Doe heel erg je best Gino.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef franklop het volgende:
Vos tegen Lerchbacher is gelijk wel interessante.
Jack had ook panne met de oto.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef spleeh het volgende:
Jack Main en Martin Lukeman (nr 1 en 2 van UK ranking) doet niet meer mee vandaag.
Zijn ook al zeker van een tourkaart
Oh jammer, ik heb het niet meer zo gevolgd gister.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lergbagger is toch al zeker joh met 8 punten.
En dat terwijl Kevin Doets op de brommer was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb het niet meer zo gevolgd gister.
Mitchell anders ook niet bepaaldquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef spleeh het volgende:
Norris tegen Mitchell in de eerste ronde.
Het zit Chuck ook niet mee
kut ja zag hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Local hiero Smeets mag naar huis.
Volgens FDI hebben Murnan en Soutar beide 100% kans op winnen van een tourcardquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
En nummer 4 soutar tegen nummer 5 Murnan. (al zullen die wel bijna zeker zijn?)
Ja ik zag het maar die neem ik niet zo serieus. Jaimy van de Weerd met 0 punten geven ze 9.6 % kans en van den Boogaard met 3 punten 0%. en er zitten nog wel wat rare takes bij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:24 schreef spleeh het volgende:
[..]
Volgens FDI hebben Murnan en Soutar beide 100% kans op winnen van een tourcard
Zelfs Baggish heeft nog 9,6% kansquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar die neem ik niet zo serieus. Jaimy van de Weerd met 0 punten geven ze 9.6 % kans en van den Boogaard met 3 punten 0%. en er zitten nog wel wat rare takes bij.
Ja, BYE staat in principe bovenaan in schema/groep. Wordt alleen niet zo weergegeven in board assignments.quote:
Suiker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heeft Barneveld van die Bellmont kunnen verliezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |