abonnement Unibet Coolblue
pi_198012587
Sloot ik hem ook nog.

Nogmaals goedemorgen :W

Gisteren onze eerste krat aan een horecagelegenheid verkocht *O*
pi_198012932
Oh, was 'ie bijna vol. :') Dan had ik 'm wel even dicht kunnen gooien ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 februari 2021 @ 09:34:35 #4
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198013135
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Sloot ik hem ook nog.

Nogmaals goedemorgen :W

Gisteren onze eerste krat aan een horecagelegenheid verkocht *O*
*O* O+ :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198013167
Goedemorgen!

Eindelijk weer gewoon goed geslapen. Zo even therapie en dan lekker crea in de weer denk ik :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198013470
Hier alweer 2 uur werk achter de rug.. voelt als 10 minuten :)

Lekker bezig dus.
Ziu nog lekkerder zijn als ik daadwerkelijk toekom aan wat ik wilde doen :)
pi_198013571
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier alweer 2 uur werk achter de rug.. voelt als 10 minuten :)

Lekker bezig dus.
Ziu nog lekkerder zijn als ik daadwerkelijk toekom aan wat ik wilde doen :)
Nu je het zegt, begint alweer op te schieten. :P

Ha, als het goed is, komt er zo een hoos regen aan. Lekker alle bende wegspoelen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198013991
hier al begonnen...
nu is het niet alleen koud.. maar nat en koud :)

al zou ik het wel fijn vinden om straks weer normaal over de stoep te kunnen lopen... ik vind de sneeuw weg ook wel jammer :)
pi_198014069
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:
hier al begonnen...
nu is het niet alleen koud.. maar nat en koud :)

al zou ik het wel fijn vinden om straks weer normaal over de stoep te kunnen lopen... ik vind de sneeuw weg ook wel jammer :)
Dit, ik ga de sneeuw missen maar wil wel graag weer normaal kunnen lopen.
pi_198014921
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:
hier al begonnen...
nu is het niet alleen koud.. maar nat en koud :)

al zou ik het wel fijn vinden om straks weer normaal over de stoep te kunnen lopen... ik vind de sneeuw weg ook wel jammer :)
Ja, het was hier vannacht al bezig, ik hoop dat de meeste ijsbende straks ook weggeregend is. :)

En sneeuw is leuk, de opgevroren laag die er vrijwel direct op ligt niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198014923
Hebben jullie ook een goed weekend gehad? Nog mensen hier die gingen schaatsen?

Zaterdag lekker het ijs op geweest en gister op de bonnefooi een rondje gereden met de auto. Bij Bourtange gestopt en over de vesting gelopen. Dat was zo mooi! Een idyllisch winterlandschap, met schaatsers rond de vesting. O+

Leuke is dat ik net aan het voorlezen ben over Willem van Oranje en de Nederlandse Opstand, dus dat was weer een mooi stuk geschiedenis om te bekijken en over te vertellen. Over de stadhouder van Groningen, Drenthe, Friesland en Overijssel die voor de Spaanse kant koos. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198014973
Ik schaats niet (nooit, nooit leuk gevonden ook), maar kerel heeft zich goed vermaakt zaterdag. :Y Helaas zette de dooi zondag al vroeg in, anders was 'ie nog wel gegaan. :D

En leuke combinatie ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198015042
Jammer dat hij maar een weekenddag had om te schaatsen. Hier voor het huis zijn er nog mensen op het ijs. Ik durf dat nu niet meer aan.

Hier is het net andersom. Mijn man houdt niet van schaatsen en ik vind het heel erg leuk. Zowel op kunstschaatsen als op noren. Gelukkig vinden de kinderen het ook leuk. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198015191
Wolplein bestel ik niet meer bij. Begin februari bestelde ik en na een bedank mail niks meer gehoord. De levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn en ik heb goed opgelet dat ik alleen spullen op voorraad bestelde. Bel ik vandaag: 'o, die wol is niet meer op voorraad en zelfs niet meer leverbaar.' Joh, neem dan contact op in plaats van niks te laten horen. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 15 februari 2021 @ 12:11:04 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198015472
Ik heb de laatste tijd best e.e.a. besteld. Gaat nog altijd vrij goed, afgezien van de PostNL-vertragingen. Een keer over de grens in België, ook zo ‘dramatisch’. Reageerden na een week niet op een e-mail. Via de chat: dat ik nog even geduld moest hebben. Kwam het eindelijk, ontbrak het patroon. Ik weer via de chat. Ja, patroon was niet op voorraad. Ik: was wel prettig als u dat even had vermeld.

Nou ja.

🙄
The love you take is equal to the love you make.
pi_198015606
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Sumppi het volgende:
Wolplein bestel ik niet meer bij. Begin februari bestelde ik en na een bedank mail niks meer gehoord. De levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn en ik heb goed opgelet dat ik alleen spullen op voorraad bestelde. Bel ik vandaag: 'o, die wol is niet meer op voorraad en zelfs niet meer leverbaar.' Joh, neem dan contact op in plaats van niks te laten horen. -O-
Wat slecht.

Ik heb het afgelopen jaar alleen bij Caros Atelier besteld en dat ging steeds heel snel.
En ik had zelf iets verkeerds besteld en daar snel achteraan gemaild en dat fixte ze ook meteen.
pi_198015687
Ook niet netjes, Lienekien. Dat je er ook zelf steeds achteraan moet.

Blijkbaar kunnen ze het lijden. :{ Als ze wat hadden laten weten was er niets aan de hand geweest. Bij de beoordelingen zie ik dat ze wel vaker achteraf puin moeten ruimen en dat het keer op keer misloopt bij de communicatie.

Bij kleine winkels zijn ze een stuk klantvriendelijker. O+ Heb een doosje ansichtkaarten besteld bij De verder kijker en er zat meer in het doosje dan ik bestelde en per mail was ze heel vlot. Zo ook bij kleine wolwinkels.

Het pakket is nu verstuurd, zie ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198015746
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat slecht.

Ik heb het afgelopen jaar alleen bij Caros Atelier besteld en dat ging steeds heel snel.
En ik had zelf iets verkeerds besteld en daar snel achteraan gemaild en dat fixte ze ook meteen.
Netjes. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 15 februari 2021 @ 13:10:41 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198016423
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat slecht.

Ik heb het afgelopen jaar alleen bij Caros Atelier besteld en dat ging steeds heel snel.
En ik had zelf iets verkeerds besteld en daar snel achteraan gemaild en dat fixte ze ook meteen.
Ik ben daar pre-corona zelfs eens geweest. Op een industrieterrein, voor een mooie en gezellige winkel, achter het grote magazijn. Heel gek om zo’n magazijn te zien waar ze dan gewoon ‘order picken’. Het was de maandelijkse koopjesmarkt en die was voor in die grote hal.

Ik heb eigenlijk op die Belgische shop verder alleen maar goede ervaringen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198020207
Ondertussen bestelde ik deze... gewoon omdat het kan :)

https://www.mythofasia.nl/products/staartmeesjes-diamond-painting
pi_198020922
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen bestelde ik deze... gewoon omdat het kan :)

https://www.mythofasia.nl/products/staartmeesjes-diamond-painting
Mooi!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198021040
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mooi!
Wel veel werk _O-

Maar besloten hem in de woonkamer gewoon op tafel te laten liggen. Beetje zoals vroeger bij mij thuis altijd gebeurde met legpuzzels.
Dan komt ie vanzelf wel af :)
pi_198021125
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel veel werk _O-

Maar besloten hem in de woonkamer gewoon op tafel te laten liggen. Beetje zoals vroeger bij mij thuis altijd gebeurde met legpuzzels.
Dan komt ie vanzelf wel af :)
Kan dat met de katten?
pi_198021693
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan dat met de katten?
Steentjes goed opbergen zal schelen.
En even wat zwaars erop leggen zodat ze het er niet afstuiven als ze als een malle door het huis sprinten.

Verder zal het wel goedkomen met het plastic dat er over zit
pi_198022092
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Steentjes goed opbergen zal schelen.
En even wat zwaars erop leggen zodat ze het er niet afstuiven als ze als een malle door het huis sprinten.

Verder zal het wel goedkomen met het plastic dat er over zit
Die van ons houden van plastic, die zouden er echt aan gaan knagen :')
pi_198022595
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die van ons houden van plastic, die zouden er echt aan gaan knagen :')
Maar die steentjes zijn opgeruimd dus daar valt niks te knagen :)
pi_198027730
Goedemorgen allemaal!

Nieuwe dag met nieuwe kansen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198028544
Goeiemorgen!
O+

Ik ben begonnen met die Ommetje app... en heb net al een klein rondje gemaakt, tussen ontbijt en koffie in :) Beviel best goed, al was het helaas op sommige plekken echt nog wel heel erg glad. Blij dat ik gewacht heb tot het in ieder geval licht was ;)
pi_198028617
Goedemorgen :W

Straks een wandeldate hoop dan toch eigenlijk wel dat de gladde delen weg zijn.
pi_198028618
Klinkt goed en verstandig! Beetje bewegen tussendoor is fijn, maar het is wel echt nog verraderlijk glad her en der.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198028670
Ik heb stukken op straat gelopen ipv op de stoep.. en dat is natuurlijk ook niet handig om in het donker te doen... in de wijk waar de automobilisten nog bezig zijn met hun ruiten ontwasemen en de slaap uit hun ogen te wrijven enzo...
pi_198028722
Sommige rijden wel echt bijna blind weg ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 16 februari 2021 @ 08:52:33 #33
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198028813
He verdorie, was ik een keer klaarwakker komt de verzorgende niet.

Joke of the day :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198028829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb stukken op straat gelopen ipv op de stoep.. en dat is natuurlijk ook niet handig om in het donker te doen... in de wijk waar de automobilisten nog bezig zijn met hun ruiten ontwasemen en de slaap uit hun ogen te wrijven enzo...
Daar heb je wel gelijk in
  dinsdag 16 februari 2021 @ 12:45:49 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198033136
Feli, Sarabi.

🎉
The love you take is equal to the love you make.
pi_198033200
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Feli, Sarabi.

🎉
Dankjewel :)
pi_198034626
Gefeliciteerd! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198038166
Sarabi jarig? Van harte gefeliciteerd! *O* Heb je het wat kunnen vieren thuis en met je wandeldate?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198038995
Dankjewel allemaal :)
Vanmorgen even taart gegeten bij mijn ouders en net een paar uur in de speeltuin met vriendin en haar dochter gespeeld :D

Dat is meer dan ik normaal doe op mijn verjaardag :+
pi_198039318
Gefeliciteerd!!!
pi_198040097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaal :)
Vanmorgen even taart gegeten bij mijn ouders en net een paar uur in de speeltuin met vriendin en haar dochter gespeeld :D

Dat is meer dan ik normaal doe op mijn verjaardag :+
:D

Klinkt als een prima dag!

Het is ook meer dan ik doe op mijn verjaardag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198049416
Goedemorgen!

Zin in vandaag want vanmiddag komt het Mandala Madness-pakket binnen! Dus zodra het binnen is klim ik de haaknaald in.

Sowieso wil ik nog een stuk verder werken aan de Persian Tiles. En misschien een paasei uit Arne en Carlos als ik het haken even zat ben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198053969
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 18:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Klinkt als een prima dag!

Het is ook meer dan ik doe op mijn verjaardag.
Zou ik ook een prima verjaardag vinden :)

In de praktijk ga ik meestal een keer of wat uiteten met de mensen die mijn verjaardag echt belangrijk vinden.
Alsin.. met dochter, met exschoonouders en met mn moeder :)

En met beste vriendin... voor onze verjaardag want beiden in dezelfde tijd jarig en veel blijer met uiteten dan met een huis vol visite en kadootjes waar je toch precies niet op zat te wachten. O+
pi_198054025
Meestal ga ik met mij man en/of ouders uiteten.
En geef ik in de zomer een tuinfeest voor vrienden en familie.

Maar dat zie ik deze zomer ook nog niet gebeuren.
pi_198054060
Mijn verjaardag gaat bestaan uit werk, normaal eten/koken en wat gamen denk ik. Ik heb een hoestje opgelopen en ik wacht even de test van m'n aansteker af, dus m'n normale sporten op de donderdag maar afgezegd. :+

Oh, en ik regel uiteraard een taartje voor kerel en mezelf. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198057125
Je bent morgen jarig? Hopelijk zonder coronabesmetting.

Nu heb ik trek in hazelnootgebak. Wat vinden jullie de lekkerste taartjes en gebakjes? :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198057146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 04:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Zin in vandaag want vanmiddag komt het Mandala Madness-pakket binnen! Dus zodra het binnen is klim ik de haaknaald in.

Sowieso wil ik nog een stuk verder werken aan de Persian Tiles. En misschien een paasei uit Arne en Carlos als ik het haken even zat ben
Lekker aan het haken?

Ik kreeg vandaag twee jurken binnen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198057240
Hier weekend nu.
Dat is dan het voordeel wel van in het weekend werken. Nu 2 dagen vrij.

Moest nog even 1 meeting bijwonen vandaag die op zich niet voor mij was.. maar waar ik functioneel gezien wel bij hoorde.
Dikke veer in mn billen van vollega dat ze erg blij was met mij. En later andere collega die er nog even een schepje bovenop deed.

Bevredigend werken zo op mn vrije dag :)

Nu maar eens naar de winkel wandelen... click en collect afspraak nu :)
En ik zie hele donkere wolken buiten.
pi_198057262




*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198057356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier weekend nu.
Dat is dan het voordeel wel van in het weekend werken. Nu 2 dagen vrij.

Moest nog even 1 meeting bijwonen vandaag die op zich niet voor mij was.. maar waar ik functioneel gezien wel bij hoorde.
Dikke veer in mn billen van vollega dat ze erg blij was met mij. En later andere collega die er nog even een schepje bovenop deed.

Bevredigend werken zo op mn vrije dag :)

Nu maar eens naar de winkel wandelen... click en collect afspraak nu :)
En ik zie hele donkere wolken buiten.
*O* Voor de veren in je reet. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198057701
quote:
Oh leuk zeg!

Me wants.. bij voorkeur met leuk bijpassend figuur _O-

Overigens wel lekker rustig winkelen dit.
pi_198057821
Click and collect heb ik nog niet geprobeerd.

Nu had ik me voor deze maand ook voorgenomen niets anders dan boodschappen te kopen. Dat is niet gelukt. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198057947
quote:
Leuk!

En goed bezig Uhmmpie :D

Ik heb een week geleden allerlei 2e hands kleding gekregen en daar zat een leuk knalgele blazer bij. Die heb ik nu aan, toch iets van zakelijk voor het gesprek zometeen :')
pi_198058107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef Sumppi het volgende:
Click and collect heb ik nog niet geprobeerd.

Nu had ik me voor deze maand ook voorgenomen niets anders dan boodschappen te kopen. Dat is niet gelukt. :X
Ik heb al sinds de sintershoppings eigenlijk geen andere winkel meer gezien dan de supermarkt. En die ook niet al te vaak want picnic brengt toch het meeste.

Online wel dingen gekocht.. oa nieuwe barefoot schoenen die ik dus vandaag maar even een testloopje heb gegeven.
Stuk dunnere zolen dan wat ik normaal draag.. maar gewoon de straat loopt het wel prima toch.
Paadje met veel kleine steentjes... daar moet ik toch nog even op oefenen merk ik.
Dat liep niet echt lekker.

Maar goed.. dat liep met de andere modellen ook niet perse meteen echt lekker. Voeten moet echt weer even wennen dus. Deze zolen zijn ook weer de helft dunner dan wat ik normaal draag.. dus echt raar is het niet :)

Ik ben op zoek naar een nieuwe favoriet.. want het huidige favoriete merk komt uit de VS...
en dat is stiekem toch altijd wel wat gedoe.
Deze uit duitsland.. dus geen gedoe met douane en lange levertijden. En terugsturen kan ineens ook een stuk makkelijker. En ze hebben tenminste wat creatievere modellen dan de andere opties die van hetzelfde continent komen :)
pi_198058116
Gaaf Sarabi! Lekker opvallend.

Wat voor gesprek heb je zo? Zie het zo snel niet terug.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198058117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!

En goed bezig Uhmmpie :D

Ik heb een week geleden allerlei 2e hands kleding gekregen en daar zat een leuk knalgele blazer bij. Die heb ik nu aan, toch iets van zakelijk voor het gesprek zometeen :')
Altijd leuk :)
Van die dingen die je niet snel koopt.. maar toch wel heel leuk zijn :)
pi_198058154
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef Sumppi het volgende:
Gaaf!

Wat voor gesprek heb je zo? Zie het zo snel niet terug.
Niet heel serieus hoor. Gewoon lokaal bedrijf dat bierpakketten samenstelt en misschien geīnteresseerd in ons bier is. Dus hoeft niet netjes maar vond het wel grappig :D
En het is alleen maar een proefflesje afgeven omdat ik het zonde vind om daar 8 euro aan verzendskosten uit te geven als het een dorp verderop is.
pi_198058182
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Altijd leuk :)
Van die dingen die je niet snel koopt.. maar toch wel heel leuk zijn :)
Precies :) dat is ook wel het leuke aan 2ehands kleding. Heb nu al best wat kledingstukken die ik normaal nooit zou kopen maar wel echt heel leuk zijn.
pi_198058509
En net een mailtje dat de plaatselijke omroep een interview met ons willen :D
pi_198058671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef Sarabi het volgende:
En net een mailtje dat de plaatselijke omroep een interview met ons willen :D
Jullie zijn lekker op dreef O+
pi_198058717
Ja, goed bezig! Zo komt de voorraad wel op. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198058747
Er komen hier sneeuwklokjes op in het gras. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198059206
Thanks *O*

Gesprek net was ook leuk, nu nog even afwachten of het bier in de smaak valt.
pi_198059755
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:25 schreef Sumppi het volgende:
Je bent morgen jarig? Hopelijk zonder coronabesmetting.

Nu heb ik trek in hazelnootgebak. Wat vinden jullie de lekkerste taartjes en gebakjes? :9
Test was negatief. :Y

En ik ben dol op mokka. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198059882
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Test was negatief. :Y

En ik ben dol op mokka. :9
Fijn dat de test negatief was *O*
pi_198059938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat de test negatief was *O*
Scheelt een boel. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198060232
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Test was negatief. :Y

En ik ben dol op mokka. :9
Dat is een mooi verjaardagscadeautje O+
pi_198060269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is een mooi verjaardagscadeautje O+
Kan ik tenminste naar buiten morgen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198060708
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kan ik tenminste naar buiten morgen. :9
Het was ook zo lekker buiten... zeker doen O+
pi_198061208
Iemand in mijn omgeving is terminaal en heeft nog maar heel kort... Ben er echt wel van geschrokken... Als ik minder actief ben komt het daardoor. Of juist meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198061265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand in mijn omgeving is terminaal en heeft nog maar heel kort... Ben er echt wel van geschrokken... Als ik minder actief ben komt het daardoor. Of juist meer
Dat is heftig... sterkte :*
pi_198061847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand in mijn omgeving is terminaal en heeft nog maar heel kort... Ben er echt wel van geschrokken... Als ik minder actief ben komt het daardoor. Of juist meer
Sterkte :*
pi_198062271
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand in mijn omgeving is terminaal en heeft nog maar heel kort... Ben er echt wel van geschrokken... Als ik minder actief ben komt het daardoor. Of juist meer
Sterkte :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198065722
Dank jullie... Ben echt een beetje van mijn apropos
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:27:12 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198065975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand in mijn omgeving is terminaal en heeft nog maar heel kort... Ben er echt wel van geschrokken... Als ik minder actief ben komt het daardoor. Of juist meer
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198069765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie... Ben echt een beetje van mijn apropos
Verdrietig, sterkte CotS.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198070834
Dank jullie wel :*

Gisteren overgegeven van de emotie
Nu ben ik weer rustig. Net een kaart gemaakt... Ik weet het, niet toereikend genoeg. Alleen tja...wat is het wel

En nu zit ik even lekker te haken. Ik ben een stuk rustiger dan gisteren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198070865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel :*

Gisteren overgegeven van de emotie
Nu ben ik weer rustig. Net een kaart gemaakt... Ik weet het, niet toereikend genoeg. Alleen tja...wat is het wel

En nu zit ik even lekker te haken. Ik ben een stuk rustiger dan gisteren
Mja zolang je het niet kunt oplossen is het nooit zo toereikend als je graag zou willen.

Maar ik weet zeker dat een zelfgemaakte kaart echt heel erg gewaardeerd gaat worden.
Gewoon omdat je het wel doet O+
pi_198070978
Hier begonnen met alweer raar en veel te levendig dromen.
Eerst iets met dat ik ging oppassen op peuterdochter van een goede vriendin.
(Die inmiddels al lang geen peuter meer is)
Ergens toen ik ontdekte dat ik tot 3.45 aan tafel had zitten freubelen met diamond painting terwijl ik een bord had met daarop een schnitzel EN yoghurt.. smaakte prima overigens.. schnitzel in de yoghurt :X
Maar gauw naar bed want straks zou de vriendin zien dat ik zo laat nog wakker was.
(Wat als ik daar wat ga drinken vaak zat gebeurd.. maar goed)
Ontdekte dat dr dochter midden in de woonkamer op de grond lag te slapen.. geen idee hoe ik dat niet eerder gespit had. Knappe vent in de kamer waarvan ik dacht.. “als ik mijn lief niet had...”
man in kwestie leek op de leuke vent uit verboden liefdes overigens. En die was gay.

Werd gelukkig wakker daarna want eh.. het begon wel heel bijzonder te worden.

Gelukkig toen ik op de klok keek was het geen 3.45 maar pas 0.30.

En daarna gedroomd dat ik werd overvallen in mn eigen huis.

Beiden zo levendig dat ik het nog steeds voor me kan zien ook.. meestal als je wakker bent trekt dat snel genoeg weg.

Vanochtend nog maar stukje diamond paintjng gedaan.. had tenslotte dat vannacht ook al zitten doen tot 3.45 _O-
Boekje gelezen.. nu fok bijlezen met koffie.
Dennengeurtje in de brander gedaan..
Straks even opruimen, afwassen en de was...
en dan overweeg ik een cake te bakken :)
Toch vrij vandaag.

Benieuwd hoeveel van mijn nog te doen dingen.. daadwerkelijk in praktijk gebracht gaan worden :D
pi_198072246
Je hebt een drukke nacht gehad @Uhmmpie :D
pi_198072268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt een drukke nacht gehad @:Uhmmpie :D
Het was ook niet onwijs relaxt wakker worden.
Ik had wel wat extra uurtjes _O-
pi_198072320
Ik zie cake bakken op de lijst. :9 Ik ga vanmiddag voor brownies denk ik. Toch nog iets van gebak. :+

Wel prettig dat het "slechts" half één bleek en niet kwart voor vier Uhmmp. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198072402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie cake bakken op de lijst. :9 Ik ga vanmiddag voor brownies denk ik. Toch nog iets van gebak. :+

Wel prettig dat het "slechts" half één bleek en niet kwart voor vier Uhmmp. _O-
Mja toen wist ik nog niet dat ik de rest van de nacht in mn eigen eigen huis vastgehouden zou worden _O-

En de cakemissie is done ook.
Recept voor zweedse kaneelcake..
maar dan met de speculaaskruiden die ik een tijdje geleden maakte.

pi_198072419
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja toen wist ik nog niet dat ik de rest van de nacht in mn eigen eigen huis vastgehouden zou worden _O-

En de cakemissie is done ook.
Recept voor zweedse kaneelcake..
maar dan met de speculaaskruiden die ik een tijdje geleden maakte.

[ afbeelding ]
Naais. :9

En pehehehe. Gelukkig is het niet iedere nacht raak met zulke heldere dromen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198072424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie cake bakken op de lijst. :9 Ik ga vanmiddag voor brownies denk ik. Toch nog iets van gebak. :+

Wel prettig dat het "slechts" half één bleek en niet kwart voor vier Uhmmp. _O-
Je bent vandaag jarig toch?
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_198072435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je bent vandaag jarig toch?
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
:Y Dank *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 18 februari 2021 @ 12:31:33 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198072601
Feli, IJsdraakje!

Da’s al de derde waterman in deze sc.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198072679
Grappig wel. :D

We hebben de watermannen voorlopig wel weer gehad, ik zit al op het randje van waterman-vissen geloof ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198072748
In mijn vriendengroep is ook iedereen deze weken jarig :D

9 maanden geleden is het kennelijk een gezellige tijd :D
pi_198073107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:40 schreef Sarabi het volgende:
In mijn vriendengroep is ook iedereen deze weken jarig :D

9 maanden geleden is het kennelijk een gezellige tijd :D
Zomer in de bol en nog niet te heet om wat uit te voeren. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198073315
:D

Gefeliciteerd IJsdraakje! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198073401
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja toen wist ik nog niet dat ik de rest van de nacht in mn eigen eigen huis vastgehouden zou worden _O-

En de cakemissie is done ook.
Recept voor zweedse kaneelcake..
maar dan met de speculaaskruiden die ik een tijdje geleden maakte.

[ afbeelding ]
Zweedse kaneelcake? :9 Klinkt lekker... receptje?

*O* Gefeliciteerd IJsdraakje! *O*
pi_198073446
Ik heb afgelopen maandag met mijn dochter en haar vriendinnetje die bij ons logeerde cupcakes gebakken, en door de meiden laten versieren O+ en gistermiddag hebben we een kruidcake gebakken (heel lui met zo'n Koopmans pak), maar lekker dat-ie is! :9

Deze week werk ik halve dagen, want carnavalsvakantie en geen BSO optie. Maar ergens werkt het nog niet helemaal want in de ochtenden het moederschap loslaten en in de middagen m'n werk loslaten lukt me nog niet bijster goed... :X

:Z
pi_198073544
Gefeliciteerd IJs :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198073620
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:19 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Zweedse kaneelcake? :9 Klinkt lekker... receptje?

*O* Gefeliciteerd IJsdraakje! *O*
https://pin.it/4Os4m4P


En gefeliciteerd inderdaad!
Je zei het nog gisteren.. :X
pi_198073708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb afgelopen maandag met mijn dochter en haar vriendinnetje die bij ons logeerde cupcakes gebakken, en door de meiden laten versieren O+ en gistermiddag hebben we een kruidcake gebakken (heel lui met zo'n Koopmans pak), maar lekker dat-ie is! :9

Deze week werk ik halve dagen, want carnavalsvakantie en geen BSO optie. Maar ergens werkt het nog niet helemaal want in de ochtenden het moederschap loslaten en in de middagen m'n werk loslaten lukt me nog niet bijster goed... :X

:Z
Ik heb het concept van dat 100% scheiden vooral los gelaten.
Zeker met dochterlief thuis terwijl ik werk... tja dan moet ze nog steeds af en toe aandacht.

Dat ik in de woonkamer werk helpt natuurlijk ook niet.
Bij mijn vriend thuis gaat dat makkelijker omdat ik dan in een andere kamer zit.

En zoals gister eigenlijk vrij.. dan toch maar even die belangrijke meeting gedaan.

Zo streept dat redelijk tegen elkaar weg volgens mij.
pi_198073795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

https://pin.it/4Os4m4P

En gefeliciteerd inderdaad!
Je zei het nog gisteren.. :X
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198081491
Die kaneelcake ga ik maar eens bakken voor mijn man. Hij is ook gek op kanelbullar (en Zweden). :9

Net terug uit de stromende regen. Klein rondje gelopen en daarna snel droog in de auto wat gelezen. Zoon ging mountainbiken en ik was bang dat hij chagrijnig terug zou komen, maar hij vond het juist lekker zo door de modder. :D

Morgen komt zijn beste vriend hier buiten spelen, Risken, gamen en frietjes eten. Zaterdag ga ik heel vroeg met de middelste naar Breda. Gaat zij logeren bij haar beste vriendin. Dat is al twee keer verzet, maar nu doen we het toch maar. Ik ga met mijn vriendin een stuk wandelen voor ik naar huis ga. Zo voelt het leven weer een beetje normaal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198081866
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig wel. :D

We hebben de watermannen voorlopig wel weer gehad, ik zit al op het randje van waterman-vissen geloof ik. :+
Volgens de astrologie heb je een sterke vrijheidsdrang. Dat komt niet zo goed uit dit jaar. En je bent een goede match met tweelingen, weegschaal, boogschutter of ram. :S___D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198085785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Volgens de astrologie heb je een sterke vrijheidsdrang. Dat komt niet zo goed uit dit jaar. En je bent een goede match met tweelingen, weegschaal, boogschutter of ram. :S___D
Kerel is een boogschutter. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198089087
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Volgens de astrologie heb je een sterke vrijheidsdrang. Dat komt niet zo goed uit dit jaar. En je bent een goede match met tweelingen, weegschaal, boogschutter of ram. :S___D
Hmm dan zit ik hier toch niet zo goed tussen al die watermannen..

#kreeft
  vrijdag 19 februari 2021 @ 08:27:45 #102
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198089606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 06:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dan zit ik hier toch niet zo goed tussen al die watermannen..

#kreeft
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198089776
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kerel is een boogschutter. *O*
Gelukkig maar. Als het aan de astrologie ligt kan ik beter een scheiding aanvragen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 19 februari 2021 @ 08:50:03 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198089802
Ik zit goed, met mijn weegschaal. ^)
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 09:09:45 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198089994
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Als het aan de astrologie ligt kan ik beter een scheiding aanvragen. :+
Pehehe. :D

Ik vind het wel grappig leesvoer vaak, maar waarde eraan hechten doe ik niet. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198090094
Eerste die ik tegenkwam voor 2021:


‘Geld’ of ‘materie’ kan een relatiethema worden dat jullie samen moeten zien te overwinnen. De ander kan zich opstellen als liefdevolle heelmeester, maar ook als strenge. Het ligt er maar net aan wat jij in 2021 nodig hebt of wat bij jou past.


Kan, het een of het ander, net wat bij je past. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198090140
Deze maand heb ik wel veel online gewinkeld. Juist aangemoedigd door mijn liefdevolle heelmeester. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198090256
:D

Hier een rustige maand qua shoppen. Moet ook wel want badkamer lijkt een duurder grapje te worden dan we eerst dachten. Moet waarschijnlijk toch ook opnieuw betegeld te worden :(
pi_198090258
Relatietechnisch zit ik wel goed :)

quote:
Kreeft en Vissen in een liefdesrelatie
Kreeft en Vissen zijn beiden relatiegericht, ze geven elkaar het gevoel dat de ander belangrijk is. Beledigen elkaar niet, vermijden conflicten en zijn enorm verdraagzaam jegens de speciale gedragingen van de ander. Ze willen elkaar gewoon gelukkig maken en tevreden stellen.
Gelukkig maar want allebei wel onze nukken en kuren :)
pi_198090568
Vissen hebben geen nukken en kuren. :{w
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:07:13 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198090737
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Sumppi het volgende:
Vissen hebben geen nukken en kuren. :{w
Wel kieuwen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198090889
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Sumppi het volgende:
Vissen hebben geen nukken en kuren. :{w
Nou de mijne wel _O-
pi_198091029
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Sumppi het volgende:
Vissen hebben geen nukken en kuren. :{w
:D
pi_198106981
Met vriendlief afgesproken dat het nu klaar is met die herrie.
Nadat ze vannacht terugstuurde; de muziek staat niet hard.

Dat zal best.. maar als ik er tig keer wakker van word... is het wel TE hard.

En de muziek is niet zo zeer het probleem maar die abrupte geluiden en gebonk... DAAR word je wakker van.
Muziek is op zich.. slaapbaar.

Maar nu ging ie om half 5 harder en was de enige reactie dat de muziek niet hard staat.

Dan is het kennelijk klaar :X
pi_198107785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 05:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Met vriendlief afgesproken dat het nu klaar is met die herrie.
Nadat ze vannacht terugstuurde; de muziek staat niet hard.

Dat zal best.. maar als ik er tig keer wakker van word... is het wel TE hard.

En de muziek is niet zo zeer het probleem maar die abrupte geluiden en gebonk... DAAR word je wakker van.
Muziek is op zich.. slaapbaar.

Maar nu ging ie om half 5 harder en was de enige reactie dat de muziek niet hard staat.

Dan is het kennelijk klaar :X
Ik word gewoon plaatsvervangend pissig... Wanneer slaapt dat mens eigenlijk?

Knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198108414
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik word gewoon plaatsvervangend pissig... Wanneer slaapt dat mens eigenlijk?

Knuffel :*
Nu vermoed ik... om 05.00 was het ineens stil.
pi_198108622
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nu vermoed ik... om 05.00 was het ineens stil.
Pffffft... Ik ken mensen met zo'n ritme en die houden zich koest in de nacht...dit kun je gewoon niet maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198108813
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Pffffft... Ik ken mensen met zo'n ritme en die houden zich koest in de nacht...dit kun je gewoon niet maken
mja dat is mijn punt ook een beetje.. als ze dit nou zou doen als ik niet slaap.. is het veel minder erg.
is het ook irritant maar goed..
nu echter kost het me met wat pech meerdere keren per week mn nachtrust en dat kan gewoon echt niet.
pi_198109648
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja dat is mijn punt ook een beetje.. als ze dit nou zou doen als ik niet slaap.. is het veel minder erg.
is het ook irritant maar goed..
nu echter kost het me met wat pech meerdere keren per week mn nachtrust en dat kan gewoon echt niet.
Dat kan idd niet... En wedden dat ze niet blij is als jij haar wakker houdt... Bespreken en als dat niet helpt misschien vragen om bemiddeling via de huurbaas of zo?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198109688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kan idd niet... En wedden dat ze niet blij is als jij haar wakker houdt... Bespreken en als dat niet helpt misschien vragen om bemiddeling via de huurbaas of zo?
mja met dr praten gaat wel
maar dan zegt ze sorry en zal het niet meer doen.. en het gebeurd niet
dus wat dat betreft... vraag ik me af of bemiddeling wat oplost.
pi_198110038
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja met dr praten gaat wel
maar dan zegt ze sorry en zal het niet meer doen.. en het gebeurd niet
dus wat dat betreft... vraag ik me af of bemiddeling wat oplost.
Hm... Dat lijkt me idd dan sterk en misschien verzwakt het ook de band. Sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198110131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... Dat lijkt me idd dan sterk en misschien verzwakt het ook de band. Sorry
Die verzwakt nu ook gewoon hoor :)
pi_198110537
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die verzwakt nu ook gewoon hoor :)
Snap ik...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198113026
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja met dr praten gaat wel
maar dan zegt ze sorry en zal het niet meer doen.. en het gebeurd niet
dus wat dat betreft... vraag ik me af of bemiddeling wat oplost.
Vrees dat dossier opbouwen (dus melden bij verhuurder) je beste optie is. Ze komt er nu ook gewoon mee weg. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198113809
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vrees dat dossier opbouwen (dus melden bij verhuurder) je beste optie is. Ze komt er nu ook gewoon mee weg. :+
Jup.. ga ik doen
pi_198115256
Oh het is zaterdag. Dan mag ik van mezelf altijd opblijven en zondag lekker uitslapen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198115697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh het is zaterdag. Dan mag ik van mezelf altijd opblijven en zondag lekker uitslapen :)
Lekker hoor.
Ik ga lekker op tijd slapen denk ik :)

Benedenbuur appte alweer over bovenbuur...
Deze keer omdat ie toch wat ongerust is mbt zekere geluiden van boven...

Het is in ieder geval nooit saai
pi_198115847
Benedenbuur gaat hopelijk ook melden? Vrees wel dat je een lange adem moet hebben en je wellicht nog eerder zelf vertrokken bent voor het is opgehouden. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198115942
Valt er nog wat aan de vloer te doen? Hier hebben de vorige bewoners laminaat direct op de vloer van hout gelegd en ik word stapeldol van het geluid als de kinderen boven spelen. Dan doen ze niks geks!

In het vorige huis hadden we ook een vloer van hout, maar na het aanbrengen van een goede ondervloer hebben we nooit last gehad van het gebonk.

De vloer boven aanpakken staat dus op onze lijst. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198115956
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker hoor.
Ik ga lekker op tijd slapen denk ik :)

Benedenbuur appte alweer over bovenbuur...
Deze keer omdat ie toch wat ongerust is mbt zekere geluiden van boven...

Het is in ieder geval nooit saai
Oke... bijzondere mensen, zullen we het zo zeggen? Saai is het idd niet...

Snap dat jij op tijd gaat slapen. Hopelijk krijg je een beetje rust :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198116018
Ja, hopelijk slaap je door de geluiden heen vannacht.

Ik lig al in bed. Ruim 10 km gewandeld vandaag en zes uur in de auto gereden...ik ben af. :Z
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198116037
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:50 schreef Sumppi het volgende:
Ja, hopelijk slaap je door de geluiden heen vannacht.

Ik lig al in bed. Ruim 10 km gewandeld vandaag en zes uur in de auto gereden...ik ben af. :Z
Lekker slapen meissie :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198116098
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:43 schreef Sumppi het volgende:
Benedenbuur gaat hopelijk ook melden? Vrees wel dat je een lange adem moet hebben en je wellicht nog eerder zelf vertrokken bent voor het is opgehouden. :{
Mja benedenbuur zei al: als jij gaat verhuizen... gaan wij ook.

Maar goed.. hij is wel nogal waaks... zoals hij het zelf zegt.
en kom niet aan zn buurvrouwen... want dat doe je gewoon niet.

(Helft van het portiek is vrouw alleen... )
pi_198125330
Goedemorgen!

Heerlijk mijn aan het luchten :) en ondertussen lekker een klein knuffeltje aan het haken. Laatste nieuwe project. Tot augustus niks meer starten en projecten afmaken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198141301
Goedemorgen!

Heb ik gisteren het topic vermoord...

Vandaag een drukke dag. Apotheek, hulpverleners en misschien boodschappen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198141432
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 04:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Heb ik gisteren het topic vermoord...

Vandaag een drukke dag. Apotheek, hulpverleners en misschien boodschappen
Morning!
Biet wat mij betreft hoor.
Ik was vooral lekker buiten heel de dag.. en daarna moe :)
pi_198141467
Dochter uitgelaten gisteren..
vriendin had een speurtocht georganiseerd voor haar kinderen en vroeg of we ook kwamen.

Daarna gezellig op elk ons eigen kleedje gepicknickt.

Hadden elkaar ook alweer een jaar niet gezien.
Bovendien was de vorige keer een nogal andere setting. Toen kwam ik logeren omdat ze dr pols had gebroken en niks kon.. maar wel 2 kinderen.
Dus toen vooral opgeruimd, gekookt, gewassen en dr vroeg naar bed gestuurd :)

En natuurlijk het eerste zonnetje van het jaar.
Zaten we nu op een kleedje in de zon.. vorige week zondag liepen we hier in het park nog alle schaatsplekken af om te kijken naar het schaatsen :)

Vandaag vrij dus luie planning.. maar met dank aan de cul sc overweeg ik eigenlijk om voor 8 uur met camera even een rondje te gaan lopen door het park. O+

Als het goed is straks hele mooie zonsopgang met dank aan saharazand
pi_198141731
Goedemorgen :W

Druk weekend gehad daarom hier niet gepost :)
pi_198141890
Te mooi weer voor internet idd 😊

Wel bizar hoor... Het ene weekend loop je dik ingepakt met muts, handschoenen en winterjas door de sneeuw in het park, en de week erna sta je zonder jas met zonnebril in de rij bij de ijscokar 😍🍦
En het was druk in het park! 😱
  maandag 22 februari 2021 @ 08:47:24 #140
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198141980
Neus zit dicht.

Idd shandaly, ik heb dit weekend buiten gezeten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198142328
Vanochtend gewandeld..
en op balkon ontbeten en koffie geslurpt.

Nu weer binnen.. raampje open.

Katers zijn helemaal in voorjaarsmodus ook.
Er wordt ineens niet meer op de kachel geslapen maar zaten voor ik de deur überhaupt zo ver open kon doen dat ik er doorpaste... al bij de buren op het balkon.
Ze mogen niet meer op het balkon sinds ze vogeltjes gaan vangen vanaf de lijn overigens.. daarvoor zaten ze altijd met mij buiten.
Maar ik woon zegmaar niet oo de begane grond en die sprong van muur naar balkon van de buren.. is al slecht voor mn hart..
maar vogels in de heg op de begane grond vangen.. ging me toch wat te ver :)
pi_198146017
de apotheek is weer eens laat... ik zit me te vervelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198152753
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
de apotheek is weer eens laat... ik zit me te vervelen
Ik ook.. maar meer omdat ik gewoon geen zin heb om wT anders te gaan doen :)

Met muziekje op de bank.. beetje op mn telefoon aan het klieren met kater op schoot en grote beker koffie.
pi_198153556
Ik deed wel een spontane verliefde shopactie:
https://www.rokronline.co(...)ppL2t4xp_l-TzYLGyxB0

Behalve fan van rokr... word ik namelijk ook erg blij van globes O+
(Al moet ik bekennen dat ik er geen heb trouwens.. maae straks dus wel O+ )
pi_198154223
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik deed wel een spontane verliefde shopactie:
https://www.rokronline.co(...)ppL2t4xp_l-TzYLGyxB0

Behalve fan van rokr... word ik namelijk ook erg blij van globes O+
(Al moet ik bekennen dat ik er geen heb trouwens.. maae straks dus wel O+ )
Ik verwachtte kleding toen ik op de link klikte... Maar dit is echt heel erg gaaf!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198154233
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 20:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ook.. maar meer omdat ik gewoon geen zin heb om wT anders te gaan doen :)

Met muziekje op de bank.. beetje op mn telefoon aan het klieren met kater op schoot en grote beker koffie.
Klinkt wel heerlijk!
Hier na de apotheek een dutje gedaan... Misschien was ik gewoon moe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198154526
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik verwachtte kleding toen ik op de link klikte... Maar dit is echt heel erg gaaf!!!
Ik ben niet zo’n kledingshopper _O-

Niet echt de standaardmaat dus trek dingen doorgaans graag aan voor ik ze koop :)
Maar ROKR is wel echt gaaf.. O+

Koop ik trouwens ook niet te vaak omdat het best wat ruimte inneemt..
pi_198154700
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ben niet zo’n kledingshopper _O-

Niet echt de standaardmaat dus trek dingen doorgaans graag aan voor ik ze koop :)
Maar ROKR is wel echt gaaf.. O+

Koop ik trouwens ook niet te vaak omdat het best wat ruimte inneemt..
Hahahaha hier nog zo een. Alleen ik was even nieuwsgierig omdat ik globe niet kon plaatsen bij rokken :P
Die ziet er idd erg gaaf uit. Goed cadeau voor jezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198154761
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha hier nog zo een. Alleen ik was even nieuwsgierig omdat ik globe niet kon plaatsen bij rokken :P
Die ziet er idd erg gaaf uit. Goed cadeau voor jezelf
Hehehe nee dat snap ik.. gelukkig ook geen rokkentype bovendien _O-
pi_198154773
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehehe nee dat snap ik.. gelukkig ook geen rokkentype bovendien _O-
Wahahaha, wederom schud ik je de hand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198157440
Goedemorgen!

Dadelijk mijn click and collect ophalen bij de Action! Even wat huishoudelijk spul besteld :)

Voor de rest lekker chillen vandaag :) 'k Ben blij mijn kribbe uitgerold vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198157539
Wel fijn dat dat weer kan bij de Action :)

Straks komen ze hier kijken of ze de badkamer kunnen fixen. Heb er nog een hard hoofd in eerlijk gezegd.
pi_198157676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Dadelijk mijn click and collect ophalen bij de Action! Even wat huishoudelijk spul besteld :)

Voor de rest lekker chillen vandaag :) 'k Ben blij mijn kribbe uitgerold vandaag
Hier ook een action-lijstje aan het verzamelen. Wil graag een kweekbakje en die zijn daar altijd heel goedkoop.
Maar de enige die ze nu hebben is een slag te groot naar mijn smaak. Andere kant is hij 3¤.
Dus ik verzamel er nog wel even wat bij dan :)
Kan ook gewoon kleine bakjes in de grotere bak zetten uiteindelijk.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:21:29 #155
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198157948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Wel fijn dat dat weer kan bij de Action :)

Straks komen ze hier kijken of ze de badkamer kunnen fixen. Heb er nog een hard hoofd in eerlijk gezegd.
Ik duim voor je dat het meevalt!

Die click&collect is niet erg overzichtelijk trouwens. Staan er items wel op de site, maar zijn ze niet te click&collecten, haal ze er dan af. _O- Maar dat was vast meer functionaliteit dan ze ingebakken kregen in korte tijd. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198157993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik duim voor je dat het meevalt!

Die click&collect is niet erg overzichtelijk trouwens. Staan er items wel op de site, maar zijn ze niet te click&collecten, haal ze er dan af. _O- Maar dat was vast meer functionaliteit dan ze ingebakken kregen in korte tijd. :P
Ik ging vorige week wat ophalen bij de boekenvoordeelwinkel..
A4tje op het gesloten rolluik: “graag even kloppen als we u niet zien staan”

Lekker profi _O-

Maar werkte als een tierelier uiteindelijk want in no time had ik mn spullen. Vond het nou niet direct vervelend winkelen.
Behalve dat dit dus wel impulsaankopen voorkomt.. want je ziet niet toevallig wat leuks liggen dat je ook maar meeneemt.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:37:40 #157
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198158154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ging vorige week wat ophalen bij de boekenvoordeelwinkel..
A4tje op het gesloten rolluik: “graag even kloppen als we u niet zien staan”

Lekker profi _O-

Maar werkte als een tierelier uiteindelijk want in no time had ik mn spullen. Vond het nou niet direct vervelend winkelen.
Behalve dat dit dus wel impulsaankopen voorkomt.. want je ziet niet toevallig wat leuks liggen dat je ook maar meeneemt.
:D

Van zo'n winkel kan ik dat wel hebben, dat kneuterige. :Y En niet meer neuzen scheelt een hoop ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198158328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Van zo'n winkel kan ik dat wel hebben, dat kneuterige. :Y En niet meer neuzen scheelt een hoop ja. :')
Vond Vooral redelijk sneu dat er weinig lag te wachten.
Het is toch typisch zo’n winkel waar je langs loopt en dan toch even gaat kijken en dan spontaan wat koopt
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:58:58 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198158404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vond Vooral redelijk sneu dat er weinig lag te wachten.
Het is toch typisch zo’n winkel waar je langs loopt en dan toch even gaat kijken en dan spontaan wat koopt
Jep. Even neuzen bij de films of het knutselspul als ik er toch langsloop inderdaad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198158557
Het ging heel goed bij het ophalen! Gelijk alles mee, betalen... En godzijdank heb ik weer correctie rollers, lijm en plakband
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198158583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het ging heel goed bij het ophalen! Gelijk alles mee, betalen... En godzijdank heb ik weer correctie rollers, lijm en plakband
Het viel mij laatst ook reuze mee inderdaad.
pi_198159257
Het is wel weer een heerlijke dag vandaag... Lekker crea
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198160960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel weer een heerlijke dag vandaag... Lekker crea
hier braaf aan het werk weer.. meteen weer vol in de chaos...
lekker bezig
pi_198161126
Voegen zijn niet meer te fixen en het muurtje misschien zelfs niet te redden -O-
Nouja ik zei überhaupt weken geleden al dat ze het muurtje er maar gewoon uit moeten slopen, alleen mijn man is er meer aan gehecht.
pi_198161145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:02 schreef Sarabi het volgende:
Voegen zijn niet meer te fixen en het muurtje misschien zelfs niet te redden -O-
Nouja ik zei überhaupt weken geleden al dat ze het muurtje er maar gewoon uit moeten slopen, alleen mijn man is er meer aan gehecht.
hmm waarom is ie zo gehecht aan het muurtje dan?
of is het meer ivm de rommel en kosten en dergelijke
pi_198161212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hier braaf aan het werk weer.. meteen weer vol in de chaos...
lekker bezig
Balen... Knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198161217
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:02 schreef Sarabi het volgende:
Voegen zijn niet meer te fixen en het muurtje misschien zelfs niet te redden -O-
Nouja ik zei überhaupt weken geleden al dat ze het muurtje er maar gewoon uit moeten slopen, alleen mijn man is er meer aan gehecht.
Oh super naar :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198161244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm waarom is ie zo gehecht aan het muurtje dan?
of is het meer ivm de rommel en kosten en dergelijke
Geen idee....maar volgens mij niet het laatste.

Ik zou er gewoon een douchegordijn ophangen. Of een glazen wand.
pi_198161246
Ik voel me een beetje schuldig over mijn mentale staat :@ wilde hier geen ogen uitsteken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198161264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen idee....maar volgens mij niet het laatste.

Ik zou er gewoon een douchegordijn ophangen. Of een glazen wand.
Dat zijn toch ook prima opties. Je hebt tegenwoordig veel mooiere dan vroeger
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198161269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig over mijn mentale staat :@ wilde hier geen ogen uitsteken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag je toch gewoon zeggen O+

Dat je geen mentaal wrak bent betekent niet dat je het niet vreselijk vindt.
pi_198161288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat zijn toch ook prima opties. Je hebt tegenwoordig veel mooiere dan vroeger
Als een douchegordijn tegen je aan plakt vind ik dat vreselijk maar er is genoeg ruimte in de badkamer dat dat dus niet gebeurd. Dus dan vind ik het wel een makkelijk en goedkope oplossing.
+ dat je dan nog meer ruimte in de badkamer hebt als je niet staat te douchen.
pi_198161333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat mag je toch gewoon zeggen O+

Dat je geen mentaal wrak bent betekent niet dat je het niet vreselijk vindt.
Ja... Alleen de laatste weken voel ik me oprecht gelukkig en gezegend... En dat is heel erg fijn...

Dank je wel O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198161363
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als een douchegordijn tegen je aan plakt vind ik dat vreselijk maar er is genoeg ruimte in de badkamer dat dat dus niet gebeurd. Dus dan vind ik het wel een makkelijk en goedkope oplossing.
+ dat je dan nog meer ruimte in de badkamer hebt als je niet staat te douchen.
Dat is idd een heel irritant gevoel. Had ik even niet aan gedacht, in mijn badkamer komt hij niet in de buurt ;)

Ja klopt! Van de ruimte... Naja... Eerst even rustig nadenken voordat je iets kiest?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:24:18 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198161388
Plakgordijnen zijn irritant ja, al zet ik gewoon een fles douchegel op de onderkant van het douchegordijn, dan komt 'ie ook niet naar me toe. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198161457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig over mijn mentale staat :@ wilde hier geen ogen uitsteken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij kan dat wel naast elkaar bestaan.. dat JIJ je goed voelt.. ondanks dat je het voor iemand anders verschrikkelijk vind

tenzij je natuurlijk zit te hopsen dat je niet kunt wachten.. maar dat is gezien je vorige posts er over niet van toepassing denk ik

en verder is het schitterend weer, fijne dag, mooie verse crew spulletjes en nog een schitterend haakpakket
Het leven gaat tegelijkertijd ook door voor iedereen..

iemand legde mij ooit voor.. kijk naar de natuur.. alles gaat door.. wat dood gaat leeft door.. en wat leeft gaat dood.
zijn vast mensen die dat beter kunnen omschrijven.. :)
ik zal zo eens kijken of ik iets uitgebreiders kan schrijven.
pi_198161485
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij kan dat wel naast elkaar bestaan.. dat JIJ je goed voelt.. ondanks dat je het voor iemand anders verschrikkelijk vind

tenzij je natuurlijk zit te hopsen dat je niet kunt wachten.. maar dat is gezien je vorige posts er over niet van toepassing denk ik

en verder is het schitterend weer, fijne dag, mooie verse crew spulletjes en nog een schitterend haakpakket
Het leven gaat tegelijkertijd ook door voor iedereen..

iemand legde mij ooit voor.. kijk naar de natuur.. alles gaat door.. wat dood gaat leeft door.. en wat leeft gaat dood.
zijn vast mensen die dat beter kunnen omschrijven.. :)
ik zal zo eens kijken of ik iets uitgebreiders kan schrijven.
Dank je wel! Je laat me denken.

En nee, ik zit niet te hupsen en zo. Ben gewoon lekker bezig en heb relatieve rust in mijn hoofd.
Je hebt gelijk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:37:09 #178
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198161573
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen idee....maar volgens mij niet het laatste.

Ik zou er gewoon een douchegordijn ophangen. Of een glazen wand.
Oh, trouwens, glazen wand is best ok. :Y Lekker veel licht tijdens het douchen, alleen kalk is wel een dingetje om bij te houden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198161601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, trouwens, glazen wand is best ok. :Y Lekker veel licht tijdens het douchen, alleen kalk is wel een dingetje om bij te houden.
Nog een pluspunt dus voor het gordijn :D
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:41:45 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198161649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog een pluspunt dus voor het gordijn :D
Ik heb door de badkamer layout dus glas en gordijn. _O-

Matglas kan ook leuk zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198164496
Het is bankhangtijd. Dat betekent mandala madness-tijd. Als ik vanavond een beetje verder kom haal ik twee weken in een week van de CAL
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198170266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is bankhangtijd. Dat betekent mandala madness-tijd. Als ik vanavond een beetje verder kom haal ik twee weken in een week van de CAL
Lekker bezig :)

Ik ben vandaag niet toegekomen aan haken. Mario was iets te verslavend :D
pi_198170648
Wij kijken verboden liefde... bijzonder programma
pi_198177149
Goedemorgen!

Hier zo even het huishouden doen en daarna crea
Vanmiddag komt mijn moeder even langs. Een kopje thee drinken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198177228
Goedemorgen :W

Alvast eten aan het koken voor vanavond.
Straks maar eens gaan haken en podcasts luisteren.
pi_198178058
Goedemorgen!

Huishouden net gedaan. nu haken en straks komt mijn moeder langs
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198179882
Middag. :W

Best een aardig dagje op 't werk vandaag, vanmiddag nog even een rondje hardlopen en verder "moet" ik alleen aan m'n was vandaag. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198180029
Lunch buiten op balkon.

Beetje jammer van het windje maar ik blijf eigenwijs nog even zitten
pi_198180043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Lunch buiten op balkon.

Beetje jammer van het windje maar ik blijf eigenwijs nog even zitten
Heel herkenbaar. Het kan dus het moet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198180447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Het kan dus het moet ;)
Yup. Ik laat me niet wegjagen.
pi_198181562
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Alvast eten aan het koken voor vanavond.
Straks maar eens gaan haken en podcasts luisteren.
Wat eten jullie vanavond?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198181614
Vanmorgen hebben we het Sabeltandtijgerspoor gelopen door het bos. Nu even rustig op de bank, terwijl de kinderen buiten spelen. Nichtje logeert bij ons. Zou eerst twee dagen zijn, maar nu wil ze toch graag nog een nachtje blijven. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198181647
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 15:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat eten jullie vanavond?
Een simpele vega curry :)

Was de route zo spannend als het klinkt :)
pi_198181782
Lekker! :9

Met een app kun je de route wel spannender maken, geloof ik. Nu was het een leuke wandelroute langs natuurlijke speelplaatsen. Prima afstand ook voor kinderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198181841
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 15:20 schreef Sumppi het volgende:
Lekker! :9

Met een app kun je de route wel spannender maken, geloof ik. Nu was het een leuke wandelroute langs natuurlijke speelplaatsen. Prima afstand ook voor kinderen.
Heerlijk met dit weer O+
pi_198192001
Nieuwe dag voor de boeg..

Weinig plannen behalve hard werken :)
Na werk richting huis.. picnic komt en dan daar koken.

En vroeg naar bed weer vrees.
Geen lastige bovenbuuf deze keer.. maar gewoon wakker om 3.15.
Uiteindelijk wel weer geslapen maar toen weer raar en rommelig gedroomd en vervolgens om half 5 wilde poes aandacht... vriend uit bed..
en half 6 begon ze weer aan de kastdeur te krabben .. dat doet ze normaal nooit bij mij want ze weten dondersgoed dat ik niet degene ben die voorziet in eten hier.
pi_198192331
Goedemorgen allemaal,

Vandaag even een dagje bijkomen van alles. Vraag me niet wat alles is, in deze tijd is er niet veel om van bij te komen, desondanks heb ik er wel behoefte aan. Dus dan doen we dat.
Lekker met een bol wol onderuit bewijzen van spreken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198192351
Goedemorgen :W

Jammer van je nachtrust Uhmmpie.

Zometeen staat AH op de stoep, daarna op visite bij mijn ouders (hopelijk kan ik ze overtuigen om dit weekend de vaccinatie te halen) en vanavond een pubquiz met een vriend.

Beetje drukke weken :+ maar vanaf volgende week wordt het weer even rustiger.
pi_198193159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Jammer van je nachtrust Uhmmpie.

Zometeen staat AH op de stoep, daarna op visite bij mijn ouders (hopelijk kan ik ze overtuigen om dit weekend de vaccinatie te halen) en vanavond een pubquiz met een vriend.

Beetje drukke weken :+ maar vanaf volgende week wordt het weer even rustiger.
grote voordeel is dat ik vanavond weer snel in slaap val denk ik dan maar :)
pi_198193274
Elk nadeel heeft zijn voordeel :D
pi_198193331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

grote voordeel is dat ik vanavond weer snel in slaap val denk ik dan maar :)
Dat heet positief denken *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198193375
soms kan ik dat :Y
pi_198194378
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Jammer van je nachtrust Uhmmpie.

Zometeen staat AH op de stoep, daarna op visite bij mijn ouders (hopelijk kan ik ze overtuigen om dit weekend de vaccinatie te halen) en vanavond een pubquiz met een vriend.

Beetje drukke weken :+ maar vanaf volgende week wordt het weer even rustiger.
Hebben ze twijfels bij de vaccinatie?

Hier even pauze met een kop thee. Nichtje is opgehaald en nu ben ik een soort fruithaag aan het planten.

Hopelijk wordt dat wat. Ben nu halverwege met het weghalen van ingegraven puin ( :{ ) en het planten. Morgen spierpijn. |:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198194508
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:51 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hebben ze twijfels bij de vaccinatie?

Hier even pauze met een kop thee. Nichtje is opgehaald en nu ben ik een soort fruithaag aan het planten.

Hopelijk wordt dat wat. Ben nu halverwege met het weghalen van ingegraven puin ( :{ ) en het planten. Morgen spierpijn. |:)
Ze zijn vooral types die niet naar de dokter gaan, voor niets.....
Dus de drempel is heel hoog.
En verder wel wat gewone twijfels maar niet dat ze het niet vertrouwen ofzo.
Dus heb ergens goede hoop dat ze wel gaan :)

Je bent druk bezig :) maar dan heb je straks ook wel iets moois.
  donderdag 25 februari 2021 @ 11:01:45 #205
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198194518
Gisteren dagje Antwerpen gedaan en ik was echt kapot.

Nu klaarwakker en zonnekloppen als het kan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198196516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ze zijn vooral types die niet naar de dokter gaan, voor niets.....
Dus de drempel is heel hoog.
En verder wel wat gewone twijfels maar niet dat ze het niet vertrouwen ofzo.
Dus heb ergens goede hoop dat ze wel gaan :)

Je bent druk bezig :) maar dan heb je straks ook wel iets moois.
Voor jou ook een geruststellende gedachte als ze wel een vaccin hebben gekregen, natuurlijk. Dan ga je net met een wat fijner gevoel op bezoek, denk ik.

Hier klaar met alle struiken. Tijd voor de lunch. :Y)

quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gisteren dagje Antwerpen gedaan en ik was echt kapot.

Nu klaarwakker en zonnekloppen als het kan.
Ah, Antwerpen is een leuke stad. Vroeger gingen we er vrijwel elk weekend naar de bioscoop of even de stad in. O+

Zijn de winkels en dergelijke er nu open?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 25 februari 2021 @ 13:50:45 #207
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198197038
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:09 schreef Sumppi het volgende:

Ah, Antwerpen is een leuke stad. Vroeger gingen we er vrijwel elk weekend naar de bioscoop of even de stad in. O+

Zijn de winkels en dergelijke er nu open?
Ja
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198201662
De maatregelen in de buurlanden zijn een stuk strenger. Doen ze goed, bij jullie. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198201763
Vandaag had ik een belletje van de dierenarts verwacht. Het gaat niet goed met onze poes en we wachten een bloedonderzoek af. Denk dat ze diabetes heeft of dat haar nieren niet goed meer werken.

Op zich is ze ook wel een oude dame, denk ik? Met 14 jaar? Geen idee zo hoe oud poezen normaal gesproken worden. Kwaaltjes opeens..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 25 februari 2021 @ 18:54:37 #210
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198202152
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:27 schreef Sumppi het volgende:
De maatregelen in de buurlanden zijn een stuk strenger. Doen ze goed, bij jullie. :P
Behalve aan de kust, daar was het een chaos.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198202745
Achter gesloten deuren.

Ook al zo’n bijzonder programma :X
pi_198203151
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag had ik een belletje van de dierenarts verwacht. Het gaat niet goed met onze poes en we wachten een bloedonderzoek af. Denk dat ze diabetes heeft of dat haar nieren niet goed meer werken.

Op zich is ze ook wel een oude dame, denk ik? Met 14 jaar? Geen idee zo hoe oud poezen normaal gesproken worden. Kwaaltjes opeens..
Oh, vervelend van poes. -O- 14 is inderdaad al aardig op leeftijd, het vod hier heeft de 19 gehaald, maar die was ook wel echt hoogbejaard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:39:51 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198203280
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:33 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag had ik een belletje van de dierenarts verwacht. Het gaat niet goed met onze poes en we wachten een bloedonderzoek af. Denk dat ze diabetes heeft of dat haar nieren niet goed meer werken.

Op zich is ze ook wel een oude dame, denk ik? Met 14 jaar? Geen idee zo hoe oud poezen normaal gesproken worden. Kwaaltjes opeens..
Oh, wat sneu.

Hopelijk valt het mee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198203330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Achter gesloten deuren.

Ook al zo’n bijzonder programma :X
Dat is toch dat programma waarin ze waargebeurde verhalen naspelen? Dat is zo slecht geacteerd. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198203418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, vervelend van poes. -O- 14 is inderdaad al aardig op leeftijd, het vod hier heeft de 19 gehaald, maar die was ook wel echt hoogbejaard.
Het vod :D 19 is wel een mooie leeftijd.

Poes is ook niet meer zo van het zichzelf verzorgen, dus ze ziet er ook uit als een vod. ;( En eigenlijk ligt ze alleen nog maar. Vandaag is ze heel even buiten geweest om in het zonnetje te liggen, maar al snel was ze weer binnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198203467
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, wat sneu.

Hopelijk valt het mee.
Ja, verdrietig. Je weet dat je ze waarschijnlijk niet zult overleven, maar toch komt het dan onverwacht als je moet gaan nadenken over dat het vast niet heel lang meer zal duren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198203572
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat is toch dat programma waarin ze waargebeurde verhalen naspelen? Dat is zo slecht geacteerd. :')
Ja dat... en die verhalen zijn ook zo bizar slecht... dat zelfs goed acteerwerk dit echt niet kan redden...

Wat een vreselijk zooitje maken die mensen van hun leven...

[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 25-02-2021 19:56:17 ]
pi_198205693
Van de formule van dat programma raakte ik in de war. De eerste tien minuten wist ik echt niet waar ik nu naar aan het kijken was. Daarna heb ik het ook nooit meer gekeken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198206104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:02 schreef Sumppi het volgende:
Van de formule van dat programma raakte ik in de war. De eerste tien minuten wist ik echt niet waar ik nu naar aan het kijken was. Daarna heb ik het ook nooit meer gekeken.
Mijn vriend zet het nog weleens op...
zitten ons eigenlijk altijd vooral te verbazen hoe stom mensen zichzelf in de problemen kunnen werken.

Met als hoogtepunt een vrouw met kanker...
helemaal into de vitamineshots enzo..
bleek dat er een verkeerde diagnose was en dat ze helemaal geen kanker had.
Dat durfde ze dus niet tegen dr man te vertellen...
(Je zou denken.. die is alleen maar opgelucht.. of ben ik nou zo naief?)
Dua die dacht dat ze genezen was met dank aan de vitaminepreparaten en vond dat iedereen met kanker dat moest kunnen doen en begon een webshop..

Nahja dat liep steeds verder uit de hand.. incl erfenis van iemand die TOCH dood ging aan kanker en dr een paar miljoen naliet.. voor die webshop..

Hoeveel problemen kun je zelf creëeren..?

“Overspel in de liefde” werkt volgens hetzelfde concept.. maar dan gaan ze mensen live betrappen die vreemd gaan.
Maar dan dus ook nagespeeld .....

Bizar slechte tv.
Maar hoop verbazing en verwondering.. dat dan weer wel
pi_198206389
Daar heb ik dit forum voor. Voor de verwondering en verbazing. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198206454
Soms is het ook wel lekker om je er samen over te verbazen, te bedenken dat je dat als stel nooit -zo- zou doen, enz.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198206476
Maar daar heb ik dus ook FOK! voor en mijn (schoon)familie. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198207539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Het vod :D 19 is wel een mooie leeftijd.

Poes is ook niet meer zo van het zichzelf verzorgen, dus ze ziet er ook uit als een vod. ;( En eigenlijk ligt ze alleen nog maar. Vandaag is ze heel even buiten geweest om in het zonnetje te liggen, maar al snel was ze weer binnen.
Hij was ook wel echt voddig op het eind. _O- Maar zat achteraf ook een flinke tumor op z'n buik, daar mochten we nooit aankomen van 'm. -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:25 schreef Sumppi het volgende:
Daar heb ik dit forum voor. Voor de verwondering en verbazing. :P
Same. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198211728
@Sumppi: ik lees nu net pas terug over poes...
benieuwd wat je hoort..
met diabetes kunnen ze wel leven op zich.. nieren is lastiger.

Mijn oude poes werd ook mottig... die heb ik denk toch zo’n dikke 2 jaar gewoon zelf geborsteld met regelmaat. Deels met de furminator voor los haar... en verder met een vochtige washand even elke dag. Niet perfect.. maar een washand is geen kattentong :)

Ik hoop op goed nieuws voor je.
pi_198212832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hij was ook wel echt voddig op het eind. _O- Maar zat achteraf ook een flinke tumor op z'n buik, daar mochten we nooit aankomen van 'm. -O-

;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 06:57 schreef Uhmmpie het volgende:
@:sumppi: ik lees nu net pas terug over poes...
benieuwd wat je hoort..
met diabetes kunnen ze wel leven op zich.. nieren is lastiger.

Mijn oude poes werd ook mottig... die heb ik denk toch zo’n dikke 2 jaar gewoon zelf geborsteld met regelmaat. Deels met de furminator voor los haar... en verder met een vochtige washand even elke dag. Niet perfect.. maar een washand is geen kattentong :)

Ik hoop op goed nieuws voor je.
Ja, wij houden haar nu natuurlijk schoon. Het viel op dat haar vacht zo plukkerig werd, terwijl ze altijd een fanatiek poetster was. Alles wijst denk ik op diabetes, maar we zullen zien wat de dierenarts zegt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:37:29 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198213137
Overigens zag Vod er op z'n 15e ook al uit als een vodje, dat hing niet perse samen met z'n naderende einde. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198213334
Ons poezenkindje wordt alweer 17 deze zomer... Lijkt af en toe wat vergeetachtig (mauwen om eten terwijl ze net een kwartier ervoor haar bakje gevuld heeft gekregen enzo), maar verder doet ze het nog prima. O+
Ik vermoed dat ze niet kan wachten tot iedereen weer gewoon naar kantoor gaat en ze weer echt rust heeft overdag ;)
pi_198213383
Projectie, Shandaly, projectie..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198213398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:15 schreef Sumppi het volgende:

[..]

;(
[..]

Ja, wij houden haar nu natuurlijk schoon. Het viel op dat haar vacht zo plukkerig werd, terwijl ze altijd een fanatiek poetster was. Alles wijst denk ik op diabetes, maar we zullen zien wat de dierenarts zegt.
Ben benieuwd wanneer je wat hoort..
En wat jullie daar dan mee kunnen en willen ook vooral.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 10:16:37 #230
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198213671
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef Sumppi het volgende:
Projectie, Shandaly, projectie..
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198214326
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef Sumppi het volgende:
Projectie, Shandaly, projectie..
O-) :X
pi_198214481
Sterkte met de kat Sumppi.
Ik vind dat ze gewoon allemaal 20+ moeten worden.
Toen ik heel jong was hadden we een paar katten die echt heel oud werden maar de katten die daarna kwamen hadden niet zo veel geluk -O-
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:18:57 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198214745
Oeh, Sarabi in m'n mailbox. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198214809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Sarabi in m'n mailbox. :9
Dat is mijn man :D
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:27:02 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198214876
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is mijn man :D
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198214908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D
Als ik morgen een beetje een idee heb van hoe laat we bij jou zijn dan stuur ik je wel een DM. Of ik kan je appen als je dat fijner vindt, dan moet je even je nummer sturen.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:37:12 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198215060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik morgen een beetje een idee heb van hoe laat we bij jou zijn dan stuur ik je wel een DM. Of ik kan je appen als je dat fijner vindt, dan moet je even je nummer sturen.
Oh, da's wel een goeie. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198215242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, da's wel een goeie. :Y
Ah jij bent natuurlijk zondag aan de beurt, dus dan hou ik je zondag op de hoogte :D
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:47:14 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198215261
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah jij bent natuurlijk zondag aan de beurt, dus dan hou ik je zondag op de hoogte :D
Ja, ik snapte 'm. :Y :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198215393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, ik snapte 'm. :Y :P
Alle routes lopen een beetje door elkaar in mijn hoofd :D
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:06:55 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198215618
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Alle routes lopen een beetje door elkaar in mijn hoofd :D
Is ook niet zo gek, het is in een maand zo ongeveer het hele land door toch? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198215722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is ook niet zo gek, het is in een maand zo ongeveer het hele land door toch? :D
Yes :Y

Ben wel heel benieuwd of we morgen op tijd thuis gaan zijn. Iets meer dan 20 stops en het is sowieso nog een stukje rijden.
pi_198222711
We gaan volgende week afscheid nemen van onze poes. ;( Er waren zoveel waardes niet goed. Toch ook diabetes, maar de lever is ook aangetast en de dierenarts noemde nog het een en ander wat ik vergeten ben. Ze voelt zich ook overduidelijk ellendig. Dit weekend het de kinderen vertellen, nog flink kroelen en afscheid nemen. :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 26 februari 2021 @ 20:05:21 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198222874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef Sumppi het volgende:
We gaan volgende week afscheid nemen van onze poes. ;( Er waren zoveel waardes niet goed. Toch ook diabetes, maar de lever is ook aangetast en de dierenarts noemde nog het een en ander wat ik vergeten ben. Ze voelt zich ook overduidelijk ellendig. Dit weekend het de kinderen vertellen, nog flink kroelen en afscheid nemen. :'(
Oh!

:'(
The love you take is equal to the love you make.
pi_198224351
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef Sumppi het volgende:
We gaan volgende week afscheid nemen van onze poes. ;( Er waren zoveel waardes niet goed. Toch ook diabetes, maar de lever is ook aangetast en de dierenarts noemde nog het een en ander wat ik vergeten ben. Ze voelt zich ook overduidelijk ellendig. Dit weekend het de kinderen vertellen, nog flink kroelen en afscheid nemen. :'(
Oh sumpp :’(
  zaterdag 27 februari 2021 @ 05:27:54 #246
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198228323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef Sumppi het volgende:
We gaan volgende week afscheid nemen van onze poes. ;( Er waren zoveel waardes niet goed. Toch ook diabetes, maar de lever is ook aangetast en de dierenarts noemde nog het een en ander wat ik vergeten ben. Ze voelt zich ook overduidelijk ellendig. Dit weekend het de kinderen vertellen, nog flink kroelen en afscheid nemen. :'(
Dikke knuffel :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198231006
Bedankt. O+ Hele gezin huilen natuurlijk en dikke knuffels. We gaan haar dit weekend nog flink in de watten leggen. De kinderen tekenen en gaan een doosje versieren. :'( O+


Sarabi, veel succes vandaag. Race tegen de avondklok.

Wat doet de rest vandaag en morgen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198231538
Hmm ik appte met de benedenbuur...
ik had thuis mn jas nog niet uit... en hij appte al: je was zeker niet thuis vannacht?

Kennelijk is deze keer tich maar wel naar boven gelopen. En had buuf ondanks veel mensen in huis ook niet al te veel kleding aan.

En mijn benedenbuur is echt een schatje..
Ziet er heel stoer uit maar het is echt een gebakje.
Dus ik was enigzins verbaasd over de taal die er uitkomt...
iets met orgies en genomen worden door een heel elftal... maar dan bij voorkeur zo dat hij gewoon kon slapen.
pi_198231597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik appte met de benedenbuur...
ik had thuis mn jas nog niet uit... en hij appte al: je was zeker niet thuis vannacht?

Kennelijk is deze keer tich maar wel naar boven gelopen. En had buuf ondanks veel mensen in huis ook niet al te veel kleding aan.

En mijn benedenbuur is echt een schatje..
Ziet er heel stoer uit maar het is echt een gebakje.
Dus ik was enigzins verbaasd over de taal die er uitkomt...
iets met orgies en genomen worden door een heel elftal... maar dan bij voorkeur zo dat hij gewoon kon slapen.
Je kan veel zeggen, maar saai woon je niet...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198231611
Hier kon iemand absoluut niet slapen vannacht. Maar dat lag niet aan de buren ;) gewoon onrustig. Nu haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198231686
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen, maar saai woon je niet...
nee.. en ik heb verder ook echt wel sociale buren op die ene na :)
pi_198233932
Hielp het wel dat hij langs is gegaan?

Ik zou me echt doodschamen als ik zoveel overlast zou veroorzaken en er ook echt niet meer fijn wonen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198234475
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef Sumppi het volgende:
We gaan volgende week afscheid nemen van onze poes. ;( Er waren zoveel waardes niet goed. Toch ook diabetes, maar de lever is ook aangetast en de dierenarts noemde nog het een en ander wat ik vergeten ben. Ze voelt zich ook overduidelijk ellendig. Dit weekend het de kinderen vertellen, nog flink kroelen en afscheid nemen. :'(
Sterkte ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198244732
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:58 schreef Sumppi het volgende:
We gaan volgende week afscheid nemen van onze poes. ;( Er waren zoveel waardes niet goed. Toch ook diabetes, maar de lever is ook aangetast en de dierenarts noemde nog het een en ander wat ik vergeten ben. Ze voelt zich ook overduidelijk ellendig. Dit weekend het de kinderen vertellen, nog flink kroelen en afscheid nemen. :'(
Sterkte :*
pi_198244808
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:17 schreef Sumppi het volgende:
Hielp het wel dat hij langs is gegaan?

Ik zou me echt doodschamen als ik zoveel overlast zou veroorzaken en er ook echt niet meer fijn wonen.
Nou dat is precies wat ik tegen hem zei inderdaad.. en wij ook tegen elkaar.
Ik zou me echt doodschamen als ze van 2 verdiepingen lager kwamen klagen en begreep dat ze nogal weinig kleding aan had ook _O-

Blij dat we niet thuis waren.
pi_198249990
*O* Ik ben al bijna op een kwart van de mandala madness... I need a life _O- ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198252781
Ik maakte rozijnenbrood, wandelde een uurtje.
Op de terugweg de auto meegenomen zodat ie weer vlakbij huis staat.
Mijn boek uitgelezen...

Het lijkt wel weekend :)
pi_198262651
Goedemorgen!

Interessante maandag wordt dit
Nu met een zwaar ontstoken teen in een bak sodawater. En straks afscheid nemen van mijn oude behandelaar...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 1 maart 2021 @ 08:53:32 #260
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198263320
Mogguh. :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198263509
Dank voor de sterkte wensen.

Succes vandaag met het afscheid nemen, CotS.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198263956
succes CotS

hier begonnen met een lovey... want licht en dat haakt toch makkelijker als het donker is.

verder.. hier vrije dag ivm zaterdag gewerkt

pogingen tot het doen van belastingaangifte... vielen behoorlijk tegen :)
(Alsin.. kan niet inloggen omdat het te druk is op de site)

2 collega's met paniekspoedklusjes even uit de brand geholpen.

zo maar weer bij de haaknaald kruipen.. dat is werktechnisch veiliger dan achter de laptop kennelijk
pi_198264027
Oja belastingaangifte....dat moet ook nog gedaan worden.
pi_198264132
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Oja belastingaangifte....dat moet ook nog gedaan worden.
Goed dat je het zegt. Dat doe ik strakjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 1 maart 2021 @ 09:57:22 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198264169
Ik wacht wel even met m'n aangifte geloof ik. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198264331
Eind van de week gaan we de belastingaangifte doen. Hopelijk is het dan wat rustiger. :P

Voor het eerst vind ik het lastig te bedenken op welke partij te stemmen 17 maart. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198264398
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt. Dat doe ik strakjes
Mja ik zou dus even wachten _O-

en ben vandaag vrij.. dus denk doe het meteen even
dat viel tegen :)
pi_198264630
Ik krijg stress van de buurvrouw. Ze willen een stuk schutting vernieuwen en hem een stuk verplaatsen onze kant op, waar nog hun grond is waarschijnlijk/ mogelijk. Dat zou over een maand of wat zijn, zeiden ze vorige week. Daarop aangegeven dat we dan graag het kadaster laten komen op onze kosten, zodat we ook weten waar de erfgrens loopt.

Daarop kwam ze met een kaartje, waarop de grens loopt waar nu de schutting staat? Heel vreemd dat ze dan daar mee komt, dat gaf dus geen duidelijkheid. Begon ze over dat het toch wel duur is voor ons en toch niet nodig om het kadaster te laten komen. Daarna dat ze toch graag volgende week de schutting plaatsen. En gister opeens tegen mij: ja, nu de schutting nog en dat haar plant uitloopt en dat er achter die plant toch een meter voor ze bij komt, dus dat ze vast wilde kijken voor nieuwe planten. Ze blijft maar van die druk zetten, terwijl de aanvraag bij het kadaster gedaan is.

Wacht gewoon het kadaster rustig af. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 1 maart 2021 @ 10:32:48 #269
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198264695
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik krijg stress van de buurvrouw. Ze willen een stuk schutting vernieuwen en hem een stuk verplaatsen onze kant op, waar nog hun grond is waarschijnlijk/ mogelijk. Dat zou over een maand of wat zijn, zeiden ze vorige week. Daarop aangegeven dat we dan graag het kadaster laten komen op onze kosten, zodat we ook weten waar de erfgrens loopt.

Daarop kwam ze met een kaartje, waarop de grens loopt waar nu de schutting staat? Heel vreemd dat ze dan daar mee komt, dat gaf dus geen duidelijkheid. Begon ze over dat het toch wel duur is voor ons en toch niet nodig om het kadaster te laten komen. Daarna dat ze toch graag volgende week de schutting plaatsen. En gister opeens tegen mij: ja, nu de schutting nog en dat haar plant uitloopt en dat er achter die plant toch een meter voor ze bij komt, dus dat ze vast wilde kijken voor nieuwe planten. Ze blijft maar van die druk zetten, terwijl de aanvraag bij het kadaster gedaan is.

Wacht gewoon het kadaster rustig af. ;(
Ergens verwacht ik dat kadaster zegt "haha, nope, niet jouw grond buuf". :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198264702
Oja, ook nog dat we de kans hebben dat het kadaster aangeeft dat de grens nog meer naar onze kant loopt en dat zouden we toch niet willen. Dan zou de schutting nog meer onze kant op komen.

Terwijl we gewoon willen weten waar die grens loopt, waar die ook loopt. Dus als ze straks meer grond blijken te bezitten is dat prima.

Ze probeert steeds voor ons te denken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 1 maart 2021 @ 10:37:57 #271
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198264779
Mja, zelfs als ze ooit die grond gehad hebben, als die schutting er al tig jaar staat, is de kans best groot dat dat verjaard is. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198264964
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ergens verwacht ik dat kadaster zegt "haha, nope, niet jouw grond buuf". :')
Ik hoop dat het kadaster duidelijkheid kan geven en dat we gewoon wel oké blijven als buren. We helpen sneeuwvrij maken, het weekend geholpen in hun tuin, ik kreeg leuke magazines voor de tuin die ze niet meer las, enz. Ik begrijp niet goed dat ze zo druk blijft zetten en zelf ook niet even wil afwachten wat de erfgrens is nu het niet heel duidelijk is. En het is niet alsof het kadaster sneller is als ze mij daarover blijft aanspreken.

Ik ben heel makkelijk zo van: prima, zet die schutting daar maar. De tuin is groot genoeg. :') Maar mijn man zei terecht dat hij gewoon wil weten hoe het zit.

Struggles of the people-pleaser. }:|
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 1 maart 2021 @ 10:53:00 #273
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198265082
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik hoop dat het kadaster duidelijkheid kan geven en dat we gewoon wel oké blijven als buren. We helpen sneeuwvrij maken, het weekend geholpen in hun tuin, ik kreeg leuke magazines voor de tuin die ze niet meer las, enz. Ik begrijp niet goed dat ze zo druk blijft zetten en zelf ook niet even wil afwachten wat de erfgrens is nu het niet heel duidelijk is. En het is niet alsof het kadaster sneller is als ze mij daarover blijft aanspreken.

Ik ben heel makkelijk zo van: prima, zet die schutting daar maar. De tuin is groot genoeg. :') Maar mijn man zei terecht dat hij gewoon wil weten hoe het zit.

Struggles of the people-pleaser. }:|
Ja, het is niet dat je mensen hun eigen grond niet gunt, maar dan moet het wel hun grond zíjn natuurlijk. :+

Wel irritant dat ze zo blijft aandringen, is vast niet af te doen met een "zodra we het binnen hebben, geven we een gil." -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198265213
Nope. Ik heb al gezegd dat m'n man het verder mag afhandelen. Hij trekt zich niets aan van de druk en de opmerkingen.

Volwassen worden is moeilijk. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198265236
En dan gaat het hier ook nog over de belastingaangifte. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 1 maart 2021 @ 11:03:37 #276
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198265239
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 1 maart 2021 @ 11:28:10 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198265597
Ik moet soms zelf ook even schakelen ( :') ) bij mensen die op die manier communiceren/denken.

Het lijkt mij zo helder als wat dat door beide partijen eerst het kadaster wordt afgewacht, maar kennelijk werkt het in het brein van de buurvrouw anders.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198265917
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik krijg stress van de buurvrouw. Ze willen een stuk schutting vernieuwen en hem een stuk verplaatsen onze kant op, waar nog hun grond is waarschijnlijk/ mogelijk. Dat zou over een maand of wat zijn, zeiden ze vorige week. Daarop aangegeven dat we dan graag het kadaster laten komen op onze kosten, zodat we ook weten waar de erfgrens loopt.

Daarop kwam ze met een kaartje, waarop de grens loopt waar nu de schutting staat? Heel vreemd dat ze dan daar mee komt, dat gaf dus geen duidelijkheid. Begon ze over dat het toch wel duur is voor ons en toch niet nodig om het kadaster te laten komen. Daarna dat ze toch graag volgende week de schutting plaatsen. En gister opeens tegen mij: ja, nu de schutting nog en dat haar plant uitloopt en dat er achter die plant toch een meter voor ze bij komt, dus dat ze vast wilde kijken voor nieuwe planten. Ze blijft maar van die druk zetten, terwijl de aanvraag bij het kadaster gedaan is.

Wacht gewoon het kadaster rustig af. ;(
Misschien heeft ze al een goed idee van wat het kadaster gaat zeggen?
pi_198265936
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:33 schreef Sumppi het volgende:
Oja, ook nog dat we de kans hebben dat het kadaster aangeeft dat de grens nog meer naar onze kant loopt en dat zouden we toch niet willen. Dan zou de schutting nog meer onze kant op komen.

Terwijl we gewoon willen weten waar die grens loopt, waar die ook loopt. Dus als ze straks meer grond blijken te bezitten is dat prima.

Ze probeert steeds voor ons te denken.
Klinkt meer alsof ze aardig aan het projecteren is :)
pi_198268220
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet soms zelf ook even schakelen ( :') ) bij mensen die op die manier communiceren/denken.

Het lijkt mij zo helder als wat dat door beide partijen eerst het kadaster wordt afgewacht, maar kennelijk werkt het in het brein van de buurvrouw anders.
Het leek mij ook logisch om het zo te doen. Ik word er ook moe van dat ik me druk maak om de opmerkingen, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.

@Uhmmpie, misschien valt het tegen dat we niet gewoon aannemen wat ze zeggen en dat ze daarom het best nog even kunnen wachten met het zetten van de schutting. De buurvrouw wil het om allerlei redenen opeens nu. De bollen moeten de grond in, er moeten planten komen te staan, de schutting houdt het niet lang meer, enz. Terwijl ze vorige week nog aangaven dat het nog wel een paar maanden zou duren, maar nadat we aangaven dat we de erfgrens willen laten bepalen zodat de schutting goed kan worden gezet veranderde dat. En hoewel we direct contact opgenomen hebben met het kadaster loopt dat niet zo vlot.

Tja, stel ze zetten een schutting neer en de grens loopt anders, dan moeten ze hem misschien alsnog verplaatsen. Dat is niet mijn probleem, maar zo voelt het wel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198268232
Leuker nieuws. Peuter is bijna een kleuter en daarom mag ze morgen op school gaan oefenen . *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198268518
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:14 schreef Sumppi het volgende:
Leuker nieuws. Peuter is bijna een kleuter en daarom mag ze morgen op school gaan oefenen . *O*
Spannend!

Leuker nieuws :)

Wel gekke tijd om nu te oefenen op school denk ik?
pi_198268617
Ja, vooral omdat je niet mee mag de klas in of zelfs het plein op. Voor peuter maakt dat niet uit. Ze is bijdehand en best dapper. Ze loopt morgen met haar zus mee het plein op. De oudste had het echt niet fijn gevonden. Kan me voorstellen dat het voor veel kleuters moeilijk is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198269299
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:43 schreef Sumppi het volgende:
Ja, vooral omdat je niet mee mag de klas in of zelfs het plein op. Voor peuter maakt dat niet uit. Ze is bijdehand en best dapper. Ze loopt morgen met haar zus mee het plein op. De oudste had het echt niet fijn gevonden. Kan me voorstellen dat het voor veel kleuters moeilijk is.
Spannend :) maar zo te horen komt het wel goed.
Wat een gedoe met de buren trouwens!

Wij zouden echt werk moeten gaan maken van de badkamer maar hebben eigenlijk nog geen uur thuis de tijd gehad om even te kletsen.
Over minder dan een uur moeten we ook weer naar Limburg voor de brouwerij.
Nouja het probleem zat er kennelijk al jaren dus een paar weken extra zal geen ramp zijn :')
pi_198269352
Hoe was jullie tourweekend? Heb je dan nog tijd om op een mooi plekje te stoppen voor lunch/ drinken?

En het is nog niet afgerond bij de brouwerij?

EN zijn je ouders een inenting gaan halen?

Straks heb je in de auto tijd om bij te praten. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198269484
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:35 schreef Sumppi het volgende:
Hoe was jullie tourweekend? Heb je dan nog tijd om op een mooi plekje te stoppen voor lunch/ drinken?

En het is nog niet afgerond bij de brouwerij?

EN zijn je ouders een inenting gaan halen?

Straks heb je in de auto tijd om bij te praten. :D
Dit weekend was wel heel druk met 2x 12u onderweg en deze keer helaas geen tijd om te stoppen. Behalve bij het chargen dan wandelen we wel even.

We gaan nu naar een café om te praten of ze ons bier willen verkopen :)

En ja mijn ouders zijn gegaan *O* mijn moeder heeft nog een beetje hoofdpijn maar verder nergens last van.

Zondag komen we naar jou toch? :D
  maandag 1 maart 2021 @ 15:59:24 #287
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198269750
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit weekend was wel heel druk met 2x 12u onderweg en deze keer helaas geen tijd om te stoppen. Behalve bij het chargen dan wandelen we wel even.

We gaan nu naar een café om te praten of ze ons bier willen verkopen :)

En ja mijn ouders zijn gegaan *O* mijn moeder heeft nog een beetje hoofdpijn maar verder nergens last van.

Zondag komen we naar jou toch? :D
Flinke dagen! :o

Ik ben benieuwd naar 'm, vrijdag waarschijnlijk proberen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198272457
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:43 schreef Sumppi het volgende:
Ja, vooral omdat je niet mee mag de klas in of zelfs het plein op. Voor peuter maakt dat niet uit. Ze is bijdehand en best dapper. Ze loopt morgen met haar zus mee het plein op. De oudste had het echt niet fijn gevonden. Kan me voorstellen dat het voor veel kleuters moeilijk is.
De oudste had natuurlijk ook geen grote broer om hem mee te nemen...

Hier hadden we vlak voor het eerste coronagedoe (een jaar geleden :O) nog best veel gedoe met de jongste naar school krijgen... erg aanhankelijk aan mij enzo... maar toen kwam er corona, mochten ouders sowieso niet meer mee naar de klas, en vond ze het ineens wel stoer ofzo... sindsdien gaan ze fluitend de deur uit, en hoef ik ze alleen maar uit te zwaaien.
Sinds vorige maand hebben ze ook nog gespreide schooltijden hier, dus nu kunnen ze ook al niet meer samen lopen. Grote broer begint en eindigt een kwartier eerder. Geen enkel probleem mee gehad, nu loopt ze gewoon alleen naar school O+ Ze worden soms zo zelfstandig al... :X
pi_198273734
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Flinke dagen! :o

Ik ben benieuwd naar 'm, vrijdag waarschijnlijk proberen. *O*
Was leuk je even te spreken :) heel benieuwd wat je er van vindt.

Het was een succesvolle avond in Limburg *O*

Nu nog ons best doen om op tijd thuis te zijn voor de pubquiz :+
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:31:54 #291
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198280845
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was leuk je even te spreken :) heel benieuwd wat je er van vindt.

Het was een succesvolle avond in Limburg *O*

Nu nog ons best doen om op tijd thuis te zijn voor de pubquiz :+
Zeker leuk. :Y Was het nog gelukt met op tijd terug zijn? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198280908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zeker leuk. :Y Was het nog gelukt met op tijd terug zijn? :D
Jawel, waren rond 19u thuis :)
pi_198296512
Kennen jullie dat liedje.. 2 uur in de nacht..ik kan niet slapen. Wilde dat je komen zou.

Aangekleed emt thee op de bank aan het wachten op oom agent dus.
pi_198296666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 02:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Kennen jullie dat liedje.. 2 uur in de nacht..ik kan niet slapen. Wilde dat je komen zou.

Aangekleed emt thee op de bank aan het wachten op oom agent dus.
Oef... sterkte...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198296681
Pff ben echt verrot nu.
Vriend om 7 uur achter de laptop zotten hier iets meer dan een half uur vandaan..
dus dat was echt een bijzonder kort nachtje.
Denk max 3-4 uur in 3 delen.
pi_198296708
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 05:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Pff ben echt verrot nu.
Vriend om 7 uur achter de laptop zotten hier iets meer dan een half uur vandaan..
dus dat was echt een bijzonder kort nachtje.
Denk max 3-4 uur in 3 delen.
Oh wat balen... sterkte vandaag

(hier ook in een niet-slapenmodus. Nacht twee zonder slaap hier)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198296908
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 05:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh wat balen... sterkte vandaag

(hier ook in een niet-slapenmodus. Nacht twee zonder slaap hier)
Pfoe.. hoe hou je dat vol?

En is dat ook niet 1 van de dingen die wel aangeven dat je op jezelf moet letten?

1 ding weet ik wel.. vannacht slaap ik vast wel.
Buuf is boos overigens.
Kan me voorstellen dat ze het niet leuk vond.. maar wat mij betreft is ze niet echt in de positie om boos te doen :)
pi_198296936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 06:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Pfoe.. hoe hou je dat vol?

En is dat ook niet 1 van de dingen die wel aangeven dat je op jezelf moet letten?

1 ding weet ik wel.. vannacht slaap ik vast wel.
Buuf is boos overigens.
Kan me voorstellen dat ze het niet leuk vond.. maar wat mij betreft is ze niet echt in de positie om boos te doen :)
Vanavond even een goede slaappil en bellen met mijn behandelaar, ik weet waar het vandaan komt

Poeh... lekker boos laten zijn... Wat gebeurde er?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_198296950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 07:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vanavond even een goede slaappil en bellen met mijn behandelaar, ik weet waar het vandaan komt

Poeh... lekker boos laten zijn... Wat gebeurde er?
Zelfde als anders eigenlijk.
Behalve dat ze het vantevoren aankondigde (rond half 8 ofzo). En voorstelde dat oordopjes zou gebruiken of evt bij mijn vriend gaan slapen.

Wat een prima optie is als je het ruim tevoren meldt en je bent jarig ofzo... maar niet zodat zij lekker op een doordeweekse dag tot 5 uur snachts mensen over de vloer kan hebben.
Ik woon er ook gewoon uiteindelijk
pi_198297966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 07:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zelfde als anders eigenlijk.
Behalve dat ze het vantevoren aankondigde (rond half 8 ofzo). En voorstelde dat oordopjes zou gebruiken of evt bij mijn vriend gaan slapen.

Wat een prima optie is als je het ruim tevoren meldt en je bent jarig ofzo... maar niet zodat zij lekker op een doordeweekse dag tot 5 uur snachts mensen over de vloer kan hebben.
Ik woon er ook gewoon uiteindelijk
Hoe houden jullie (alle buren) het vol......
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:23:04 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198297974
Eh, de rek kan niet altijd van dezelfde kant komen. Jammer voor buuf, dan is ze maar boos. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')