SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final Stage
* The UK Qualifying School Final Stage and European Qualifying School Final Stage will each feature 128 players, comprised as follows (split per venue as per geographical eligibility):
- PDC Tour Card Holders from 2020 who lost their Tour Card.
- Players who finished in the Top 16 of the 2020 PDC Challenge Tour Order of Merit
- Players who finished in the Top 16 of the 2020 PDC Development Tour Order of Merit
- Qualifiers from the First Stage of Qualifying School (however many are needed to make up 128 after the above three criteria have been fulfilled)
* Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw without seedings and games over the best of 11 legs.
* As each Final Stage has 128 players, the winner on each day at both the UK Qualifying School and European Qualifying School will receive a PDC Tour Card.
* Additional Tour Cards at each event will then be on offer for players from the Final Stage Orders of Merit in the UK and Europe. All players will receive one point per victory from the Last 64 onwards on each day of Final Stage to form the Final Stage Orders of Merit.
* The split of the 21 additional Tour Cards across both Qualifying Schools will be allocated pro-rata based on the final number of players who participate in Stage 1A and 1B combined at each Qualifying School plus the players exempt to Final Stage, and will be confirmed ahead of the commencement of Final Stage.
For both the Stage One and Final Stage Orders of Merit, players level on Points Won shall be split by Leg Difference, then Legs Won, then Overall Average (based on DartConnect scoring) and then a Play-Off if necessary. Leg Difference and Legs Won only count from games where Points are allocated (complete rounds in First Stage and Last 64 onwards in Final Stage).
Wins by virtue of a walkover in any round where Points are allocated shall be counted as a 6-0 win. If a player withdraws midway through a match their opponent shall be awarded the win by 6 legs to however many legs the withdrawing player has won at the time of withdrawal.
Players who do not win a PDC Tour Card but compete in at least the first day of their allocated Qualifying School dates will become PDPA Associate Members and be eligible to compete on the PDC Unicorn Challenge Tour in 2021. Players who do not intend on competing in all days must compete at least in Day One of their allocated dates, due to the Covid-19 protocols in place for these events.
https://www.pdc.tv/news/2(...)school-format-update
Inschrijvingen in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.pdc.tv/news/2(...)llocations-confirmed
Stage 1A: 8-10 februari
Stage 1B: 11-13 februari
Final stage: 14-17 februari
Virtuele ranking:
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final
https://www.dartsrankings.com/qschool-uk-finalU MAD?
Hij behoudt in ieder geval z’n plek in de top 8 aan het eind van de dag, dan heeft hij alles in eigen handquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
Verloopt het een beetje gunstig voor Ray? Zie dat Schindler er nog in zit. En wtf Benito...
Enige Nederlander die ik altijd echt graag zie verliezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef Szura het volgende:
Gooi Kapsalon Benny er eens heel gauw uit aub
Gewoon vol met suiker proppen en gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, in principe nog niet zoveel aan de hand voor Raya. Al moet hij morgen wel zeker 3x winnen lijkt me om op 8 punten te komen dan zit ie wel safe
CHEQIOquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon vol met suiker proppen en gaan
he can't keep getting away with thisquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
Schroeit Benito zich met 75 gemiddeld naar de laatste 16 ? We weten het zo meteen !
Zeiden ze van Trump ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
he can't keep getting away with this
de laatste 8 zelfs....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
he can't keep getting away with this
Die Ziegler haalt ook doodleuk de laatste 16 met alleen maar gemiddeldes onder de 80 zo'n beetjequote:
Daar had Blomme moeten staan ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Ziegler haalt ook doodleuk de laatste 16 met alleen maar gemiddeldes onder de 80 zo'n beetje
Koltsov eruit is dan weer minder gunstigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Schindler lijkt het toch te gaan redden, mooizo.
Een keer bij de PDPA Qualifier maar toen gooide hij ook echt prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benito wel echt vieze gluurglibberaar. Bij vorig toernooi waar het moest ook al herinner ik me vaag
Hij haalde ooit op de laatste dag het WKquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benito wel echt vieze gluurglibberaar. Bij vorig toernooi waar het moest ook al herinner ik me vaag
Hij gooit vandaag ook niet slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer bij de PDPA Qualifier maar toen gooide hij ook echt prima.
Is Doets iemand voor wie we moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Doets ook weer door en tegen Mioch, dat moet kunnen.
Wint bij de laatste 16 met 6-2 en 73 gemiddeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
die smerige Griek sprokkelt stiekem toch ook weer flink wat punten
Dat is het irritante. Hij presteert verder geen kloot maar op die ene dag gooit en glibbert hij zich een weg naar vorenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer bij de PDPA Qualifier maar toen gooide hij ook echt prima.
Ik geef het een grote kans dat de finale een Duitser tegen een Nederlander gaat worden!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Onderzijde schema is wel echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste 8 met achter de naam het aantal punten tot nu toe:
1. Hempel (4) – Schindler (8)
2. Michael (5) – Justicia (4) / Eidams (2)
3. van de Pas (3) – Bialecki (2) / Peters (2)
4. van der Meer (3) – Mioch (2) / Doets (2)
BLITZKRIEGquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef het een grote kans dat de finale een Duitser tegen een Nederlander gaat worden!!!
Ronde ervoor 102 gemiddeld. Daar is echt geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wint bij de laatste 16 met 6-2 en 73 gemiddeld.
Gisteren verloor die gast toch bij de laatste 8 met 65 gemiddeld ofzo. Fixer !quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronde ervoor 102 gemiddeld. Daar is echt geen peil op te trekken.
Die gast stond er volgens mij sowieso bekend om om goede met slechte wedstrijden af te wisselen maar zo achter elkaar in korte tijd is wel heel vreemd. Wel een leuke joker voor in de Pro Tour. Kan van Price of vGerwen verliezen maar van Beeney verliezenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisteren verloor die gast toch bij de laatste 8 met 65 gemiddeld ofzo. Fixer !
Morgen gaat een mooi dagje worden. Na ronde 1 en 2 weten we al heel veel meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:54 schreef franklop het volgende:
In het meest ongunstige geval zouden er 4 man op 5 punten komen als ik het zo snel zie.
Het is meest handig dat de mensen die nu op 2 of 3 punten staan er zo snel mogelijk uitvliegen voor Raya.
Ook niet heel overtuigend, zeker aangezien zijn tegenstanders geen enkele dreiging hebben gevormd. Luc is aardig aan het schroeien nu dus hopelijk zet hij dat door tegen Benito, dan kan dat een leuk duel worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Benito toch wel 98,88,96 en 86 gemiddeld vandaag. Doet ie goed, niets mis mee.
Ik kan niets bewijzen maar ik heb wel een vermoeden van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronde ervoor 102 gemiddeld. Daar is echt geen peil op te trekken.
Gyros was zeker opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niets bewijzen maar ik heb wel een vermoeden van.
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Hij moet er nu of volgende ronde uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:55 schreef franklop het volgende:
Eidams moet eigenlijk verliezen van Justicia
Debiele Griek is de enige die dit kan tegenhouden (afhankelijk hoeveel hij betaald gaat krijgen)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:58 schreef spleeh het volgende:
Verwacht Duitsland - Nederland in de finale
Gewoon tieten posten dan, als er toch geen mods zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is @:tagliano ? DRT mod onwaardig dit gedrag. Bij een WK 1.000.000 posts aantikken en je tijdens HET toernooi van het jaar niet laten zien. Schaam je kapot ! Schaam je kapot ! Schaam je kapot ole ole.
Of kale kano's, nog beterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon tieten posten dan, als er toch geen mods zijn
Precies, als je dat vaak genoeg doet moet ie vanzelf wel hier komen om een oogje in het zeil te houdenquote:
Dat zeiden we over vandaag ook. De druk van de Premjur Liek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:02 schreef Szura het volgende:
Laatste 32 morgen moet toch genoeg zijn voor Raya
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hempel of Michael. Maar zit allemaal zo dicht bij elkaar dat Barney morgen niet weg komt met een verlies bij laatste 64.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:11 schreef GwaiLow het volgende:
Florian wint gewoon ff. Schindler laat het liggen. Wat is nu het meest gunstig...
Met een verlies in de laatste 128 mogelijk welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hempel of Michael. Maar zit allemaal zo dicht bij elkaar dat Barney morgen niet weg komt met een verlies bij laatste 64.
Alsof iemand met 0 punten een vinale gaat halenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef spleeh het volgende:
Iedereen op nul punten zal de finale minimaal moeten halen morgen en waarschijnlijk meer
Ronny kan weer een jaartje pallets gaan sorterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof iemand met 0 punten een vinale gaat halen
Onderste 4 stonden allemaal op 3 punten. Maakt niet zoveel uit verder. Ik denk dat het beter is als Hempel dit zootje wintquote:
of Hempel, dat maakt helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
We moeten serieus voor John Michael gaan juichen he?
Raya gaat Schindler loten, let maar op. Altijd tegen barney.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste twee rondes morgen is handen wrijven jongens.
Peters heeft nu tijdens de Q-school dagen ook al flink wat schroeipartijen gespeeld. Zeker wel potentie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Maar laten we positief doen en juichen voor Luc Peters. Zou leuk zijn voor die gast. Stond vorig jaar schijnbaar gigantisch goed te speren totdat corona zijn intreden deed.
Die staat echt alleraardigst te gooien vandaag. Zijn tegenstanders noteren ook prima gemiddeldes, prima run dus.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die staat echt alleraardigst te gooien vandaag. Zijn tegenstanders noteren ook prima gemiddeldes, prima run dus.
0 ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Nou, dan valt de schade nog enigszins mee, he? Volgens mij stond Hempel nog op 0 of 1 punt voor vandaag.
Dan is het niet zo goed dat hij een toerkaart pakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Nou, dan valt de schade nog enigszins mee, he? Volgens mij stond Hempel nog op 0 of 1 punt voor vandaag.
6x 6-2 en 1x 6-3, het is niet gestolen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Won Hempel nou alles vrij ruim vandaag? Of zaten er ook wel wat 6-5jes bij
Echt heel knap. En begon dus ook nog zonder punten vandaag. Al zegt dat natuurlijk niet alles, want als je 2x een tegenstander hebt die erg goed staat te spelen in je eerste duel dan doe je daar ook niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
6x 6-2 en 1x 6-3, het is niet gestolen.
Dag 1:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Echt heel knap. En begon dus ook nog zonder punten vandaag. Al zegt dat natuurlijk niet alles, want als je 2x een tegenstander hebt die erg goed staat te spelen in je eerste duel dan doe je daar ook niet zoveel aan.
Hij gooide dus zelf ook gewoon matig de eerste 2 dagen (wedstrijden)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dag 1:
100.4 Gawlas, Adam 6 - 2 Hempel, Florian 85.6
Hempel, Florian 6 - 2 Neyens, Kenny
Hempel, Florian 6 - 5 Dragt, Martijn
Dag 2:88.9 Zonneveld, Niels 6 - 2 Hempel, Florian 88.0
93.5 Hempel, Florian 6 - 3 Huybrechts, Ronny 85.5
Niet onbelangrijk dat de nummer 9 op 4 punten staat. Kwartfinale winnen is morgen sowieso genoeg voor Rayquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Pino112 het volgende:
1 Martin Schindler 8 +15 56
2 Zoran Lerchbacher 8 +14 55
3 Boris Koltsov 7 +18 51
4 Raymond van Barneveld 6 +13 45
5 John Michael 6 +11 38
6 Luc Peters 5 +10 36
7 Niels Zonneveld 5 +8 38
8 Lorenzo Pronk 5 +6 34
Nee, een van de spelers die boven hem staat wint vandaag zijn tourkaartquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Nee, een van de spelers die boven hem staat wint vandaag zijn tourkaart
Bunse heeft echt geen klote gedaan in die twee jaar en laat het nu ook weer niet zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Voor het eerst sinds Clemens dus eindelijk weer een fatsoenlijke Duitser.
Volgend jaar ook maar wat dagen opnemen tijdens Q School.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:56 schreef Tagliano het volgende:
Alles weer van begin tot eind gelezen jongens
Bedankt voor de opbouwende feedback
Ja dat had ook nog gekund maar dat is nog net wat minderquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgend jaar ook maar wat dagen opnemen tijdens Q School.
(hoewel we natuurlijk prima zonder mods kunnen, het is hier weer een ontzettend warm bad)
Hoog tijd dat Berrie er een paar livestreampjes in knalt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat had ook nog gekund maar dat is nog net wat minder
Denk dat DRT zich zonder mods ook wel zou redden ja
Ik vind het eigenlijk wel erg leuk, ook omdat er nu best wat mensen meedoen die ik 'ken'.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef KennyPowers het volgende:
Het is dat Raybar meedoet anders was deze editie geen zak aan tbh
Ik vind de EU QSchool zelfs zonder Barney al heel leuk om te volgen. Ik ken ook bijna alle spelers die bovenin meedoen en er staan een hoop tussen die ik een tourkaart gun. De UK School interesseert mij dan weer vrij weinig dit jaar, alle bekende namen doen het ronduit beroerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef KennyPowers het volgende:
Het is dat Raybar meedoet anders was deze editie geen zak aan tbh
Hoe bedoel je doorzijn met een r128 nederlaag maar met een r64 nederlaag mogelijk in de problemen komen? Bij beide is het toch 0 punten, dus doet het alleen iets met het leg saldo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Schindler en Lerchbacher zijn mathematisch zeker. Koltsov nog niet, maar met een willekeurige loting is het het waarschijnlijk ook mathematisch zeker. Technisch gezien kan hij nog 7 plaatsen zakken. Dus de mensen met veel punten mogen elkaar dan niet te vroeg tegen komen. Koltsov is dus ook zeker.
Barney zou vermoedelijk met een r128 nederlaag nog door zijn, maar met een (dikke) r64 nederlaag in mogelijk de problemen komen. Met een r32 kan ie alleen theoretisch uitgeschakeld worden.
Alleen als alles tegen Barney is overleefd ie het niet.
Deed paar jaar geleden volgens mij nog mee aan UK Open. Schakelde oa Steve Beaton in de eerste ronde uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jake Jones, daar hebben we niks aan.
Kromme q school regels waardoor ronde 2 wel meetelt, 1 nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doorzijn met een r128 nederlaag maar met een r64 nederlaag mogelijk in de problemen komen? Bij beide is het toch 0 punten, dus doet het alleen iets met het leg saldo?
Ja, omdat er een aantal byes zijn in 1e ronde telt die niet mee voor ranking. Tweede ronde wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doorzijn met een r128 nederlaag maar met een r64 nederlaag mogelijk in de problemen komen? Bij beide is het toch 0 punten, dus doet het alleen iets met het leg saldo?
Barney heeft nu een legsaldo dat denk ik gemiddeld of iets bovengemiddeld gaat zijn voor de mensen met 6 punten. Dus hij houdt er straks net zo veel onder zich als boven zich. Als hij nu 4 punten op z’n legsaldo verliest, dan verliest ie met 6 punten ook zo 3 of 4 plaatsen of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, omdat er een aantal byes zijn in 1e ronde telt die niet mee voor ranking. Tweede ronde wel.
In theorie zou je in eerste ronde met 0-6 kunnen verliezen maar dan krijg je geen -6 bij je legsaldo. In tweede ronde dan weer wel. Vandaar dat ze zeggen dat je beter kan verliezen in eerste dan in tweede ronde.
Misschien ook omdat het al meer dan een week duurt dat ik het niet zo spannend vind deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de EU QSchool zelfs zonder Barney al heel leuk om te volgen. Ik ken ook bijna alle spelers die bovenin meedoen en er staan een hoop tussen die ik een tourkaart gun. De UK School interesseert mij dan weer vrij weinig dit jaar, alle bekende namen doen het ronduit beroerd.
Vind de Q-School na het WK het meest interessante dartstoernooi van het jaar eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de EU QSchool zelfs zonder Barney al heel leuk om te volgen. Ik ken ook bijna alle spelers die bovenin meedoen en er staan een hoop tussen die ik een tourkaart gun. De UK School interesseert mij dan weer vrij weinig dit jaar, alle bekende namen doen het ronduit beroerd.
Zal wel voor de liefde zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom woont Doets eigenlijk in Zweden? @:mani89
De altijd irritante Jiwa gaat nu niet glibberenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het al meer dan een week duurt dat ik het niet zo spannend vind deze keer
En ik mis de gekke aziaten
Wk, uk open, dan dat double in double out en dan q school ja. Waarom kunnen dat niet zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind de Q-School na het WK het meest interessante dartstoernooi van het jaar eigenlijk
Idem voor een van die gozers (Nathan Rafferty) in Engelandquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dennie Olde Kalter deed niet meer mee vanwege familieomstandigheden lees ik op feestboek, dat is wel erg sneu.
Van de laatste 3 dagen alleen/quote:
Gunstig bord? Zie zelfs de matches nog niet staan in de matchlist op dartsconnect.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Steyer - BYE
Mandigers - Van Gasse
Kapsalon Benito - Venken
Raya - Meyer
Kijken bij Board Assignmentsquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gunstig bord? Zie zelfs de matches nog niet staan in de matchlist op dartsconnect.
Als je nu naar https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final gaat kan je mooi zien wie er vandaag de moeite niet meer nemen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:18 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zie 15x BYE staan, toch veel afhakers
Bye daarintegenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Steyer is geen walkover maar moet te doen zijn natuurlijk.
Dag 1: 92,5 , 96,5 , 101,2 , 101,3quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Van de laatste 3 dagen alleen/
Heb niet idee dat hij deze 3 dagen echt geschroeid heeft namelijk
Tegen Steyer eerst.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef GwaiLow het volgende:
Speelt Barney gelijk tegen Benito als hij zn eerste pot wint? (en Benito ook)
Oh vanwege de BYE?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barnie moet tegen Benito en daarna Steyer/Mandigers als ie wint van Meyer
oh dat was al geconstateerd zie ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barnie moet tegen Benito en daarna Steyer/Mandigers als ie wint van Meyer
Local hiero Smeets mag naar huis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
oh dat was al geconstateerd zie ik
Doe heel erg je best Gino.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef franklop het volgende:
Vos tegen Lerchbacher is gelijk wel interessante.
Jack had ook panne met de oto.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef spleeh het volgende:
Jack Main en Martin Lukeman (nr 1 en 2 van UK ranking) doet niet meer mee vandaag.
Zijn ook al zeker van een tourkaart
Oh jammer, ik heb het niet meer zo gevolgd gister.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lergbagger is toch al zeker joh met 8 punten.
En dat terwijl Kevin Doets op de brommer was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb het niet meer zo gevolgd gister.
Mitchell anders ook niet bepaaldquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef spleeh het volgende:
Norris tegen Mitchell in de eerste ronde.
Het zit Chuck ook niet mee
kut ja zag hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Local hiero Smeets mag naar huis.
Volgens FDI hebben Murnan en Soutar beide 100% kans op winnen van een tourcardquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
En nummer 4 soutar tegen nummer 5 Murnan. (al zullen die wel bijna zeker zijn?)
Ja ik zag het maar die neem ik niet zo serieus. Jaimy van de Weerd met 0 punten geven ze 9.6 % kans en van den Boogaard met 3 punten 0%. en er zitten nog wel wat rare takes bij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:24 schreef spleeh het volgende:
[..]
Volgens FDI hebben Murnan en Soutar beide 100% kans op winnen van een tourcard
Zelfs Baggish heeft nog 9,6% kansquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar die neem ik niet zo serieus. Jaimy van de Weerd met 0 punten geven ze 9.6 % kans en van den Boogaard met 3 punten 0%. en er zitten nog wel wat rare takes bij.
Ja, BYE staat in principe bovenaan in schema/groep. Wordt alleen niet zo weergegeven in board assignments.quote:
Suiker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heeft Barneveld van die Bellmont kunnen verliezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |