Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Net Flavour en Simple besteld. De Engelse uitgaves waren bij bol.com afgeprijsd, dus ik heb nu ¤36 betaald voor die 2 samen.
Thanks voor de tip. Simple & Flavour gekocht zojuist.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef Molo het volgende:
Vanwege allemaal goedkoop nu, Simple, Flavour en Jerusalrm maar even gekocht.
Ik had ooit Plenty, maar die heb ik weggegeven. Omslachtige recepten die de moeite niet waard waren vond ik. Deze drie zijn hopelijk beter
Wij eten straks die komkommersalade. Zó lekker!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren de harissaaardappels met tahini gemaakt uit Flavour. En omdat ik eerder deze week exact hetzelfde recept maar dan met pompoen vond, heb ik het gewoon pompoen én aardappel gemaakt. Erg lekker, maar wel redelijk gewoon in vergelijking met de rest. Ik ga deze zeker nogmaals maken.
De tahindressing is trouwens hetzelfde als van de komkommersalade. Yotam recyclet zijn recepten
Die harissa-aardappels zijn lekker en simpel. Als je er gelijk pompoen of andere wintergroenten bij doet, ben je klaar. Eventueel de komkommersalade er bij, dat is toch dezelfde dressing.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:33 schreef Molo het volgende:
Welk gerecht moet ik als eerste maken uit Flavour of Simple? Beide zijn net binnen gekomen hier.
Wel doordeweeks dus een simpele korte graag
Zin an
Ja dat is wel een goeiequote:Op maandag 1 maart 2021 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die harissa-aardappels zijn lekker en simpel. Als je er gelijk pompoen of andere wintergroenten bij doet, ben je klaar. Eventueel de komkommersalade er bij, dat is toch dezelfde dressing.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn olijfolie gaat wel enorm hard sinds Flavour hier in huis is. Ik had net niet eens genoeg om 400ml in de pan te gieten voor de portobellosteaks. Ik heb aangevuld met arachilde en extra virgine.
Ottolenghi is wel een groot olijfolie gebruiker jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn olijfolie gaat wel enorm hard sinds Flavour hier in huis is. Ik had net niet eens genoeg om 400ml in de pan te gieten voor de portobellosteaks. Ik heb aangevuld met arachilde en extra virgine.
Ik gooi het er ook gewoon niet zoveel in, heb niet altijd het idee dat het nodig is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geroosterde knolselderijsteak met Café de Paris sausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Kool met Nam Prik en Udon Noodles met Tofu en Sinaasappel Nam Jim (geen foto's van, wel erg lekker)
De Plenty heb ik juist heelveel uit gekookt. De Plenty More vond ik juist omslachtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef Molo het volgende:
Vanwege allemaal goedkoop nu, Simple, Flavour en Jerusalrm maar even gekocht.
Ik had ooit Plenty, maar die heb ik weggegeven. Omslachtige recepten die de moeite niet waard waren vond ik. Deze drie zijn hopelijk beter
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:44 schreef noodgang het volgende:
Ondertussen de Limabonen in Gerookte Cascabel Olie gemaakt samen met de Zwarte bonen met kokos, chili en limoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geroosterde knolselderijsteak met Café de Paris sausUit welk boek is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Kool met Nam Prik en Udon Noodles met Tofu en Sinaasappel Nam Jim (geen foto's van, wel erg lekker)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ohjaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |