Topic gemaakt in F&S.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kreeg je nog terug van je spoilergrapje
Hopelijk lukt het ze, @Caland gaat dan erg boos zijn en dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Maar goed die avondklok wordt nu op een andere manier alsnog geregeld begrijp ik
KUT RUTTE
Mwah, ik hield me er al niet aan. Ben blij dat de rest van Nederland nu hetzelfde gaat doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het ze, @:Caland gaat dan erg boos zijn en dat is ook wat waard.
Raar dat jij altijd blij bent met de ongemakken van een ander.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het ze, @:Caland gaat dan erg boos zijn en dat is ook wat waard.
Draagvlak was 70% ofzo toch? Gok niet dat die groep veel anders gaat doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik hield me er al niet aan. Ben blij dat de rest van Nederland nu hetzelfde gaat doen.
Hier is het live:quote:
Denk je dat viruswaarheid binnen 5 minuten de zaal uitgeknikkerd wordt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor geweldige sketch
Dat was kort maar krachtig.quote:
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje gekliktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een melding dat ik een like had gekregen van @:Twinkle20 klik ik erop en blijkt ze die like teruggetrokken te hebben.
Ik ben woedend.
Kun je hem alsjeblieft nog een keer liken, @GGMM wordt hier erg onzeker van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
Je moet in het leven in staat zijn ruzies bij te leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat alles weer goed is tussen @:GGMM en Leentje.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk te vaak en ongeduldig op het duimpje geklikt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:lenny_leonard
@:Wereldgozer
@:Coco
@:Nober
@RamboDirk graag pics van een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Mond. Spraak. Arm.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |