst ook maar eens waarom Bijlow eerste keeper is.
Like gegeven.quote:
Berghuis is natuurlijk wel hoofdverantwoordelijke.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
Bottekneus.
Schuld van Dickie om zo ontzettend veel kutspelers op te stellen, moet het een keer mis gaan.
Ja die leert ook nooitquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Wicky15 het volgende:
Deed Geertruida na de 3-1 niet zo juichen alsof de wedstrijd beslist was?
Blij want nu mist ie slechts een wedstrijd in de beginrondesquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Like gegeven.
Hoe zou Berghuis zich nu voelen?
Als een domme lul, neem ik aan. Maar ook met 10 man mag je het niet zo weggeven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Like gegeven.
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetentquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marsman is de groote mongool van de avond.
Berghuis volgt met daarachter Botteghin.
Die weet zelf ook wel dat ie een debiel is geweest. Het is Bilal nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Like gegeven.
Wel aardig dat de rest ook besluit dan de halve finale te willen missen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blij want nu mist ie slechts een wedstrijd in de beginrondes
Ik zou het op collectief falen willen gooienquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetent
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die weet zelf ook wel dat ie een debiel is geweest. Het is Bilal niet
Wie verwacht je daar, Marsman of Berghuis?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Zou de Brienenoord even in de gaten houden vannacht
Absoluut, maar met 11 kan was je nooit in deze positie gekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen Berghuis wel de schuld geven, maar Marsman heeft ook staan blunder als een teringdebiel.
Maar dat was het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het op collectief falen willen gooien
Ach als ie inhoudelijk een goed interview geeft krijgt iedereen weer een nat onderbroekje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.
Een 3-1 voorsprong niet kunnen verdedigen. Niet eens een beetje ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetent
De solidariteit gaat ver.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel aardig dat de rest ook besluit dan de halve finale te willen missen.
Het hele team..ook met 10 man mag je nooit zo instortenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen Berghuis wel de schuld geven, maar Marsman heeft ook staan blunder als een teringdebiel.
Als je bij een 1-3 voorsprong een tweede achterlijke tackle inzet ben je de grootste mongool. Mag van mij lekker dit weekend ook banken om een punt te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het op collectief falen willen gooien
Dat was anders een rondje verder zo geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef belanov het volgende:
Straks moeten hopen dat Ajax de dubbel pakt zodat je derde plek wat waard is![]()
![]()
![]()
In het veld heeft hij soms vonken in de kop maar het is echt geen domme jongen, verre van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.
Duurt nog ffquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tegen Ajax Haps op links, Sini op rechts en Linssen in de spits?
Ja had dit absoluut niet verwacht inderdaad. Maar de vraag hoe je zonder Berghuis speelt blijft altijd interessant. 😜quote:
Precies, of zelf eens zo’n achterlijke tackle tegen zijn poot laten krijgen. Wat is die debiel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Laat Berghuis lekker naar huis lopen.
Inderdaad, vergelijk dit even met die 10 man situaties tegen Zagreb en CSKAquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:36 schreef Haringkop het volgende:
Nooit verwacht dat we met 10 man dit zouden weggeven. Dit had je gewoon moeten kunnen uitspelen.
Maar goed ik gun de rest van dit forum hun pleziertje.
Pech? Onkunde bedoel jequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hadden jullie nooit meer mogen weggeven. Wat een pech.
Weinig pech hoor, gewoon heel slecht uitgespeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hadden jullie nooit meer mogen weggeven. Wat een pech.
Weinig op de arbitrage aan te merken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:40 schreef Kerftminister het volgende:
Dickie wat zielig zeg dat bij die scheidsrechter. Wat triest, zelf tactisch keihard gefaald, kutwissels, kutopstelling.
Berghuis aanvoerdersband afpakken.
Inderdaad, nul organisatie. Zet dan die Kroatische slager erin om de boel op slot te zetten. Maar gelukkig kan Botteghin goed praten, wat de organisatie stond geweldig vandaag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, vergelijk dit even met die 10 man situaties tegen Zagreb en CSKA
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Weinig op de arbitrage aan te merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |