Wordt echt helemaal niks.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale samenleving.
Zo ging het hier ook. Uiteindelijk iedereen positief. Zonder klachten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
Ik voel mij inmiddels the last man standing hier thuis. Dochter sinds vandaag positief getest en mijn vriendin sinds afgelopen vrijdag.
moet jij dan ook binnen blijven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
Ik voel mij inmiddels the last man standing hier thuis. Dochter sinds vandaag positief getest en mijn vriendin sinds afgelopen vrijdag.
Ja, zal d'r goed doen. Even een deloadje pakken van een half jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef popje het volgende:
[..]
Ja net als die sportschooleigenaar, was toch zwaar al die lesjes geven, kan ze even uitrusten
Geloof maar dat je in Nederland ergens bij de allerlaatsten van Europa aan het bier zal zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:33 schreef popje het volgende:
[..]
Vanaf eind april langzaam afbouwen?? Dat is nog 2 maanden! Dan zitten de Britten nog eerder aan het bier dan wij...
Vreemd dat een avondklok geen invloed heeft in CH.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Nieuwe opnames hier in Zwitserland zijn er nauwelijks meer, zonder avondklok
800k vaccinaties zijn verdeeld, dus laat het grote vaccinatiefeest snel beginnen.
![]()
https://www.covid19.admin.ch/en/overview
Ik gun het je echt dat je sportschool heel snel weer open mag! Ik had net een abonnement op Onefit genomen in november, dan kan je veel lessen volgen bij verschillende sportscholen, maar toen moesten ze allemaal dicht....quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zal d'r goed doen. Even een deloadje pakken van een half jaar.
De ideale reden om grenscontroles weer in te voeren. Maar zoals ik al aangaf, dat gaat nooit werken, beperkingen op basis van vaccinaties. Heeft ook geen zin. Zoekt men elkaar prive toch op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt echt helemaal niks.
Sowieso vaccinatiepaspoort is nog leuk voor een vliegveld, maar binnen de EU onhaalbaar met al het autoverkeer.
Woon jij in Duitsland?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef asco het volgende:
[..]
Geloof maar dat je in Nederland ergens bij de allerlaatsten van Europa aan het bier zal zitten.
Geen enkel vertrouwen dat dat al in April zal zijn, NUL.
Maar ik zwaai wel vanaf de grens.![]()
Zo, nu naar de Action.
Vriendin heeft er aardig veel last van maar lijkt het hoogtepunt achter zich te hebben gelaten op vr+za. Dochter werd gisterochtend niet helemaal fijn wakker met hoesten en verhoging dus vandaar laten testen. Maar heeft sinds gistermiddag geen klachten meer. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:31 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zo ging het hier ook. Uiteindelijk iedereen positief. Zonder klachten.
Ja.quote:
de grap is nu wel klaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zal d'r goed doen. Even een deloadje pakken van een half jaar.
Dat duurt echt niet lang meer. Het had nog sneller gekund als De Jonge zich niet had laten chanteren, maar goed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat het aantal vaccinaties van invloed gaat zijn op de ontwikkeling van de pandemie, dus ondanks dat het wel belangrijk is dat er vaart wordt gemaakt met inenten, zijn zulke dagcijfers niet echt relevant.
Beterschap voor je meiden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
Nee, België, zo'n beetje op de grens (400 meter).quote:
Ik woon op de grens met Belgie. Ideaalquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:36 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, België, zo'n beetje op de grens (400 meter).
En ik werk in Nederland, gewoon elke dag op locatie.
Als je dan de verschillen ziet in die 2 landen kun je het echt niet meer serieus nemen ondertussen.
Ook dat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:33 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De ideale reden om grenscontroles weer in te voeren. Maar zoals ik al aangaf, dat gaat nooit werken, beperkingen op basis van vaccinaties. Heeft ook geen zin. Zoekt men elkaar prive toch op.
Precies. Maar goed, dat gebeurd nu ook al wel he. Ik krijg hier ook meer dan 1 persoon per dag en/of tegelijk over de vloer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook dat.
Los daarvan kun je een niet-gevaccineerde wel wegsturen bij je hotel, maar als die persoon vervolgens vrolijk een straat verderop wel de snackbar of de Turkse pizzeria in kan waar niet wordt gecontroleerd, verplaats je het probleem alleen maar.
Zijn vooral die warmbloedige Italianen die de R nog een beetje naar boven trekken. Al dat lichaamscontact, omhelzingen, kussen, bah, vieze mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vreemd dat een avondklok geen invloed heeft in CH.
Het nachtleven daar kennende.
Die grenscontroles zijn al een groot succes. Gisteren in het AD een artikel dat Europa behoorlijk vastloopt door al die grenssluitingen en controles. Het is wachten op het eerste verhaal met een ladingen bedorven vaccins door die onzin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:33 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De ideale reden om grenscontroles weer in te voeren. Maar zoals ik al aangaf, dat gaat nooit werken, beperkingen op basis van vaccinaties. Heeft ook geen zin. Zoekt men elkaar prive toch op.
Het was dan ook sarcastischquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die grenscontroles zijn al een groot succes. Gisteren in het AD een artikel dat Europa behoorlijk vastloopt door al die grenssluitingen en controles. Het is wachten op het eerste verhaal met een ladingen bedorven vaccins door die onzin.
Het controleren van vaccinatiebewijzen aan de verantwoordelijkheid van winkeliers en kroegeigenaren en snackbarhouders overlaten is gewoon vragen om problemen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, dat gebeurd nu ook al wel he. Ik krijg hier ook meer dan 1 persoon per dag en/of tegelijk over de vloer.
Ik vlieg (of vloog) de wereld over voor werk, maar dat kan ik wel beamen ja. Al ligt het een beetje aan de luchthaven en hoe je reist. Anyway. Ik zie zo'n plicht er wel komen, maar uitvoerbaar zie ik het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het controleren van vaccinatiebewijzen aan de verantwoordelijkheid van winkeliers en kroegeigenaren en snackbarhouders overlaten is gewoon vragen om problemen.
Ik kan er overigens mee leven als er een stempel in je paspoort komt voor een vliegreis. Maar wat ik al vaker heb gezegd: op vliegvelden word je toch al behandeld als een halve crimineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |