Ik vermoed dat ze ontzettend zenuwachtig is. Over het algemeen is de kwaliteit van de rechters bij het hof een stuk hoger dan bij de normale rechtbank.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die heeft net een tia gehad joh.
Mijn god, hou me vast, straks gaan ze via Zoom dingen doen, krijg je zo een kattengezicht in beeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Ronald het volgende:
Straks moeten die lui van de wrakingskamer helemaal uit Friesland en Limburg komen
Ik heb juist het idee dat deze vrouw erg scherp is maar niet heel goed uit 'r woorden kan komen. Wellicht door 'r aandoening, geen idee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Revalideert ze van een beroerte ofzo?
En hadden ze wellicht een competent iemand kunnen regelen, mijn oma komt kwieker over.
Wraking behandelen, uitspraak wraking, met een beetje geluk in deze samenstelling door, anders nieuwe kamer samenstellen, inhoudelijk behandelen en uitspraak. 21.00 gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
Die wrakingskamer gaat dus gauw bijeenkomen, vanavond nog.
Er is een rechtelijke vonnis dat de avondklok van de baan is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als er voor vanavond 9 uur een uitspraak van de wrakingskamer is maar nog niet de zaak opnieuw behandeld is, is er vanavond dan wel of geen avondklok?
Ik denk niet dat de wereld meekijkt, hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef Twinkle20 het volgende:
We staan er weer lekker knullig en amateuristisch op op de wereldkaart.
Alsof die vrouw zich ten overstaan van ons moet bewijzen. Laat me niet lachen! Ik geef het je te doen in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat deze vrouw erg scherp is maar niet heel goed uit 'r woorden kan komen. Wellicht door 'r aandoening, geen idee.
God, dat wordt een bende. Dan is er vanavond geen avondklok, wordt morgen de zaak behandeld en komt ie weer terug. Wordt volgende week of de week erna een spoedwet ingevoerd en de Wbbbg weer gestopt. Maakt het niet heel duidelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Er is een rechtelijke vonnis dat de avondklok van de baan is.
Dus als dit vonnis niet wordt opgeschort. dan is er vanavond geen avondklok
Geen idee, maar het lijkt me als rechter nogal een nuttige skill als je meer dan 1 punt kan onthouden, en ook uit je woorden kan komen, daarnaast lijkt het me niet dat een rechter de griffier gaat dicteren, het is het nationaal dictee niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat deze vrouw erg scherp is maar niet heel goed uit 'r woorden kan komen. Wellicht door 'r aandoening, geen idee.
Heb het idee dat als er iets minder druk achter zit dit een topwijf (tm) is om als rechter te hebben. Ook omdat ze aangeeft dat ze fout zat met de naam, uitleg wil geven enzo. Er zit wat menselijkheid achter.
Ware het niet dat je voor een high-profile zaak als deze met het tempo wat deze zaak nodig heeft daar misschien rekening mee wilt houden.
Dat bedoel ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof die vrouw zich ten overstaan van ons moet bewijzen. Laat me niet lachen! Ik geef het je te doen in zo'n situatie.
En dan denkt iedereen dat vanavond alles mag maar dat is niet zo want de beperkingen in groepsgrootte en het alcoholverbod blijven gewoon staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Er is een rechtelijke vonnis dat de avondklok van de baan is.
Dus als dit vonnis niet wordt opgeschort. dan is er vanavond geen avondklok
Gollem.gif @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
Dus straks weer livebeelden van de wrakingskamer?
Graag ook nog even het afschaffen van de niet werkende gezichtsluiers?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef leolinedance het volgende:
Kan die idiote alcoholregel ook niet meteen afgeschaft worden?
Dit, die vrouw kwam niet lekker uit haar woorden. Maar je hoeft haar niet meteen voor alles uit te maken. Je komt niet zo maar op die plek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof die vrouw zich ten overstaan van ons moet bewijzen. Laat me niet lachen! Ik geef het je te doen in zo'n situatie.
't Was meer een bericht aan allen in dit topic die lachwekkend over d'r doen.quote:
Nou, bij iedereen die ik vandaag spreek is het toch wel het gesprek van de dag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld meekijkt, hoorIk denk dat de gemiddelde Nederlander hier niet eens naar kijkt.
Beetje jammer dat de dooi nu heeft ingezet. Had nu dan wel een goede sneeuw-/ijzelstorm kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Ronald het volgende:
Straks moeten die lui van de wrakingskamer helemaal uit Friesland en Limburg komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |