Die z'n strafblad heeft laten vervallen door de regels aan te passen toch? Misschien nog wel erger.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:04 schreef raptorix het volgende:
Overigens vraag ik me af of we wel maatregelen zouden moeten pikken van iemand die een strafblad heeft.
Als ze daar echt geloven dat 80% van de bevolking het beleid steunt gaat er volgens mij sowieso iets mis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tweede kamer massaal in opstand komt, het zijn toch volksvertegenwoordigers? Toch???
Stem op die Turken of Bij1, de beste manier om de huidige politiek te brekenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen, stem absoluut geen VVD. Wat zou het een genot zijn als ze ineens zwaar kelderen zeg. VVD is echt de partij van het einde van de geschiedenis zoals in Fukuyama.
Ik denk dat je geen raketgeleerde hoeft te zijn om te begrijpen dat simpele maatregelen als het toestaan van buitensport, terrassen in de buitenlucht met goede afstandsregels, of winkels met zeer beperkt publiek niet zullen leiden tot grote uitbraken, en zelfs als we een toename zien kan er altijd weer bijgestuurd worden, nu zitten we al tegen de 3 maanden in ons holletje weg te pieteren, en niemand weet of het uberhaupt helpt. Al afgezien dat we over 2.5 maand klaar zijn met vaccineren van de groep, die voor 90% verantwoordelijk is voor de bezetting van de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Vasilevski het volgende:
Zat net dit artikel te lezen over Madrid: https://english.elpais.co(...)us-restrictions.html
Gewoon middenin de 3e golf horeca open houden, avondklok om 22u met de bedoeling om te versoepelen naar 23u, en ga zo maar door, terwijl veel andere Spaanse regio's in ieder geval gedeeltelijk op slot zitten.
Dit ondanks 716 mensen op de ic op een bevolking van 6,5 miljoen, en een percentage positief getest van 20%. De vergelijking met Zweden wordt getrokken, hoewel niet helemaal vergelijkbaar. Moet ook gezegd worden dat overal in Spanje een mondkapjesplicht is en wel iets van een avondklok, maar dan een uurtje later dan hier.
Ondanks alle waarschuwingen in het artikel lijkt dit alles niet tot een doemscenario te leiden. Geeft wel te denken.
Dat heb ik destijds hier al op het forum gepost, kennelijk is basis wiskunde: Moelluk!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Nog even over die 170.000 besmettingen per dag, dat is inmiddels gefactcheckt en daar is iets niet helemaal goed gegaan:
https://www.welingelichte(...)-het-ministerie.html
Fantastisch toch? De politiek verantwoordelijke van Madrid heeft al vaker gezegd dat lockdown wat haar betreft er niet meer komt en zo te zien voegen ze woord bij daad. Mooi om te zien dat het ook zo kan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Vasilevski het volgende:
Zat net dit artikel te lezen over Madrid: https://english.elpais.co(...)us-restrictions.html
Gewoon middenin de 3e golf horeca open houden, avondklok om 22u met de bedoeling om te versoepelen naar 23u, en ga zo maar door, terwijl veel andere Spaanse regio's in ieder geval gedeeltelijk op slot zitten.
Dit ondanks 716 mensen op de ic op een bevolking van 6,5 miljoen, en een percentage positief getest van 20%. De vergelijking met Zweden wordt getrokken, hoewel niet helemaal vergelijkbaar. Moet ook gezegd worden dat overal in Spanje een mondkapjesplicht is en wel iets van een avondklok, maar dan een uurtje later dan hier.
Ondanks alle waarschuwingen in het artikel lijkt dit alles niet tot een doemscenario te leiden. Geeft wel te denken.
Het wordt echt tijd voor een nieuwe partij, een partij die nog niet bestaat. Ik ben rechts (tegen massa-immigratie), maar wel weer redelijk sociaal. Stikstof is allemaal gelul, maar ik vind de natuur als Drent weer wel belangrijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen, stem absoluut geen VVD. Wat zou het een genot zijn als ze ineens zwaar kelderen zeg. VVD is echt de partij van het einde van de geschiedenis zoals in Fukuyama.
Daar wil ik ook best wel 10 dagen mee in quarantaine.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Fantastisch toch? De politiek verantwoordelijke van Madrid heeft al vaker gezegd dat lockdown wat haar betreft er niet meer komt en zo te zien voegen ze woord bij daad. Mooi om te zien dat het ook zo kan.
(Haar naam is trouwens Isabel Díaz Ayuso, een mooie verschijning. )
Die partij was er de vorige keer wel, Nieuwe Wegen van Monasch. Maar kreeg weinig media-aandacht omdat FvD en Baudet de show stalen. Erg jammer. Geen zetel gescoord en weer van het toneel verdwenen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor een nieuwe partij, een partij die nog niet bestaat. Ik ben rechts (tegen massa-immigratie), maar wel weer redelijk sociaal. Stikstof is allemaal gelul, maar ik vind de natuur als Drent weer wel belangrijk
Ik heb nul affiniteit met welke partij dan ook in Nederland. Denk dat ik maar SP stem bij de verkiezingen. Maar vind ook dat er een compleet nieuwe partij moet komen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor een nieuwe partij, een partij die nog niet bestaat. Ik ben rechts (tegen massa-immigratie), maar wel weer redelijk sociaal. Stikstof is allemaal gelul, maar ik vind de natuur als Drent weer wel belangrijk
Dat is wel een hele domme rekenfout.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Nog even over die 170.000 besmettingen per dag, dat is inmiddels gefactcheckt en daar is iets niet helemaal goed gegaan:
Die term heb ik ooit gehoord, maar wat heeft dat te maken met de VVD?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Daarom roep ik al tijden dat men eens zuivere data moet presenteren, en niet weggestopt in allerlei holletjes of in de Dia's van Jaap.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:17 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme rekenfout.
Wordt dit bewust gedaan? het is namelijk een presentatie aan het kabinet, en het wordt het nieuws in geslingerd.
Zelfs een kind van 8 kan weten begin Januari niet 100% het virus de Britse variant is.
Trouwens zelfs dan vind ik 170.000 natuurlijk ontzettend overdreven. dat kan helemaal niet
@DireStraits7 Had je dit al gelezen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Dat we nog 60 jaar bezig zijn hun puinzooi te verwijderen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die term heb ik ooit gehoord, maar wat heeft dat te maken met de VVD?
Einde van de geschiedenis ging toch over het einde van alle grote conflicten na het vallen van de muur dacht ik?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat we nog 60 jaar bezig zijn hun puinzooi te verwijderen.
Het was een fout, geen bewuste handeling.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:17 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme rekenfout.
Wordt dit bewust gedaan? het is namelijk een presentatie aan het kabinet, en het wordt het nieuws in geslingerd.
Zelfs een kind van 8 kan weten begin Januari niet 100% het virus de Britse variant is.
Trouwens zelfs dan vind ik 170.000 natuurlijk ontzettend overdreven. dat kan helemaal niet
Einde van de grote conflicten? Het is wel heel arrogant om te veronderstellen dat we na 20.000 jaar oorlog dat probleem in 20 jaar gefixed hebben, de mens zal altijd in oorlog zijn, dat zit gewoon in onze natuur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Einde van de geschiedenis ging toch over het einde van alle grote conflicten na het vallen van de muur dacht ik?
(En is toch grotendeels ontkracht ook daarna door 9/11, etc?)
Ik vind de VVD gewoon het eindproduct van een politieke partij in dat tijdperk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die term heb ik ooit gehoord, maar wat heeft dat te maken met de VVD?
Dat zeg ik voortaan ook als de belastingdienst achteraf zeurt over mijn aangifte.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was een fout, geen bewuste handeling.
Mee eens, het is dan ook een ontkrachte theorie van een gekke torenacademicus/filosoof-ding, niet iets wat een politicus ofzo ooit gezegd heb OID.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Einde van de grote conflicten? Het is wel heel arrogant om te veronderstellen dat we na 20.000 jaar oorlog dat probleem in 20 jaar gefixed hebben, de mens zal altijd in oorlog zijn, dat zit gewoon in onze natuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |