SPOILER: De plattegrond van het huisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamer
Nice!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
De plattegrond van het huis
Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamer
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Geen wastafel bij de toiletten?SPOILER: De plattegrond van het huisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamerJullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Midden onderin, in de overeenkomende ruimtequote:Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Geen wastafel bij de toiletten?
Uh, waarom zouden ze door een spiegel moeten kijken, wanneer ze al 125 camera's hebben?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef jameshond7 het volgende:
Die spiegel bij de keuken, zal de productie daardoor naar binnen kunnen kijken?
Jawel. Die zie je vaak. Die gouden muur met die zwarte spiegel.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Geen wastafel bij de toiletten?
Wutquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef mario390 het volgende:
jill had ook last maar zij had
niet mogen naar de vorratskamer
maar dat wichtje werd zeker betalt
nee, gewoon zeggen: "Als je zorgt dat ik de finale win, zou er wel eens iets moois tussen ons kunnen gebeuren"quote:Op maandag 15 februari 2021 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Naomi zou tegen Mike moeten zeggen dat ie never nooit meer een kans maakt als ie er een van hen uitstemt
Mike denkt kans te maken bij Naomiquote:
Ik ben even nieuwsgierig, maar kom jij uit Z-Afrika?quote:
Ze zegt hem wel aardig veel toe dat begrijp ik nietquote:Op maandag 15 februari 2021 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mike denkt kans te maken bij Naomipff
mario komt uit Oostenrijkquote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben even nieuwsgierig, maar kom jij uit Z-Afrika?
10x zo ergquote:Op maandag 15 februari 2021 09:53 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Leuk dat je ook mee benthet is de mannelijke Zoey
Ah okquote:
en je uit de kongoquote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben even nieuwsgierig, maar kom jij uit Z-Afrika?
fixed itquote:Op maandag 15 februari 2021 09:54 schreef puzziepie het volgende:
Naomi is dus ook niet te veel te goed van vertrouwen
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Mooi. Ik hou van plattegrondjes. Die 2 kamers in de voorraadkamer zijn een wc en een douche.SPOILER: De plattegrond van het huisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamerNo mercy for animal abusers
Die kan geen geheimen bewaren en trapt er wel een beetje in.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zegt hem wel aardig veel toe dat begrijp ik niet
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:54 schreef aswesleep het volgende:
Gaan Matt en Mike nu een hele dag rond Nick hangen zodat hij niet denkt dat ze op hem stemmen?
Verergert met de dag.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:54 schreef Kinga het volgende:
Is de kinderclub nog steeds bloedirritant?
ik zou die wel willen voor mijn boulimiadagenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:57 schreef mario390 het volgende:
ik kann verstaan de wc vor en bewohner
de echt ziek is, maar niet vor
deze wicht
Met tegenzin, en zelfs toen kon ze zichzelf er niet toe zetten om echt het spel te spelen en Nathalie te nomineren ...quote:
dyslexie natuurlijk niet. het is niet zo makkelijk nederlands schrijven voor een buitenlanderquote:
Hypocriet is hypocrietquote:Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met tegenzin, en zelfs toen kon ze zichzelf er niet toe zetten om echt het spel te spelen en Nathalie te nomineren ...
Ongelukje heb ik ergens gemist. Vind het ook niet terug in de streamverslagen.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hopelijk onder de douche,heeft zich niet eens gewassen na zijn,"ongelukje"
Heeft ie in zijn broek gepist?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ongelukje heb ik ergens gemist. Vind het ook niet terug in de streamverslagen.
Hij heeft nog niet gestemd he. Ben er nog niet zo zeker van.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd hoe Naomi over Mike denkt als blijkt dat hij op Nick heeft gestemd.
Neeeeeeeeeeequote:Op maandag 15 februari 2021 10:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gescheten. en zn vuile broeken in de wasmand onder andermans was gepropt
En toen zijn bekakte onderbroek ergens onderop in de wasmand verstopt.quote:
OMG wat een aardige verrassing voor degene die het vindtquote:Op maandag 15 februari 2021 10:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
onder EN bovenbroekquote:Op maandag 15 februari 2021 10:02 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En toen zijn bekakte onderbroek ergens onderop in de wasmand verstopt.
Ik hoop zo dat zoey het zietquote:Op maandag 15 februari 2021 10:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Kamp Michel komt erachter dat Zoey dubbelspel speeltquote:Op maandag 15 februari 2021 09:55 schreef Windhapper het volgende:
Het is Big Brother. Einde van de dag zou er niemand te vertrouwen moeten zijn.
man man,ja dat heeft ook jemand in de erstequote:Op maandag 15 februari 2021 10:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij doet zo'n beetje alles thuis, dus denk dat hij wel weet hoe die werktquote:Op maandag 15 februari 2021 10:04 schreef jameshond7 het volgende:
Matt woont nog bij z'n ouders, misschien heeft hij geen idee hoe een wasmachine werkt
Ik dacht eigenlijk dat hij die bovenbroek nog gewoon aanhad. Valt alweer mee.quote:
Hij zorgt voor zijn ouders begreep ik, hij doet veel in het huishoudenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:04 schreef jameshond7 het volgende:
Matt woont nog bij z'n ouders, misschien heeft hij geen idee hoe een wasmachine werkt
Ik heb het nou 2x zitten bekijken, maar hij wisselt eerst zijn pyamabroek om vervolgens met zijn vuile boxer in een schone trainingsbroek te stappenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:32 schreef woveleed het volgende:
Matt zijn accidentje moest iemand het gemist hebben:
https://streamable.com/258vhw
(stukje geknipt als hij het toilet inging, camera wisselde een minuut naar de slaapkamer)
Zoey is liefquote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Zoey wordt hoe dan ook na deze nominatieronde door een van de twee kampen met de nek aangekeken
Ik wil het niet weten.quote:
Matt was wat druk in zijn bed. Deken op en neer, draaien, etc. Toen liep hij naar de kast, om een broek + onderbroek te pakken. Met de hand in de broek naar de wc. Daar vandaan ging hij door naar de badkamer, waar hij in de wasmand ging graaien en z'n spullen ergens onderin verstopte.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
En hoezo weten we dit zo precies? Hij heeft het daarna aan Nick verteld die ook al wakker was. Nick zei nog dat hij niet dacht dat het op de streams uitgezonden zou worden.
Aha ! Wie heeft het ontdekt ?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kamp Michel komt erachter dat Zoey dubbelspel speelt
Ja ik begrijp ook niet waarom het leuk is om daar filmpjes van te delenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.
En nu gaan we het de hele dag hebben over het spuitdiaree ongelukje van Matt?
Zooooo intrtessant natuurlijk.
Gauw filmpjes delen en plaatjes van poep delen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Gedoucht heeft hij tot op heden nog steeds niet. Das dan wel weer een beetje gek.
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
Dus hij had zijn broekje volgepoept. Of hij heeft hem volgespoten.
Graag wel onder een spoiler danquote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.
Heel eerlijk, dan denk ik dat ie hem volgespoten heeft ipv gekakt, en dat ie dat natuurlijk niet tegen Nick durft te zeggen dat ie er een snok aan heeft gegevenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Matt was wat druk in zijn bed. Deken op en neer, draaien, etc. Toen liep hij naar de kast, om een broek + onderbroek te pakken. Met de hand in de broek naar de wc. Daar vandaan ging hij door naar de badkamer, waar hij in de wasmand ging graaien en z'n spullen ergens onderin verstopte.
Ligt nog een klein beetje in het midden wat het is geworden. Degene die de was gaat doen weet het antwoord denk ik vrij snel.
Gedoucht heeft hij tot op heden nog steeds niet. Das dan wel weer een beetje gek.
Liever niet zegquote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.
Aan het einde van de dag waarschijnlijk het hele team Michel, ze is nu nog onder de radar. Al heb ik ergens het vermoeden dat ze ook team Thomas nog wel onder de bus kan gooien....quote:
wasmand in badkamer? waskorf?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Matt was wat druk in zijn bed. Deken op en neer, draaien, etc. Toen liep hij naar de kast, om een broek + onderbroek te pakken. Met de hand in de broek naar de wc. Daar vandaan ging hij door naar de badkamer, waar hij in de wasmand ging graaien en z'n spullen ergens onderin verstopte.
Ligt nog een klein beetje in het midden wat het is geworden. Degene die de was gaat doen weet het antwoord denk ik vrij snel.
owww, dan is het minder spannend, en de schuld van Jillquote:Op maandag 15 februari 2021 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dan denk ik dat ie hem volgespoten heeft ipv gekakt, en dat ie dat natuurlijk niet tegen Nick durft te zeggen dat ie er een snok aan heeft gegeven
Mike en/of Zoey moeten kleur bekennen.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Zoey wordt hoe dan ook na deze nominatieronde door een van de twee kampen met de nek aangekeken
hoop het, opflikkeren met die Michel graag, kunnen alle die Michel fans ook opdoekenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:13 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel tegen Matt:"Denk je dat Mike aan mijn kant staat?'
Hoe hebben ze iets ontdekt?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kamp Michel komt erachter dat Zoey dubbelspel speelt
Binnen Kamp Thomas zit er uberhaupt al een bak wantrouwen onderling
Van mij mag Mies ook wegquote:Op maandag 15 februari 2021 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoop het, opflikkeren met die Michel graag, kunnen alle die Michel fans ook opdoeken
maar zo wat heeft toch al in de erstequote:
Als ik Zoey was, zou ik neutraal stemmen en dan als ze als huismeester moet kiezen bij gelijke stand toch Jerrel opofferen. Dat is aan beide teams nog wel min of meer uit te leggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag waarschijnlijk het hele team Michel, ze is nu nog onder de radar. Al heb ik ergens het vermoeden dat ze ook team Thomas nog wel onder de bus kan gooien....
zoey ziet overal kakaquote:Op maandag 15 februari 2021 10:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zo wat heeft toch al in de erste
week jemand gedaan,de broek met kak
in waskorf, de vond zoey dann
Geen ideequote:Op maandag 15 februari 2021 10:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zo wat heeft toch al in de erste
week jemand gedaan,de broek met kak
in waskorf, de vond zoey dann
ach hij hadde natte dromen?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
owww, dan is het minder spannend, en de schuld van Jill
Hopelijk heeft BB daar lak aanquote:Op maandag 15 februari 2021 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : ik wil nieuwe nagellak hebben BB, alsjeblieft ... ik vraag helemaal niet zoveel, maar mag ik dat....??
Ongelukje?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hopelijk onder de douche,heeft zich niet eens gewassen na zijn,"ongelukje"
Yesquote:Op maandag 15 februari 2021 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft BB het boodschappenspel al omgeroepen dat ze allemaal zo fanatiek zich ervoor aan het omkleden zijn?
hopelijk krijgt Michel een waarschuwing van BB, voor het gedrag van zijn fans op sociale mediaquote:Op maandag 15 februari 2021 10:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft BB daar lak aan
Niet echtquote:Op maandag 15 februari 2021 10:18 schreef Windhapper het volgende:
Jerrel heeft inderdaad een tof jasje aan.
Goede morgen vriendelijke vriend.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoop het, opflikkeren met die Michel graag, kunnen alle die Michel fans ook opdoeken
Dus jij wil hier alleen zitten de rest van de tijd.😂quote:Op maandag 15 februari 2021 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus jij wil hier alleen zitten de rest van de tijd.😂
wat kann hij vor? hij is best okay,en van de weinige mannenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hopelijk krijgt Michel een waarschuwing van BB, voor het gedrag van zijn fans op sociale media
Pas je wel op het is glad buitenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:23 schreef suzi1 het volgende:
nou op naar de winkel dan maar. eigen boodschappenspel
umm het vriest toch nietquote:Op maandag 15 februari 2021 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas je wel op het is glad buiten
De grond is nog wel bevroren, dus regen bevriest meteenquote:
Dat zit diep....pas maar op, Jerrel is er niet van gediend dat er met flikker gestrooid wordt.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij is een luie flikker marinier en een leugenaar
Dat was de spelleiding.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:22 schreef MissyZ het volgende:
Zo, en nu weten we zeker dat
A: BB eigenlijk een dame is. (stem)
B: De sponsors van de kermis afkomen.
C: Dit weer helemaal niks gaat worden.
ik geef niks om Jerrel, hij is gewoon een handige pion voor mij, voor mijn favo Zoeyquote:Op maandag 15 februari 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zit diep....pas maar op, Jerrel is er niet van gediend dat er met flikker gestrooid wordt.
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hopelijk krijgt Michel een waarschuwing van BB, voor het gedrag van zijn fans op sociale media
??quote:Op maandag 15 februari 2021 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Er zit nog wel vorst in de grond hoor, en het regent dusquote:
Jammer dat betalende streamers niks mogen zien . slap gedoequote:
MissZ, sinds dat Rene uit het programma is, is alles aangaande BB fout en negatief. Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:22 schreef MissyZ het volgende:
Zo, en nu weten we zeker dat
A: BB eigenlijk een dame is. (stem)
B: De sponsors van de kermis afkomen.
C: Dit weer helemaal niks gaat worden.
Last van darmenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ongelukje heb ik ergens gemist. Vind het ook niet terug in de streamverslagen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan 'm niet zo snel vinden. .. maar denk het wel : https://www.carecaverhuur.nl/
Matte droom?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:29 schreef Benny het volgende:
Aangezien we toch een streamlockje hebben...:
[poll=1691]
Nou, om eerlijk te zijn was het al niet lekker toen die er nog in moest.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:27 schreef Harry het volgende:
[..]
MissZ, sinds dat Rene uit het programma is, is alles aangaande BB fout en negatief. Waarom?
We wachten op actie, nou als racekak geen actie is dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.
Matt had een ongelukje in zijn broek, of bedoelde je dat niet?quote:
Mijn berekeningen komen inderdaad uit op Michel en Jerrel of Michel en Jill.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze week is gewoon saai, genomineerden worden gewoon Michel vs Jerrel en dan aangezien iedereen over Michel kwijlt blijft die erin
saai
Neequote:Op maandag 15 februari 2021 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Matt had een ongelukje in zijn broek, of bedoelde je dat niet?
Inside info over Rene of over BB?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn was het al niet lekker toen die er nog in moest.
Maar die inside info hou ik voor mezelf.
Ik vind echt dat ze zo een mooi programma, waarvan ik denk dat het had kunnen knallen, helemaal om zeep hebben geholpen.
En niemand zal hierna zijn vingers nog branden aan een show als BB.
Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik vind echt dat ze zo een mooi programma, waarvan ik denk dat het had kunnen knallen, helemaal om zeep hebben geholpen.
Jill wordt echt niet genomineerdquote:Op maandag 15 februari 2021 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn berekeningen komen inderdaad uit op Michel en Jerrel of Michel en Jill.
Belgen zullen Thomas willen verzwakken door Jill naar huis te sturen. Lukt dat niet dan is er iig een Ned uit het spel.
I don't knowquote:Op maandag 15 februari 2021 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik bedoelde wat de fans van Michel blijkbaar hebben gedaan?
Fijn voor zoey als ze de was gaat doenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG wat een aardige verrassing voor degene die het vindt
Jill heeft sowieso 5 stemmen, zo een mike moet maar is een keer gek doen en het is prijsquote:Op maandag 15 februari 2021 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jill wordt echt niet genomineerd
lol die is safe as houses voor paar meer weken minstens
In een woord?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Op welk vlak heeft de productie BB om zeep geholpen?
Is dat bijvoorbeeld, dat wat ik herhaaldelijk van Theo teruglees, dat afspraken vooraf geschonden worden?
Misschien stond er zoveel spanning op dat dat fapje niet nodig wasquote:Op maandag 15 februari 2021 10:29 schreef Benny het volgende:
Aangezien we toch een streamlockje hebben...:
[poll=1691]
Geen idee? Hoewel ik wel vind dat fans het netjes kunnen houden op social media, geldt ook voor de fans van Michel natuurlijk .quote:Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
I don't know
Maar wat kan Michel daar aan doen, en moet hij er voor gestraft worden
ik gok op een natte droomquote:Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Fijn voor zoey als ze de was gaat doen
Maar mensen zijn niet altijd netjes op social media, Ik lees het ook niet eigenlijksquote:Op maandag 15 februari 2021 10:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee? Hoewel ik wel vind dat fans het netjes kunnen houden op social media, geldt ook voor de fans van Michel natuurlijk .
Maar goed ik krijg dat allemaal niet mee
Het is te hopen van nietquote:Op maandag 15 februari 2021 10:39 schreef Toweler het volgende:
In de grijper zullen wel +1 +2 stemmen zitten
Ik ben alweer uitgelogdquote:
Dat mensen denken dat ze van alles op het internet kunnen gooien vind ik ronduit schandalig .quote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar mensen zijn niet altijd netjes op social media, Ik lees het ook niet eigenlijks
Er wordt te veel gemanipuleerd.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Hoop ook dat ze het niet in de tv uitzending brengen. Ik vind Matt ook helemaal 3x niks maar om hem daarmee nou kapot te maken is ook niet echt fijn. Jammer dat ze Matt Mike en Jerrel hebben ingebracht voegt echt helemaal niks toe. Jerrel moeten ze confronteren met zijn instagram beheerder en wat die daar uitspookt. Ik ga weer lurken. Fijne dag toegewenstquote:Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, Matt aan de dunne komt er zo aan .....
dat hoop ik en dan Nick of Michel hem winnenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:39 schreef Toweler het volgende:
In de grijper zullen wel +1 +2 stemmen zitten
Die grijpautomaten zijn altijd al louche geweest. Zou me niks verbazen als de modernere versies real time te manipuleren zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is te hopen van nietdie kan dan ook wel eens bij de verkeerde terecht komen
Ik geloof er niet zo in...we krijgen ook geen antwoord.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
I don't know
Maar wat kan Michel daar aan doen, en moet hij er voor gestraft worden
Je hebt wel een punt, maar beter niet doen denk ik ....quote:Op maandag 15 februari 2021 10:44 schreef Iceage het volgende:
Zou ik niet doen. Hoop ook dat ze het niet in de tv uitzending brengen. Ik vind Matt ook helemaal 3x niks maar om hem daarmee nou kapot te maken is ook niet echt fijn. Jammer dat ze Matt Mike en Jerrel hebben ingebracht voegt echt helemaal niks toe. Jerrel moeten ze confronteren met zijn instagram beheerder en wat die daar uitspookt. Ik ga weer lurken. Fijne dag toegewenst
Technisch gezien betaal je voor Videoland. En dat werkt nog....quote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben alweer uitgelogd
Ik vind het raar dat de betalende streamers niets mogen zien.
Wat een eerlijke stemmingquote:Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:
Speculatie over de nominaties deze week:
Michel: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Liese: Jerrel en Jill
Naomi: Jerrel en Jill
Zoey: Michel en Nick*
Mike: Michel en Nick**
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick***
Jerrel: Michel en Nick
* Zoey kan besluiten niet direct kleur te bekennen door niet direct te nomineren, maar op een gelijke stand aan te sturen. Zij moet dan als huismeester alsnog beslissen, maar dan is haar keuze wellicht beter te onderbouwen aan het verliezende bondje.
** Mike heeft vannacht tegen Thomas en Matt gezegd 99,9% zeker te zijn van zijn keuze op Michel en Nick. Maar komt onbetrouwbaar over.
*** Matt twijfelt nog erg maar lijkt wel mee te gaan omdat hij geen andere optie ziet
in de vorige COS staat al een filmpje hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar beter niet doen denk ik ....
en ferkel is hij,heeft nog niet gedoucht nach deze ongelukquote:Op maandag 15 februari 2021 10:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Hoop ook dat ze het niet in de tv uitzending brengen. Ik vind Matt ook helemaal 3x niks maar om hem daarmee nou kapot te maken is ook niet echt fijn. Jammer dat ze Matt Mike en Jerrel hebben ingebracht voegt echt helemaal niks toe. Jerrel moeten ze confronteren met zijn instagram beheerder en wat die daar uitspookt. Ik ga weer lurken. Fijne dag toegewenst
Dat is allemaal mooi gezegd maar zonder videoland kan je geen BB kijkenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Technisch gezien betaal je voor Videoland. En dat werkt nog....
Een hoop blabla van die persoonquote:Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in...we krijgen ook geen antwoord.
zo vele gaan op jill??quote:Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:
* Zoey kan besluiten niet direct kleur te bekennen door niet direct te nomineren, maar op een gelijke stand aan te sturen. Zij moet dan als huismeester alsnog beslissen, maar dan is haar keuze wellicht beter te onderbouwen aan het verliezende bondje.
** Mike heeft vannacht tegen Thomas en Matt gezegd 99,9% zeker te zijn van zijn keuze op Michel en Nick. Maar komt onbetrouwbaar over.
*** Matt twijfelt nog erg maar lijkt wel mee te gaan omdat hij geen andere optie ziet
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef MissyZ het volgende:
[..]
In een woord?
Continue paniekvoetbal.
En dat betekent dat elke stagair daar op de productie, met ideen mag komen om een succes van de show te maken. Over de hoofden en gevoelens van de bewoners.
En dan nemen ze in paniek, niet de juiste beslissingen.
(zoals het niet nomineren vorige week plotseling)
En dat niet nomineren vorige week, was geen doordachte maar een last minute paniekactie, en dat hebben ze Rene die thuis zit verteld, zodat jij dat nu weet ?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef MissyZ het volgende:
[..]
In een woord?
Continue paniekvoetbal.
En dat betekent dat elke stagair daar op de productie, met ideen mag komen om een succes van de show te maken. Over de hoofden en gevoelens van de bewoners.
En dan nemen ze in paniek, niet de juiste beslissingen.
(zoals het niet nomineren vorige week plotseling)
Ik heb het ondertussen verwijderd. Is idd niet heel netjes.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:46 schreef danilel het volgende:
[..]
in de vorige COS staat al een filmpje hoor
Ik zou dit toch zo niet leuk vinden. Michel óf Nick op de bank oké, maar niet samen tegen elkaarquote:Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ze allemaal met elkaar afspreken op wie ze gaan.quote:
Ja hoor K3 en nick en michel gaan op haar stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jill wordt echt niet genomineerd
lol die is safe as houses voor paar meer weken minstens
ik heb 2 streams maar betal niks bij videolandquote:Op maandag 15 februari 2021 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi gezegd maar zonder videoland kan je geen BB kijken
Maar zonder BB wél Videoland. Dus daar betaal je voor...quote:Op maandag 15 februari 2021 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi gezegd maar zonder videoland kan je geen BB kijken
Neequote:Op maandag 15 februari 2021 10:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
En dat niet nomineren vorige week, was geen doordachte maar een last minute paniekactie, en dat hebben ze Rene die thuis zit verteld, zodat jij dat nu weet ?
Vind ik ook helemaal niks. Hoop dat ze daarin nog wat verzinnenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou dit toch zo niet leuk vinden. Michel óf Nick op de bank oké, maar niet samen tegen elkaar
Top. Fijn dat je terug bent.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar beter niet doen denk ik ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef Ireth het volgende:
Ik ga maar ff afwassen...streamlock duurt lang...
He Bah.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het idee was een sterk iemand tegen Jerrel te zetten. Helaas weten ze niet hoe de tegenpartij stemt.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor K3 en nick en michel gaan op haar stemmen
ja dat jerrel naar huis moet wel,maar toch ook mike en mattquote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zij willen Jerrel naar huis. Jill = populair => Jerrel naar huis.
Beste oplossing.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef Kefke04 het volgende:
geef alle bewoners maar 1 stem vandaag, en probleem opgelost
dan wordt het Michel vs Jerrel.
Michel en Jerrel blij want dat wouden ze zo graag
de kijkers blij want Jerrel kan naar huis
BB blij want drama en spektakel verzekerd
win win voor iedereen
Dan hoop ik op de drie met gelijke stemmen.....kijken wat ze dan doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het idee was een sterk iemand tegen Jerrel te zetten. Helaas weten ze niet hoe de tegenpartij stemt.
Als er 1 afhaakt bij de kleuters is het Michel tegen Jerrel/Jill/Nick.
Ik hoop niet dat ze dan Zoey zoveel macht in handen geven.
denk dat je meer drama krijgt met Jerrel tegen Michel.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:56 schreef jameshond7 het volgende:
Ik hoop dat Michel en Nick de meeste nominaties krijgen. Van mij mogen ze beide de finale halen, maar het is wel weer tijd voor drama
Dat kan ook op een andere manier.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:56 schreef jameshond7 het volgende:
Ik hoop dat Michel en Nick de meeste nominaties krijgen. Van mij mogen ze beide de finale halen, maar het is wel weer tijd voor drama
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat jerrel naar huis moet wel,maar toch ook mike en matt
Ik ben allang weer uitgelogdquote:
Dat soort rel schoppers moet je geen podium willen geven.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij mag Jerrel blijven. Toch nog iets wat BB wat pittiger maakt. Ja, het is een doerak, maar hij brengt leven in de gezapige rust daar met al die flauwe spelletjes.
nee nooit,hij mag en tijd schosshondje vanquote:Op maandag 15 februari 2021 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij mag Jerrel blijven. Toch nog iets wat BB wat pittiger maakt. Ja, het is een doerak, maar hij brengt leven in de gezapige rust daar met al die flauwe spelletjes.
Ik ben voorquote:Op maandag 15 februari 2021 10:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
denk dat je meer drama krijgt met Jerrel tegen Michel.
Nick gaat dat wel kunnen dragen
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:02 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Mike weer sneaky proberen zijn arm om naomi te leggen
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:02 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Mike weer sneaky proberen zijn arm om naomi te leggen
Hij eet het ook niet hahaquote:
Nog nooit zo'n smerig ventje gezienquote:Op maandag 15 februari 2021 11:06 schreef Sestra666 het volgende:
mike: blablablabla niet te verstaan
Zou mooi zijn ja, laten we het hopen!quote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef Kefke04 het volgende:
geef alle bewoners maar 1 stem vandaag, en probleem opgelost
dan wordt het Michel vs Jerrel.
Michel en Jerrel blij want dat wouden ze zo graag
de kijkers blij want Jerrel kan naar huis
BB blij want drama en spektakel verzekerd
win win voor iedereen
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n smerig ventje gezien![]()
Vind je Thomas nog steeds leuk, nadat ie Matt zo heeft gemanipuleerd en gedwongen heeft in zijn voordeel te stemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Wat mij betreft zijn Jerrel, Julie, Matt en Mike kanonnenvoer. De bewoners die van mij in willekeurige volgorde zo snel mogelijk weg mogen.
In Jill, Naomi, Nick en Thomas zie ik bewoners die ver mogen komen.
Liese, Michel en Zoey hangen daar een beetje tussen.
een schande hoe Mike omgaat met Naomi, maar die boomerang komt wel terug, Naomi is populair is gisteren maar weer gebleken met de brieven.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb bewondering voor het geduld van Naomi .....![]()
Wat een waardeloze lamlul die Mike ....
Niet gezien, wel gelezen... Maar volgens mij doet iedereen dat momenteel in het huisquote:Op maandag 15 februari 2021 11:08 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Vind je Thomas nog steeds leuk, nadat ie Matt zo heeft gemanipuleerd en gedwongen heeft in zijn voordeel te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |