Dan maar even quoten voor de eeuwigheid, deze.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daarom ophouden met die lockdowns en maatregelen en door de zure appel heenbijten. Deze nieuwe "leef"stijl accepteer ik niet. Dan maar een miljoen boomers dood, kan mij het schelen. Wat is het leven nog waard met permanente social distancing, want "het kan niet!" Dat is subjectief, het is geen natuurwet.
Zomaar de mensen in de bloei van hun leven beperken, echt belachelijk.
Ik denk dat de maatregelen er sowieso heel anders uit zouden zien wanneer deze zelfde modellen ook gemaakt worden voor sociale impact, psychologische effecten, financiële impact op inwoners en dat soort zaken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Precies dit; dat is een beetje het nadeel van de gemiddelde bèta. Dat is nog wel aan te sturen in een wat kleinere organisatie, als de leiding ook nog wel enige sjoege heeft van waar het over gaat, maar bij complexe materie als dee is het lastig om daar (zinnige) pushback op te geven. Je zal bovendien als politicus maar een keuze met wat risico's maken en die valt verkeerd uit; dan maar liever op safe en wijzen naar de rapporten en modellen van de wijze heren. Ik snap de reactie vanuit individueel en politiek oogpunt, maar of dat maatschappelijk ook de verstandigste is, is een tweede.
Miljoenen mensen doodwensen en daar op reageren is volgens mij gewoon de bal hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]Speel de bal, niet de persoon.[/modbreak]
Ik denk dat bedrijven als Action, Blokker e.d. het op dit moment heel pittig hebben. De baas van Blokker heeft dat wel 's uitgelegd, dat die tegemoetkoming vaste lasten een bepaald bedrag is, ongeacht hoeveel filialen je hebt. Gevolg is dan dat filiaal 1 uit de brand is, maar filiaal 2 t/m 30 niet ondersteund worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk bedoelde ik nog te zeggen dat als de grote jongens het niet uithouden, hoe is het dan wel niet voor de kleintjes?
gelukkig gaan er geen miljoenen mensen dood, ook niet als we de boel helemaal open gooien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Miljoenen mensen doodwensen en daar op reageren is volgens mij gewoon de bal hoor...
Pushgenot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Nu.nl pushmelding:
Rechtbank Den Haag: Avondklok moet per direct worden opgeheven
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Nu.nl pushmelding:
Praat er vooral overheen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:30 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
gelukkig gaan er geen miljoenen mensen dood, ook niet als we de boel helemaal open gooien.
Hoppaaa.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
Nu.nl pushmelding:
Allemaal leuk, maar linksom of rechtsom, ik ga niet accepteren dat ik de rest van m'n leven 1.5m afstand moet houden en mondvodden dragen en nooit meer een geintje gezelligheid of spontaniteit heb omdat elk event of restaurant etc looplijnen, beperkingen, kapjes, 1.5m etc heeft, geen dancefeestjes meer, niet vrij seks mogen hebben als single, niet met al mn vrienden mn verjaardag mogen vieren,mn oma niet mogen knuffelen, hell niet eens met z'n vieren aan een tafel mogen zitten om een bordspel te spelen want binnen 1.5m! Terwijl ondertussen elk restaurant, kroeg, theater etc failliet is of 5 keer zo duur en ik er dus nooit heen kan samen met de meeste mensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk gewoon waar het je om te doen is.
Met je tirannie... Andere mensen mogen dood, als jij maar weer naar de kroeg kunt.
Heb je je pannetjes en fluitjes al klaar staan, Polder-Mandela?
rellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
En nu? Gaat die klok er af, of komt er nog een soort kabinetsding om dat te overrulen?
Nouja, het kan nu niet meer buiten het parlement om. Zolang ze een meerderheid hebben zal het wel op andere wijze geïmplementeerd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
En nu? Gaat die klok er af, of komt er nog een soort kabinetsding om dat te overrulen?
Een rechter kijkt objectief naar de zaak, wow stop de persen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Dat een rechter meegaat met Viruswaarheid vind ik vrij apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |