quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:00 schreef Qarrad het volgende:
Dit is echt zo'n wedstrijd die je nog 3-2 gaat verliezen
Gewoon domme actie van Marsman toch? Wel keurig zelf goedgemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Ergens ook wel triest dat dit een pingel is. Die gozer heeft heel z'n actie al gemaakt.
Het is ook wel terecht een pingel. Maar Marsman glijdt ongelukkig uit en die speler heeft heel z'n actie gemaakt en kan nooit meer bij de bal. Het zijn de regels dat het een pingel, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon domme actie van Marsman toch? Wel keurig zelf goedgemaakt.
O ik vind dat juist heel fijn eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
Wat blijft Mulder toch een flopkeeper
Ik kan er zelfs nog agressief van worden als hij bij de tegenpartij keept
Dus voortaan maar lui neerschoppen in de 16 als ze toch niet bij de bal kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is ook wel terecht een pingel. Maar Marsman glijdt ongelukkig uit en die speler heeft heel z'n actie gemaakt en kan nooit meer bij de bal. Het zijn de regels dat het een pingel, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.
Je kunt iemand nog wel blesseren met zo'n actie. Dat vind ik al reden genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is ook wel terecht een pingel. Maar Marsman glijdt ongelukkig uit en die speler heeft heel z'n actie gemaakt en kan nooit meer bij de bal. Het zijn de regels dat het een pingel, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |