Ja. Vind ik ook. Lees hier af en toe graag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zo fijn om tussen alle drukte door hier even hardop te kunnen lachen. Draag zelf niet echt bij (komt wel weer), maar waardeer jullie wel hoor.
DM-materiaal!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
geef mij maar een veeg ergens anders uit![]()
of ga ik nu tever
Tja, zou graag wat meer van je zien hier!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zo fijn om tussen alle drukte door hier even hardop te kunnen lachen. Draag zelf niet echt bij (komt wel weer), maar waardeer jullie wel hoor.
Dat is meer dan duidelijk geworden.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is meer dan duidelijk geworden.
Vannacht ook amper geslapen. Had overal jeuk en hoofd zat vol. Elk uur wel meegekregen. Good timesquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jaaah... tell me about it!![]()
Ik zit nu op een uurtje of 6.
Verdeeld over 3 nachten!![]()
![]()
Stuiter, stuiter!
Waarom niet? Mag best hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik jeuk heb, zou ik ook de hele nacht wakker blijven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vannacht ook amper geslapen. Had overal jeuk en hoofd zat vol. Elk uur wel meegekregen. Good times
Dat krijg je als moderator.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vannacht ook amper geslapen. Had overal jeuk en hoofd zat vol. Elk uur wel meegekregen. Good times
Waar had je jeuk van? Jeukt het vaak?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral rug en voeten. Altijd de plekken waar je het minst makkelijk bij kanquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar had je jeuk van? Jeukt het vaak?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral rug en voeten. Altijd de plekken waar je het minst makkelijk bij kanNormaal niet echt last van; af en toe gebeurt het. Je zou bijna denken dat ik een mens ben.
Bijna.
Je weet dat je ook af en toe moet douchen he. Anders gaan dingen jeuken ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral rug en voeten. Altijd de plekken waar je het minst makkelijk bij kanNormaal niet echt last van; af en toe gebeurt het. Je zou bijna denken dat ik een mens ben.
Bijna.
oooooooooooooohhhhhhhhquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je weet dat je ook af en toe moet douchen he. Anders gaan dingen jeuken ja.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je weet dat je ook af en toe moet douchen he. Anders gaan dingen jeuken ja.
maar ik had wel gedouched en @Mammietje vind het niet ergquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij stuurt dickpics naar mensen, je hebt geen recht van spreken in deze
Jij hebt er zelfs eentje in dit topic geplaatst!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij stuurt dickpics naar mensen, je hebt geen recht van spreken in deze
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar ik had wel gedouched en @:mammietje vind het niet erg
Touchéquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij hebt er zelfs eentje in dit topic geplaatst!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
TouchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |