Kan in theorie maar wordt gezien als misbruik maken van het procesrecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de wrakingskamer nu aangeeft dat het hof niet partijdig is, kun je dan de wrakingskamer wraken?
Onderdeel van de great reset.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
Wat is fok weer teringtraag trouwens
@:danny
Nee, verre van. Op dit gebied dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland is een bananenmonarchie.
En wie beoordeelt dan de wrakings van de wrakingskamer? Een andere wrakingskamer?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan. Wel alleen voor de uitspraak.
Juridisch klopt die uitspraak zonder meer. Maar het is de vraag of het hof een truc gaat verzinnen om het wat te rekken zodat je niet in een “avondklokgat” van een paar dagen valt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat voor uitspraak verwacht jij trouwens (en dan niet de wraking, maar de uitspraak over de uitspraak van vanmorgen)?
quote:
Wilt u even uw mond houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland is een bananenmonarchie.
Natuurlijk vinden zij dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef JosMert het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)uidelijk-effect.html
RIVM vind dat de avondklok effect heeft. Humor
Als je afgaat op bepaalde wetenschappelijke literatuur is dat natuurlijk wel zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef JosMert het volgende:
Oh, lol. Is de max nog steeds 1 bezoeker ontvangen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef JosMert het volgende:
Jammer voor ze dat er geen bewijs voor te vinden is. Maar dat schijnt niet meer nodig te zijn hier in Nederland.quote:
Zwaarder om te handhaven misschien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Schijnbaar was het beperken van verplaatsingen tussen regio's een zwaardere stap dan avondklok. Ik heb liever die beperking
Ik wraak je de moeder.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wie beoordeelt dan de wrakings van de wrakingskamer? Een andere wrakingskamer?
Hoelang kun je hiermee doorgaan?
Denk vooral lastiger om te handhaven. Of wil je grenscontroles invoeren tussen de provincies?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Schijnbaar was het beperken van verplaatsingen tussen regio's een zwaardere stap dan avondklok. Ik heb liever die beperking
Als de avondklok moet stoppen ga je dat krijgen ook, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:30 schreef Nattekat het volgende:
In feite wel, aangezien Rutte met de mening van het OMT onder zijn kussen slaapt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef raptorix het volgende:
De mening van het OMT of het RIVM is niet relevant in deze.
Tja, als de avondklok nu een paar dagen van de baan is, en de besmettingen stijgen weer, dan ligt dat vast niet aan het openen van de scholen of het drukke schaatsweekend, maar een avond of twee geen avondklok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:28 schreef JosMert het volgende:
De avondklok dreigt te vallen en opeens komen er statements uit de lucht vallen over het nut ervan, het extra gevaar van de varianten etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jammer voor ze dat er geen bewijs voor te vinden is. Maar dat schijnt niet meer nodig te zijn hier in Nederland.
Mensen met een strafblad neem ik niet serieus!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ferd heeft helemaal geen recht van spreken meer.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de avondklok moet stoppen ga je dat krijgen ook, daar ben ik van overtuigd.
Subklacht: Wa is FOK! retetraag zeg.
En ik maar denken dat het aan mijn verbinding lagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de avondklok moet stoppen ga je dat krijgen ook, daar ben ik van overtuigd.
Subklacht: Wa is FOK! retetraag zeg.
Dat was 'ie na z'n huwelijk al kwijt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ferd heeft helemaal geen recht van spreken meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |