Niet helemaal. Want tegen het kamp Jill/Thomas/Jerrel/Mike/Matt (kunnen we daar aub een afkorting voor maken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh, en beide kampen zullen zoey wantrouwen
The villiansquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet helemaal. Want tegen het kamp Jill/Thomas/Jerrel/Mike/Matt (kunnen we daar aub een afkorting voor maken?) kan ze zeggen: "Zie, ik heb georganiseerd dat wij tactisch stemden en dat werkt. Niemand van ons genomineerd! Vorige week Thomas nog op de bank, maar als je naar MIJ luistert zijn we safe"
De kleuterklas vs K5.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet helemaal. Want tegen het kamp Jill/Thomas/Jerrel/Mike/Matt (kunnen we daar aub een afkorting voor maken?) kan ze zeggen: "Zie, ik heb georganiseerd dat wij tactisch stemden en dat werkt. Niemand van ons genomineerd! Vorige week Thomas nog op de bank, maar als je naar MIJ luistert zijn we safe"
Dát weet niemand....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Naomi al plannen voor haar immuniteit?
Dat dat niet beter klikt he? K3 is toch juist voor kleuters?quote:
Ja zondequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Snappen niks van spel bij de regie.
Geen bal te zien.
Kleuters kijken toch op tegen K3, kijk maar naar Jilllquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dat niet beter klikt he? K3 is toch juist voor kleuters?
Ik hoop dat ze hem aan mij geeft!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel lekker trouwens dat ze die imuuniteit aan iemand anders kan geven
Water is nat.quote:
Laten we het kamp thomas noemen... we gaan het zien, eerst maar eens afachten wat BB nu verzintquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk ik niet. Vorige keer was het 17u30quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef Kefke04 het volgende:
de gebruikelijke batterijwissel van 1630, ik begin te denken dat er echt geen nominaties komen en het publiek mag kiezen wie naar huis gaat maw iedereen genomineerd behalve Zoey en X
Zou mij ook niet verbazen maar dan zal Jerrel er wel uit gaan...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef Kefke04 het volgende:
de gebruikelijke batterijwissel van 1630, ik begin te denken dat er echt geen nominaties komen en het publiek mag kiezen wie naar huis gaat maw iedereen genomineerd behalve Zoey en X
Jill was aan het klooien met de crosstrainer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
dat met de weghangende nagel heeft
niet mooi uitgezien
hoe bringt zij dat klaar dat het
gebeurd??
Iets met de cross-trainerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
dat met de weghangende nagel heeft
niet mooi uitgezien
hoe bringt zij dat klaar dat het
gebeurd??
Dat was een gevalletje:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef Benny het volgende:
"Beste bewoners, het is tijd voor een batterijwissel"
bij en schruif hangengebleven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Jill was aan het klooien met de crosstrainer.
Nutella !quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe met blote tengels in de wasmand
ehmmm mop
dat is volgens mij ook de bedoeling, ze hebben er enkel last mee op hun sociale media en met zijn grillen in het huisquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:16 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen maar dan zal Jerrel er wel uit gaan...
Viel me gisteren ook al op. Lunch/tussendoortjes worden steeds later gegeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef zodeju het volgende:
Zijn ze nu aan het lunchen?? Of kookt Nick niet meer.
Standaardquote:
Ik zou een opmerking geven: De mijne niet hoor? proeven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Jill smaakt kaas naar schimmelpiemel.
En niemand van die jongens kopt 'm in. Teleurstellend.![]()
Hutspot vanavond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef aswesleep het volgende:
Waarom zijn ze nu aan het eten? Geen avondmaal vandaag?
vroeg het me ook al af, zie zelfs dubbel beleg op een enkel broodje/cracker....kan niet op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef aswesleep het volgende:
Waarom zijn ze nu aan het eten? Geen avondmaal vandaag?
quote:
Die opa en oma moeten zich toch dood schamen voor die kleindochter.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Iiiieeel, kaas. Dat ruikt naar schimmelpiemols"
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Jill smaakt kaas naar schimmelpiemel.
En niemand van die jongens kopt 'm in. Teleurstellend.![]()
Ik zag het ook ja, ze hebben genoeg zo te zien, flink wat calorieën ook zo. Thomas lichter na BB, de rest dikker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
vroeg het me ook al af, zie zelfs dubbel beleg op een enkel broodje/cracker....kan niet op.
Ik had haar al onterftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die opa en oma moeten zich toch dood schamen voor die kleindochter.
Thomas verorberde ook wat hoor. zelf met gebakken eierenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, ze hebben genoeg zo te zien, flink wat calorieën ook zo. Thomas lichter na BB, de rest dikker.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Kefke04 het volgende:
Laat Jill niet weer beginnen met dat vreselijke nummer over de dagboekkamer
Opa is doof vertelde ze laatst, waarschijnlijk doet die man al jaren alsofquote:
Klopt, maar aangezien hij duidelijk aan het afvallen is, is dat eten nu blijkbaar minder als wat hij thuis allemaal verorberde.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas verorberde ook wat hoor. zelf met gebakken eieren
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die opa en oma moeten zich toch dood schamen voor die kleindochter.
Ik zou vragen hoe zij weet hoe een schimmelpiemel smaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou een opmerking geven: De mijne niet hoor? proeven?
Ja zeker lekker, deze week nog wel even maken!quote:
Zelfs de hete jongens gaan er niet meer op in....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef Sangha het volgende:
Ik word wel moe van Jill met haar poep en plas 'humor', scheetjes en piemols, ja Jill we weten het nu wel.
wat ontzettend grappig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Awwww Jill haar vingertje doet pijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zal vanavond haar ander vinger moeten gebruiken
Haha, nee die worden er langzamerhand ook wel een beetje moe van...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs de hete jongens gaan er niet meer op in....
Is dit een rap-nummerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef MissyZ het volgende:
Ik kan de streams niet meer hebben.
Ik kan de kleuters niet meer hebben.
Mijn hele top 5 is gewijzigd afgelopen 2 weken.
Michel staat op 1 bij mij.
Naomi er net onder.
Nick en Liese delen plek drie.
Ik lees meer de cos'jes dan dat ik zelf streams aanzet nu.
Jill haar gejengel met Jerrel, Matt en Mike, hebben ervoor gezorgd dat ze eruit is gevallen bij mij.
Thomas is nog wel een kandidaat, omdat die gewoon oprecht het spel speelt, maar simpel de verkeerde vrienden treft.
Zoey..........hard gevallen na kakka incident.
Julie, vraag me nog steeds af wat ze nou in het huis doet, wat ze wil.
Liese heeft kapsones, maar is ook grappig en bij vlagen heel lief. Ze verrast me soms.
En Nick had hoger kunnen staan, maar ik weet hoe die in de reet van Theo zat, en dat was heel slecht. Een loophondje.
Naomi mijn enige irritatie is het geluid wat ze soms maakt, maar ze is echt vreselijk lief.
Jill begint irritant te worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs de hete jongens gaan er niet meer op in....
gelden toch nog steeds de andere regels, van afstand, kleine groepen enzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Wei gaat er trouwens vanaaf om 21:01h effe lekker feesten buiten? Het mag nu
Proest.quote:
Jahh dat wel, maar een beetje BOA pesten moet kunnenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
gelden toch nog steeds de andere regels, van afstand, kleine groepen enzo?
Wij zijn niet blij met Mike .. heft elkaar dat op?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is niet blij met zijn tanden, en Matt slaagt er steeds in om de verkeerde dingen te zeggen, als ach dat slijt wel jongen
Klopt, hij is geen 28.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Mike kan toch nooit 28 zijn? Die ziet er eerder 42 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen voor beschuit gaan zn tanden eruitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is niet blij met zijn tanden, en Matt slaagt er steeds in om de verkeerde dingen te zeggen, als ach dat slijt wel jongen
Dat iets mag, wil niet zeggen dat het moet..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het is nog niet zeker. Hoger beroep eerst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
nou wel top dat het geregeld is zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike zijn tanden is terug een bewoner van Big brother
Ik zou het risico niet nemen broquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
zal wlquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat wel, maar een beetje BOA pesten moet kunnen
her en der al oproepjes gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat wel, maar een beetje BOA pesten moet kunnen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef brasta het volgende:
Ik was even afwezig.
Kan iemand de afgelopen uren even samenvatten?
Mooi lijstje maar wat heb je niet in begin Jill verdedigd zoals zovelen, maar ze is echt niet voor BB geschikt. En wat een aanfluiting zou het zijn als ze de finale haalt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef MissyZ het volgende:
Ik kan de streams niet meer hebben.
Ik kan de kleuters niet meer hebben.
Mijn hele top 5 is gewijzigd afgelopen 2 weken.
Michel staat op 1 bij mij.
Naomi er net onder.
Nick en Liese delen plek drie.
Ik lees meer de cos'jes dan dat ik zelf streams aanzet nu.
Jill haar gejengel met Jerrel, Matt en Mike, hebben ervoor gezorgd dat ze eruit is gevallen bij mij.
Thomas is nog wel een kandidaat, omdat die gewoon oprecht het spel speelt, maar simpel de verkeerde vrienden treft.
Zoey..........hard gevallen na kakka incident.
Julie, vraag me nog steeds af wat ze nou in het huis doet, wat ze wil.
Liese heeft kapsones, maar is ook grappig en bij vlagen heel lief. Ze verrast me soms.
En Nick had hoger kunnen staan, maar ik weet hoe die in de reet van Theo zat, en dat was heel slecht. Een loophondje.
Naomi mijn enige irritatie is het geluid wat ze soms maakt, maar ze is echt vreselijk lief.
Per onmiddellijk= wat het zegt.. hoger beroep kan een paar dagen duren Aldus Grappemaker ...( voor klootjesvolk duren hoger beroepen máánden )quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker. Hoger beroep eerst.
Onder de spolier een hele samenvattingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef brasta het volgende:
Ik was even afwezig.
Kan iemand de afgelopen uren even samenvatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Het is toch van een stuitende arrogantie...maar dit geheel terzijde...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zou het risico niet nemen bro
Demissionair premier Mark Rutte roept iedereen met klem op zich aan de avondklok te houden, ondanks het besluit van de rechtbank dat de avondklok per direct moet worden opgeheven. "Als de avondklok op dit moment niet de juiste juridische basis heeft, betekent dat niet dat deze maatregel niet nodig is", aldus de premier.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onder de spolier een hele samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
D'r is nix te Cossen, ze liggen allemaal voor apegapen .. De Drie Dooie Dagen ... eigenlijk zou COS dicht moeten van Ma t/m Vrquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bespreek die avondklokkwestie in COR ofzo dit is Big Brother forum
stel je niet aanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bespreek die avondklokkwestie in COR ofzo dit is Big Brother forum
Ligt te dicht bij Jerrel. Daar wordt alles vals van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Ze snappen niet hoe die gitaar zichzelf steeds ontstemd
okquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
stel je niet aan
keren dat jij met dingen over jezelf komt mekkeren hier
zeuren we ook niet over
ja en dan zit ze gisteren te vertellen dat der vriend best onzeker is en dat ze thuis ook vaker ik hou van je moet zeggen en even moet knuffelen met hem om te laten zien dat het goed zitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onderschrift: Hoi 'vriend' van Julie, met de groetjes van Michel
Lekker onstabiel dus, een klein duwtje en het is dik aan tussen Julie en Michel...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan zit ze gisteren te vertellen dat der vriend best onzeker is en dat ze thuis ook vaker ik hou van je moet zeggen en even moet knuffelen met hem om te laten zien dat het goed zit
ja dan zal dit wel helpen
gitarist?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef Sangha het volgende:
Laat die gasten aub ophouden met die gitaar te verknallen, ze hebben geen idee wat ze doen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:53 schreef danilel het volgende:
[..]
ach Whuzzie toch, de volgende keer stop ik kontkorrel onder een spoiler
Nee dat niet, ik kan het ook niet, maar uit hun gejengel en wat ze er over zeggen, merk ik dat ze geen idee hebben wat ze doen. verder hoor je aan het draaien en het geluid dat de snaar maakt als hij strak wordt gedraaid dat het niet goed gaat. Het gaat piepen.;)quote:
misschien al zijn koffers gepakt haha maar snap echt niet dat ze dit doet en wetende dat der vriend zo onzekerr isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker onstabiel dus, een klein duwtje en het is dik aan tussen Julie en Michel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |