Noom is dus de sterkste vrouwelijke leider van de sterke vrouwelijke leidersquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
SL want Liese redt het niet alleen
precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:24 schreef Benny het volgende:
Mogen we niet zien. Liese moet even hulp krijgen van iemand?
liese scheldt wel vaker hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
NIet van Liese nee... publiekslieveling
Het duurde te lang, de opgesloten bewoners uit kamp Liese kregen ademnoodquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:24 schreef Benny het volgende:
Mogen we niet zien. Liese moet even hulp krijgen van iemand?
Het viel nog mee. Ik snap de frustratiequote:
Die was er al voor de westrijd begonquote:
Tis een jongetje of een meisje???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef zodeju het volgende:
Zal rose en blauw nog enige betekenis hebben??
Strijd tussen de mannen en vrouwen??quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een jongetje of een meisje???
neeeee niet nog een bewoner
zijn de kleuren van BB tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef zodeju het volgende:
weekopdrachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef brasta het volgende:
Wat is er gaande?
Ik zie enkel de tuin????
Jongens meiden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef zodeju het volgende:
Dood. Er was een koolstofmonoxide lek in het huis. BB is afgelopen nu. geen winnaar.quote:
jeroen of mona?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een jongetje of een meisje???
neeeee niet nog een bewoner
jij maakt het nog erger dan ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dood. Er was een koolstofmonoxide lek in het huis. BB is afgelopen nu. geen winnaar.
Iets van, waarom gaat die the fuck niet open?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef brasta het volgende:
Wat is er gaande?
Ik zie enkel de tuin????
oooh jullie zijn echt ergquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets van, waarom gaat die the fuck niet open?
En dat het Naomi wel lukte riep ze fucking kutwijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef rinardo het volgende:
voor die het gemist hebbenben een beetje klaar met die kut tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jerrel nieuwe nagellakjes inslaan, Jill eierkoeken halen bij oma Kip, Nick zijn online bestelde nieuwe sportsokken langs halen bij de Hema, Thomas zijn nieuwe broeken (paar maten kleiner) langs halen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kutnest???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk, luister en huiver
https://streamable.com/ojrp9l
Ze wachten tot Jerrel door de buitenwerled terug in het huis gegooid wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef brasta het volgende:
Wat is er gaande?
Ik zie enkel de tuin????
Dit zijn denk ik aanwijzingen hoevaak op de vier delen van het slot te klikken om het te openen. De vragen zelf kan ik ook niet goed lezen, maar er staat bijv. "het aantal bewoners dat...."quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het net niet helemaal ontcijferen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, beides streams van vanmorgen .....
Thanks !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En even wat feedback voor de Febo.. nu weet je al de hele nacht dat dat gaat gebeuren, en dan ga je op stream 2 deze camera met die angle uitzenden ... echt he
Ja, ik denk het ook ... en volgorde is dat wat er in het midden staat ... eigenlijk vrij simpel als je de raadseltjes goed oplostquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit zijn denk ik aanwijzingen hoevaak op de vier delen van het slot te klikken om het te openen. De vragen zelf kan ik ook niet goed lezen, maar er staat bijv. "het aantal bewoners dat...."
nee heb nu 2 x geluisterd.. hoor kutnesst maar geen idee wat het moet zijn.. isschien een belgische fokker die het kan ontraadselenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lijkt op kutnijf kan er niks anders van maken. Mischien kutschijf maar hoor zeker geen w.
Even laatste pagina van vorige topic lezenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Waaar de fuck hebben jullie het over
@puzziepiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk, luister en huiver
https://streamable.com/ojrp9l
kutnest is zoals klotenzooiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee heb nu 2 x geluisterd.. hoor kutnesst maar geen idee wat het moet zijn.. isschien een belgische fokker die het kan ontraadselen
Ja, dat viel een beetje tegen ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En even wat feedback voor de Febo.. nu weet je al de hele nacht dat dat gaat gebeuren, en dan ga je op stream 2 deze camera met die angle uitzenden ... echt he
Denk kutmeidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee heb nu 2 x geluisterd.. hoor kutnesst maar geen idee wat het moet zijn.. isschien een belgische fokker die het kan ontraadselen
Ik herkende de contouren van een wezel volgens mij....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:42 schreef rinardo het volgende:
Ondertussen zit er iemand buiten op het bankje
Jill dacht ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:46 schreef danilel het volgende:
iemand heeft moeten fietsen voor licht
niveaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben Liese dus daadwerkelijk geholpen??
omdat ze er niet uitkwam...
Boh zou al de derde keer zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:44 schreef Lpracing het volgende:
Naomi imuun? En 8000 euro gewonnen als ik het goed heb gehoord.
ik hoop immuun voor als ze deze zelf mag inzettenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boh zou al de derde keer zijn. Niet dat ze in de gevarenzone zit nu, maar toch!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boh zou al de derde keer zijn. Niet dat ze in de gevarenzone zit nu, maar toch!
Ik denk dat het immuniteit misschien een keuze was in het spel i.p.v. geld. Het is niet zeker dat ze dat gewonnen of gekozen heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Naomi dus gewonnen, maar met die immuniteit kan ze natuurlijk niets nu. Mooi zou zijn als ze dit mee mag nemen naar volgende week.
Dat zou fantastisch zijn, maar zal zeker niet zo zijn vrees ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:48 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoop immuun voor als ze deze zelf mag inzetten
ze is altijd immuun als ze er niks aan heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn, maar zal zeker niet zo zijn vrees ik.
mag ze dan wel stemmen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is altijd immuun als ze er niks aan heeft
Ze heeft er nooit wat aan, de schat verliest toch van niemand <3quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is altijd immuun als ze er niks aan heeft
omdatt....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap werkelijk niet, waarom ze dit soort momenten voor die kut uitzendingen bewaren ...
maar een immuniteit geeft je wel meer rust in je hoofdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ze heeft er nooit wat aan, de schat verliest toch van niemand <3
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Noami mag iemand kiezen die immuun is
Dat dacht ik ook gelijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef Whuzz het volgende:
Als Naomi immuun is... mag ze dan ook niet stemmen? Want als dat het geval is, zijn Nick en Michel zeker het haasje.
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Hznootje het volgende:
Ze mag de imunniteit weggeven..Dus die gaat naar Nick of michel
Maar mag die dan ook niet stemmen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Hznootje het volgende:
misschien geeft ze hem wel aan Liese of Julie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Hznootje het volgende:
Zwak weer van De FEBOquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet compleet onverwacht .. maar of Liese of Naomi had dus iemand immuun mogen stellen. Aardig opgelost Febo
Zij weet toch niet wie er in gevaar is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Hznootje het volgende:
Hier ook hoor, als ik quote duurt het ook ffquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef suzi1 het volgende:
tjonge zelf mijn beichten blijven hangen na invoeren blijft hij op bezig... hangen dus.
welja jullie missen er weinig aan verder
Naomi mag iemand immuun stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet compleet onverwacht .. maar of Liese of Naomi had dus iemand immuun mogen stellen. Aardig opgelost Febo
Die 3 nieuwe waren vorige week anders immuun EN mochten niet stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Iedereen met immuniteit heeft tot nu toe gewoon mogen kiezen.
Maar mag ze zichzelf ook immuun stellen ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef danilel het volgende:
aha; feit!!
Naomi kan iemand immuun stellen
echt zwak... laat het spel gespeeld worden of maak er geen spel vanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Toweler het volgende:
Nou febo heeft er weer een stokje voor gestoken
Dat wordt waarschijnlijk niet bekend gemaakt voor ze de DBK in gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Oranos het volgende:
Ik zie hier niks aan de situatie veranderen, als Nick immuun is zetten ze Liese of Naomi wel naast Michel
De strategie wordt alweer volop besproken. Jerrel denkt dat ze Michel zal kiezen om immuun te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Kefke04 het volgende:
Nu nominaties voor dat dit team zich kan herorganiseren
Populair bij publiek en bewoners en sterk in spellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling; Naomi is de sterkste speler.
beetje meer geduld dan normaal.. lukt het welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef suzi1 het volgende:
ok duidelijk greysbones, dan staak ik het quoten
Ze hebben zichzelf vorige week in de voet geschoten .. nu moeten ze kunstgrepen blijven toepassen... het is wat het isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt zwak... laat het spel gespeeld worden of maak er geen spel van
Stomme Michel, hou je kop. Hij weet niet hoe slecht hij ervoor staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Stomme Michel, hou je kop. Hij weet niet hoe slecht hij ervoor staat.
Dat is waar, maar itt de andere keren was dat ook geen gewonnen immuniteit. Maar ja, je kan bij de Febo inderdaad alles verwachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die 3 nieuwe waren vorige week anders immuun EN mochten niet stemmen
helemaal prima.. dat zetten ze julie er maar naastquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:58 schreef BB-King het volgende:
Naomi beschouwt Nick als haar maatje dus dan zal hij hem wel krijgen.
Yep, en sjerrel begint al weer michel michel michel, die gast heeft een intense haat voor michel, al vanaf het moment dat hij binnen kwamquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is niet zo slim he .. .ze denkt dat Naomi zichzelf immuun gaat stellen
dan doet zoey niet meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal prima.. dat zetten ze julie er maar naast
Dat zou dom zijn van haar want als iemand van haar bondje er uit gaat hebben ze geen meerderheid meer.quote:
dan stemt die wel op een mike of zo die ze helemaal niet vertrouwt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wel als ze geen keus heeft
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef mario390 het volgende:
en dat spel was niet on stream?
sorry maar in de laatste ur is hier van
elektrowerkers strom uitgemakt worden
kunnt niet kijken
als laatste overblijven is ook niet iets waar je zekerder van wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:00 schreef aswesleep het volgende:
Jill is irritant onzeker. Met die eeuwige zucht naar bevestiging.
Precies de reden waarom ik stop met kijken als hun clubje wint, om te kotsenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:59 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor jerrel nou michel zal wel even gaan slijmen bij naomi, nou dan kent die dus echt michel niet want dat doet die niet
en jil en jerrel lachen net dat het er niet uitzag jill op die fiets gekken bekken enzo een wat zegt Matt weer je zag er echt sexy uit
Fixed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:00 schreef aswesleep het volgende:
Jill is irritant en heeft eeuwige zucht naar bevestiging.
Nee fok is traagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:01 schreef suzi1 het volgende:
na 30 seconden hangt hij hier nog op bezig.. mijn geduld is dan echt op. zelfs met een apestraatje, dus denk dat het aan dat teken ligt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:01 schreef Oranos het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik stop met kijken als hun clubje wint, om te kotsen
Eens. Vermoeiend zijn dat soort mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:00 schreef aswesleep het volgende:
Jill is irritant onzeker. Met die eeuwige zucht naar bevestiging.
BB gaat ze geen tijd geven om te overleggen, en ik vraag me af of ze iedereen de immuniteit mag geven of alleen iemand die bij haar in de groep zat tijdens het spelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat er niet bekend wordt gemaakt wie Naomi immun stelt ... pas na afloop.
Heb er wel begrip voor.. als ik zie hoe de jeugd elkaar tegenwoordig kapot maakt moet je wel heel stevig in je schoenen staanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Vermoeiend zijn dat soort mensen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Stomme Michel, hou je kop. Hij weet niet hoe slecht hij ervoor staat.
Ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb er wel begrip voor.. als ik zie hoe de jeugd elkaar tegenwoordig kapot maakt moet je wel heel stevig in je schoenen staan
magquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Wel kutstreken van BB hoor
ook dat magquote:
bij beide even traagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef suzi1 het volgende:
sestra, bij gewoon een bericht geen probleem dan is het maar even wachten. maar bij die apestaart of quote (is incl apestaart denk) duurt t echt 30+ meer sec. of heb jij dat ook bij normale invoering?
Jerrel waait ook met alle winden mee , als hij er maar baat bij heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
jerrel zit ze eigenlijk allemaal maar te pushen he we moeten dit doen want anders zit ik er zeker op en zeggen ze iets wat hem niet bevalt dan zegt die het weer
denk niet dat ze dat bekend gaan makenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Kinga het volgende:
Is die immuniteit al toegewezen van Naomi?
Maar dat kan hij ook, wie mag er van jullie naar huis,... sjerrel winsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Kefke04 het volgende:
ferrel denkt dat ie een publieksstemming kan winnen
Wat een ventquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Kefke04 het volgende:
ferrel denkt dat ie een publieksstemming kan winnen
Liefst ná en dat ze dan wel te horen krijgt wie er genomineerd zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vraag is, moet ze het voor of nadat de nominaties bekend zijn doen ...
droomscenarioquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat Naomi mag kiezen na de nominaties. Wil die totale paniek bij die kleuters meemaken.
Zal toch wel, anders heeft het totaal geen zin gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat er niet bekend wordt gemaakt wie Naomi immun stelt ... pas na afloop.
En eerst heel stoer doen van zet ons maar tegen elkaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel waait ook met alle winden mee , als hij er maar baat bij heeft
JUlie hebben ze het nu overquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:07 schreef Whuzz het volgende:
Stel dat Noami Michel immuun maakt.
Die gaan ze dan nomineren? Nick en? Dat zal lastig worden voor Zoey, want dan moet ze iemand van K3 kiezen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En eerst heel stoer doen van zet ons maar tegen elkaar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Haha Jerrel is ineens erg verontwaardig dat er "kampjes" zijn.
Zelf heeft hij een week lang lopen stoken met Zoey...
Kampjes zijn pas vervelend als ze tegen je werken
Ja ja, net als niet de 3 nieuwe kunnen nomineren vorige week he Jerrel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Wel kutstreken van BB hoor
Absoluut....vorige stemming al.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ze willen Zoey laten beslissen over de nieuwe strategie. Zie je wel dat zij het opperhoofd van dat groepje is.
Als ik Liese hoor, enkel die bij jou in de gamegroepje zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
BB gaat ze geen tijd geven om te overleggen, en ik vraag me af of ze iedereen de immuniteit mag geven of alleen iemand die bij haar in de groep zat tijdens het spel
Ik hoop dat BB het pas in de dagboekkamer zeg op wie ze niet kunnen stemmen. En dan na het nomineren iedereen gelijk de gameroom in zodat ze het niet kunnen doorvertellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:08 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop wel dat ze vantevoren even de vrijstelling laten weten voor bomineren
gewoon omdat nu 2 van de k4's het voor het zeggen hadden
Roll the tapesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jer rel heeft gesprek gehad met pat dat was een vuil gesprek zegt jer rel
C'est moi! Quel est le problème?quote:
Ik denk gewoon stemmen, en degene die immuun is, daar vervallen de stemmen van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB het pas in de dagboekkamer zeg op wie ze niet kunnen stemmen. En dan na het nomineren iedereen gelijk de gameroom in zodat ze het niet kunnen doorvertellen.
Dat zei Michel toch ook al tegen haar. Zij heeft hem gemist en nu heeft ze hem terug.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:04 schreef engine het volgende:
Ah ze mag ook op zichzelf. Zal ze wel niet doen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
P
[..]
Pikachu verbaasd... WHuzzzzzz
Ze kunnen makkelijk van te voren afspreken op wie ze dan gaan stemmen mocht dat het geval zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB het pas in de dagboekkamer zeg op wie ze niet kunnen stemmen. En dan na het nomineren iedereen gelijk de gameroom in zodat ze het niet kunnen doorvertellen.
Nee dan wordt het Nick en Juliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar als Michel vrijgesteld wordt, kunnen dan Jill en Jerrel nog op de bank komen ?
dan moet naomi wel haar mond kunnen houden. ook niet in tongen spreken e.d.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zei Michel toch ook al tegen haar. Zij heeft hem gemist en nu heeft ze hem terug.
Absoluut.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:07 schreef puzziepie het volgende:
Zoey gaat Jerrel boven Julie kiezen
NOOOOOOOOOOquote:
Ja snap niet waarom ze een hekel aan Liese heeft.quote:
Ohh nu in ene hoort Zoey weer bij de K"s??quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:08 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop wel dat ze vantevoren even de vrijstelling laten weten voor bomineren
gewoon omdat nu 2 van de k4's het voor het zeggen hadden
Die mogen ook wegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOO![]()
Michel mag van mij gaan.. en dan Matt en Julie
kutnijdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom ze een hekel aan Liese heeft.
michel mag van mij blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOO![]()
Michel mag van mij gaan.. en dan Matt en Julie
Serieusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is niet gekozen bij het groepjes kiezen dus .. bleef over.
Omdat ze een kleuter is die niet volwassen met mensen kan converserenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom ze een hekel aan Liese heeft.
ja nu buiten ook hij loopt ze zo te bespelen jill heeft al paar keer aangegeven het er niet over willen hebben en steedss begint hij, ja jullie willen het er niett over hebben maar ik weet wel dat ik dan ga, en maar dollen over zijn uittocht bah ging je maar lulquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En eerst heel stoer doen van zet ons maar tegen elkaar.
Ze had het eerder over zweet van haar anus tot haar kut ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
Jill: ik zei zweetkont, hoop dat ze dat niet uitzenden. Ja ik zei eicht godverdomme heb ik weer een zweetkont! Zweetkont! Zweetkont!
Sure.... je hoopt dat ze dat niet uitzenden
Eerst Michel en dan zien we wel weerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze week moet er iemand uit de kinderkamer weg .. bij voorkeur Jerrel ... volgende week iemand van K3/4/5
Ahhquote:
Dat zou het mooist zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk gewoon stemmen, en degene die immuun is, daar vervallen de stemmen van.
Die heeft verdorie al 3 weken op rij immuniteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. daarom moest Jill fietsen, en binnen zeiden ze dat ze het jammer vond dat Jill geen immuniteit kan krijgen, want ze had zo goed gefietst ...
Jill ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jill geeft aan wil niet meer over hebben/ jer rel gaat gewoon door
Dit ja. Gewoon meteen na die game de nominaties in. Eerst Naomi en haar vragen wie ze immuun maakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
Jerrel is weer zichzelf![]()
![]()
![]()
ze hadden gelijk moeten nomineren nu kan de kleutertuin zich organiseren.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee dan wordt het Nick en Julie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |