Hey, ik ben niet aan het janken, sneuvlokje.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik Mandalorian kut vind?
Boba Fett is er vanaf de eerste trilogy erbij, sneeuwvlokje.
Ik vind de Obi-Wan series wél goed.
ok, nu weten we zeker dat je aan het trollen bent.quote:
Je post doet anders denken.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet aan het janken, sneuvlokje.
Want die vindt iedereen slecht?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
ok, nu weten we zeker dat je aan het trollen bent.
wow een cult doet gekke dingen. Zie je in het echt nou nooit. Cult staan er om bekend om zo normaal te zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 02:39 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan is die mythe dus niks. Wat is er zo bijzonder aan die sekte? Die mogen nóóit hun helm afdoen!
Ja, maar wel als ze alleen zijn!
Dus ze dragen gewoon regelmatig een helm, niet altijd?
Klopt.
Oh nou, dat doet een motorrijder ook...
Ja uh...
Hoe dan ook eem flutmythe.
Het is of onrealistisch óf niets bijzonders.
Een motorrijder doet zijn helm toch echt af als hij op kantoor zit of met mevrouw op de bank zit. Die vergelijking slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:39 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan is die mythe dus niks. Wat is er zo bijzonder aan die sekte? Die mogen nóóit hun helm afdoen!
Ja, maar wel als ze alleen zijn!
Dus ze dragen gewoon regelmatig een helm, niet altijd?
Klopt.
Oh nou, dat doet een motorrijder ook...
Ja uh...
Hoe dan ook eem flutmythe.
Het is of onrealistisch óf niets bijzonders.
Dit.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
ok, nu weten we zeker dat je aan het trollen bent.
Mooi weergegeven inderdaad en echt prachtige beelden. Had persoonlijk verwacht dat we dit pas richting het einde van het seizoen zouden zien. 80% van de trailers hebben we al gezien nu, wat erg positief is qua nieuwe dingenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:50 schreef thedeedster het volgende:
Mooie verdieping van de Mandalore-cultuur deze aflevering.
Bo Katan's familie heeft het apparaat dan ook al een tijdje gebruikt. Djin kut maar wat aan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:54 schreef SiGNe het volgende:
Wel beetje raar dat Din dat water inloopt en in het water zinkt en dat Bo Katan dan met haar jetpack achteraan gaat maar hem pas helemaal op de bodem vind.
Hij had sowieso wel heel veel pech, zou het niet gered hebben in z'n eentje.
Bo Katan is overigens ook een stuk beter met de Dark Saber en opzich heeft ze de Dark Saber in een gevecht overgenomen dus is zij nu eigenlijk de leider van de Mandalore.
Vraag me af of ze nu zelf ook wat meer van de Mandalorian lore gaat geloven nu ze met haar eigen ogen heeft gezien dat een Mythosaur geen mythe is.
Ligt aan de Saber zelf, die gebruikt de dark force, hoe meer je naar de Dark side neigt hoe hoe makelijker je het zwaard kan gebruiken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bo Katan's familie heeft het apparaat dan ook al een tijdje gebruikt. Djin kut maar wat aan.
De laatste films waren niet echt om over naar huis te schrijven, met uitzondering van Solo en Rogue One.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:20 schreef Chivaz het volgende:
The mandalorian samen met Andor is wel het beste wat uit moderne star wars is gekomen. Er komt helaas ook wel een hoop troep uit de Disney machine maar soms is er een pareltje en the mandalorian is daar eentje van.
Mwah, boba fett en obi wan vielen wel tegen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De laatste films waren niet echt om over naar huis te schrijven, met uitzondering van Solo en Rogue One.
Maar de nieuwe series zijn over het algemeen uitstekend
Ik ben het met je eens dat het niveau qua script van deze series lager ligt dan Andor en Mando.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mwah, boba fett en obi wan vielen wel tegen hoor.
Rogue Onequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De laatste films waren niet echt om over naar huis te schrijven, met uitzondering van Solo en Rogue One.
Maar de nieuwe series zijn over het algemeen uitstekend
Zekers! En ik was behoorlijk blij verrast toen ik hoorde dat Andor een prequel zou worden van Rogue One.quote:
In een gevecht overgenomen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:54 schreef SiGNe het volgende:
Wel beetje raar dat Din dat water inloopt en in het water zinkt en dat Bo Katan dan met haar jetpack achteraan gaat maar hem pas helemaal op de bodem vind.
Hij had sowieso wel heel veel pech, zou het niet gered hebben in z'n eentje.
Bo Katan is overigens ook een stuk beter met de Dark Saber en opzich heeft ze de Dark Saber in een gevecht overgenomen dus is zij nu eigenlijk de leider van de Mandalore.
Vraag me af of ze nu zelf ook wat meer van de Mandalorian lore gaat geloven nu ze met haar eigen ogen heeft gezien dat een Mythosaur geen mythe is.
bij min 6.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In een gevecht overgenomen?
Volgens mij zag ze hem tijdens een gevecht liggen?
Denk niet dat dat kwalificeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |