SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Is voor de eigenaar ook wel even lekker. Kan die even bijtanken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach kom, je kunt toch wel een paar maandjes niet naar een restaurant?
Er staan altijd 'uber-status' mensen in de wacht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Is voor de eigenaar ook wel even lekker. Kan die even bijtanken.
Ja net als die sportschooleigenaar, was toch zwaar al die lesjes geven, kan ze even uitrustenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Die was beter geweest. Als ik nog mod was, deed ik 'm wel edittenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Er staan altijd 'uber-status' mensen in de wacht.
Ik wist niet dat IJsland erop stond. Staat Ierland er ook op?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef ondeugend het volgende:
De risicokaart op het Corona dashboard van de rijksoverheid is vandaag veranderd
Ijssland zeer ernstig -> zorgelijk
Gelderland- midden zeer ernstig -> ernstig
Wel lekker na zo'n drukke periode inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Met langs die rij dolende dealers van nep vaccinatie bewijzen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]Dat je in de rij bij een restaurant staat, is er een aparte rij voor mensen met een sneltest en nog een aparte voor mensen met een vaccinatie. De 'fast lane'
Tnx verbeterd. Toetsenbord slaat vaker letters overquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat IJsland erop stond. Staat Ierland er ook op?
De belangrijkste provincie van ons landquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat IJsland erop stond. Staat Ierland er ook op?
quote:
3 als het even kanquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef Nielsch het volgende:
Vorig jaar ging de horeca op 1 juni weer open. Ik mag hopen dat het nu toch wel een maand (of twee) eerder is.
"Hey psst.. Testje te koop, 15 euro. Vaccinatiebewijs te koop, maar 100 euro"quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Met langs die rij dolende dealers van nep vaccinatie bewijzen.
Net als mensen die de afgelopen tijd een Thuisbezorgd fiets en outfit wilden kopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Hey psst.. Testje te koop, 15 euro. Vaccinatiebewijs te koop, maar 100 euro"
Of als in Amsterdam, van die gasten die langslopen: "Snorder"
Klinkt als een ideale samenleving.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Hey psst.. Testje te koop, 15 euro. Vaccinatiebewijs te koop, maar 100 euro"
Of als in Amsterdam, van die gasten die langslopen: "Snorder"
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
Ik voel mij inmiddels the last man standing hier thuis. Dochter sinds vandaag positief getest en mijn vriendin sinds afgelopen vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |