SPOILER: De plattegrond van het huisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamer
Nice!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
De plattegrond van het huis
Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamer
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Geen wastafel bij de toiletten?SPOILER: De plattegrond van het huisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamerJullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Midden onderin, in de overeenkomende ruimtequote:Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Geen wastafel bij de toiletten?
Uh, waarom zouden ze door een spiegel moeten kijken, wanneer ze al 125 camera's hebben?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef jameshond7 het volgende:
Die spiegel bij de keuken, zal de productie daardoor naar binnen kunnen kijken?
Jawel. Die zie je vaak. Die gouden muur met die zwarte spiegel.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Geen wastafel bij de toiletten?
Wutquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef mario390 het volgende:
jill had ook last maar zij had
niet mogen naar de vorratskamer
maar dat wichtje werd zeker betalt
nee, gewoon zeggen: "Als je zorgt dat ik de finale win, zou er wel eens iets moois tussen ons kunnen gebeuren"quote:Op maandag 15 februari 2021 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Naomi zou tegen Mike moeten zeggen dat ie never nooit meer een kans maakt als ie er een van hen uitstemt
Mike denkt kans te maken bij Naomiquote:
Ik ben even nieuwsgierig, maar kom jij uit Z-Afrika?quote:
Ze zegt hem wel aardig veel toe dat begrijp ik nietquote:Op maandag 15 februari 2021 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mike denkt kans te maken bij Naomipff
mario komt uit Oostenrijkquote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben even nieuwsgierig, maar kom jij uit Z-Afrika?
10x zo ergquote:Op maandag 15 februari 2021 09:53 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Leuk dat je ook mee benthet is de mannelijke Zoey
Ah okquote:
en je uit de kongoquote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben even nieuwsgierig, maar kom jij uit Z-Afrika?
fixed itquote:Op maandag 15 februari 2021 09:54 schreef puzziepie het volgende:
Naomi is dus ook niet te veel te goed van vertrouwen
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Benny het volgende:
Mooi. Ik hou van plattegrondjes. Die 2 kamers in de voorraadkamer zijn een wc en een douche.SPOILER: De plattegrond van het huisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook die 2 kamers in de voorraadkamerNo mercy for animal abusers
Die kan geen geheimen bewaren en trapt er wel een beetje in.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zegt hem wel aardig veel toe dat begrijp ik niet
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:54 schreef aswesleep het volgende:
Gaan Matt en Mike nu een hele dag rond Nick hangen zodat hij niet denkt dat ze op hem stemmen?
Verergert met de dag.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:54 schreef Kinga het volgende:
Is de kinderclub nog steeds bloedirritant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |