abonnement Unibet Coolblue
pi_198073309
Wat een heerlijk weer om te klussen. Eerst de voortuin aangepakt, pampagras, lavendel en bamboe gekortwiekt, onkruid verwijderd en alles aangeveegd. En ach als je dan toch bezig bent, in de gang al het behang van de muren afgehaald en... de baas hield toezicht :)
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:18:24 #152
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198073388
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Al 5 uur wakker, maar toch heb ik nog het gevoel dat ik slaap. Jemig, wat voel ik me loom vandaag. :O :z
Ik heb dat tegenwoordig heel vaak, dat ik genoeg slaap maar loom ben overdag. Thuisblijf-moeheid denk ik :P

Ik voel me nu na de lunchwandeling wel weer frisser. En ik heb mezelf getrakteerd op broodjes knakworst als lunch :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198073396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Ah, zo. Maar dan hoop ik dat je werk wel gewoon heeeeeel leuk is :)
Ik kan er nog niet heel veel over zeggen, want ben pas net begonnen. Maar ik ben in ieder geval heeeeeel blij dat ik iets heb *O* En tot nu toe vind ik het ook niet vreselijk om te doen en de collega's zijn wel leuk, dus voor de inkomsten vind ik het gewoon prima.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198073412
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef summer52 het volgende:
Wat een heerlijk weer om te klussen. Eerst de voortuin aangepakt, pampagras, lavendel en bamboe gekortwiekt, onkruid verwijderd en alles aangeveegd. En ach als je dan toch bezig bent, in de gang al het behang van de muren afgehaald en... de baas hield toezicht :)
[ afbeelding ]
Goed bezig! *O*

En baas O+ Hoe gaat het nu met hem?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198073426
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik kan er nog niet heel veel over zeggen, want ben pas net begonnen. Maar ik ben in ieder geval heeeeeel blij dat ik iets heb *O* En tot nu toe vind ik het ook niet vreselijk om te doen en de collega's zijn wel leuk, dus voor de inkomsten vind ik het gewoon prima.
Zo goed van je dat je werk hebt gevonden, in het begin is het altijd wennen, maar dat komt goed, vooral als je het werk leuk vindt.
pi_198073427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:18 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb dat tegenwoordig heel vaak, dat ik genoeg slaap maar loom ben overdag. Thuisblijf-moeheid denk ik :P

Ik voel me nu na de lunchwandeling wel weer frisser. En ik heb mezelf getrakteerd op broodjes knakworst als lunch :9
Ja, het is echt heerlijk om er elke dag in ieder geval eventjes uit te gaan. Fijn dat je je nu beter voelt *O*

Ohhh lekker :9 Ik doe die (de vega-variant dan) wel eens op een wit puntje en dan de ene helft bestreken met mosterd en de andere met mayo, en dan nog ketchup erop :9~
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:22:08 #157
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198073432
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef summer52 het volgende:
Wat een heerlijk weer om te klussen. Eerst de voortuin aangepakt, pampagras, lavendel en bamboe gekortwiekt, onkruid verwijderd en alles aangeveegd. En ach als je dan toch bezig bent, in de gang al het behang van de muren afgehaald en... de baas hield toezicht :)
[ afbeelding ]
Lekker :) Het is ook al mooi weer om te tuinieren!

Ik wil dit weekend wat lavendel uit de voortuin halen, die is daar echt helemaal verpieterd. Niet de goede grond denk ik :+ Ik hoop verder dat de kwekers wel weer snel open mogen, achterin de tuin hebben we ook nog een smalle border waar ik siergras in willen zetten. Je kunt het ook wel online bestellen las ik, maar planten koop ik toch echt het liefst fysiek.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

In het geval van ziekte krijg ik het gemiddelde uitbetaald wat ik tot dan toe gemiddeld per week heb gewerkt.

Op zich vind ik het flexibele wel zijn, maar dit is inderdaad wel een minpuntje eraan. Ze willen een week van tevoren al de uren van de week erop inplannen en als iemand nog ziek is, dan weten ze niet of die persoon dan al beter is.
Het harde leven van een oproepkracht ;) Ideaal is het niet maar het is wel lekker dat je gewoon werk hebt *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198073451
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:21 schreef summer52 het volgende:

[..]

Zo goed van je dat je werk hebt gevonden, in het begin is het altijd wennen, maar dat komt goed, vooral als je het werk leuk vindt.
Thanks O+

Tot nu toe valt het ook reuze mee, omdat ik nog niet heel schrijnende casussen heb gehad. Het zou bijv. kunnen zijn dat ik een keer moet bellen en de persoon ligt op de IC of is intussen overleden. :{ Mocht dat een keer voorkomen, dan zijn er achteraf voor ons ook wel mensen die we aan kunnen spreken voor als we het lastig vonden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198073472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef Arizona het volgende:

Het harde leven van een oproepkracht ;) Ideaal is het niet maar het is wel lekker dat je gewoon werk hebt *O*
Precies :Y Het is beter dan niets, en nuttig werk, dus ik heb weinig te klagen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198073591
[quote]0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef Arizona het volgende:

[..]

Lekker :) Het is ook al mooi weer om te tuinieren!

Ik wil dit weekend wat lavendel uit de voortuin halen, die is daar echt helemaal verpieterd. Niet de goede grond denk ik :+ Ik hoop verder dat de kwekers wel weer snel open mogen, achterin de tuin hebben we ook nog een smalle border waar ik siergras in willen zetten. Je kunt het ook wel online bestellen las ik, maar planten koop ik toch echt het liefst fysiek.
[..]

Dat heb ik in de achtertuin, al een paar keer geprobeerd om lavendel goed te laten groeien maar dat lukt gewoon niet. Nu van plan om op het muurtje wat ik gemaakt heb een paar plantenbakken met lavendel te zetten, kijken of dat wel lukt. Maar in de voortuin groeit de lavendel op de gekste plekken, zelfs tussen de stenen.
Ja ik hoop dat de tuincentra weer snel open gaan, heerlijk neuzen en met een vol winkelwagentje en lege portemonnee naar buiten komen *O*
pi_198073914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goed bezig! *O*

En baas O+ Hoe gaat het nu met hem?
Heel erg goed, het is wel een kat die het liefst op zichzelf is en ligt dan ook voornamelijk te slapen! En dan het liefst op zolder of op de trap. Maar hij komt dan wel regelmatig even kijken wat ik aan het doen ben, geeft een kopje, miauwt wat (tenminste ik hoor een schor geluid, miauwen lukt niet erg :) ) en eet veel, heel veel!
pi_198073996
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thanks O+

Tot nu toe valt het ook reuze mee, omdat ik nog niet heel schrijnende casussen heb gehad. Het zou bijv. kunnen zijn dat ik een keer moet bellen en de persoon ligt op de IC of is intussen overleden. :{ Mocht dat een keer voorkomen, dan zijn er achteraf voor ons ook wel mensen die we aan kunnen spreken voor als we het lastig vonden.
Ja er komen vast wel heftige dingen op je af, maar goed dat je dat dan kan bespreken met collega's. Ik heb bij het CIZ gewerkt en dan kreeg je soms ook wel schrijnende aanvragen vanuit het ziekenhuis, huisartsen of GGZ instellingen. Maar als je er langer werkt dan kun je er beter mee omgaan, echt waar. Succes!
pi_198074146
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:50 schreef summer52 het volgende:

[..]

Heel erg goed, het is wel een kat die het liefst op zichzelf is en ligt dan ook voornamelijk te slapen! En dan het liefst op zolder of op de trap. Maar hij komt dan wel regelmatig even kijken wat ik aan het doen ben, geeft een kopje, miauwt wat (tenminste ik hoor een schor geluid, miauwen lukt niet erg :) ) en eet veel, heel veel!
Fijn dat hij zo'n goede eetlust heeft! :D Weet zeker dat hij een heel fijne thuis heeft bij jou O+

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ja er komen vast wel heftige dingen op je af, maar goed dat je dat dan kan bespreken met collega's. Ik heb bij het CIZ gewerkt en dan kreeg je soms ook wel schrijnende aanvragen vanuit het ziekenhuis, huisartsen of GGZ instellingen. Maar als je er langer werkt dan kun je er beter mee omgaan, echt waar. Succes!
Thanks! O+ En inderdaad, hoe langer ik het werk doe, hoe meer het zal wennen. Dat doet het nu ook al wel, want de eerste keer bellen vond ik ook echt behoorlijk spannend.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198074236
twitter


En, wat is jullie 'score'?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198074396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef summer52 het volgende:
Wat een heerlijk weer om te klussen. Eerst de voortuin aangepakt, pampagras, lavendel en bamboe gekortwiekt, onkruid verwijderd en alles aangeveegd. En ach als je dan toch bezig bent, in de gang al het behang van de muren afgehaald en... de baas hield toezicht :)
[ afbeelding ]
Baas boven baas.

Mijn kat zit naast mij te slapen terwijl ik werk.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198074819
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef summer52 het volgende:
Wat een heerlijk weer om te klussen. Eerst de voortuin aangepakt, pampagras, lavendel en bamboe gekortwiekt, onkruid verwijderd en alles aangeveegd. En ach als je dan toch bezig bent, in de gang al het behang van de muren afgehaald en... de baas hield toezicht :)
[ afbeelding ]
Als een echte baas! Gaat ie inmiddels al in de door jou gehaakte mand?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2021 @ 14:48:27 #168
163650 Greys
pi_198074858
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_198074904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]

En, wat is jullie 'score'?
4, Blue Cheese, Oysters, Snails, Liver (Celery is ook :r maar wel prima in saus/soep ofzo).

Die kerel eet 29 dingen niet van die lijst?!
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 14:53:19 #170
375570 crew  Cyan9
pi_198074935
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

En dat voor iemand die ongeďnteresseerd is, en toch aanwezig!
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_198074949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:

Die kerel eet 29 dingen niet van die lijst?!
Super raar, want het meeste is gewoon normaal eten.
Ik eet geen koffie of azijn :P Telt dat dan mee? Ik drink wel koffie en doe wel azijn in mijn boerenkool.
pi_198075000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]

En, wat is jullie 'score'?
Ik denk dat ik op '3' kom. Blauwe kaas, tonijn in blik en lever. Het laatste heb ik nooit gegeten, dus zou ik misschien wel lusten. Tonijn is eigenlijk wel ok, dus ik denk dat ik dan maar op '2' kom :P
Owja, blauwe kaas probeer ik vaak wel een stukje van, als ik het tegen kom op een kaasplankje. Ik vind het stom om iets niet te lusten. Tot nu toe vind ik het niet erg lekker.
pi_198075022
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:53 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Super raar, want het meeste is gewoon normaal eten.
Ik eet geen koffie of azijn :P Telt dat dan mee? Ik drink wel koffie en doe wel azijn in mijn boerenkool.
Ja ik dacht dat er een hele rare lijst ging komen door zijn reactie :D maar inderdaad, veel standaard dingen (waarvan je ook altijd een paar dingen vast niet lust natuurlijk), maar bijna een prestatie dat het zoveel is :P
pi_198075027
quote:
6s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.
In dit geval snap ik 'm ook volkomen _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

4, Blue Cheese, Oysters, Snails, Liver (Celery is ook :r maar wel prima in saus/soep ofzo).

Die kerel eet 29 dingen niet van die lijst?!
Ik kwam uit op 11; gewoon alle vlees/vis dingen :P En op zich is het niet zo dat ik alles daarvan ook niet lust

Die kerel kwam inderdaad uit op 29. Je hebt soms inderdaad mensen die heel weinig lusten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik kwam uit op 11; gewoon alle vlees/vis dingen :P En op zich is het niet zo dat ik alles daarvan ook niet lust

Die kerel kwam inderdaad uit op 29. Je hebt soms inderdaad mensen die heel weinig lusten
Misschien eet hij ook geen vlees/vis, dan gaat het toch wat sneller :D
pi_198075191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat er een hele rare lijst ging komen door zijn reactie :D maar inderdaad, veel standaard dingen (waarvan je ook altijd een paar dingen vast niet lust natuurlijk), maar bijna een prestatie dat het zoveel is :P
Een vriendin van mij van vroeger lustte ook altijd heel weinig. Was altijd best lastig als ze weer eens bleef eten, want we probeerden haar dan wel iets te geven wat ze op zich wel lustte. Iets als AVG met appelmoes (daar was ze dol op) daar zaten we meestal wel safe mee. En pasta met tomatensaus, maar dan wel gepureerd met de staafmixer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:02 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien eet hij ook geen vlees/vis, dan gaat het toch wat sneller :D
Ja precies :D En en dan 'gewoon' wat dingen niet lusten, dan tikt het wel aan inderdaad.

Toen ik nog wel vlees/vis at, vond ik juist de wat apartere dingen vaak lekker. Slakken bijv. die je dan in de winkel koopt met kruidenboter erop :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

4, Blue Cheese, Oysters, Snails, Liver (Celery is ook :r maar wel prima in saus/soep ofzo).

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:56 schreef BillDauterive het volgende:

Ik denk dat ik op '3' kom. Blauwe kaas, tonijn in blik en lever. Het laatste heb ik nooit gegeten, dus zou ik misschien wel lusten. Tonijn is eigenlijk wel ok, dus ik denk dat ik dan maar op '2' kom :P
Volgens Ryan zijn jullie allebei wilde beesten trouwens :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies :D En en dan 'gewoon' wat dingen niet lusten, dan tikt het wel aan inderdaad.

Toen ik nog wel vlees/vis at, vond ik juist de wat apartere dingen vaak lekker. Slakken bijv. die je dan in de winkel koopt met kruidenboter erop :9
Neeeee ;( Ga al over mijn nek als ik eraan denk :@
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:19:02 #181
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198075413
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:31 schreef summer52 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef Arizona het volgende:

[..]

Lekker :) Het is ook al mooi weer om te tuinieren!

Ik wil dit weekend wat lavendel uit de voortuin halen, die is daar echt helemaal verpieterd. Niet de goede grond denk ik :+ Ik hoop verder dat de kwekers wel weer snel open mogen, achterin de tuin hebben we ook nog een smalle border waar ik siergras in willen zetten. Je kunt het ook wel online bestellen las ik, maar planten koop ik toch echt het liefst fysiek.
[..]

Dat heb ik in de achtertuin, al een paar keer geprobeerd om lavendel goed te laten groeien maar dat lukt gewoon niet. Nu van plan om op het muurtje wat ik gemaakt heb een paar plantenbakken met lavendel te zetten, kijken of dat wel lukt. Maar in de voortuin groeit de lavendel op de gekste plekken, zelfs tussen de stenen.
Ja ik hoop dat de tuincentra weer snel open gaan, heerlijk neuzen en met een vol winkelwagentje en lege portemonnee naar buiten komen *O*
Grappig dat jij daar ook "last" van hebt met de lavendel :D.
Wij hebben naast het huis ook lavendel en daar groeit het perfect en een paar meter verderop dus voor geen meter :+ Ik wil op de straks lege plek in de voortuin meer geraniums zetten, die hebben vorig jaar van mei tot begin december gebloeid :D

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]

En, wat is jullie 'score'?
Ik eet 4 dingen niet: slakken, lever, schimmelkaas en oesters. Zelfde als @Em31 dus :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198075570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Neeeee ;( Ga al over mijn nek als ik eraan denk :@
:D

Ook leuk om die slakjes uit het huisje te peuteren en dan de gesmolten boter daar vervolgens uit te likken :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Ook leuk om die slakjes uit het huisje te peuteren en dan de gesmolten boter daar vervolgens uit te likken :+
|:) |:) |:) |:)
pi_198075639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Een vriendin van mij van vroeger lustte ook altijd heel weinig. Was altijd best lastig als ze weer eens bleef eten, want we probeerden haar dan wel iets te geven wat ze op zich wel lustte. Iets als AVG met appelmoes (daar was ze dol op) daar zaten we meestal wel safe mee. En pasta met tomatensaus, maar dan wel gepureerd met de staafmixer.
Appelmoes doet het altijd goed :9
Vroeger smeerde ik dat overal over, zelfs over de macaroni.

Maar wel knap lastig als het iemand niet lukt om alles te eten. Uit eten gaan of bij iemand eten is dan niet zo vanzelfsprekend. Met een allergie kan je er nog omheen werken, maar dit is wel moeilijk.
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:44:47 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198075889
2,5 uur teamsoverleg gehad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198075904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Appelmoes doet het altijd goed :9
Vroeger smeerde ik dat overal over, zelfs over de macaroni.

Maar wel knap lastig als het iemand niet lukt om alles te eten. Uit eten gaan of bij iemand eten is dan niet zo vanzelfsprekend. Met een allergie kan je er nog omheen werken, maar dit is wel moeilijk.
Ja precies, en het is ook lang niet altijd gewoon niet dingen wíllen proberen. Je hebt echt mensen die over hun nek gaan van heel veel soorten voedsel; lijkt me inderdaad knap lastig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198075911
quote:
15s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2,5 uur teamsoverleg gehad.
Wow, dat is lang :o Moet je verder nog lang door vandaag?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:48:53 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198075963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wow, dat is lang :o Moet je verder nog lang door vandaag?
Eigenlijk nog afmaken waar het overleg over ging. Want dat moet morgen opgeleverd worden. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198075982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies, en het is ook lang niet altijd gewoon niet dingen wíllen proberen. Je hebt echt mensen die over hun nek gaan van heel veel soorten voedsel; lijkt me inderdaad knap lastig.
Door alle kookprogramma's snap ik tegenwoordig ook wat meer van structuur van eten. Dat snapte ik vroeger ook niet zo, terwijl ik zelf over mijn nek ga van die yoghurt met van die halftamme zompige stukjes perzik enzo erin.
pi_198076037
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:49 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Door alle kookprogramma's snap ik tegenwoordig ook wat meer van structuur van eten. Dat snapte ik vroeger ook niet zo, terwijl ik zelf over mijn nek ga van die yoghurt met van die halftamme zompige stukjes perzik enzo erin.
Ohh dat snap ik volkomen, dat vond ik vroeger ook echt niet fijn, van die yoghurt met stukjes :X Ik probeerde dan vaak die stukjes eruit te vissen :D

Tegenwoordig ben ik er meer aan gewend, maar gewoon yoghurt waar ik zelf fruit doorheen heb gedaan is een stuk lekkerder :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:59:09 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198076147
yoghurt met fruitstukjes :9~
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 18 februari 2021 @ 16:04:35 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_198076255
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:49 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Door alle kookprogramma's snap ik tegenwoordig ook wat meer van structuur van eten. Dat snapte ik vroeger ook niet zo, terwijl ik zelf over mijn nek ga van die yoghurt met van die halftamme zompige stukjes perzik enzo erin.
Ik vind verschillende soorten fruit echt niet fijn om te eten, maar prima om het sap ervan te drinken. Gek genoeg heb/had ik geen problemen met de zompige bonkjes in fruityoghurt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198076281
Ja als je het er zelf vers in doet smaakt het prima. De structuur van hardere stukjes zijn lekkerder blijkbaar, want ik doe er ook pompoenpitten en zonnebloempitten door.
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:10:54 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198076344
pitjes :r
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:21:39 #195
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198076511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:04 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik vind verschillende soorten fruit echt niet fijn om te eten, maar prima om het sap ervan te drinken. Gek genoeg heb/had ik geen problemen met de zompige bonkjes in fruityoghurt
Appelsap. Ik kauw niet graag op appels (appelknagers :r ) maar appelsap vind ik wel heel lekker :)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ohh dat snap ik volkomen, dat vond ik vroeger ook echt niet fijn, van die yoghurt met stukjes :X Ik probeerde dan vaak die stukjes eruit te vissen :D

Tegenwoordig ben ik er meer aan gewend, maar gewoon yoghurt waar ik zelf fruit doorheen heb gedaan is een stuk lekkerder :9
Ik vind alleen yoghurt met rood fruit (aardbeien en/of frambozen e.d.) lekker, met glibberige perzik en mango lust ik niet zo graag. Wel met verse perzik of mango inderdaad :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198076647
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:21 schreef Arizona het volgende:

Appelsap. Ik kauw niet graag op appels (appelknagers :r ) maar appelsap vind ik wel heel lekker :)
Ik moet altijd als ik een appel eet aan jou denken. ALTIJD _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:21 schreef Arizona het volgende:
Ik vind alleen yoghurt met rood fruit (aardbeien en/of frambozen e.d.) lekker, met glibberige perzik en mango lust ik niet zo graag. Wel met verse perzik of mango inderdaad :)
Vers fruit kan hier weinig verkeerd doen door de yoghurt heen O+ Ik pureer ook wel eens diepvriesfruit en dan als een soort "sausje" er ook nog doorheen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:30:00 #197
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198076655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik moet altijd als ik een appel eet aan jou denken. ALTIJD _O-

_O- *;
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 16:34:20 #198
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198076705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik moet altijd als ik een appel eet aan jou denken. ALTIJD _O-
[..]
Ik ook, en dan probeer ik extra hard te knagen. 8-)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_198076728
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:34 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik ook, en dan probeer ik extra hard te knagen. 8-)
Ja he? :D Gewoon wetende dat het kán omdat ze toch niet in de buurt is
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:35:58 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198076731
:o Het valt er opeens goed uit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')