Als rechts progressief kom ik weer in niemandsland terecht.quote:
Wat mij betreft totaal irrelevant. Behalve dat je geen wappies aan het roer wil.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik telde geloof ik maar één vraag over kerona dat lijkt me toch wel wat een groter thema.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als rechts progressief kom ik weer in niemandsland terecht.
In een aantal stellingen kun je ook vrij weinig kwijt. Bijvoorbeeld: scholen mogen geen leerlingen meer weigeren op basis van geloof. Hier kan ik vrij weinig mee, want bijzondere scholen uit levensbeschouwelijke overtuiging vind ik in zijn geheel de grootst mogelijke onzin. Ik zie meer in montessorionderwijs.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik telde geloof ik maar één vraag over kerona dat lijkt me toch wel wat een groter thema.
We hebben niets te kiezen in dit landquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik val zelf lekker onorigineel tussen PvdA, GL en D66
Wat denk je van die vraag over salaris basisschoolleraren? Ik ben pro salarisverhoging, maar niet voor het volledig gelijk trekken van salaris tussen bassischolen en middelbare scholen. Verschillende verantwoordelijkheden kan leiden tot verschillende salarissen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In een aantal stellingen kun je ook vrij weinig kwijt. Bijvoorbeeld: scholen mogen geen leerlingen meer weigeren op basis van geloof. Hier kan ik vrij weinig mee, want bijzondere scholen uit levensbeschouwelijke overtuiging vind ik in zijn geheel de grootst mogelijke onzin. Ik zie meer in montessorionderwijs.
Oh, wat mij betreft totaal niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft totaal irrelevant. Behalve dat je geen wappies aan het roer wil.
Wat is er politiek aan het oplossen van deze crisis? Je ziet ook dat er nauwelijks oppositie gevoerd wordt door normale partijen, omdat er niet heel veel ruimte is voor ander beleid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft totaal niet.
Best veel? Ik denk dat 'normale partijen' het vooral niet aandurven omdat ze bang zijn dat ze de mensuh tegen zich krijgen. Komt wel iets meer trouwens maar vooral in het begin was er inderdaad totaal geen (ruimte voor) oppositie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan het oplossen van deze crisis? Je ziet ook dat er nauwelijks oppositie gevoerd wordt door normale partijen, omdat er niet heel veel ruimte is voor ander beleid.
En als het kabinet eenmaal gevormd is zijn we er (als het goed is) alweer bijna vanaf
Ik kan me wel voorstellen dat het belangrijker is als je verder vindt dat er niet zoveel mis is met Nederland. Als links persoon vind ik dat er door jarenlang VVD beleid veel grotere opgaven zijn dan de coronacrisis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best veel? Ik denk dat 'normale partijen' het vooral niet aandurven omdat ze bang zijn dat ze de mensuh tegen zich krijgen. Komt wel iets meer trouwens maar vooral in het begin was er inderdaad totaal geen (ruimte voor) oppositie.
Dat we er vanaf zijn ben ik nog niet zo zeker van, al zal de vorming van het kabinet waarschijnlijk wel even in beslag nemen.
Dat kan. Voor mij persoonlijk is de invoering van o.a. zo'n avondklok wel een reden om elders (maar waar?) te kijken. Overigens was ik abuis want er waren twee vragen, ook nog die van cultuur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het belangrijker is als je verder vindt dat er niet zoveel mis is met Nederland. Als links persoon vind ik dat er door jarenlang VVD beleid veel grotere opgaven zijn dan de coronacrisis.
Ja daar wist ik ook niet wat in te vullen. Als ze evenveel werk doen op zelfde niveau dan zeg ik zelfde salaris maar zo simpel is het niet. Klinkt mij als een populistische linkse kreet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat denk je van die vraag over salaris basisschoolleraren? Ik ben pro salarisverhoging, maar niet voor het volledig gelijk trekken van salaris tussen bassischolen en middelbare scholen. Verschillende verantwoordelijkheden kan leiden tot verschillende salarissen.
Gaat hier de stelling niet indirect ook over? Als je in het geheel tegen levensbeschouwelijke scholen dan ben je toch ook tegen het selecteren op basis van geloof?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In een aantal stellingen kun je ook vrij weinig kwijt. Bijvoorbeeld: scholen mogen geen leerlingen meer weigeren op basis van geloof. Hier kan ik vrij weinig mee, want bijzondere scholen uit levensbeschouwelijke overtuiging vind ik in zijn geheel de grootst mogelijke onzin. Ik zie meer in montessorionderwijs.
Van het virus komen we inderdaad niet zomaar af, de crisis hopelijk wel. Maar dan weegt wel of niet een vaccinatiebewijs moeten laten zien, verplichte testen of reisverboden van/naar bepaalde landen oid niet heel zwaar voor mijquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan. Voor mij persoonlijk is de invoering van o.a. zo'n avondklok wel een reden om elders (maar waar?) te kijken. Overigens was ik abuis want er waren twee vragen, ook nog die van cultuur.
Jammer dat we niet op Diederik, Ernst of Ab kunnen stemmen, dat had de zaak wat simpeler gemaakt.
Over er nog niet vanaf zijn:
[ twitter ]
De vorming van kinderen op de basisschool is voor de maatschappij net zo belangrijk als op de middelbare school wat mij betreft. Het zijn andere vaardigheden (meer empathie en minder vakkennis), maar dat mag best even goed beloond worden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja daar wist ik ook niet wat in te vullen. Als ze evenveel werk doen op zelfde niveau dan zeg ik zelfde salaris maar zo simpel is het niet. Klinkt mij als een populistische linkse kreet.
Lijkt me de invloed van WLR.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Kieskompas val ik mooi precies tussen D66, PvdA, DENK en CU...
Kennelijk ben ik dit jaar links progressief. Doorgaans zat ik vrij precies in het midden
Ik begrijp wel wat je bedoelt en ben er ook wel mee eens maar dit klinkt toch ook beetje te simpel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vorming van kinderen op de basisschool is voor de maatschappij net zo belangrijk als op de middelbare school wat mij betreft. Het zijn andere vaardigheden (meer empathie en minder vakkennis), maar dat mag best even goed beloond worden.
Same here. En misschien moeten we het anders stellen en zeggen dat bassisschool docenten ook meer kunnen verdienen als dat nodig blijkt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt en ben er ook wel mee eens maar dit klinkt toch ook beetje te simpel.
Als de stelling was "Basisschoolleraren moeten een salarisverhoging krijgen" dan had ik waarschijnlijk mee eens gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |