Die thuisblijfplicht houdt ook geen stand.quote:
Wat een rare uitspraak. Als de avondklok wordt ingezet om het virus onder controle te houden, is het toch juist een middel? Ik denk dat-ie bedoelt "het is geen doel, maar een middel".quote:"Als de avondlok op dit moment niet op de juiste juridische basis zou berusten, dan betekent dat nog niet dat hij niet nodig is. De avondklok is geen middel maar een doel, om het virus zoveel mogelijk onder controle te houden."
Meerderheid van het parlement staat achter de huidige avondklok toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo'n spoedwet zal er toch niet doorkomen, anders is NL nog gekker dan ik dacht.
Ja zo lopen er al meer mannen rond in Nederland.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:13 schreef Nia het volgende:
Het lange haar van Rutte moet met brylcreem in model worden gebracht.
Die komt er gewoon doorheen, er is een Kamermeerderheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo'n spoedwet zal er toch niet doorkomen, anders is NL nog gekker dan ik dacht.
De quote is fout, er werd gezegd dat het een middel is maar geen doel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak. Als de avondklok wordt ingezet om het virus onder controle te houden, is het toch juist een middel? Ik denk dat-ie bedoelt "het is geen doel, maar een middel".
Superspreader.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Grapperhaus komt kortademig over. Het zal toch niet...?
Zullen ze niet doorhebben dat dat echt slecht voor het draagvlak van de avondklok is? Tenminste, dat lijkt mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
'We doen er alles aan om de avondklok te behouden.'
Geen tijd voor zelfreflectie. Vooral doorgaan op de ingeslagen weg. Sjongejonge.
We doen er alles aan om de avondklok te behouden, maar het is geen doel op zich, het is een middel!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
'We doen er alles aan om de avondklok te behouden.'
Geen tijd voor zelfreflectie. Vooral doorgaan op de ingeslagen weg. Sjongejonge.
Na deze dreun? Nog dichter op de verkiezingen? Ik moet het nog zien. Even er van uitgaande dat het hof de boel niet gaat schorsen, want dan blijft de schade beperkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom niet? De kamer heeft ook ingestemd met de avondklok.
De vraag is of andere partijen meestemmen. De verkiezingen zijn ook over een maandquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
Rutte moet eigenlijk zeggen 'prima, we schaffen die onzin af'. En dan volgende week een nieuwe persco als de boel aan het stijgen gaat een nieuwe persco 'hallo, daar zijn we weer'.
Ah, dat is logischer, ja. Beetje slordig van de NOS. Je kan merken dat de paniek daar ook toeslaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De quote is fout, er werd gezegd dat het een middel is maar geen doel.
Wat een onzin allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef Red_85 het volgende:
Rutte: 'cooooode zwaaaaart'
Jahoor. Pleur op man.
[..]
Exact.
Gewoon helemaal oprotten met deze dictator. Spoedwet voor de avondklok nu dat de rechter het heeft afgeschoten. Hij is demissionair, hij is geen officiële zittende premier meer. Met dit is hij een illegale bezetter geworden.
OPROTTEN!
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Michie_ het volgende:
Rutte bevestigd min of meer dat de avondklok niet na 3 maart stopt
Dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vraag is of andere partijen meestemmen. De verkiezingen zijn ook over een maand
Ja inderdaad, praat voor jezelf mongool. Wat een vieze gluipert is het toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef Arizona het volgende:
Die uitspraak van vanmorgen is helemaal geen tegenvaller voor iedereen, Mark.
1 grote poppenkast. Hij zal niet toe gaan geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Anton91 het volgende:
Geen discussie mogelijk avondklok is nodig![]()
Jep. Anders doen ze hier ook niet zo veel moeite voor. Ze willen het zo lang mogelijk houden als maar kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Michie_ het volgende:
Rutte bevestigd min of meer dat de avondklok niet na 3 maart stopt
Hij praat tegen 1 persoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef 4-elements het volgende:
Rutte en Grapperhaus willen blijkbaar koste wat kost aan de avondklok vasthouden. Alternatief was een thuisblijfplicht, aldus Grapperhaus. Die twee zijn helemaal doorgedraaid, hebben blijkbaar geen enkele feelilng meer met de samenleving.
Daar heb je een punt. Denk eerder dat voorgenomen versoepelingen als de heropening van de middelbare scholen zullen sneuvelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Na deze dreun? Nog dichter op de verkiezingen? Ik moet het nog zien. Even er van uitgaande dat het hof de boel niet gaat schorsen, want dan blijft de schade beperkt.
Klopt. rutte is totaal de weg kwijt nu.quote:
Hij zou juist moeten zeggen: klaarblijkelijk moeten we de discussie goed voeren. En we zijn ervan overtuigd dat we daarin onze argumenten goed naar voren kunnen brengen zodat de controlerende macht ermee instemt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Anton91 het volgende:
Geen discussie mogelijk avondklok is nodig![]()
Onze eigen oliver23 heeft meer cijfers tot zijn beschikking dan Rutte!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:18 schreef Oliver23 het volgende:
Rutte beweerd dat de besmettingcijfers de afgelopen dagen weer stijgen.... .... Dit is toch totaal onjuist
Ziekenhuisopnames stagneren ook helemaal niet, hadden een keurige daling van 8%
Ik denk het laatste. De geest is uit de fles.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:19 schreef popje het volgende:
Dit gaat leiden tot een spoedwet en verlenging, of een complete volksopstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |