abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198045073
Tuurlijk is Van Dissel compleet onafhankelijk..

Maar wordt vervolgens opgetrommeld om voor/names de Staat zijn zegje te doen..

Leg het maar uit..

behoorlijk doorzichtig allemaal of niet. Natuurlijk is Van Dissel pro kabinet en kabinet pro Van Dissel.

Dat werd nog eens duidelijk als ook van DIssel in de rechtzaal over een niet inhoudelijk zaak zijn zegje gaat doen names de staat,
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:30:50 #252
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198045090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heel Europa zit al lang en breed weer op het terras als Rutte zijn luier nog volpoept voor de Schotse en de Welsh variant.
Rutte is totaal niet bang die is zijn macht aan het uitproberen. Ik begin het een hele enge man te vinden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198045091
Worden die politiebureaus nu gevorderd door Jokehauser om hun felicitaties weer in te trekken?
:P
pi_198045092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat eerste?
Ik beperk maar tot een uitspraak, dus ik weet niet wat je met het eerste bedoelt.
pi_198045100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zijn jullie echt allemaal zo naieef? Dacht je dat Rutte en Co zelf gaan roepen: De verkiezingen worden uitgesteld?
Tuurlijk niet, dat word langzaam gemasseerd, tot het moment dat Rutte zegt: "Een stem op de de democratie nu, is een stem op het virus straks", geloof me nou, ze gaan echt niet verkiezingen houden terwijl je er net een shit zooi van hebt gemaakt.
Rutte staat op 40+ zetels in de peilingen. Ik denk inderdaad dat hij op dit moment in achterkamertjes OMT-leden aan het instrueren is dat ze naar buiten moeten oproepen tot uitstel van verkiezingen.
pi_198045106
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zijn best gedaan ? Doe mij nou een lol zeg ! Hij heeft van alles gedaan vermoed ik maar zijn echt niet. Dat vond hij namelijk niet nodig. Als minister kom je hier toch met elke wanprestatie/leugen wat dan ook weg.
Je moet lezen wat ik schrijf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198045110
Leuk en aardig dat een aantal mensen zo verbolgen zijn over de avondklok, alle Corona-maatregelen, de toeslagen-affaire etc., maar in de peilingen voor de 2e Kamer-verkiezingen zie je vrijwel geen verschuivingen. Als je het dan zo oneens bent met dit beleid, kun je daar binnenkort wat aan doen door op een andere partij te gaan stemmen dan op een regeringspartij, Als iedereen dat zou doen, dan krijgen we ook een heel ander beleid voor de komende 4 jaar dan nu het geval is. Maar nee, als we eenmaal weer in het kieshokje staan, stemmen we met zijn allen toch weer braaf op 1 van de partijen waar we altijd al zo'n beetje op hebben gestemd. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ineens een partij als bv. die van Henk Krol of de Partij voor de Dieren een enorme hoeveelheid Kamerzetels zou krijgen. Als je echt verandering zou willen van het beleid, moet je toch echt eens overwegen om iets anders te gaan stemmen dan op de traditionele partijen...
pi_198045118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En hoe had jij voorgesteld dat je die afweging had kunnen maken zonder inhoudelijke experts te raadplegen?
Het had wat mij betreft een stuk sterker geweest als er een niet-OMT lid had gezeten die vragen van beide kanten kon beantwoorden. van Dissel heeft gewoon een spreekbeurt gehouden en toen er vragen van de andere kant kwamen mocht het niet inhoudelijk behandeld worden.

De vraag was simpel: Wat is het gevolg als we 3 dagen geen avondklok hebben. Dat heeft helemaal niets te maken met de besmettingen over een maand, de besmettingen tijdens de verkiezingen of code zwart in april, dat is de enige vraag.

Die vraag wil je juist niet stellen aan degene die verantwoordelijk is voor het opstellen van de modellen, net als dat je een andere rechter zich nu over deze zaak laat buigen.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:31:40 #259
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198045120
f
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zijn best gedaan ? Doe mij nou een lol zeg ! Hij heeft van alles gedaan vermoed ik maar zijn echt niet. Dat vond hij namelijk niet nodig. Als minister kom je hier toch met elke wanprestatie/leugen wat dan ook weg.
Ik weet dat het allemaal bangmakerijg is, maar ik ben gewoon zo boos weer nu, terwijl ik het net allemaal had losgelaten. Zitten weer straks al die bangmakers in Op1 te verkondigen dat we allemaal doodgaan. Morgen kan ik er wel weer om lachen, normaliter zou ik nu afleiding in de kroeg gaan zoeken, maar ja dat kan niet....
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198045145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ik beperk maar tot een uitspraak, dus ik weet niet wat je met het eerste bedoelt.
'Als jij als rechter voor de einduitspraak gaat bepalen wat relevant is'
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:32:33 #261
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198045161
Valt me mee dat er geen rellen zijn.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:32:41 #262
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198045165
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het had wat mij betreft een stuk sterker geweest als er een niet-OMT lid had gezeten die vragen van beide kanten kon beantwoorden. van Dissel heeft gewoon een spreekbeurt gehouden en toen er vragen van de andere kant kwamen mocht het niet inhoudelijk behandeld worden.

De vraag was simpel: Wat is het gevolg als we 3 dagen geen avondklok hebben. Dat heeft helemaal niets te maken met de besmettingen over een maand, de besmettingen tijdens de verkiezingen of code zwart in april, dat is de enige vraag.

Die vraag wil je juist niet stellen aan degene die verantwoordelijk is voor het opstellen van de modellen, net als dat je een andere rechter zich nu over deze zaak laat buigen.
Ik ben benieuwd hoe ze daar vrijdag mee omgaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198045166
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En hoe had jij voorgesteld dat je die afweging had kunnen maken zonder inhoudelijke experts te raadplegen?
Welke experts met meervoud heb je het over?

Hebben we ook andere " experts " gezien naast die de staat opriep?

En toen die expert zijn zegje heeft gedaan en er vragen kwamen was het. Ja maar we gaan niet op de inhoud in. dus weel stil.

Wat is dit? dit zie je toch ook of niet. of staar je zo blind op je paniek om corona dat alles kan zolang het voor jou goed uitvalt?
pi_198045191
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Rutte staat op 40+ zetels in de peilingen. Ik denk inderdaad dat hij op dit moment in achterkamertjes OMT-leden aan het instrueren is dat ze naar buiten moeten oproepen tot uitstel van verkiezingen.
Tuurlijk staat Rutte op 40+ zetels, al die ondernemers die staan op de banken omdat ze helemaal binnenlopen op de staats steun, al die Horeca en Recreatie ondemers staan te juichen dat ze nu al 10 maanden een sabatical hebben.
Weet je hoeveel mensen je plat moet maken om 3 peiling bureaus in je hand te krijgen?
pi_198045194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef chatlander het volgende:
Leuk en aardig dat een aantal mensen zo verbolgen zijn over de avondklok, alle Corona-maatregelen, de toeslagen-affaire etc., maar in de peilingen voor de 2e Kamer-verkiezingen zie je vrijwel geen verschuivingen. Als je het dan zo oneens bent met dit beleid, kun je daar binnenkort wat aan doen door op een andere partij te gaan stemmen dan op een regeringspartij, Als iedereen dat zou doen, dan krijgen we ook een heel ander beleid voor de komende 4 jaar dan nu het geval is. Maar nee, als we eenmaal weer in het kieshokje staan, stemmen we met zijn allen toch weer braaf op 1 van de partijen waar we altijd al zo'n beetje op hebben gestemd. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ineens een partij als bv. die van Henk Krol of de Partij voor de Dieren een enorme hoeveelheid Kamerzetels zou krijgen. Als je echt verandering zou willen van het beleid, moet je toch echt eens overwegen om iets anders te gaan stemmen dan op de traditionele partijen...
Ga het lijstje maar eens af van partijen die tegen de avondklok hebben gestemd. De keuze is beperkt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:33:46 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198045205
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Tijn het volgende:
Zal van t weekend wel onrustiger worden, ze moeten dat eerst nog afspreken in die app-groepjes van ze.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:33:46 #267
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198045208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

32 zetels volgens 1vandaag
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_198045214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef popje het volgende:

[..]

Ik bedacht me net dat dit hele gedoe is wat me stress oplevert. Het geharrewar, wel, niet, wel, niet, elke keer een persconferentie. Zogenaamd naar versoepelingen toe maar in de tussentijd alleen maar angst zaaien.

Rutte mag van mij echt opzouten. Ik ben ook geen Wilders stemmer, normaal D66, maar Sigrid vind ik niks. Geen idee wat nu...
Er staan vast meer op de lijst dan alleen Sigrid...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:34:01 #269
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_198045219
Wat een vertoning weer. Trias politica ammehoela. Het zou me niets verbazen als komend voor jaar in heel Nederland ineens de bananenbomen uit de grond schieten.
Never explain, never apologize.
pi_198045227
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef ijs. het volgende:
Normaal kan ik dit soort dingen wel van een afstandje bezien, maar ik volg deze zaak vandaag en ben zo kwaad sinds de uitspraak. Met name dat alles zo vlot geregeld kan worden is niet te geloven.
Zeldzaam efficient zo net voor 9 uur nog even.
I'll give you something to do
pi_198045247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:29 schreef DonDruiper het volgende:
Frenkie struikelde toch gewoon?
Speelt Frenkie sinds kort voor Feyenoord?

Ikdacht dat alleen Feyenoord CL speelde vanavond
pi_198045249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ga het lijstje maar eens af van partijen die tegen de avondklok hebben gestemd. De keuze is beperkt.
Voorzover ik weet in ieder geval de PVV, Partij Henk Krol en de Partij voor de Dieren. Voor mij persoonlijk is de eerste sowieso geen optie, dus blijft een van de andere twee partijen over.
pi_198045250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef galantis het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198045251
Voor wat
quote:
Voor wat zou men nog gaan rellen?
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:35:45 #275
346939 Janneke141
pi_198045266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef galantis het volgende:

[..]

De mensen met 30.000 euro toeslagschuld, of met een verzakt huis in Groningen, hebben dit met lede ogen aangezien denk ik.
pi_198045270
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Abyss33 het volgende:
Tuurlijk is Van Dissel compleet onafhankelijk..

Maar wordt vervolgens opgetrommeld om voor/names de Staat zijn zegje te doen..

Leg het maar uit..

behoorlijk doorzichtig allemaal of niet. Natuurlijk is Van Dissel pro kabinet en kabinet pro Van Dissel.

Dat werd nog eens duidelijk als ook van DIssel in de rechtzaal over een niet inhoudelijk zaak zijn zegje gaat doen names de staat,
Ja, wij van WC-eend.
Als je nu al voor een rechtbank hard kan maken om die paar daagjes tóch maar even een avondklok te doen, dan zie ik het ook voor die periode daarna somber in.
I'll give you something to do
pi_198045275
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef chatlander het volgende:

[..]

Voorzover ik weet in ieder geval de PVV, Partij Henk Krol en de Partij voor de Dieren. Voor mij persoonlijk is de eerste sowieso geen optie, dus blijft een van de andere twee partijen over.
Als dat je enige standpunt is, ja...
pi_198045280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja dit. Dat lijkt me dus echt volkomen logisch. Net als dat het dan volkomen logisch is dat daar niet een discussie over volgt, ondanks dat ze die ruimte toch een beetje kregen.
De avondklok is van groot belang volgens inhoudelijke experts (bv. OMT) om een pandemie te stoppen. De avondklok is procedureel wat ongelukkig tot stand gekomen, maar als men de juiste procedures had gevolgd was deze waarschijnlijk zonder problemen ingevoerd.

Scenario 1: avondklok wordt per direct afgeschaft en binnen enkele dagen weer ingevoerd. Eventueel afbreukrisico: heel groot.
Scenario 2: avondklok wordt per vrijdag alsnog afgeschaft en waarschijnlijk eveneens snel weer ingevoerd.
(Scenario 3: vrijdag wordt het vonnis van vandaag van tafel geveegd)

Kortom, in beide scenario's komt er een avondklok. In scenario 1 is er, als je afgaat op de inhoudelijke expertise van mensen als Van Dissel, een groot risico voor de volksgezondheid. In scenario 2 zijn de gevolgen van een paar dagen extra avondklok vrij summier.

Iedereen met meer dan twee hersencellen kan zelf ook wel bedenken dat het, puur gekeken naar deze simpele opsomming, volstrekt logisch is dat de rechtbank hier aan de veilige kant gaat zitten gegeven het potentiële risico.
pi_198045297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef chatlander het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)maatregelen-a4028539

quote:
De motie van Jetten krijgt inderdaad een meerderheid: VVD, CDA, D66, ChristenUnie, PvdA, GroenLinks, SP en 50Plus stemden voor. De andere partijen stemden voor de motie van Wilders, maar dat was geen meerderheid.
Deze partijen waren voor de avondklok vanaf 9 uur.
pi_198045300
quote:
Het regent
pi_198045312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)maatregelen-a4028539
[..]

Deze partijen waren voor de avondklok vanaf 9 uur.
Het viel me op dat DENK voor had gestemd en in de kolom 'vergissing' stond.
pi_198045324
Voetbalhater Ger Rijkers wil voetbal ook verbieden

https://www.ad.nl/europee(...)d-verheven~adcbb01c/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:38:16 #283
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198045326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef popje het volgende:
f
[..]

Ik weet dat het allemaal bangmakerijg is, maar ik ben gewoon zo boos weer nu, terwijl ik het net allemaal had losgelaten. Zitten weer straks al die bangmakers in Op1 te verkondigen dat we allemaal doodgaan. Morgen kan ik er wel weer om lachen, normaliter zou ik nu afleiding in de kroeg gaan zoeken, maar ja dat kan niet....
Niet bang zijn hoor, er is echt niet zó veel aan de hand. Alles is uit zijn verband getrokken en vreselijk overdreven. Ze willen gewoon de besmettingen zo laag mogelijk krijgen dus doen ze net alsof er godweetwat loos is. Puur hun eigen belang en niet omdat het volk het zo nodig heeft. De situatie is op dit moment prima onder controle.
Ik zit qua leeftijd in de gevarenzone en denk zelf dat het risico dat ik bij het oversteken van de straat overreden word groter is, dan het risico dat ik het loodje leg door covid19.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198045327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De avondklok is van groot belang volgens inhoudelijke experts (bv. OMT) om een pandemie te stoppen. De avondklok is procedureel wat ongelukkig tot stand gekomen, maar als men de juiste procedures had gevolgd was deze waarschijnlijk zonder problemen ingevoerd.

Scenario 1: avondklok wordt per direct afgeschaft en binnen enkele dagen weer ingevoerd. Eventueel afbreukrisico: heel groot.
Scenario 2: avondklok wordt per vrijdag alsnog afgeschaft en waarschijnlijk eveneens snel weer ingevoerd.

Kortom, in beide scenario's komt er een avondklok. In scenario 1 is er, als je afgaat op de inhoudelijke expertise van mensen als Van Dissel, een groot risico voor de volksgezondheid. In scenario 2 zijn de gevolgen van een paar dagen extra avondklok vrij summier.

Iedereen met meer dan twee hersencellen kan zelf ook wel bedenken dat het, puur gekeken naar deze simpele opsomming, volstrekt logisch is dat de rechtbank hier aan de veilige kant gaat zitten gegeven het potentiële risico.
Als me tante een lul had gehad dan was het mijn oom geweest.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:38:57 #285
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198045342
quote:
Vaak moeten mensen dit even laten bezinken...

Rellen is onzin. Ik zou wel willen demonstreren tegen deze onzin. Of krijg ik dan een waterkanon tegen m’n hersens?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198045345
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waarom is dit nou nodig? We hebben een discussie, we zijn het niet met elkaar eens. En dan reageer je op een ander en gooi je dit erin. Serieus, je post had een stuk sterker geweest als er gewoon had gestaan 'Ik vind het volstrekt logisch...'
pi_198045347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het regent
_O-
pi_198045367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:38 schreef RipCity het volgende:
Voetbalhater Ger Rijkers wil voetbal ook verbieden

https://www.ad.nl/europee(...)d-verheven~adcbb01c/
Heeft hij al aan Rutte gevraagd waarom Schiphol nog open is?
pi_198045368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:

Van Dissel zit er dan ook niet voor een verhoor.

En waarom zou je niet het belangrijkste (en nogmaals: onafhankelijke) adviesorgaan om opheldering vragen?
pi_198045380
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

En als een eerdere rechter al inhoudelijk heeft vastgesteld dat dit niet zo is?
Is het hof daar niet aan gebonden.
quote:
Ik zeg niet dat het niet kan, ik vind alleen de combinatie van het schorsen van de uitspraak in combinatie met het later voortzetten vreemd.
Het is een belangenafweging. Ik zeg niet dat een andere optie fout was geweest. Maar ik vind dit ook niet fout.

Het potentiële gevolg wordt blijkbaar als dusdanig groot ingeschat dat men er voor kiest. Komt ongetwijfeld ook omdat viruswaarheid er niet echt een belang tegenover kan zetten.
zie email 27 oktober
pi_198045386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
Dat werkt echt zo, op Koninginnedagen met slecht weer waren er veel minder incidenten.
pi_198045393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Tuurlijk staat Rutte op 40+ zetels, al die ondernemers die staan op de banken omdat ze helemaal binnenlopen op de staats steun, al die Horeca en Recreatie ondemers staan te juichen dat ze nu al 10 maanden een sabatical hebben.
Weet je hoeveel mensen je plat moet maken om 3 peiling bureaus in je hand te krijgen?
Ik snap echt helemaal niets van deze post, sorry.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:41:05 #293
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198045409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet bang zijn hoor, er is echt niet zó veel aan de hand. Alles is uit zijn verband getrokken en vreselijk overdreven. Ze willen gewoon de besmettingen zo laag mogelijk krijgen dus doen ze net alsof er godweetwat loos is. Puur hun eigen belang en niet omdat het volk het zo nodig heeft. De situatie is op dit moment prima onder controle.
Ik zit qua leeftijd in de gevarenzone en denk zelf dat het risico dat ik bij het oversteken van de straat overreden word groter is, dan het risico dat ik het loodje leg door covid19.
Klopt. Ik heb ondertussen genoeg 90 plussers Corona zien overleven.
Mensen die al tig aandoeningen hebben.

Het is ondertussen naar mijn idee gemuteerd naar een milde griep.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:41:26 #294
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_198045419
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:18 schreef Abyss33 het volgende:
Ik begrijp mensen niet goed die allemaal zeggen..
de avondklok is prima want ik ben toch al thuis dus boeit het mij niet.

Maar zien de mensen dan niet verder? Er wordt gezegd je mag de straat niet op omdat wij dat bepalen.
Geef je ze een vinger pakken ze je hele hand..

Dat vind ik zo zwak aan al die mensen die het niet inzien.. Dat ok.. voor jou heeft geen gevolgen. Maar er is veel meer dan dat. Voor mij heeft het ook geen gevolgen. Maar dat maakt geen ene bal uit.

Betekent niet dat iets prima is simpelweg omdat het jou niet raakt.

Je klrijgt potverdorie een boete omdat je simpelweg na 9 uur.. leeft... je leeft. je bent ergens. dat mag niet. Je mag alleen op 1 plek zijn. En dat is binnen muren met een dak.. Maar niet in de open lucht. Hoe apart.. en bijzonder. Maar weinig mensen hebben dat door,
Ik begrijp juist die mensen niet, die er continue over lopen te zeuren om het zeuren.
Het is een tijdelijk iets.. er zijn ook nog eens zat uitzonderingen.. het Is even zo.. doel dat er juist minder contacten/ verplaatsingen zijn en dus minder besmettingen, zodat onze gezondheidszorg niet op zijn gat ligt in deze tijd van crisis.
Heb je liever dat het qua besmettingen volledig uit de klauwen loopt ?..en onze gezondheidszorg er helemaal aangaat? Prima hoor.. maar dan niet piepen als men je niet kan helpen mocht je iets mankeren en zorg nodig hebt.. alsof de regering het voor de fun ons allemaal oplegt.....
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_198045422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

38 zetels hoor

https://mobile.twitter.co(...)laatste-peiling.html
pi_198045424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik zou nog een keer naar die peilingen zoeken.
pi_198045427
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef trein2000 het volgende:

Het potentiële gevolg wordt blijkbaar als dusdanig groot ingeschat dat men er voor kiest. Komt ongetwijfeld ook omdat viruswaarheid er niet echt een belang tegenover kan zetten.
Viruswaarheid haalt er steeds van alles bij, zoals de PCR-test. Ik kan het nauwelijks aanhoren. Ik vond de argumentatie in ieder geval heel zwak.
pi_198045434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik snap echt helemaal niets van deze post, sorry.
Dat als het allerlei kut maatregelen neemt voor je achterban, dat het niet logisch is dat mensen op je stemmen, snap je het zo, of moet ik Jaap vragen het uit te leggen met Dias?
pi_198045445
De rechtbank vindt het belang van de staat zwaarder wegen.

Even voor de goede orde. De staat heeft een rechtzaak verloren.
Maar omdat het belang van de staat zwaarder weegt..

dan... ehm?

Wat is dit?
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:42:14 #300
346939 Janneke141
pi_198045448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Van Dissel zit er dan ook niet voor een verhoor.

En waarom zou je niet het belangrijkste (en nogmaals: onafhankelijke) adviesorgaan om opheldering vragen?
Het OMT zou onafhankelijk moeten zijn, maar gezien de innige verstrengeling van kabinet en OMT wordt die positie hoe langer hoe discutabeler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')