Geschorst nav wraking door viruswaarheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel nu pas in. Geschorst? Of waarom is het beeld zwart?
Iemand samenvatting? Zijn er wappies aan het woord geweest?
Voorzitter van de rechtbank gewraakt dus nu door naar de wrakingskamer. Wanneer is niet bekendquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze werd meteen WOEDEND. Had ter voorbereiding beter wat tijd op FOK! kunnen doorbrengen om wat weerbaarder te worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
Je zou toch ook wel verwachten dat de rechterlijke macht in zo'n zaak iemand naar voren schuift die iets beter met publiciteit kan omgaan.
Ze zal vast inhoudelijk goed zijn, maar dit ging echt nergens over.
Hopelijk staat de wrakingskamer al paraat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorzitter van de rechtbank gewraakt dus nu door naar de wrakingskamer. Wanneer is niet bekend
Rechter is half doof... wappies wilden wat punten in brengen, dat mocht niet, dus niet wrakingsverzoek en rechtszaak nu geschorst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Idioot die zijn bek moest houden begon te praten, rechter zei dat het niet mocht. Daarna wraking. Einde.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als het Hof enigszins is voorbereid staan die klaar in coulisse. Ander zou het echt amateurisme zijn.quote:
als je een gerechtvaardigd vermoeden hebt dat de rechtbank niet onpartijdig is kun je die wraken en daarmee vragen om andere rechters. Moet eerst beoordeeld worden door de wrakingskamerquote:
Pols wilde wat zeggen over o.a. de aanwezigheid van de NOS (andere partijen hebben ook gevraagd aanwezig te zijn en hebben nul op rekest gekregen). Dat mocht niet van mevrouw de rechter; hij moest via z'n advocaat spreken. Daarop bleef hij maar doorpraten en zei hij dat-ie d'r ging wraken. Engel: en ik ook. En toen zei de rechter dat ze de boel ging schorsen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
partij engel mag spreken via hun advocaat, dat is de regelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
LuckyTV in het echt. Partij Engel mag niet spreken, dus wraking.
Letterlijk bij de eerste zin die wordt uitgesproken door viruswaarheid: nee, HOU JE MONDquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze werd meteen WOEDEND. Had ter voorbereiding beter wat tijd op FOK! kunnen doorbrengen om wat weerbaarder te worden.
Jep.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef trein2000 het volgende:
Dit is een truc. Rekken rekken rekken.
Dank voor de bevestiging! Hoelang kan dit duren?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef trein2000 het volgende:
Dit is een truc. Rekken rekken rekken.
Onmiddellijk overgaan tot het wraken van rechters is iets uit het boek van Wilders. Dat zag je daarvoor nooit, maar sindsdien wordt het aan de lopende band uit de hoge hoed getoverd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |