Ik vermoed dat ze ontzettend zenuwachtig is. Over het algemeen is de kwaliteit van de rechters bij het hof een stuk hoger dan bij de normale rechtbank.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die heeft net een tia gehad joh.
Mijn god, hou me vast, straks gaan ze via Zoom dingen doen, krijg je zo een kattengezicht in beeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Ronald het volgende:
Straks moeten die lui van de wrakingskamer helemaal uit Friesland en Limburg komen
Ik heb juist het idee dat deze vrouw erg scherp is maar niet heel goed uit 'r woorden kan komen. Wellicht door 'r aandoening, geen idee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Revalideert ze van een beroerte ofzo?
En hadden ze wellicht een competent iemand kunnen regelen, mijn oma komt kwieker over.
Wraking behandelen, uitspraak wraking, met een beetje geluk in deze samenstelling door, anders nieuwe kamer samenstellen, inhoudelijk behandelen en uitspraak. 21.00 gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
Die wrakingskamer gaat dus gauw bijeenkomen, vanavond nog.
Er is een rechtelijke vonnis dat de avondklok van de baan is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als er voor vanavond 9 uur een uitspraak van de wrakingskamer is maar nog niet de zaak opnieuw behandeld is, is er vanavond dan wel of geen avondklok?
Ik denk niet dat de wereld meekijkt, hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
We staan er weer lekker knullig en amateuristisch op op de wereldkaart.
Alsof die vrouw zich ten overstaan van ons moet bewijzen. Laat me niet lachen! Ik geef het je te doen in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat deze vrouw erg scherp is maar niet heel goed uit 'r woorden kan komen. Wellicht door 'r aandoening, geen idee.
God, dat wordt een bende. Dan is er vanavond geen avondklok, wordt morgen de zaak behandeld en komt ie weer terug. Wordt volgende week of de week erna een spoedwet ingevoerd en de Wbbbg weer gestopt. Maakt het niet heel duidelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Er is een rechtelijke vonnis dat de avondklok van de baan is.
Dus als dit vonnis niet wordt opgeschort. dan is er vanavond geen avondklok
Geen idee, maar het lijkt me als rechter nogal een nuttige skill als je meer dan 1 punt kan onthouden, en ook uit je woorden kan komen, daarnaast lijkt het me niet dat een rechter de griffier gaat dicteren, het is het nationaal dictee niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat deze vrouw erg scherp is maar niet heel goed uit 'r woorden kan komen. Wellicht door 'r aandoening, geen idee.
Heb het idee dat als er iets minder druk achter zit dit een topwijf (tm) is om als rechter te hebben. Ook omdat ze aangeeft dat ze fout zat met de naam, uitleg wil geven enzo. Er zit wat menselijkheid achter.
Ware het niet dat je voor een high-profile zaak als deze met het tempo wat deze zaak nodig heeft daar misschien rekening mee wilt houden.
Dat bedoel ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof die vrouw zich ten overstaan van ons moet bewijzen. Laat me niet lachen! Ik geef het je te doen in zo'n situatie.
En dan denkt iedereen dat vanavond alles mag maar dat is niet zo want de beperkingen in groepsgrootte en het alcoholverbod blijven gewoon staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Er is een rechtelijke vonnis dat de avondklok van de baan is.
Dus als dit vonnis niet wordt opgeschort. dan is er vanavond geen avondklok
Gollem.gif @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
Dus straks weer livebeelden van de wrakingskamer?
Graag ook nog even het afschaffen van de niet werkende gezichtsluiers?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef leolinedance het volgende:
Kan die idiote alcoholregel ook niet meteen afgeschaft worden?
Dit, die vrouw kwam niet lekker uit haar woorden. Maar je hoeft haar niet meteen voor alles uit te maken. Je komt niet zo maar op die plek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof die vrouw zich ten overstaan van ons moet bewijzen. Laat me niet lachen! Ik geef het je te doen in zo'n situatie.
't Was meer een bericht aan allen in dit topic die lachwekkend over d'r doen.quote:
Nou, bij iedereen die ik vandaag spreek is het toch wel het gesprek van de dag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld meekijkt, hoorIk denk dat de gemiddelde Nederlander hier niet eens naar kijkt.
Beetje jammer dat de dooi nu heeft ingezet. Had nu dan wel een goede sneeuw-/ijzelstorm kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Ronald het volgende:
Straks moeten die lui van de wrakingskamer helemaal uit Friesland en Limburg komen
Oohh. Ik was mn post echt opnieuw aan 't lezen met: Heb ik me weer 's beroerd uitgedrukt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Was meer een bericht aan allen in dit topic die lachwekkend over d'r doen.
Het zou wel erg amateuristisch zijn als ze niet nu al een nieuwe kamer zouden samenstallen he.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wraking behandelen, uitspraak wraking, met een beetje geluk in deze samenstelling door, anders nieuwe kamer samenstellen, inhoudelijk behandelen en uitspraak. 21.00 gaat hem niet worden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn god, hou me vast, straks gaan ze via Zoom dingen doen, krijg je zo een kattengezicht in beeld.
HOU ME TEGEN JONGEN!
Doe mij maar een avondklok tot het eind der tijden als dat betekent dat deze flapdrol van het podium verdwijnt.quote:
De camera staat erop en dat doet wat me je. Het was voor mij duidelijk dat ze erg zenuwachtig is en dat kan best de reden zijn dat ze niet lekker uit haar woorden kwam. Ik heb geen reden om aan haar juridische kwaliteiten te twijfelen op basis hiervan. Maar het komt niet goed overquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit, die vrouw kwam niet lekker uit haar woorden. Maar je hoeft haar niet meteen voor alles uit te maken. Je komt niet zo maar op die plek.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
Zijn we ook in het buitenlands nieuws hiermee? Zoja links aub.
Erhm I guess.. https://www.bbc.com/news/world-europe-56084466quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
https://www.bbc.com/news/world-europe-56084466quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
https://www.ilprimatonazi(...)tter_impression=truequote:Den Haag, 16 feb - De avondklok in Nederland is voorbij , stelt het Internationaal Gerechtshof van Den Haag vast..
Haha, nee hoor. Mister redelijkheid, samen met @miss_sly een fantastisch COR-echtpaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oohh. Ik was mn post echt opnieuw aan 't lezen met: Heb ik me weer 's beroerd uitgedrukt?
Eerlijk is eerlijk, ik vind dit wel een bijzonder interessante ontwikkeling. Alsof er een onverwachtte plottwist in een serie zit <insert Law & Order tune>.
Als dit een beetje positief uitpakt voor Viruswaarheid, volgt de rest volgende weken vanzelf welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef leolinedance het volgende:
Kan die idiote alcoholregel ook niet meteen afgeschaft worden?
Ja dit gaat puur over de avondklok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan denkt iedereen dat vanavond alles mag maar dat is niet zo want de beperkingen in groepsgrootte en het alcoholverbod blijven gewoon staan.
Getuige van het gevoerde beleid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ze hadden echt niets beters zo snel van stal kunnen halen zeker![]()
We staan er weer lekker knullig en amateuristisch op op de wereldkaart. Mijn god wat een shitshow.
Het moet wel klaar zijn voor 21.00 uur, want stel dat de rechter vervangen wordt, dan duurt het daarna nog een tijdje voor er een andere rechter zit die uitspraak moet doen over de vraag of de avondklok nu wel of niet opgeschort gaat worden tot vrijdag de inhoudelijke zitting plaatsvind, en als die bepaalt dat de avondklok vooralsnog doorgaat, dan kan als het allemaal te lang duurt nooit zo zijn dat iedereen die daar aanwezig is weer voor 21.00 uur binnen is. De agenten staan vast buiten de rechtszaal al te wachten met hun bonnenboekje...quote:
Dat de avondklok eventueel afgeschaft wordt betekend niet dat ze het recht hebben om alle maatregelen af te schaffen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:54 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Als dit een beetje positief uitpakt voor Viruswaarheid, volgt de rest volgende weken vanzelf wel
Ja want ze wachten eerst de wrakingskamer af en gaan dan pas op hun gemakje een andere rechter zoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:55 schreef chatlander het volgende:
He
[..]
Het moet wel klaar zijn voor 21.00 uur, want stel dat de rechter vervangen wordt, dan duurt het daarna nog een tijdje voor er een andere rechter zit die uitspraak moet doen over de vraag of de avondklok nu wel of niet opgeschort gaat worden tot vrijdag de inhoudelijke zitting plaatsvind, en als die bepaalt dat de avondklok vooralsnog doorgaat, dan kan als het allemaal te lang duurt nooit zo zijn dat iedereen die daar aanwezig is weer voor 21.00 uur binnen is. De agenten staan vast buiten de rechtszaal al te wachten met hun bonnenboekje...
Daar moest ik vandaag nog even aan denken, de merkwaardige rol van GroenLinks die voor de avondklok heeft gestemd. Onder leiding van Halsema was dat niet gebeurd, denk ik. De PvdD heeft wel tegen gestemd en lijkt daarmee meer de oude GroenLinks te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Die voorzitter lijkt me wel een soort stiekeme Groenlinks-stemmer, dus op zich was er nog wel een kans geweest dat ze sympathiek zou staan tegenover VirusWaarheid.
Vergis je niet, de rechtstaat ligt continu onder vuur met deze stroom aan maatregelen van de overheid. Eigenlijk is onze rechtstaat niet bestand hiertegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:54 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Als dit een beetje positief uitpakt voor Viruswaarheid, volgt de rest volgende weken vanzelf wel
Tuurlijk, dat plan lag al lang op de plank.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Denk wel dat ze bewust gewraakt hebben zodat de avondklok vanavond in elk geval komt te vervallen, wat het in zekere zin ook moeilijker maakt om hem weer in te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |