Dadelijk kakt ie weer in zn broek van schrikquote:Op maandag 15 februari 2021 22:45 schreef Tourniquet het volgende:
Matt nu aan het vissen of je er in de gameroom makkelijk achter kunt komen wie op je gestemd hebben.
Als die kan rekenen is het straks meteen vrij duidelijk als iemand verzaakt met stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:45 schreef Tourniquet het volgende:
Matt nu aan het vissen of je er in de gameroom makkelijk achter kunt komen wie op je gestemd hebben.
Hij twijfelt nog of hij op Nick zal stemmen denk ik. Hij wil Nick graag te vriend houden en is denk als de dood dat wanneer hij op Nick stemt, Nick daar achter komt en er vervolgens niet uit vliegt.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef Benny het volgende:
Matt is heel erg aan het informeren of de genomineerden meekrijgen door wie je bent genomineerd.
Gaat hij dan toch anders stemmen?
Hij is als de dood dat Nick er achter komt dat hij hem genomineerd heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef Benny het volgende:
Matt is heel erg aan het informeren of de genomineerden meekrijgen door wie je bent genomineerd.
Mike was dit eerder ook aan het doen. Hij had gezien dat ze de reden te horen kregen maar niet door wie ze genomineerd waren.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef Benny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op Jill.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef Benny het volgende:
nee, nee, nee, moa.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef suzi1 het volgende:
ben ik weer!!! laptop kapot. en nu dus uren gemist. hoop op een update van de hoogtepunten sinds uur of 19 haha.
is er genomineerd
zijn er slidings geweest
blijft jerrel en zoey zeker tot na donderdag
heeft matt nog raar gedaan
voor wie wil antwoorden:
Ah, natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij twijfelt nog of hij op Nick zal stemmen denk ik. Hij wil Nick graag te vriend houden en is denk als de dood dat wanneer hij op Nick stemt, Nick daar achter komt en er vervolgens niet uit vliegt.
Beste tactiek voor Nick (en zijn bondje) is dus om tegen Matt te zeggen dat je dat inderdaad makkelijk weet in de gameroom.
Samenvatting:quote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef suzi1 het volgende:
ben ik weer!!! laptop kapot. en nu dus uren gemist. hoop op een update van de hoogtepunten sinds uur of 19 haha.
is er genomineerd
zijn er slidings geweest
blijft jerrel en zoey zeker tot na donderdag
heeft matt nog raar gedaan
voor wie wil antwoorden:
Gewoon alleen voor K3 koken en tegen de rest zeggen; zoek het maar uit.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Als Nick er uit moet, zou michel moeten zeggen, nou dan koken jullie ook maar
Ergens. Heel stiekem. Zou ik het wel grappig vinden als hij Thomas zou nomineren. Heel verrassend, Matt in de bocht. Dat zou grappig zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Op Jill.Dan mag hij van mij winnen.
En dan? Die krijgen echt wel wat eten op tafel. Er is daar zoveel om wat mee te maken.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Volgens mij inderdaad ook zo. wat ik begrepen had. Bij Pat en Thomas konden ze raden van wie de reden waren maar stond er niet bij dacht ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Mike was dit eerder ook aan het doen. Hij had gezien dat ze de reden te horen kregen maar niet door wie ze genomineerd waren.
Klopt dat?
Die Zuiderlingen zijn echte mafklappers :’) De Nederlanders en Thomas zijn vanaf het begin een bondje. Oh nee, wacht... een complot! De Belgen en Michel doen niet aan bondjes. Zij maken geen afspraken.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Michel kan echt niks meer fout doen
Neequote:Op maandag 15 februari 2021 22:51 schreef SLP_ het volgende:
Hebben de 2 sterkste vrouwen al wat moeten doen? Te drukke dag op werk waardoor ik de streams niet aan kon zetten
Volgens mij niet. Liese en Naomi zijn de twee sterkste vrouwelijke leiders, aldus het scherm in de woonkamer. Maar daar is verder niets mee gedaan nog volgens mij.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:51 schreef SLP_ het volgende:
Hebben de 2 sterkste vrouwen al wat moeten doen? Te drukke dag op werk waardoor ik de streams niet aan kon zetten
Ah oke, top! Hopelijk morgen tijd om live te volgenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Liese en Naomi zijn de twee sterkste vrouwelijke leiders, aldus het scherm in de woonkamer. Maar daar is verder niets mee gedaan nog volgens mij.
1,5 borst, 0 tepel.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Her was om gevraagd......![]()
[ afbeelding ]
Best wel mee eensquote:Op maandag 15 februari 2021 22:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Die Zuiderlingen zijn echte mafklappers :’) De Nederlanders en Thomas zijn vanaf het begin een bondje. Oh nee, wacht... een complot! De Belgen en Michel doen niet aan bondjes. Zij maken geen afspraken.
Nee het grote verschil met de de twee kampen is dat het ene kamp tactischer stemt dan het andere kamp. Het andere kamp stemt op de mensen die ze niet leuk vinden (lees: alle Nederlanders en Thomas).
Zoey is iemand die net als Jowi (in het begin) en Thomas schijt heeft. De echte spelers. Ja, Nick speelt het ook denk ik. Ik zie in hem wel iemand die ook begaan is met andere mensen, maar is ook iemand die heel sneaky kan zijn. Mensen overtuigen om mee te gaan in zijn spel. Kneden, dat doet hij.
Maakt het allemaal wel leuk juist. Die tactieken.
Thomas heb je weinig aan deze week. Tactisch zou het voor Matt en/of Mike sterk zijn Jill vs Michel te zetten ivm het Nederlander en Belg in de finale verhaal, dan gaat 1 van de 2 sterkste Nederlanders eruit.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ergens. Heel stiekem. Zou ik het wel grappig vinden als hij Thomas zou nomineren. Heel verrassend, Matt in de bocht. Dat zou grappig zijn
Als Matt nu team Thomas niet volgt, zal iedereen komende week op hem stemmen en wordt het een hele arme kerel. Bij Thomas en Jill hoeft hij dan niet meer aan te komen met zijn bullshit en de Belgen zullen hem net zo negeren als nu. Dus Matt, je bent een ezel.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat Zoey-Jerrel toch wellicht een probleem heeft. Matt twijfelt en stemt wellicht niet op Nick en Mike lijkt ook 50/50 te stemmen of zelfs helemaal met K3M mee.
Ja, gewoon zijn eigen weg gaan, en doen wat hij vindt dat hij doen moet...strik aan de regels houden maar daar is alles mee gezegd en de meiden ook. Maar vindt dat ook als Michel eruit gaat dat Nick dat moet doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Maar dat kunnen ze niet maken denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Oranos het volgende:
[..]
Gewoon alleen voor K3 koken en tegen de rest zeggen; zoek het maar uit.
Nee maar je kan wel het aantal nominaties tellen, en mensen wegstrepen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
In de gameroom krijgen de genomineerden inderdaad alle redenen te zien die voor hun nominaties zijn gegeven, maar niet door WIE die nominaties zijn gedaan.
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar ik zie hem bij Mike en Matt wel aftasten. Zoals Thomas dat ook doet. Beetje proberen te bewegen, maar niet te dik er op leggen. Beetje de aperots bewaken en volgers maken van de personen die nog te beïnvloeden zijn. Maar zo zie ik het.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Best wel mee eensMaar ik vind Nick niet sneaky.
Maar doen ze dat ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
En dan? Die krijgen echt wel wat eten op tafel. Er is daar zoveel om wat mee te maken.
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar ik zie hem bij Mike en Matt wel aftasten. Zoals Thomas dat ook doet. Beetje proberen te bewegen, maar niet te dik er op leggen. Beetje de aperots bewaken en volgers maken van de personen die nog te beïnvloeden zijn. Maar zo zie ik het.
Ik hou er wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |