20.50quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
Voorspel hier het tijdstip van de uitspraak
waarom? ik snap je nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk gaat die Engel aangeklaagd worden voor opruiing als er ook maar 1 dingetje afgebroken word zo na 21:00.
Wat een mongool joh.
Daarom zijn enkelvoudige kamers van rechtbanken zo levensgevaarlijk. Misschien was het vrouwtje van de uitspraak van vanochtend ook een keer op de bon geslingerd en boos. Met 3 rechters heb je meer kans op evenwichtigheid.quote:
Zeker, het valt me alleen wel tegen hoeveel fans hij ineens heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Engel een idiootje is wist je toch al wel, mag ik hopen?
Verplicht handje gevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Na de uitspraak volgt een ongemakkelijk kort gezamelijk interview met beide partijen door Jetske van den Elsen.
Dat hopen @GGMM en @onlogisch vast ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk gaat die Engel aangeklaagd worden voor opruiing als er ook maar 1 dingetje afgebroken word zo na 21:00.
Wat een mongool joh.
20:53quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
Precies, de meerderheid van de (weldenkende) Nederlanders vind het gewoon een proportionele maatregel zolang de virusdruk nog abnormaal hoog blijft. Je moet er niet aan denken dat het compleet mis gaat in de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je het vraagt..
Wilt u de avondklok afschaffen? Ja natuurlijk
Wilt u de avondklok afschaffen zolang Corona nog rondwaart en potentieel een 3e golf met vele doden en overbelaste zorg tot gevolg? NEE
Ja, en bij Hart vanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij al 30 keer gezegd waarom het echt VOLKOMEN logisch is dat er inhoudelijke argumenten aangedragen werden om de noodzaak aan te tonen van het schorsen voor vanavond 21:00 tot aan vrijdag.
Ach, ieder opiniepanel geeft weer een ander antwoord. Je weet inmiddels niet meer wie je moet geloven.quote:
ons kent ons.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Engel een idiootje is wist je toch al wel, mag ik hopen?
20:45quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
20:55quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
Die users kennen wij hier niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hopen @:ggmm en @:onlogisch vast ook!
Hij is bijna klaar met die ladyboy hoorde ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:17 schreef DonDruiper het volgende:
Kan iemand Danny even wakker maken in Thailand?
FOK! Is stuk.
Opiniepanel van Eén Vandaag geeft een vrij accurate afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Vergelijk met hoe peilers voor verkiezingen te werk gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, en bij Hart van
[..]
Ach, ieder opiniepanel geeft weer een ander antwoord. Je weet inmiddels niet meer wie je moet geloven.
Het gaat er juist om dat die avondklok onwettig ingevoerd is omdat de directe noodzaak ontbrak. Dat er nu al dan niet noodzaak zou zijn om hem alsnog aan te houden doet daar niet zo heel veel aan af. Dan issie nog altijd onwetmatig in het leven geroepen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij al 30 keer gezegd waarom het echt VOLKOMEN logisch is dat er inhoudelijke argumenten aangedragen werden om de noodzaak aan te tonen van het schorsen voor vanavond 21:00 tot aan vrijdag.
Man man man, waarom verdienen zij een podium in een serieuze talkshowquote:
T is nu primetime in pattaya dus die zit aan z’n ‘8ste singha met z’n ladyboy.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:17 schreef DonDruiper het volgende:
Kan iemand Danny even wakker maken in Thailand?
FOK! Is stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |