Ik vind de EU QSchool zelfs zonder Barney al heel leuk om te volgen. Ik ken ook bijna alle spelers die bovenin meedoen en er staan een hoop tussen die ik een tourkaart gun. De UK School interesseert mij dan weer vrij weinig dit jaar, alle bekende namen doen het ronduit beroerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef KennyPowers het volgende:
Het is dat Raybar meedoet anders was deze editie geen zak aan tbh
Hoe bedoel je doorzijn met een r128 nederlaag maar met een r64 nederlaag mogelijk in de problemen komen? Bij beide is het toch 0 punten, dus doet het alleen iets met het leg saldo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Schindler en Lerchbacher zijn mathematisch zeker. Koltsov nog niet, maar met een willekeurige loting is het het waarschijnlijk ook mathematisch zeker. Technisch gezien kan hij nog 7 plaatsen zakken. Dus de mensen met veel punten mogen elkaar dan niet te vroeg tegen komen. Koltsov is dus ook zeker.
Barney zou vermoedelijk met een r128 nederlaag nog door zijn, maar met een (dikke) r64 nederlaag in mogelijk de problemen komen. Met een r32 kan ie alleen theoretisch uitgeschakeld worden.
Alleen als alles tegen Barney is overleefd ie het niet.
Deed paar jaar geleden volgens mij nog mee aan UK Open. Schakelde oa Steve Beaton in de eerste ronde uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jake Jones, daar hebben we niks aan.
Kromme q school regels waardoor ronde 2 wel meetelt, 1 nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doorzijn met een r128 nederlaag maar met een r64 nederlaag mogelijk in de problemen komen? Bij beide is het toch 0 punten, dus doet het alleen iets met het leg saldo?
Ja, omdat er een aantal byes zijn in 1e ronde telt die niet mee voor ranking. Tweede ronde wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doorzijn met een r128 nederlaag maar met een r64 nederlaag mogelijk in de problemen komen? Bij beide is het toch 0 punten, dus doet het alleen iets met het leg saldo?
Barney heeft nu een legsaldo dat denk ik gemiddeld of iets bovengemiddeld gaat zijn voor de mensen met 6 punten. Dus hij houdt er straks net zo veel onder zich als boven zich. Als hij nu 4 punten op z’n legsaldo verliest, dan verliest ie met 6 punten ook zo 3 of 4 plaatsen of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, omdat er een aantal byes zijn in 1e ronde telt die niet mee voor ranking. Tweede ronde wel.
In theorie zou je in eerste ronde met 0-6 kunnen verliezen maar dan krijg je geen -6 bij je legsaldo. In tweede ronde dan weer wel. Vandaar dat ze zeggen dat je beter kan verliezen in eerste dan in tweede ronde.
Misschien ook omdat het al meer dan een week duurt dat ik het niet zo spannend vind deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de EU QSchool zelfs zonder Barney al heel leuk om te volgen. Ik ken ook bijna alle spelers die bovenin meedoen en er staan een hoop tussen die ik een tourkaart gun. De UK School interesseert mij dan weer vrij weinig dit jaar, alle bekende namen doen het ronduit beroerd.
Vind de Q-School na het WK het meest interessante dartstoernooi van het jaar eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de EU QSchool zelfs zonder Barney al heel leuk om te volgen. Ik ken ook bijna alle spelers die bovenin meedoen en er staan een hoop tussen die ik een tourkaart gun. De UK School interesseert mij dan weer vrij weinig dit jaar, alle bekende namen doen het ronduit beroerd.
Zal wel voor de liefde zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom woont Doets eigenlijk in Zweden? @:mani89
De altijd irritante Jiwa gaat nu niet glibberenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het al meer dan een week duurt dat ik het niet zo spannend vind deze keer
En ik mis de gekke aziaten
Wk, uk open, dan dat double in double out en dan q school ja. Waarom kunnen dat niet zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind de Q-School na het WK het meest interessante dartstoernooi van het jaar eigenlijk
Idem voor een van die gozers (Nathan Rafferty) in Engelandquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dennie Olde Kalter deed niet meer mee vanwege familieomstandigheden lees ik op feestboek, dat is wel erg sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |