Oei! Nu kom je in de buurt.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, ik vind dat ze er nog wel zijn. Hayley Atwell vind ik een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zulke vrouwen worden niet meer gemaakt.
We moeten het tegenwoordig doen met Insta sletjes
Tsssk.... jaloezie! Omdat ze dingen kunnen die jij niet kan!quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat ze er nog wel zijn. Hayley Atwell vind ik een mooi voorbeeld.
Ik vind over het algemeen de gemiddelde instababe ook niet veel, datzelfde heb ik in de sportschool met die meiden met een broek opgetrokken tot hun oksels maar zo strak dat ze net zo goed geen broek kunnen dragen
Mja, was weer behelpen zonder jou, he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
Morning! Was het weer gezellig vannacht?
Jullie weten, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
Morning! Was het weer gezellig vannacht?
Jullie weten, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig.
[ afbeelding ]
Haha ja, dat zal 't zijn. Die klap ziet er trouwens best pijnlijk uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 07:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tsssk.... jaloezie! Omdat ze dingen kunnen die jij niet kan!![]()
[ afbeelding ]
Serieus? Slaap is toch zo 2020!quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
Nou ik zou nog best kunnen slapen. Verdomme.
Dat ziet er verdomd pijnlijk uit, ja!quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha ja, dat zal 't zijn. Die klap ziet er trouwens best pijnlijk uit
No rest for the wicked.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Serieus? Slaap is toch zo 2020!![]()
Slaapquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Serieus? Slaap is toch zo 2020!![]()
Jaaah... tell me about it!quote:
zodan ....je zou me dan op kunnen vegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jaaah... tell me about it!![]()
Ik zit nu op een uurtje of 6.
Verdeeld over 3 nachten!![]()
![]()
Stuiter, stuiter!
Roep me als het zover is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zodan ....je zou me dan op kunnen vegen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Roep me als het zover is.
Kom ik je een veeg geven!
Uit de pan dan he?!![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef Salina het volgende:
Elkaar lekker (op)vegen.
[ afbeelding ]
Lijkt me wel iets voor jullie.
En je bent ook geen 20 meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
Stuiter, stuiter!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Uit de pan dan he?!![]()
geef mij maar een veeg ergens anders uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Uit de pan dan he?!![]()
Ja. Vind ik ook. Lees hier af en toe graag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zo fijn om tussen alle drukte door hier even hardop te kunnen lachen. Draag zelf niet echt bij (komt wel weer), maar waardeer jullie wel hoor.
DM-materiaal!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
geef mij maar een veeg ergens anders uit![]()
of ga ik nu tever
Tja, zou graag wat meer van je zien hier!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zo fijn om tussen alle drukte door hier even hardop te kunnen lachen. Draag zelf niet echt bij (komt wel weer), maar waardeer jullie wel hoor.
Dat is meer dan duidelijk geworden.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is meer dan duidelijk geworden.
Vannacht ook amper geslapen. Had overal jeuk en hoofd zat vol. Elk uur wel meegekregen. Good timesquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
Stuiter, stuiter!
Waarom niet? Mag best hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik jeuk heb, zou ik ook de hele nacht wakker blijven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vannacht ook amper geslapen. Had overal jeuk en hoofd zat vol. Elk uur wel meegekregen. Good times
Dat krijg je als moderator.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vannacht ook amper geslapen. Had overal jeuk en hoofd zat vol. Elk uur wel meegekregen. Good times
Waar had je jeuk van? Jeukt het vaak?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral rug en voeten. Altijd de plekken waar je het minst makkelijk bij kanquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar had je jeuk van? Jeukt het vaak?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral rug en voeten. Altijd de plekken waar je het minst makkelijk bij kanNormaal niet echt last van; af en toe gebeurt het. Je zou bijna denken dat ik een mens ben.
Bijna.
Je weet dat je ook af en toe moet douchen he. Anders gaan dingen jeuken ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral rug en voeten. Altijd de plekken waar je het minst makkelijk bij kanNormaal niet echt last van; af en toe gebeurt het. Je zou bijna denken dat ik een mens ben.
Bijna.
oooooooooooooohhhhhhhhquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je weet dat je ook af en toe moet douchen he. Anders gaan dingen jeuken ja.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je weet dat je ook af en toe moet douchen he. Anders gaan dingen jeuken ja.
maar ik had wel gedouched en @Mammietje vind het niet ergquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij stuurt dickpics naar mensen, je hebt geen recht van spreken in deze
Jij hebt er zelfs eentje in dit topic geplaatst!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij stuurt dickpics naar mensen, je hebt geen recht van spreken in deze
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar ik had wel gedouched en @:mammietje vind het niet erg
Touchéquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij hebt er zelfs eentje in dit topic geplaatst!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
TouchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
TouchéPlot twist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Who Am I? That's a secret I'll never tell.
Xoxo, Gossip Gi......Dick_Laurent''
Dit is niet mijn lul, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
[..]
TouchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit is niet mijn lul, vriend.
Ik ben een echte gentleman ja.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben een echte gentleman ja.
quote:
Weak. Als ik wakker wil blijven zet ik gewoon dit opquote:
En bedankt he? Op naar nacht 4....quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Weak. Als ik wakker wil blijven zet ik gewoon dit op
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Weak. Als ik wakker wil blijven zet ik gewoon dit op
Te lang geleden.quote:
Dan hebben we een jaar thuis gezeten om risicogroepen te beschermen en loopt er 30.000 man tegelijkertijd hersenschade op. Dan vraag je je ook af waar je 't voor doet hè.quote:
Hersenschadequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan hebben we een jaar thuis gezeten om risicogroepen te beschermen en loopt er 30.000 man tegelijkertijd hersenschade op. Dan vraag je je ook af waar je 't voor doet hè.
Groepsimmuniteit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan hebben we een jaar thuis gezeten om risicogroepen te beschermen en loopt er 30.000 man tegelijkertijd hersenschade op. Dan vraag je je ook af waar je 't voor doet hè.
Wacht, groepsimmuniteit helpt ook tegen dat soort dingen? Damn, dat vaccin is magisch, doe mij er 3.quote:
Het heet niet voor niets een wall of death.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht, groepsimmuniteit helpt ook tegen dat soort dingen? Damn, dat vaccin is magisch, doe mij er 3.
Ik heb een sterk vermoeden dat de hersenschade niet het gevolg is van de wall of death, maar het meedoen aan de wall of death veroorzaakt wordt door de hersenschade.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:34 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een wall of death.
Bij veel bands valt het best mee, ongeschreven regel dat iedereen die valt ook weer wordt opgeraapt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat de hersenschade niet het gevolg is van de wall of death, maar het meedoen aan de wall of death veroorzaakt wordt door de hersenschade.
Dit ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Bij veel bands valt het best mee, ongeschreven regel dat iedereen die valt ook weer wordt opgeraapt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat de hersenschade niet het gevolg is van de wall of death, maar het meedoen aan de wall of death veroorzaakt wordt door de hersenschade.
Ik mis gewoon sociaal contact in het algemeen, inclusief concerten. Mijn smaak is sowieso niet echt in een hokje te stoppen merk ik. Ik ben normaal ieder jaar te vinden op North Sea Jazz, ga regelmatig naar dancefeesten en ga regelmatig naar klassieke uitvoeringen in de schouwburg, maar tegelijkertijd sta ik ook rond te huppelen op dit soort feestjes:quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ja.
God ik mis metal concerten
Ik wil de collectible set. Alle soorten!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht, groepsimmuniteit helpt ook tegen dat soort dingen? Damn, dat vaccin is magisch, doe mij er 3.
Spuit mij maar helemaal vol!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik wil de collectible set. Alle soorten!
"Nu! Spaar ze allemaal!"quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wil hier echt een grapje op maken, maar dat is TMIquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Spuit mij maar helemaal vol!
Ok doei!
Gotta catch ‘em allquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat stomme werken ook altijd. Zie je, daar is thuis’werken’ goed voor, komen ze ook geen mappen ophalen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd. Denk je lekker bij te lezen komen ze hier weer een map ophalen en onbelangrijke vragen stellen. Leave me alone!
Potverdomme. Alsof je zit te wachten op sociale babbeltjes! Zijn ze helemaal belazerd!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd. Denk je lekker bij te lezen komen ze hier weer een map ophalen en onbelangrijke vragen stellen. Leave me alone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |