SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Eentje die goed werkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:39 schreef mir1986 het volgende:
wat
[..]
Wat voor democratie leven we nog?
Tja, het kabinet denkt dat het afschaffen van de avondklok leidt tot duizenden extra besmettingen en honderden extra corona slachtoffers. Dus ik snap wel dat ze alles uit de kast halen om deze zaak de goede kant op te trekken. De schuld ligt bij de rechterlijke macht, die moet zich niet laten manipuleren. Maar ik heb sterk het idee dat de rechters helemaal niet zo onafhankelijk zijn in deze zaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:40 schreef ondeugend het volgende:
Op zich een prima besluit maar ik vind het eng zoals het kabinet geacteerd heeft. Door er voor te zorgen dat een rechterlijke uitspraak overruled werd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Zo, tijd voor meer goed nieuws:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)naar-20-procent.html
[..]
Ik moet de hele dag werken dus eigenlijk maakt het ook niet heel veel uit. Jammer dat je morgen niet gezellig met je pa kunt kijken, de halve finale maar dan!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
11:00 meen ik. Maar ik kan er naast zitten! Dus je hebt niets aan deze post.
Neuh.. Veels te laat om zich nog te organiseren. Zondag denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is wachten op opnieuw rellen zo.. centrum is hier iig afgesloten.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef MadMaster het volgende:
20.55 Uur vanavond:
U kunt allen uw jas weer aan de kapstok hangen en de pantoffels weer aanschieten, het feest gaat niet door.
Meneer Engel brengen we zo terug naar de daklozenopvang, waar hem een lekkere, warme, verfrissende douche te wachten staat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen...
Want de staat mag geen gebruik van de juridische middelen gebruik maken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:40 schreef ondeugend het volgende:
Op zich een prima besluit maar ik vind het eng zoals het kabinet geacteerd heeft. Door er voor te zorgen dat een rechterlijke uitspraak overruled werd.
Daar is ik vertrek op???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:46 schreef maan_man het volgende:
Gelijk persco op 1. Rutte en Grapperhaus lieten er geen gras over groeien.
Bereid je er maar vast op voor dat er ook in maart niks versoepeld wordt. Ze zitten in een angstfuik van jewelste in Den Haag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
"Vanavond bij Op1: Ab Osterhaus maakt zich zorgen over de besmettingscijfers in Nederland"
Dit zegt hij over een week ook bij 2000 besmettingen; en over 4 weken bij 1000 en over een paar maand bij 200...
Het is toch niet te geloven meer dit?
En wbt de avondklok, we horen dus vrijdag of ie daadwerkelijk opgeheven wordt, of heb ik het mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |