SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Zo wat is FOK! rete traag zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het lijkt wel met de dag erger te worden weer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ging ook te lang goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel met de dag erger te worden weer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey stop eens met siswet downloaden allemaal!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik vind dit fijner om te lezen:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit hier ook echt oprecht met een glimlach van te genieten
WHO-baas Tedros Ghebreyesus meldt op Twitter dat het aantal nieuwe positieve tests wereldwijd voor de vijfde week op rij is gedaald. "Dit jaar is het aantal wekelijks gemelde besmettingen met bijna de helft afgenomen. Van vijf miljoen gevallen in de week van 4 januari tot 2,6 miljoen gevallen in de week van 8 februari."Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef Maanvis het volgende:
Hey stop eens met siswet downloaden allemaal!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
De eerste lammetjes in maart, een mooi rapport voor Kees Verstegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit fijner om te lezen:
WHO-baas Tedros Ghebreyesus meldt op Twitter dat het aantal nieuwe positieve tests wereldwijd voor de vijfde week op rij is gedaald. "Dit jaar is het aantal wekelijks gemelde besmettingen met bijna de helft afgenomen. Van vijf miljoen gevallen in de week van 4 januari tot 2,6 miljoen gevallen in de week van 8 februari."
De hond van tante Jo heeft negen kinderen gekregenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Deze kleine baas is vandaag jarig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zeker goed nieuws, maar.............. er is natuurlijk ook een paar dagen niet getest. Hebben ze dat er in meegenomen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dit fijner om te lezen:
WHO-baas Tedros Ghebreyesus meldt op Twitter dat het aantal nieuwe positieve tests wereldwijd voor de vijfde week op rij is gedaald. "Dit jaar is het aantal wekelijks gemelde besmettingen met bijna de helft afgenomen. Van vijf miljoen gevallen in de week van 4 januari tot 2,6 miljoen gevallen in de week van 8 februari."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]
Zonder wrijving geen glans![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Feliquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleine baas is vandaag jarig.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Alex.quote:
Gefeliciteerd,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleine baas is vandaag jarig.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hetzelfde. Alleen het sentiment in vooral dit topic is dat je het vooral eens moet zijn met werkelijk iedere maatregel die ingevoerd is anders ben je automatisch een wappie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit hier ook echt oprecht met een glimlach van te genietenZonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: