vooral russisch, ruikt enorm naar russische mafiaquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf gebokst, maar M1 was mij even ontgaan.
Ik heb Thai en Kick uitgeoefend. Wedstrijden gebokst hoofdzakelijk in Duitsland. Daar komt mijn Tinnitus ook vandaan met al die klappen op mijn kop.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
vooral russisch, ruikt enorm naar russische mafia
Dat dacht ik ook, maar hij is niet zo dom als dat het lijkt. Hij wil het spel zo lang mogelijk met twee kampen meespelen en zo kun je nog makkelijk switchen en ondertussen bezorgt hij Zoey de shitquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:33 schreef Krambo het volgende: [..] Zou op zich wel een briljante move zijn, maar overschat je Mike niet een beetje?
vallen hier wel een hoop kwartjes op zijn plekquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Thai en Kick uitgeoefend. Wedstrijden gebokst hoofdzakelijk in Duitsland. Daar komt mijn Tinnitus ook vandaan met al die klappen op mijn kop.
Is dat zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
vallen hier wel een hoop kwartjes op zijn plek![]()
Inderdaad benieuwd of dat nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Michel en Nick wel genomineerd zijn, gaat er dan mischien iemand naar de geheime kamer ...
Oooh dat zou ook goed kunnen!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk juist dat Jerrel niet genomineerd is![]()
Hoop Jill en Michel..die mogen allebei weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ...
Truste kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
houdoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok op 4. Jerrel, Jill, Nick en Michel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oooh dat zou ook goed kunnen!!![]()
Zoey zei vanavond wel dat hij goed bezig is![]()
![]()
Ik weet het niet, Jer roept wel vaak dat hij weg wil , dat het anders is als hij had verwacht .
Michel of Jill weg is ook prima
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee non ... dit gaat weer zon wel niet zwarte piet of niet wordenquote:
Dat zou ook zo maar kunnen. Dan heb ik Mike zwaar onderschatquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij is niet zo dom als dat het lijkt. Hij wil het spel zo lang mogelijk met twee kampen meespelen en zo kun je nog makkelijk switchen en ondertussen bezorgt hij Zoey de shitHij heeft er in ieder geval niet voor gezorgd dat er 2 man met 6 stemmen genomineerd zijn, da's een hele bewuste keuze.
mike: dan neem je gewoon 3 ovens 2 koelkasten 4 spoelbakken en 35 kastjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:44 schreef engine het volgende:
Mike weer aan het vertellen maar lastig te horen en heb ook weinig zin meer
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
mike: dan neem je gewoon 3 ovens 2 koelkasten 4 spoelbakken en 35 kastjes
thomas: is dat niet veel voor een keuken van 2 bij 3?
mike: nee joh dan stapel je dat op en zet ook wat in de schuur en zolder
Ohw maar dat was toch wel duidelijk? Zoey gaat never Jer eruit stemmen ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oooh dat zou ook goed kunnen!!![]()
Zoey zei vanavond wel dat hij goed bezig is![]()
![]()
Ik weet het niet, Jer roept wel vaak dat hij weg wil , dat het anders is als hij had verwacht .
Michel of Jill weg is ook prima
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was mij niet duidelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Ohw maar dat was toch wel duidelijk? Zoey gaat never Jer eruit stemmen ...
nee de oven kan dan niet meer open he? dan had je een combi moeten nemenquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je mega veel pizza's tegelijk maken
Ow..kan ik dat nog wisselen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee de oven kan dan niet meer open he? dan had je een combi moeten nemen
Ik ga dood bij deze humor ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow mevrouwtje, dat komt goed uit deze week is onze keuken AED in de aanbieding voor hartverzakkende meerprijs van 5000 euros, u komt dan wel in de aed buurt app zodat ook het tegenover liggende bejaarden huis 24/7 bij u binnen kan voor gebruik, weet u wat ik geef u er gewoon een doosje wattenstaafjes bij als u nu beslistquote:
Hij wordt er zelfs ''écht geil van als een vrouw dat doet''quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:04 schreef BB-King het volgende:
Jill: Stil eens!
*scheet
Thomas, Matt en Mike: Hahahaha!
Mike: Haha heerlijk als een vrouw dat doet.
Mike is verliefd op zijn eigen stemgeluid. Matt kent Jill haar introfilmpje uit zijn hoofd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:04 schreef Toweler het volgende:
Mike wel zeggen dat matt verliefd is
Vgm is mike zelf verliefd jill
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow mevrouwtje, dat komt goed uit deze week is onze keuken AED in de aanbieding voor hartverzakkende meerprijs van 5000 euros, u komt dan wel in de aed buurt app zodat ook het tegenover liggende bejaarden huis 24/7 bij u binnen kan voor gebruik, weet u wat ik geef u er gewoon een doosje wattenstaafjes bij als u nu beslist
Hahaha ja, ernstigquote:Op woensdag 17 februari 2021 01:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij wordt er zelfs ''écht geil van als een vrouw dat doet''
Niveautje weer in die kamer
Zal wel mee vallenquote:Op woensdag 17 februari 2021 01:08 schreef Stargazing het volgende:
Trouble in paardise?
Jill lijkt kwaad op Thomas
denk ook dat hij aan die 60 sigaretten per dag komt omdat ze hem steeds een peuk aanbieden opdat hij zijn mond weer even houdtquote:Op woensdag 17 februari 2021 01:10 schreef Toweler het volgende:
Lijkt me vermoeiend met mike op een keer hij kan niet stil zijn
Was met een knipoog. Ze kennen elkaar inmiddels best wel goed...quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:08 schreef Stargazing het volgende:
Trouble in paardise?
Jill lijkt kwaad op Thomas
pestgedrag word ook niet getolereerd door mensen buiten de regiequote:Op woensdag 17 februari 2021 01:12 schreef snetje het volgende:
Ik vind het wel heel kwalijk hoe sommige fans door gaan slaan en dat zelfs BB alles op slot moet gaan zetten ...
Ze zouden vroeg gaan slapen vandaag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:10 schreef Toweler het volgende:
Lijkt me vermoeiend met mike op een keer hij kan niet stil zijn
Ik vind het een pracht speler ... waar de anderen maar malen en malen en via spelletjes anderen proberen uit te vogelen ... poept hij er zo door heen!! DOE DOE DOE DOE DOE DOE DAN!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
denk ook dat hij aan die 60 sigaretten per dag komt omdat ze hem steeds een peuk aanbieden opdat hij zijn mond weer even houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |