Maandje later al bijna, achquote:Wat is jullie Top 5 Excelsior-artiesten en Top 5 Excelsior-albumreleases uit de afgelopen 25 jaar?
Podcast tip:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:03 schreef methodmich het volgende:
Het Nederlandse platenlabel Excelsior Recordings bestaat 25 jaar. Een heuglijk feit!
[ afbeelding ]
Wat is jullie Top 5 Excelsior-artiesten en Top 5 Excelsior-albumreleases uit de afgelopen 25 jaar?
Zeker.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Het nieuwe album van Anne Soldaat is érg lekker.
Ik ben nu echt razend enthousiast geworden om het te luisterenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef Norrage het volgende:
Het is ook niet retebijzonder hoor, maar hij luistert lekker weg. Ben totaal geen fan van Anne Soldaat (je kan geen saaiere podiumpresence hebben dan hij) maar deze viel me heel erg mee
Dat was mijn bedoelingquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben nu echt razend enthousiast geworden om het te luisteren
Zag ook al een vader die veel doet bij de jeugd van onze club erg lyrisch posten op Twitter. Al is die een keer mee geweest met de Wandelclub van Tim Knol en sindsdien positief over iedere artiest die zelfs maar de kleinste link met Tim heeft. Maar toch... Dijkshoorn ook zeer positief vandaag, dus je bent in goed gezelschap.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef Norrage het volgende:
Het is ook niet retebijzonder hoor, maar hij luistert lekker weg. Ben totaal geen fan van Anne Soldaat (je kan geen saaiere podiumpresence hebben dan hij) maar deze viel me heel erg mee
De al uitgebrachte singles vond ik ook wel aardig saai, ik verwacht ook een beetje een domper. Nog niet geluisterd verder.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor mij een flinke tegenvaller. Misschien dat de plaat nog gaat groeien, maar na eerste paar luisterbeurten blijft er eigenlijk niks hangen.
Belooft weer een mooie Sufjan-release te wordenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Belooft weer een mooie Sufjan-release te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |