SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:
quote:
Behalve dat niet iedereen er een heeftquote:
Hostesses zijn geen hoeren, maar gezelschapsdames.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:37 schreef Pheno het volgende:
Maar heeft Jimbo een Yakuza gespeeld of zo, afgaande op de TT? Hostess club
geen hoeren kunnen doodtrappenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hostesses zijn geen hoeren, maar gezelschapsdames.
T was wel Valentijn he, dat mag dan ook wel soort van.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lief dat je een topic over je moeder opent. En het is niet eens moederdag.
alleen maar liefde deze boyquote:Op maandag 15 februari 2021 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lief dat je een topic over je moeder opent. En het is niet eens moederdag.
behalve voor deze sma dan, die mag van mij kotsmisselijk worden van VR.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
PS VR is binnen. Werkt prima maar ben na 10 minuten spelen kotsmisselijk![]()
![]()
Net 1 level in Hitman 3 kunnen voltooien
Jammer!
Het scheelt heel erg per spel bij mij.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Jammer!
Een spel uitzoeken waarin je niet hoeft te lopen, zover ben ik niet eens gekomen. Ik heb hem ingepakt en hij gaat retourquote:Op maandag 15 februari 2021 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het scheelt heel erg per spel bij mij.
Spellen waarin je "loopt" in VR zijn de ergste. SKyrim bijvoorbeeld.
Maar spellen als Beatsaber, waarbij je stilstaat, echt totaal geen last van.
Je moet wennen, oftewel je VR benen krijgen (ja dat is een dingetje).quote:Op maandag 15 februari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Jammer!
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een spel uitzoeken waarin je niet hoeft te lopen, zover ben ik niet eens gekomen. Ik heb hem ingepakt en hij gaat retourIk wil nooit meer VR.
Probeer maar geen Dirt danquote:Op maandag 15 februari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Jammer!
Daar ga ik niet aan beginnen. Ik wil mij nooit meer ziek voelenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet wennen, oftewel je VR benen krijgen (ja dat is een dingetje).
In het begin was ik ook telkens kotsmisselijk, dus maximaal een half uurtje per sessie. Inmiddels kan ik rustig uren spelen, terwijl ik non VR na 10 minuten Dying Light of Kingdom Come: Deliverance een uur uit mag rusten op de bank.
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen. Ik wil mij nooit meer ziek voelenPfoe wat voelt dit kut zeg
![]()
![]()
je moet er ook aan wennen. Gewoon opbouwen en vr benen opbouwen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Jammer!
Ik had gelezen dat je er ziek van kan voelen ja. Ik heb nooit last van zeeziekte dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Ik ben nog steeds misselijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit had je allemaal van te voren kunnen weten.
Ja dat duurt wel een uurtje of 2.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je er ziek van kan voelen ja. Ik heb nooit last van zeeziekte dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Ik ben nog steeds misselijk
Geef het nog een kans, niet nu, maar morgen of van het weekend. Het is wennen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een spel uitzoeken waarin je niet hoeft te lopen, zover ben ik niet eens gekomen. Ik heb hem ingepakt en hij gaat retourIk wil nooit meer VR.
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat duurt wel een uurtje of 2.
Nee. Als ik mij beter voel breng ik hem naar het postkantoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Geef het nog een kans, niet nu, maar morgen of van het weekend. Het is wennen.
Ik had vergelijkbare klachten met de Oculus Quest van m'n vriendin, na een paar uur spelen geen last meer.
ben je altijd zo'n doorzetter?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Als ik mij beter voel breng ik hem naar het postkantoor.
Je moet het maar willenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:43 schreef Pheno het volgende:
Enige game wat echt kut was in VR voor mij was Driveclub. Wel fijn dat ik drie uur lang VR-games aan het doen was op de TGS en dat was de laatste in het rijtje. En dan in zo'n racestoel zitten met VR op en eigenlijk die hele stoel willen onderkotsen. Het had dan ook niet veel langer moeten duren
Maar RE7 en Ace Combat in VR
Mijn PS5-adapter komt morgen eindelijk binnen, dan mag ik weer VR'en. PS4 is al bij mijn broer, dus wil die niet steeds terug vragen
Het is een beetje alsof je, terwijl je nog nooit hebt geschaatst, nieuwe schaatsen koopt, en deze vervolgens wilt ruilen omdat je twee keer bent gevallen toen je net het ijs op ging.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Als ik mij beter voel breng ik hem naar het postkantoor.
Schaatsen maakt je niet ziek.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je, terwijl je nog nooit hebt geschaatst, nieuwe schaatsen koopt, en deze vervolgens wilt ruilen omdat je twee keer bent gevallen toen je net het ijs op ging.
Nee, je krijgt er pijn van als je valt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Schaatsen maakt je niet ziek.
Ik voe mijl gewoon heel erg ziek. Zo misselijk ben ik in lange tijd niet meer geweest. Ik wil dit niet meer.
Geen last van VR over het algemeen, op DC na: dat viel gewoon heel slecht. Ik houd van achtbanen, hoe vaker over de kop hoe beter, maar bij DC was het al een bocht nemen en het voelde 'off". Dat moet je dan niet al te lang hebben, want dan gaat de puke-o-meter on.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je moet het maar willen![]()
![]()
Bij mijn VR bril zat al een PS5 adapter
Doorzettingsvermogen is een een schaars goed in de huidige rubbertegelmaatschappij.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er pijn van als je valt.
Verder prima hoor, ruil in wat je wil, het maakt mij verder niet uit. Jammer dat je enthousiasme zo makkelijk weg is.
True that. Als er geen guide is om een game door te lopen stoppen ze al.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
T
[..]
Doorzettingsvermogen is een een schaars goed in de huidige rubbertegelmaatschappij.
Echt hequote:Op maandag 15 februari 2021 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
T
[..]
Doorzettingsvermogen is een een schaars goed in de huidige rubbertegelmaatschappij.
Als je weet hoe beroerd ik mij voel, dan snap je wel dat ik het direct al opgeef.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er pijn van als je valt.
Verder prima hoor, ruil in wat je wil, het maakt mij verder niet uit. Jammer dat je enthousiasme zo makkelijk weg is.
Wat heb je gespeeld?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je weet hoe beroerd ik mij voel, dan snap je wel dat ik het direct al opgeef.
Hitman 3. Ik kon net aan een level spelen.quote:
Gewoon om te kijken of het ligt aan beweging vanuit first person, probeer deze mocht je je toch nog experimenteel voelen. Volgens mij zit deze game in de bundel namelijk, die hoef je niet los te kopen. Doe dit overigens als je je beter voelt, anders heb je al een vaste startquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hitman 3. Ik kon net aan een level spelen.
Ik zei je al dat ik hetzelfde hadquote:Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je weet hoe beroerd ik mij voel, dan snap je wel dat ik het direct al opgeef.
Dit ziet er wel grappig uit jaquote:Op maandag 15 februari 2021 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het ligt aan beweging vanuit first person, probeer deze mocht je je toch nog experimenteel voelen. Volgens mij zit deze game in de bundel namelijk, die hoef je niet los te kopen. Doe dit overigens als je je beter voelt, anders heb je al een vaste start
Heb je daar hetzelfde gevoel, dan houdt het gewoon op, dan is VR daadwerkelijk niet voor jou. Maar ik zou het niet na 1 game meteen afschrijven.
Nooit gespeeld. Maar dat ze R&C houden en Spyro wegdoen is al walgelijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf twee Ratchet & Clanks geprobeerd om te zien waarom mensen het zo leuk vonden: allebei aids.
Spyro is nooit weggedaan door Sony. Je kunt niets wegdoen wat niet van jou isquote:Op maandag 15 februari 2021 16:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Maar dat ze R&C houden en Spyro wegdoen is al walgelijk.
Oh wist ik niet. Ik bedoelde Insomniac, niet Sony, maar het was ook niet van Insomniac dus.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spyro is nooit weggedaan door Sony. Je kunt niets wegdoen wat niet van jou is
Universal heeft het te koop gegooid en uiteindelijk is het bij Activision gekomen. Het is wachten wanneer iemand Activision overkoopt, gezien die ook geen reet meer uitbrengen dan een jaarlijkse CoD. Of ze hun naam veranderen in CodVision, mag ook.
Ik geloof dat Universal er wat mee had, dat Vivendi die zooi kocht (wat hebben niet gekocht) en dat daardoor de boel in handen kwam van Activision. Maar Sony is wel een tijd uitgever geweest, maar of dat dan onder licentie van Universal was, geen idee. Niemand wilde die paarse kutdraak. Begrijpelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Ik bedoelde Insomniac, niet Sony, maar het was ook niet van Insomniac dus.
Al honderd jaar op een forum zitten en niet kunnen quotenquote:Op maandag 15 februari 2021 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dit is hoofdredactie
De quote komt niet door.
Maar we weten allemaal om wie het gaat!
Duizenden euro van je bezoekers krijgen en geen fatsoenlijke servers hebbenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al honderd jaar op een forum zitten en niet kunnen quoten
Ik zie er helaas niets van terugquote:Op maandag 15 februari 2021 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duizenden euro van je bezoekers krijgen en geen fatsoenlijke servers hebben
Ik ben zelf kwaliteitsplatformers als Mario en Banjo gewend. Niet doen dus?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf twee Ratchet & Clanks geprobeerd om te zien waarom mensen het zo leuk vonden: allebei aids.
R&C zijn vermakelijke games.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben zelf kwaliteitsplatformers als Mario en Banjo gewend. Niet doen dus?
Ik zou het niet doen. De PS5-game krijgt een furry waifu. Misschien dat dat wat is.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vr kan heel nice zijn alleen is de PS VR gewoon aids met al zn kabelsquote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef KennyPowers het volgende:
VR hype/meme/gimmick
Alleen nu kan ik Concrete Genie niet 100%en
@Dannyquote:Op maandag 15 februari 2021 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duizenden euro van je bezoekers krijgen en geen fatsoenlijke servers hebben
Trailer graag.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. De PS5-game krijgt een furry waifu. Misschien dat dat wat is.
quote:
R&C is duizend keer leuker dan Banjo.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
R&C is duizend keer leuker dan Banjo.
Banjo
Maar ga nou eerst Ratchet spelen. Kost misschien 15 euro en daarna ben je het met me eens.quote:
Ga nu maar eerst Breaking Bad afkijken.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ga nou eerst Ratchet spelen. Kost misschien 15 euro en daarna ben je het met me eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2021 19:17:44 ]
Zo'n 57 euro in de Amerikaanse store.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef DKUp het volgende:
Ratchet and Clank Rift Apart rond ¤69,99 overal
Broer doe niet zo rof.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ga nou eerst Ratchet spelen. Kost misschien 15 euro en daarna ben je het met me eens.
dit inderdaad, al kan je net zo goed even wachten de dollar daalt mss nog wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo'n 57 euro in de Amerikaanse store.
Gewoon even registreren met een fictief adres in California, hoef je geen tax te betalen, psn cards (60 en 10 dollar) kopen bij offgamers en gaan met die banaan.
goed om te zien dat je account weer bijna kloptquote:
Ik wacht wel een paar weken.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo'n 57 euro in de Amerikaanse store.
Gewoon even registreren met een fictief adres in California, hoef je geen tax te betalen, psn cards (60 en 10 dollar) kopen bij offgamers en gaan met die banaan.
als je 2-3 jaar wacht is ie gratis in ps+quote:
Maar ergens halverwege kijk je om en krijg je spijtquote:Op maandag 15 februari 2021 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je 2-3 jaar wacht is ie gratis in ps+
Dan leven we misschien niet eens meerquote:Op maandag 15 februari 2021 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je 2-3 jaar wacht is ie gratis in ps+
nicequote:Op maandag 15 februari 2021 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nu op 69% completion.
Nice.
mwah onkruid vergaat niet héquote:Op maandag 15 februari 2021 20:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan leven we misschien niet eens meer
Je schiet lekker op!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ashtray Maze
Wat een ontzettend gaaf stuk in Control.
Daar ben ik ook net aangekomen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ashtray Maze
Wat een ontzettend gaaf stuk in Control.
Nah. Zit niet bij GamePassquote:Op maandag 15 februari 2021 21:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je schiet lekker op!
Ga je de DLC ook doen?
Wat loop 'ie er hier over te lullen danquote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah. Zit niet bij GamePassNet uitgespeeld en het is ook wel weer goed zo.
Deze week eens bekijken wat ik nu weer ga spelen.
Waarom niet mergen?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat loop 'ie er hier over te lullen danraus lekker auf naar het xbox topic
[next gen algemeen] #1 Waar roy nog steeds geen next gen console heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |