ja en dat heeft ze al paar keer aangegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
Wederom wil Jill er niet meer over praten..
klopt..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dat heeft ze al paar keer aangegeven
het was liese en naomi die tegen elkaar speelde. ik had het niet over zoey.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohh nu in ene hoort Zoey weer bij de K"s??
nou idd zou voor mijn ook niet hoeven hoor pfffquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
zou er ook gek van worden dat je constant daarmee bezig moet zijn
Nick zat in het andere team. Mag niet gekozen worden door Naomi volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Kinga het volgende:
Dat Nick die immuniteit maar krijgt. Dan zitten Nick en Michel tenminste niet samen op de bank. En Michel wint dat wel van Jerrel.
nee precies en dat maakt de febo er wel vanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd zou voor mijn ook niet hoeven hoor pfff
Op gevoelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : we hebben niets te kiezen, we moeten doen wat doen wat Zoey wil.
En daarna:
Matt : Ik ga op gevoel stemmen, Nick en Julie
dat gaat daar vanzelf zitten daar in hun bb bubbel hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd zou voor mijn ook niet hoeven hoor pfff
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef chufi het volgende:
Gewoon niet bekend maken wie immuun is .. Dat krijgen dan pas in de DBK te wanneer ze er op stemmen , dat ze dan een ander moeten kiezen en dat ze daar niet over mogen praten
FEBO!
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Kinga het volgende:
Dat Nick die immuniteit maar krijgt. Dan zitten Nick en Michel tenminste niet samen op de bank. En Michel wint dat wel van Jerrel.
28 en hij lijkt 55quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef greysbones het volgende:
Hoe oud is Mike nu?
met zijn gebitloze onderkaak lijkt hij nu nog ouder
Wie zat in haar team dan? Heb de stream niet aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nick zat in het andere team. Mag niet gekozen worden door Naomi volgens mij
michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Damn wie hijgt mijn oor vol
De anderen zouden nu bij Mike moeten blijven tot aan de nominatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mooi dat Michel nu precies in de tuin gaat werken.
quote:
Nick zat in het groepje van Liese dus heeft geen immuniteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:21 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat Naomi verwarring gaat stichten over wie ze heeft vrijgesteld...
Als ze dat al doet , is dat vast onbedoeldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad. Dan gaan ze voor veiligheid spreiden en hebben ze geen meerderheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nah, dan michel tegen 1 van groep thomasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
hoop nog steeds MIchel op de bank.. tegen Nick of Julie.. liefst Julie
Dan is gemeen, tegen zijn 2 maatjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
Dat zou het eerlijkst zijn .. .laat het publiek maar beslissen welk groepje ze liever zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, dan michel tegen 1 van groep thomas
nee van mij mag k3 en Samson en Gert uit elkaar..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, dan michel tegen 1 van groep thomas
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is gemeen, tegen zijn 2 maatjes.
nee michel mag niet op de bank doe dan julie maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
Dus hij heeft helemaal geen nutteloos werk gedaan.....zoals hier beweert werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is bezig een nieuw toernooi te organiseren ... weer Petanque?
De inschrijving start om 12:30 zegt ie
zou erg graag dat hoofd zien van Michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee michel mag niet op de bank doe dan julie maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |