ja en dat heeft ze al paar keer aangegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
Wederom wil Jill er niet meer over praten..
klopt..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dat heeft ze al paar keer aangegeven
het was liese en naomi die tegen elkaar speelde. ik had het niet over zoey.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohh nu in ene hoort Zoey weer bij de K"s??
nou idd zou voor mijn ook niet hoeven hoor pfffquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
zou er ook gek van worden dat je constant daarmee bezig moet zijn
Nick zat in het andere team. Mag niet gekozen worden door Naomi volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Kinga het volgende:
Dat Nick die immuniteit maar krijgt. Dan zitten Nick en Michel tenminste niet samen op de bank. En Michel wint dat wel van Jerrel.
nee precies en dat maakt de febo er wel vanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd zou voor mijn ook niet hoeven hoor pfff
Op gevoelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : we hebben niets te kiezen, we moeten doen wat doen wat Zoey wil.
En daarna:
Matt : Ik ga op gevoel stemmen, Nick en Julie
dat gaat daar vanzelf zitten daar in hun bb bubbel hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd zou voor mijn ook niet hoeven hoor pfff
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef chufi het volgende:
Gewoon niet bekend maken wie immuun is .. Dat krijgen dan pas in de DBK te wanneer ze er op stemmen , dat ze dan een ander moeten kiezen en dat ze daar niet over mogen praten
FEBO!
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Kinga het volgende:
Dat Nick die immuniteit maar krijgt. Dan zitten Nick en Michel tenminste niet samen op de bank. En Michel wint dat wel van Jerrel.
28 en hij lijkt 55quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef greysbones het volgende:
Hoe oud is Mike nu?
met zijn gebitloze onderkaak lijkt hij nu nog ouder
Wie zat in haar team dan? Heb de stream niet aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nick zat in het andere team. Mag niet gekozen worden door Naomi volgens mij
michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Damn wie hijgt mijn oor vol
De anderen zouden nu bij Mike moeten blijven tot aan de nominatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mooi dat Michel nu precies in de tuin gaat werken.
quote:
Nick zat in het groepje van Liese dus heeft geen immuniteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat Naomi verwarring gaat stichten over wie ze heeft vrijgesteld...
Als ze dat al doet , is dat vast onbedoeldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad. Dan gaan ze voor veiligheid spreiden en hebben ze geen meerderheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nah, dan michel tegen 1 van groep thomasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
hoop nog steeds MIchel op de bank.. tegen Nick of Julie.. liefst Julie
Dan is gemeen, tegen zijn 2 maatjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
Dat zou het eerlijkst zijn .. .laat het publiek maar beslissen welk groepje ze liever zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, dan michel tegen 1 van groep thomas
nee van mij mag k3 en Samson en Gert uit elkaar..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, dan michel tegen 1 van groep thomas
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is gemeen, tegen zijn 2 maatjes.
nee michel mag niet op de bank doe dan julie maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
Dus hij heeft helemaal geen nutteloos werk gedaan.....zoals hier beweert werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is bezig een nieuw toernooi te organiseren ... weer Petanque?
De inschrijving start om 12:30 zegt ie
zou erg graag dat hoofd zien van Michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee michel mag niet op de bank doe dan julie maar
Die is als HMes al immuun... no worriesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
zoey gaat er maar weer eens bij liggen
Tja als je liever naar een stream met kleuters wil kijken, ik iig nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee van mij mag k3 en Samson en Gert uit elkaar..
Heb niks tegen Nick of Naomi.. rest boeit me niet van dit groepje
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:
succes mensjes met de streams vandaag.. ben benieuwd naar de uitkomst vandaag
Gaat me niet zozeer om de kleuters.. heb gewoon niks met autoritaire mensen. Nick en Naomi mogen van mij blijven..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja als je liever naar een stream met kleuters wil kijken, ik iig niet
Yup, haar dubbelspel is vermoedelijk over na donderdag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey krijgt een groot loyaliteitsprobleem.
Ik teken voor een Jerrel vs. Juliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : we hebben niets te kiezen, we moeten doen wat doen wat Zoey wil.
En daarna:
Matt : Ik ga op gevoel stemmen, Nick en Julie
Ik vermoed dat een koevoet gaan gebruiken..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hopelijk geven ze Noami een voorzichtige hint.
Ja, ik denk niet dat ze door heeft wie er in de gevarenzone zit, ben bang dat ze zichzelf kiest.. we gaan het zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hopelijk geven ze Noami een voorzichtige hint.
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:36 schreef Benny het volgende:
Zit er een uitknop op Mike?
Ik vraag dit niet voor een vriend, maar op dit moment nog wel vriendelijk...
Ze hebben echt geen idee daar dus gooien ze er maar weer een spelletje tegenaan. Saai, saaier, saaist.quote:
Lavquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben echt geen idee daar dus gooien ze er maar weer een spelletje tegenaan. Saai, saaier, saaiste.
Ja, was echt wel lollig en werd voor de verandering ook eens leuk in beeld gebracht door de stream-regie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jullie hebben duidelijk het WK Petanque niet gevolgd de vorige keer... balletjes gooien op zich is saai. Maar het commentaar erbij is onbetaalbaar.
Toen was Patrick er nog bij, die maakte de sfeer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jullie hebben duidelijk het WK Petanque niet gevolgd de vorige keer... balletjes gooien op zich is saai. Maar het commentaar erbij is onbetaalbaar.
Effectief bepaalt Zoey, aangezien zij niet op iedereen wil stemmen. Dus rest moet dan wel volgen om veilig te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:39 schreef magnaal het volgende:
Hoezo moet Matt naar Zoey luisteren? Of begreep ik dat verkeerd? Hij mag toch zelf bepalen wie hij nomineert? Of moet Zoey kiezen?
Ze hebben hun ziel aan Zoey/Thomas verkocht deze week.... maar er lijken steeds meer scheuren in dat verbond te komenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:39 schreef magnaal het volgende:
Hoezo moet Matt naar Zoey luisteren? Of begreep ik dat verkeerd? Hij mag toch zelf bepalen wie hij nomineert? Of moet Zoey kiezen?
Nick kan er ook wat van....moet altijd zo lachen om hem....weet nooit of hij het nu serieus meent of grapt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen was Patrick er nog bij, die maakte de sfeer.
Zoey is gewoon jaloers op Julie en Naomi omdat hij het zo goed met die meiden kan vinden. Typisch gevalletje kutnijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef magnaal het volgende:
Dat is dan hopeloos, want Zoey heeft plotseling een hekel aan Michel ontwikkeld. Waarom weet ij niet. Maar ik hoorde haar gisteren zoiets zeggen, dat het zeker Mic hel moet worden
Sinds michel meer aandacht geeft aan juliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef magnaal het volgende:
Dat is dan hopeloos, want Zoey heeft plotseling een hekel aan Michel ontwikkeld. Waarom weet ij niet. Maar ik hoorde haar gisteren zoiets zeggen, dat het zeker Mic hel moet worden
Af en toe lijkt BB wel een parallelle wereldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoey is gewoon jaloers op Julie en Naomi omdat hij het zo goed met die meiden kan vinden. Typisch gevalletje kutnijd.
Michel is tussen haar en K3 gekomen plus dat hij geen interesse in haar had. Het is dus persoonlijk voor haar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef magnaal het volgende:
Kroepoekgatequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef magnaal het volgende:
Volgens mij is Michel vriendelijk tegen iedereen, niet speciaal.. Behalve tegen...In eerste instantie vond hij Zoey best leuk, maar zij deed daar zo achterlijk over...Zij is trouwens iemand, die door iedereen sexy gevonden wil worden..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Sinds michel meer aandacht geeft aan julie
ahhhh voelt der eigen afgewezenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel is tussen haar en K3 gekomen plus dat hij geen interesse in haar had. Het is dus persoonlijk voor haar.
Yup, die speelde een grote rol idd.quote:
Ja, er zitten groeven in die per set verschillen. Is niet/moeilijk te zien van wat verder af.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
verschillen die zilveren ballen eigenlijk ? misschien domme vraag maar dat ze weten welke van wie is
BUG / Site laadt traagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Wat is Fok traag met plaatsen van postings.
aha ok ja idd zie je het niet echt dus had echt zoiets hoe weten ze nou welk van wie is hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, er zitten groeven in die per set verschillen. Is niet/moeilijk te zien van wat verder af.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef D. het volgende:
Ik begrijp goed dat Naomi voor de nominaties plaatsvinden iemand moet kiezen voor vrijstelling?
Nope hier ook geen geluidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef HoutduifHerman het volgende:
Ben ik de enige die geen geluid heeft op de streams? (Videoland)
ik heb wel geluidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef Hznootje het volgende:
Nope, hier ook
[..]
Nope hier ook geen geluid
Beste voor de mensheidquote:
Hier wel alleen op stream 1quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef HoutduifHerman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thomas is blind op het moment.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
Kijk Thomas en Matt. Leuk is dit he? Lekker gezellig Petanque, lachen, grapjes en grolletjes.... zo kan het ook.
Weet je nog Thomas? Die ene leuke week vóór Jerrel er was? Ik bedoel maar....
#metooquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef HoutduifHerman het volgende:
Ja dat is thomas zijn zwakte, als hij gewoon zichzelf is en met de mensen omgaat waar hij echt een klik mee heeft maakt hij veel meer kans om te winnen, ik had verwacht dat hij dat wel zou inzien na de winst op patje. Dat bondjes gedoe gaat hem zijn kop kosten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
Kijk Thomas en Matt. Leuk is dit he? Lekker gezellig Petanque, lachen, grapjes en grolletjes.... zo kan het ook.
Weet je nog Thomas? Die ene leuke week vóór Jerrel er was? Ik bedoel maar....
Ah, dat verklaart waarom Zoey als opgemaakte en opgetutte dame binnenkwam, maar nu 85% van de tijd in joggingbroek rondloopt. Ze wil door iedereen sexy gevonden wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij is Michel vriendelijk tegen iedereen, niet speciaal.. Behalve tegen...In eerste instantie vond hij Zoey best leuk, maar zij deed daar zo achterlijk over...Zij is trouwens iemand, die door iedereen sexy gevonden wil worden..
okquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan niet de app afsluiten want dan is het weg
Maar die mensen zijn alsnog niet K3, dus dan heb je dat toch tegen je.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja dat is thomas zijn zwakte, als hij gewoon zichzelf is en met de mensen omgaat waar hij echt een klik mee heeft maakt hij veel meer kans om te winnen, ik had verwacht dat hij dat wel zou inzien na de winst op patje. Dat bondjes gedoe gaat hem zijn kop kosten.
en haar crocsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom Zoey als opgemaakte en opgetutte dame binnenkwam, maar nu 85% van de tijd in joggingbroek rondloopt. Ze wil door iedereen sexy gevonden worden
Moa, ik vind dat geen van beiden sexy hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom Zoey als opgemaakte en opgetutte dame binnenkwam, maar nu 85% van de tijd in joggingbroek rondloopt. Ze wil door iedereen sexy gevonden worden
Dat is ook tactisch het beste wat ze kan doen. Nick gaat toch nergens heen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Naomi die vrijstelling aan Michel geeft, en dat er geen tijd meer is voor Team Thomas om te overleggen what to do next... Jill en Jerrel op de bank
Ik bedoelde t sarcastisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ik vind dat geen van beiden sexy hoor.
Er is een groot grijs gebied tussen Zoey/Jerrel in vol ornaat en Zoey in joggingbroek en crocs.
Nee, dat denk ik niet. Dit is duidelijk een opzetje van de FEBO om de blunder van vorigequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef D. het volgende:
Da’s wel jammer, want nu redt ze wellicht iemand die toch niet in gevaar was
Zoey heeft iets tegen bepaalde mannen, vooral mannen die ze eigenlijk wel leuk vindt, maar nooit alleen zou bezitten. Met Thomas en andere mannen daar heeft zij het overwicht en dat kan niet met Michel. Is mijn gedachtegang.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij is Michel vriendelijk tegen iedereen, niet speciaal.. Behalve tegen...In eerste instantie vond hij Zoey best leuk, maar zij deed daar zo achterlijk over...Zij is trouwens iemand, die door iedereen sexy gevonden wil worden..
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... af en toe hebben ze wel humor bij BB :
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ZOu me niets verbazen... de paniek is toegeslagenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:09 schreef Ireth het volgende:
Streamlock op 2, zit de wezel te janken in de dbk?
als hij met jill op het bord komt gaat ie zelf naar huis zei die.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:09 schreef Ireth het volgende:
Streamlock op 2, zit de wezel te janken in de dbk?
Met overmacht, zoals het een wereldkampioen betaamt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:12 schreef Benny het volgende:
Mike heeft de eerste groepsronde gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nick toch? Mike 2e geworden toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met overmacht, zoals het een wereldkampioen betaamt.
Ze zijn dat groepje echt onder de bus aan het gooien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... af en toe hebben ze wel humor bij BB :
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Klopt .. heb Nick gelezen ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:14 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Nick toch? Mike 2e geworden toch.
Ik dacht dat ik haar hoorde zeggen dat ze het vanavond pas door hoefde te geven? Hopelijk ná de nominaties en krijgt ze dan ook te horen wie er genomineerd zijn.. anders geeft ze haar prijs misschien wel aan iemand die er niets mee hoeftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike gaat Noami bewerken .. en Naomi heeft nog geen keuze doorgegeven in de DBK..
Ik dacht dat die op zwart warenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn dat groepje echt onder de bus aan het gooien.
Vind het heel opvallend na die hele Jill en Thomas show.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:22 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat ze mag kiezen na de nominaties zo is bb safe dat het geen michel/nick wordt
Ja, gaat de goede kant op. Als je nu die foto van het begin ziet (bijvoorbeeld op de TV bij zijn nominatie) dan schrik je je een ongelukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Thomas wordt nog slank
[ afbeelding ]
Ik zag die vorige week een paar keer voorbij komen omdat hij was genomineerd. Het viel me op dat hij toen ook een gelige kleur had. Nu veel natuurlijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, gaat de goede kant op. Als je nu die foto van het begin ziet (bijvoorbeeld op de TV bij zijn nominatie) dan schrik je je een ongeluk
Was in de volgende contextquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:16 schreef Ireth het volgende:
Naomi: ik gun Liese eigenlijk ook wel een keer iets...
Nee!!!!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begin en het einde van het spel, spel om vrijstelling nominatiehoe heb jj dat nog zo in beeld gehad bij mijn ging die al vantevoren op buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Het zou dan wel zeer grappig zijn dat de derde gekozene op de bank komt, Naomi.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:22 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat ze mag kiezen na de nominaties zo is bb safe dat het geen michel/nick wordt
Zal wel zijn met de bakken kritiek die productie langs alle kanten krijgt. Hakt er ook wel op in bij hun hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn dat groepje echt onder de bus aan het gooien.
Vind het heel opvallend na die hele Jill en Thomas show.
Geheime stream 5 .....nee, tussen de streamlocks door was dit even te zien op stream 1 ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe heb jj dat nog zo in beeld gehad bij mijn ging die al vantevoren op buiten
okquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
als julie en michel er over 3 weken beide nog inzitten dan kijk ik niet meer!!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
nou, daar zal de meelezende BB wel enorm van schrikken, van dit dreigement....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
als mike en matt er over 3wken beide nog inzitten, zou ik erger vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah das een andere context!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Was in de volgende context
Nick tegen Naomi gespeeld teleurgesteld dat zij hem niet gekozen heeft voor haar team.
Daarop zei Naomi dat ze Liese ook sterke spelers gunt.
Ik geef ze nog 6 weken de tijd, en dan stop ik ook met kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:28 schreef suzi1 het volgende:
Ja die karakter foto is echt al heel anders idd. Ook wel t kapsel, maar qua bol hoofd en zo ook wel een verschil.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, gaat de goede kant op. Als je nu die foto van het begin ziet (bijvoorbeeld op de TV bij zijn nominatie) dan schrik je je een ongeluk
Stoppen we er gewoon met zijn allen mee!🤣😂🤣quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 6 weken de tijd, en dan stop ik ook met kijken.
In België gaat BB in dalende lijn op TV denk ik. Eerst in prime-time om 21:30 (als ge dat al prime-time kunt noemen). Sedert 2 weken verschoven naar 22:30 u. Vandaag gaan we al naar 23 uur.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:33 schreef suzi1 het volgende:
ik zal dan alleen mezelf missen en enkele anderen![]()
![]()
Dat is wel echt heel laatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
In België gaat BB in dalende lijn op TV denk ik. Eerst in prime-time om 21:30 (als ge dat al prime-time kunt noemen). Sedert 2 weken verschoven naar 22:30 u. Vandaag gaan we al naar 23 uur.
In NL kijkt er vanaf het begin al nauwelijks iemand toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
In België gaat BB in dalende lijn op TV denk ik. Eerst in prime-time om 21:30 (als ge dat al prime-time kunt noemen). Sedert 2 weken verschoven naar 22:30 u. Vandaag gaan we al naar 23 uur.
Ik kan mis zijn maar dat was al op voorhand gepland. Niettemin een verschrikkelijke keuze überhauptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ohjee..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:16 schreef Ireth het volgende:
Naomi: ik gun Liese eigenlijk ook wel een keer iets...
Nee!!!!
Hier in NL zijn de kijkcijfers prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In NL kijkt er vanaf het begin al nauwelijks iemand toch?
Die klik heeft hij niet met K3 op die manier. Hij heeft ook genoeg leuke gesprekken gehad met andere bewoners en is hij ook begaan met ze. Zoals Patje bijvoorbeeld. Tegelijk wil hij koste wat het kost winnen. Hij stemt niet direct om persoonlijk redenen. Dat doet de rest wel. Al heeft hij het wel moeilijk gehad om over de eventuele nominatie van Michel te praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja dat is thomas zijn zwakte, als hij gewoon zichzelf is en met de mensen omgaat waar hij echt een klik mee heeft maakt hij veel meer kans om te winnen, ik had verwacht dat hij dat wel zou inzien na de winst op patje. Dat bondjes gedoe gaat hem zijn kop kosten.
serieus? top dan wel, had ik niet verwacht!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hier in NL zijn de kijkcijfers prima.
Naomi had voor Nick gegaan maar dat kan dus niet, Dan doet ze of zichzelf of Michel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef Rhosyn het volgende:
Oh
[..]
Ohjee..Als Naomi Liese vrijstelt dan gun ik haar bij de laatste 3. Dan is ze echt super naief.
Het leeft hier duidelijk meer, zeker met uitgesteld kijken erbij wat toch een beetje de tijd van nu is. Niemand kijkt haast op het tijdstip van uitzending nog naar TV programma's.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? top dan wel, had ik niet verwacht!
wat een verschil zegquote:
Julie is net zo interessant als een pak yoghurt, dus die zal vast ook niet te lang blijven. Net als Matt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:33 schreef suzi1 het volgende:
ik zal dan alleen mezelf missen en enkele anderen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: ik doe dan een safe stem... op Mike ofzo
Jerrel: Ja, maar dan kom ik er op.....
Zoey: uhuh.... I know
Net even de eerste aflevering gekeken voor een meer representatief beeld:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die karakter foto is echt al heel anders idd. Ook wel t kapsel, maar qua bol hoofd en zo ook wel een verschil.
Fingers crossed!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef danilel het volgende:
het worden nick en jerryl en jerryl naar huis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Net even de eerste aflevering gekeken voor een meer representatief beeld:
Maar die buik lijkt haast wel gehalveerd
Echt hoor!! Ongelofelijk dat gedreigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, daar zal de meelezende BB wel enorm van schrikken, van dit dreigement....
en zoey gaat dan op maikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Dus jullie gaan voor scenario 2 , Nick en Julie? Blij dat jullie dat overeen zijn gekomen..
Jerrel : we hopen op scenario 1
Vanavond al?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:44 schreef Jockari het volgende:
Er is er maar ene zijn schoen aan het opvreten en deze stream continu aan het volgen. De vriend van Jerrel vreest namelijk dat Jerrel deze avond terug thuis gaat zijn. Gedaan met zijn rust.
wat een ellende. hebben jullie niet standaard rtl5 in het tvpakket?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon 3 bewoners bespreken. Valt er een weg, dan de andere 2... Easypiecyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef Mjelleke het volgende:
Zou een stunt zijn van BB dat de bewoners pas in de dagboekkamer, vlak voor hun nominatie, te horen krijgen wie er vrijgesteld is door Naomi. Dan kan er ook niet meer overlegd worden.
Zat Julie in het team bij Naomi?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef Windhapper het volgende:
Ik denk dat Naomi eerder Julie dan Michel de immuniteit heeft gegeven. K5 dacht toch ook dat het die 2 gingen worden? Nick gaat volgens mij als complete verrassing komen.
Nee, België heeft geen commerciële TV zenders uit ons land in hun pakket, andersom ook niet. Een soort regel tussen beide landen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat een ellende. hebben jullie niet standaard rtl5 in het tvpakket?
ja dat kapsel was ook niets iddquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Net even de eerste aflevering gekeken voor een meer representatief beeld:
[ afbeelding ]
Maar die buik lijkt haast wel gehalveerd
Heeft hij met iemand echt een klik? Iedereen gebruikt hem nu enkel voor z'n stem.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gooit Ferrel eigenlijk nu al onder de bus
dat gaat bb dus niet laten gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef Windhapper het volgende:
Ik denk dat Naomi eerder Julie dan Michel de immuniteit heeft gegeven. K5 dacht toch ook dat het die 2 gingen worden? Nick gaat volgens mij als complete verrassing komen.
boehoe boehoe dan kom ik er op hoor boehoequote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Ik ga safe stemmen .. Mike of zo
Jerrel : Dan kom ik er wel op ...
Zoey: mmm mmm
Jerrel : Als 1 iemand anders stemt, kom ik erop .. ik neem je niks kwalijk hoor
niet specifiek tussen NL en BE, Commerciele zenders betalen gewoon alleen rechten voor films en series voor het land waarop ze zich richten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, België heeft geen commerciële TV zenders uit ons land in hun pakket, andersom ook niet. Een soort regel tussen beide landen.
Ah, wist niet dat het om die teams bij het spel ging. Zijn die uberhaupt bekend?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef Mjelleke het volgende:
Zat
[..]
Zat Julie in het team bij Naomi?
ze moest denken aan gymles op school?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef Ireth het volgende:
Jill is verdrietig, geloof dat ze als laatste is gekozen bij het vormen van de teams?
ja dat snap ik niet dat pak je toch als eerste inquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef chufi het volgende:
Ook niet slim om in dat huis te stappen zonder je medicijnen die je je hele leven nodig hebt voor je maagverkleining ...
hij zei echt het eerste wat ik had en dat kan nietquote:
Ja, daar lijkt het wel op. Het resultaat van gekozen zijn als populairste bewoner door de kijkers ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef Ireth het volgende:
Jill is verdrietig, geloof dat ze als laatste is gekozen bij het vormen van de teams?
Hij zei dat hij die pillen al lang niet meer slikte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat snap ik niet dat pak je toch als eerste in
ondertussen is de bus al over hem gereden,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Oranos het volgende:
Jerrel anderhalf uur terug nog 'Zoey kiest mij echt wel boven Julie als het moet'
neem van mijn aan als laaste of niet gekozen worden is echt kutquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Ja Jill je kan niet altijd gekozen worden.
Dat verhaallijntje Jill/Thomas is ook sleets aan het worden, BB wordt het zat want er zit toch geen progressie in. Volgende week is zij aan de beurt op de slachtbank of ze dumpen Thomas voor Matt die dan vrij spel heeft...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill voelt zich niet bij de groep..... Hoe zou dat nu toch in vredesnaam kunnen komen...
Hij zei a+b=c2 (en dat had jij ook als eerste staan)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei echt het eerste wat ik had en dat kan niet
nou ja dan moet die zijn mond houdenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij zei dat hij die pillen al lang niet meer slikte.
Maar ja, nu wil hij ze hebben, want drama.
Hmm... koekje van eigen deeg??quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze moest denken aan gymles op school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja dan moet die zijn mond houden
ik kan me niet voorstellen dat BB thomas zou dumpen om dan Matt vrij spel te geven. Thomas heeft nog een gunfactor en Matt dus helemaal niet, een nietszeggend figuur is datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat verhaallijntje Jill/Thomas is ook sleets aan het worden, BB wordt het zat want er zit toch geen progressie in. Volgende week is zij aan de beurt op de slachtbank of ze dumpen Thomas voor Matt die dan vrij spel heeft...
Precies, en wat houden ze dan uiteindelijk over? Alleen K5quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat BB thomas zou dumpen om dan Matt vrij spel te geven. Thomas heeft nog een gunfactor en Matt dus helemaal niet, een nietszeggend figuur is dat
nou was ik altijd heel goed in wiskunde op school maar weet dit echt even niet meer ben echt alles kwijt van toen terwijl ik ds altijd 10en en 9ens had hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij zei a+b=c2 (en dat had jij ook als eerste staan)
A=1, B=3, C=2
1+3=22
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hmm... koekje van eigen deeg??Bah wat nasty die reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Simpel toch? 22 = 4quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou was ik altijd heel goed in wiskunde op school maar weet dit echt even niet meer ben echt alles kwijt van toen terwijl ik ds altijd 10en en 9ens had haha
dus jou som snap ik niet![]()
Hij heeft reserves genoegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:00 schreef Kefke04 het volgende:
Kan die mike nu niet eten tot vanavond
zoals het hier nu staat snap ik hem wel jahquote:
Ik bedoelde jou nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
It wasnt me! Kwam het ook alleen maar tegen
Mooi duel. Vooral als Jill dan overblijft, ben wel benieuwd hoe ze dat doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:03 schreef Kefke04 het volgende:
Trouwens als Ferrel er deze week uitgaat, kan je volgende week jill tegen Thomas wel al invullen.
Dat zal een genot zijn, maar daar gaat BB wel een stokje voor steken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:03 schreef Kefke04 het volgende:
Trouwens als Ferrel er deze week uitgaat, kan je volgende week jill tegen Thomas wel al invullen.
Die gaat naar huisquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Mooi duel. Vooral als Jill dan overblijft, ben wel benieuwd hoe ze dat doet.
Ja, en jill zegt nu oke en ja is goed... verder niets, en straks weer tegen andere klagen liese dit en datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef Kefke04 het volgende:
Liese toont ballen, Jill even appart nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |