abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198033529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee, zeker niet zonder daar goed bewijs voor te hebben.
Zolang je wegkijkt is er geen probleem toch? Op het moment dat men daar eens objectief naar is gaan kijken bleek dat ze toch behoorlijk vertegenwoordigd waren in de cijfers, wat ook gewoon logisch is.
blablablabla
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:03:02 #227
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_198033533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar is dat wel zo? Door Pfizer e.d. wordt gezegd dat er een beperkt aantal mogelijke mutaties is, en ze daarop kunnen anticiperen.

[..]
In principe is het aantal mutaties onbeperkt... Bedoelen ze mutaties van het eiwit zonder dat het zijn functie verliest (hechten aan de ACE2 receptors)?
are we infinite or am I alone
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:03:36 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198033542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Die avondklok is er ook om jou te beschermen :)
Afgelopen zaterdagnacht allemaal binnendoorweggetjes genomen om de wouten te ontwijken

Vond ik toch niet heel veilig met al die opgevroren sneeuw

Maarja MEN VATTE ZE NIE @Lenny_Leonard
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198033549
Derde plek qua besmettingen na thuissituaties en werk meen ik.
blablablabla
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:04:00 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198033551
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
Het wordt hoe dan ook een mooie avond

Geen avondklok
Rellen als de overheid toch gelijk krijgt

Dollehond.gif
Avondklok toch behouden en verder geen noemenswaardige versoepeling per 2 maart.

Dan wordt het pas echt interessant.
pi_198033556
Och, och, vanmiddag om 16.00 al een verzoek om schorsing voor het opheffen in afwachting van het beroep. Hopelijk wordt het afgewezen...
pi_198033559
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Kappers zou ik nu ook wel fijn vinden. 13 maanden geleden was mijn laatste keer. Ik heb kort pittige kapsels voorrang gegeven maar nu beginnen er vogels te lonken naar mijn haar om nesten te bouwen.
Gewoon ondeugend zijn en een kapper thuis laten komen voor een kop koffie.
pi_198033568
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Zolang je wegkijkt is er geen probleem toch? Op het moment dat men daar eens objectief naar is gaan kijken bleek dat ze toch behoorlijk vertegenwoordigd waren in de cijfers, wat ook gewoon logisch is.
Er is niet weggekeken en er is nooit beweerd dat tieners in die categorie minder besmettelijk zouden zijn.
pi_198033571
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:54 schreef Discombobulate het volgende:
Hoger beroep om 16u al? Dat kan toch nooit zo snel?
kort geding?
  Redactie Sport dinsdag 16 februari 2021 @ 13:04:49 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198033575
Weet iemand wanneer het hoger beroep is?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198033596
Ook al wordt het toegekend dat het opheffen van de avondklok wordt uitgesteld.

Dat betekent toch eigenlijk dat de politie vanavond mensen niet kan gaan beboeten?
pi_198033614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat ze dat recht hebben. Jemig man.
Het zou ze sieren om iets wat onwettig en illegaal is verklaard door een rechter permanent naast zich neer te leggen. Het is een ongelooflijke vrijheidsbeperkende maatregel wat invloed heeft op de levens van 17 miljoen mensen. Een rechter verklaart zoiets niet zomaar onwettig dus er is wel degelijk iets mis.

Wanneer je in hoger beroep gaat steek je je middelvinger op naar de samenleving en geef je het signaal af dat het je toch niet boeit dat je illegaal bezig bent.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198033629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Er is niet weggekeken en er is nooit beweerd dat tieners in die categorie minder besmettelijk zouden zijn.
Er is te lang van het uitgangspunt uitgegaan dat scholen open moesten blijven, ondanks dat ziekteverzuim de spuigaten uitliep en er sterke indicaties waren dat besmettingsgevallen op scholen een veel groter probleem waren dan men dacht. Dat is dus uitgaan van heilige huisjes en een schoolvoorbeeld (hihaho) van wegkijken voor de feiten.
blablablabla
pi_198033638
quote:
Bange falers
pi_198033640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:54 schreef Discombobulate het volgende:
Hoger beroep om 16u al? Dat kan toch nooit zo snel?
Nee dan is niet het hoger beroep, maar dan wordt het verzoek behandeld om uitstel van de opheffing van de avondklok tot het hoger beroep afgehandeld is.

https://www.nu.nl/politie(...)effen-avondklok.html
Alpha kenny one
pi_198033646
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het kabinet is er niet vies van om illegale zaken in stand te houden. Waarom gaan ze in hoger beroep tegen iets wat onwettig is verklaard?
kunnen niet tegen hun verlies.
pi_198033647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Er is te lang van het uitgangspunt uitgegaan dat scholen open moesten blijven, ondanks dat ziekteverzuim de spuigaten uitliep en er sterke indicaties waren dat besmettingsgevallen op scholen een veel groter probleem waren dan men dacht. Dat is dus uitgaan van heilige huisjes en een schoolvoorbeeld (hihaho) van wegkijken voor de feiten.
Dit is niet waar. Dat bedoel ik dus, zonder enige onderbouwing scholen sluiten is debiel.
pi_198033655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

In principe is het aantal mutaties onbeperkt... Bedoelen ze mutaties van het eiwit zonder dat het zijn functie verliest (hechten aan de ACE2 receptors)?
Ja, sorry. Aantal ‘effectieve’ mutaties. Als de spike heel erg anders wordt kan het ook zo zijn dat hij veel minder goed hecht.
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 13:08:38 #244
5428 crew  miss_sly
pi_198033664
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

En waarom gaan zij ook namens mij in hoger beroep dan? Ik heb nooit voor deze onzin gekozen.
Engel sprak ook niet namens mij toen hji tegen de avondklok procedeerde. Toch gaat de avondklok er voor iedereen af, als hij eraf gaat.

Het leven draait niet altijd alleen om jou, of een ander individu :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198033682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Onder druk wordt alles vloeibaar.
Dat geldt alleen voor gassen. Daarnaast is de overgang van gasvormig naar vloeibaar een vermindering van vervormbaarheid, veranderingen worden dus moeilijker, niet gemakkelijker.
pi_198033697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Van NU.

Vooral dat dikgedrukte stukje.

Alsof dit vonnis opeens de eerste reden is waarom mensen het vertrouwen kwijt raken. :{w
Het vonnis tast het niet aan, maar overhaaste en slecht onderbouwde regelgeving. Ik ben erg gelukkig met het nieuws! Eerst even meer lezen over de uitspraak. Zat de hele ochtend in overleg. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198033737
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het vonnis tast het niet aan, maar overhaaste en slecht onderbouwde regelgeving. Ik ben erg gelukkig met het nieuws! Eerst even meer lezen over de uitspraak. Zat de hele ochtend in overleg. }:|
vanmiddag nog een spoedappel om de uitspraak op te schorten in afwachting van het hoger beroep :9
pi_198033739
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Engel sprak ook niet namens mij toen hji tegen de avondklok procedeerde. Toch gaat de avondklok er voor iedereen af, als hij eraf gaat.

Draaide het leven maar eens wat minder over een klein groepje mensen, dan hadden we al deze gekke maatregelen niet :)
pi_198033748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Dat bedoel ik dus, zonder enige onderbouwing scholen sluiten is debiel.
10% van de leraren zat begin oktober ziek thuis met coronagerelateerde klachten, dat zou toch een onderbouwing moeten zijn. Maar nee, scholen blijven altijd open. Er is niet eens gekeken naar alternatieven zoals in België, waar ze wel altijd open zijn gebleven buiten de eerste lockdown.

https://www.volkskrant.nl(...)ijk-thuis~bd84b7fd5/
blablablabla
pi_198033799
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zou blij moeten zijn dat er mensen achter de schermen voor je vrijheid strijden, dat je leven en dat van je kinderen straks nog iets waard is. Als het aan de regeringsleiders ligt komen we nooit meer uit de coronacrisis met al zijn maatregelen. Dat zien we nu wel in de UK die pleiten voor permanente social distancing maatregelen na wijdverspreide vaccinatie. En miss sly blijft braaf op de bank zitten en stellen dat dit dan misschien wel noodzakelijk is, het is niet anders. Zoals alle maatregelen constant gesteund en geaccepteerd worden door het gros van de bevolking.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')