Heel moedig dat je dit durft aan te kaarten. Goed gesprek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word echt moe van het woord moedig. Of is dat niet de bedoeling van dat woord
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel moedig dat je dit durft aan te kaarten. Goed gesprek.
Ja, niet per se om je posts hier hoor. De kritiek op talkshows en de gasten daar is niet meer dan terecht. Maar voor je eigen gemoedstoestand.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik het zonnetje in huis.
Op zich zou ik de maatregelen ook nog wel een tijdje vol kunnen houden, maar waar ik me wel aan stoor is dat de maatregelen steeds zwaarder worden terwijl het aantal besmettingen nauwelijks daalt. In de eerste golf gingen we na 1,5 maand alweer normaliseren en dat uitzicht mis ik nuquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, niet per se om je posts hier hoor. De kritiek op talkshows en de gasten daar is niet meer dan terecht. Maar voor je eigen gemoedstoestand.
Heb zelf vooral een coronanieuws-moeheid. Die maatregelen nog een paar maanden volhouden is prima te doen, maar al die discussies, meningen, stellingen en nieuws probeer ik zoveel mogelijk langs mij heen te laten gaan.
Teamgenoten laten Nederlandse sterren in de steek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:23 schreef franklop het volgende:
Oei Messi en Frenkie hebben verloren. Hoe moet de pers dit omdraaien
Jij moet altijd alles kapot maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Mensen.
Voetjebal is geen sport.
Talkshows zijn kut, kijk gewoon niet.
En tevens: God bestaat niet. Net als Kabouter Plop, die bestaat ook niet.
Heeft Peter R de Vries al gereageerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:15 schreef Steven184 het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Britt het lichtend voorbeeld voor Talkshowgasten zou worden
Ik constateer slechts.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij moet altijd alles kapot maken.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft Peter R de Vries al gereageerd?
Had niet verwacht dat Eefje zich tot het songfestival zou verlagenquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ESF crossover momentje, wat vinden jullie hiervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |