Nee, wel Jan de Visser, zo’n fantastische eredivisie aankoop van Feyenoord.quote:
UEFA Cup winaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, wel Jan de Visser, zo’n fantastische eredivisie aankoop van Feyenoord.
Eng he, dit linkse bolwerk hier.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja die optie had er nog even bij gemoeten. Maar ik moest nu al partijen uitsluiten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pleur op met je poll gestemd
Ik heb namelijk geen flauw idee op dit moment
Erg ondemocratisch van je!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die optie had er nog even bij gemoeten. Maar ik moest nu al partijen uitsluiten.
Schuld van ons versnipperde politieke landschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De schuld van FOK!, ik kan maar 15 opties selecteren in zo'n polletje.
37 partijen, je zou voor minder.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schuld van ons versnipperde politieke landschap
Schande. Hans Visser is de enige eredivisie speler die ooit in 1 seizoen op elke dag in de week wist te scoren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van de andere 22 dus. Keuze genoeg dit jaar..quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ben nu wel naar nieuwsgierig naar die 'andere partij namelijk':
Spreek je uit mensen!
Verlagen snap ik dan weer niet, los van de paar gekke acts. Veel landen sturen hun meest verkopende artiesten en er kijken 250 miljoen mensen naar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Eefje zich tot het songfestival zou verlagen
Doodeng. Dit land gaat naar de verdoemenis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eng he, dit linkse bolwerk hier.
Ik ben voor het doodmaken van ongeboren baby's, maar verder ben ik redelijk rechts.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Megaprogressieve mensen hier allemaalMaximus vreemde eend in bijt? En Koffieplanter acteert alsof hij dat niet is
Grappig, de waas gaat steeds meer mensen treffen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Megaprogressieve mensen hier allemaalMaximus vreemde eend in bijt? En Koffieplanter acteert alsof hij dat niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |