de laatste 8 zelfs....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
he can't keep getting away with this
Die Ziegler haalt ook doodleuk de laatste 16 met alleen maar gemiddeldes onder de 80 zo'n beetjequote:
Daar had Blomme moeten staan ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Ziegler haalt ook doodleuk de laatste 16 met alleen maar gemiddeldes onder de 80 zo'n beetje
Koltsov eruit is dan weer minder gunstigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Schindler lijkt het toch te gaan redden, mooizo.
Een keer bij de PDPA Qualifier maar toen gooide hij ook echt prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benito wel echt vieze gluurglibberaar. Bij vorig toernooi waar het moest ook al herinner ik me vaag
Hij haalde ooit op de laatste dag het WKquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benito wel echt vieze gluurglibberaar. Bij vorig toernooi waar het moest ook al herinner ik me vaag
Hij gooit vandaag ook niet slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer bij de PDPA Qualifier maar toen gooide hij ook echt prima.
Is Doets iemand voor wie we moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Doets ook weer door en tegen Mioch, dat moet kunnen.
Wint bij de laatste 16 met 6-2 en 73 gemiddeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
die smerige Griek sprokkelt stiekem toch ook weer flink wat punten
Dat is het irritante. Hij presteert verder geen kloot maar op die ene dag gooit en glibbert hij zich een weg naar vorenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een keer bij de PDPA Qualifier maar toen gooide hij ook echt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |