geen last van die avondklok hoor,, mag na negen toch de deur niet meer uit van hetvrouwtjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Maaruh, is die avondklok nou echt een groot probleem (wie gaat er normaal gesproken na 21u naar buiten als toch alles dicht is en je verder geen geldige reden hebt?) of gaat het vooral om het principe?
Hoe dan ook moet iedereen zich aan de wet houden, incl de staat.
Ik voor een drankje met mijn mede avondploeg matties omdat alcohol op werk verboden is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Maaruh, is die avondklok nou echt een groot probleem (wie gaat er normaal gesproken na 21u naar buiten als toch alles dicht is en je verder geen geldige reden hebt?) of gaat het vooral om het principe?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Geen last van die avondklo
[..]
geen last van die avondklok hoor,, mag na negen toch de deur niet meer uit van hetvrouwtje
Straks in een berwarrend woord hier. In het Noors is straks vrijwel meteen, zeg maar binnen nu en max 5 minutenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn denk ik groningers. Daar betekent 'zo'
nu
straks
over een uur
alles er tussenin
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
DTS begint een stille dood te sterven vriend. Ik vind dat mooi.
Ast van, druk zat toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
DTS begint een stille dood te sterven vriend. Ik vind dat mooi.
Genoeg mensen die dan nog een bezoekje brengen of een wandelingetje maken zodat ze kunnen slapen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Waarom is het illegaal dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef Haags het volgende:
Het zou redelijk absurd zijn om de avondklok nu nog te verlengen. Het zou me niets verbazen, hij is immers ook zwaar illegaal ingevoerd. Dus dat verlengen kunnen ze natuurlijk ook wel nu,
Kan jij ook geen briefje van de dokter krijgen net als DJMO heeft, dat je vrijstelling krijgt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dan nog een bezoekje brengen of een wandelingetje maken zodat ze kunnen slapen.
Heb afgelopen weken oxazepam moeten slikken wegens mijn slaapproblemen terwijl ik normaal het met een gewoon wandelingetje af kon.
Ik ook niet. En als ik kijk naar al die mensen die zoveel verliezen door corona, iets waar ze jaren hard voor gewerkt hebben dan is dit een maar een klein ding van wat wij moeten laten, na 21 uur naar buiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:06 schreef PlymouthFury het volgende:
Haha
[..]
Pappamagnielopelosvalt best mee hoor. Maar weinig last van die avondklok
niet over nagedacht. heb de oxazepam nu bij iemand anders neergelegd. of naja weggegeven. Dat spul ben je in een week verslaafd aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij ook geen briefje van de dokter krijgen net als DJMO heeft, dat je vrijstelling krijgt?
Je bier erbijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
Kom allemaal buitenspelen om 21.00
Als je ergens op visite gaat en je moet voor 21.00 uur thuis zijn. Ach en die paar weken overleef je wel, maar het dan toch maar weer verlengen en de burger behandelen als dom, dat gaat ze nu tegen werken. Bij het invoeren zeggen dat het maar voor twee weken is, terwijl dat natuurlijk niet zo was. En je weet nooit of die avondklok nou wel of niet werkt, want er zijn nog zoveel andere factoren die meespelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Super traagquote:
Ze hebben gezegd voorlopig voor 2 weken. Dat het virus zo hardnekkig is kan ook het kabinet niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als je ergens op visite gaat en je moet voor 21.00 uur thuis zijn. Ach en die paar weken overleef je wel, maar het dan toch maar weer verlengen en de burger behandelen als dom, dat gaat ze nu tegen werken. Bij het invoeren zeggen dat het maar voor twee weken is, terwijl dat natuurlijk niet zo was. En je weet nooit of die avondklok nou wel of niet werkt, want er zijn nog zoveel andere factoren die meespelen.
Laten we voor de horeca en al die winkels nog even volhouden. Dan kunnen die ook weer open deze mensen lijden erger dan wij die na 21 uur binnen moeten blijven. Maar dat is mijn mening hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Mij boeit die avondklok niet zo nu alles dicht is, dat kan er wel ff bij
Klik ik een keer is het viool muziek ( kan ik echt niet tegen)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:12 schreef Maanvis het volgende:
@:tot dit is denk ik wel iets voor jou. geniale virtuositeit!
Oké dan spoor ik ook niet. Wanneer je tegen een avondklok bent, wil nog niet zeggen dat je alle maatregelen dan maar aan je laars lapt he. En genoeg ondernemers die de avondklok ook niet willen, omdat het ze tegenwerkt in hun bedrijfsvoering.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat Fogel, iedereen die daar over jankt spoort niet.
Kijk eens naar wat de ondernemers moeten inleveren, al die horeca gelegenheden en noem maar op. En dan jankt men over een avondklok vanaf 21 uur
Ook minder inbraken en zo in de nacht. Heb idd liever dat eerst winkels, horeca en niet-medische contactberoepen open gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we voor de horeca en al die winkels nog even volhouden. Dan kunnen die ook weer open deze mensen lijden erger dan wij die na 21 uur binnen moeten blijven. Maar dat is mijn mening he
Verdiep je eens wat meer. Ze maken dit hele beleid mbt avondklok op aannames aannames aannames. Eerst zou code zwart zijn eind januari (dat bleef uit), toen zouden we de Britse variant krijgen half februari met, let wel, 170.000 besmettingen per dag!!! honderdzeventigduizend besmettingen per dag! Reden om een avondklok te verlengen. Ondertussen blijven alle cijfertjes dalen, soms wat traag, soms wat sneller maar ze blijven dalen. Maar; we blijven de avondklok in stand houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd voorlopig voor 2 weken. Dat het virus zo hardnekkig is kan ook het kabinet niets aan doen.
Wij zijn iet het enige land die het hebben in andere landen is het nog veel erger geweest dat je gewoon de deur niet uitmocht.
Die 2 weken wisten ze van tevoren al dat het dan nog geen uitsluitsel zou geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd voorlopig voor 2 weken. Dat het virus zo hardnekkig is kan ook het kabinet niets aan doen.
Wij zijn iet het enige land die het hebben in andere landen is het nog veel erger geweest dat je gewoon de deur niet uitmocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |