abonnement Unibet Coolblue
pi_198009372
Dat verwacht je toch niet

Een gifje dan maar?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198009533
Nou de bestelling is er....
Maar de helft mist er....
Wat een ballentent.
pi_198009548
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 20:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Hier gelukkig gewoon open, net een appje dat ze het creatief gaan regelen als er wat docenten later of niet zijn door het weer

Ik hoor van twee familieleden dat de school zeker weten hele dag dicht is morgen, ook geen noodopvang. Ik zou goed pissig zijn
Beide scholen weer dicht hier :r

Naschoolse noodopvang van de ene gaat godzijdank wel door, maar }:| }:| }:| }:| }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198009558
Hopelijk smaakt wat je wel kreeg.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 februari 2021 @ 22:06:51 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198009566
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Dat verwacht je toch niet

Een gifje dan maar?[ afbeelding ]
Creepy!

Maar stuifsneeuw ja, die op gekke plekken waar normaal geen regen kan komen, belandt :+

Staat los van pakket sneeuw, want dat ligt hier ook nog overal, cm of vijftien.

Maar misschien is het wat anders bij Cat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 22:07:26 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198009575
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de bestelling is er....
Maar de helft mist er....
Wat een ballentent.
Zou ze na zoveel tijd echt met huid en haar opvreten _O-
  zondag 14 februari 2021 @ 22:07:30 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198009578
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Beide scholen weer dicht hier :r

Naschoolse noodopvang van de ene gaat godzijdank wel door, maar }:| }:| }:| }:| }:|
Kutzooi

Je gunt ze bijna die sushitent van Sarabi :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 22:08:13 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198009591
@Isabeau jij had toch een keer rode palmolie gekocht?
Ik ga Braziliaanse visstoof (Moqueca) mee maken. Wat had jij er destijds mee gemaakt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198009667
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Beide scholen weer dicht hier :r

Naschoolse noodopvang van de ene gaat godzijdank wel door, maar }:| }:| }:| }:| }:|
Hier ook.. nou had dochterlief toch al thuis les.. maar oa les voor eindexamen kandidaten en inhaaltoetsen vallen dus weer uit.
pi_198009694
Ik ben meer treurig voor mezelf.
Twee basisschoolkinderen. Ik was er wel weer klaar mee na het weekend, toe aan een stil huis en kunnen werken.

Voor 1 van de 2 is het wel echt kut.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 14 februari 2021 @ 22:15:09 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_198009705
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
@:isabeau jij had toch een keer rode palmolie gekocht?
Ik ga Braziliaanse visstoof (Moqueca) mee maken. Wat had jij er destijds mee gemaakt?
Je hebt de niet geraffineerde palmolie. Hier zitten alle voedingstoffen nog in. En ook de smaak.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:16:32 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198009730
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Je hebt de niet geraffineerde palmolie. Hier zitten alle voedingstoffen nog in. En ook de smaak.
Yep, staat hier inmiddels in de trapkast
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198009843
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
@:isabeau jij had toch een keer rode palmolie gekocht?
Ik ga Braziliaanse visstoof (Moqueca) mee maken. Wat had jij er destijds mee gemaakt?
Ik heb er oa Angolese gerechten mee gemaakt. Het heeft wel een heel specifieke smaak. Vond het lekkerder dan het rook :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198009864
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de bestelling is er....
Maar de helft mist er....
Wat een ballentent.
Ik zou echt héél sachrijnig zijn geworden :o Dat was je waarschijnlijk al, maar er dan ook nog achteraan moeten bellen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198009913
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zou ze na zoveel tijd echt met huid en haar opvreten _O-
Nu geen puf meer voor.
Benieuwd met wat voor compensatie ze komen.

Moet zeggen dat het me ook niet echt smaakt. Maar dat kan ook door het gedoe komen.
pi_198009942
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou echt héél sachrijnig zijn geworden :o Dat was je waarschijnlijk al, maar er dan ook nog achteraan moeten bellen :X
Yep....
Nouja duidelijk dat we hier niet meer gaan bestellen.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:27:45 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198009980
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er oa Angolese gerechten mee gemaakt. Het heeft wel een heel specifieke smaak. Vond het lekkerder dan het rook :+
Ik had laatst Braziliaanse soep en dat was blijkbaar zo lekker specifiek door die olie. Dus ben heel benieuwd of dat mij zelf ook lukt en dan stoofpot.
(Soep valt hier sinds maagverkleining niet meer zo lekker, vloeibaar en vast voedsel door elkaar, snapt mijn lijf niet meer).

Nog aanraders uit Angola?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 22:28:14 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198009991
twitter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198010012
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:27 schreef Molo het volgende:

Ik had laatst Braziliaanse soep en dat was blijkbaar zo lekker specifiek door die olie. Dus ben heel benieuwd of dat mij zelf ook lukt en dan stoofpot.
(Soep valt hier sinds maagverkleining niet meer zo lekker, vloeibaar en vast voedsel door elkaar, snapt mijn lijf niet meer).

Nog aanraders uit Angola?
Oh, het is zo lang geleden, geen idee waar het recept vandaan kwam :o Het was een stoofpot met kip. En ik hou van stoofpotten. En van kip. Dus dat was makkelijk scoren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 februari 2021 @ 22:29:41 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198010027
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, het is zo lang geleden, geen idee waar het recept vandaan kwam :o Het was een stoofpot met kip. En ik hou van stoofpotten. En van kip. Dus dat was makkelijk scoren.
:D :D

Ik ken wel een paar Angolezen, zal eens aan hen vragen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198010040
Het walmt trouwens als een malle, die rode palmolie. Dat herinner ik me ook nog. En ik vond het dus niet lekker ruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198010047
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de bestelling is er....
Maar de helft mist er....
Wat een ballentent.
-O- Daar zou je pisnijdig van worden (en dat zijn jullie vast)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 14 februari 2021 @ 22:31:30 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198010074
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Het walmt trouwens als een malle, die rode palmolie. Dat herinner ik me ook nog. En ik vond het dus niet lekker ruiken.
Dit moet op einde als smaakmaker toegevoegd geloof ik, niet in bakken

Dat herinner ik me van keertje meekijken met een Afrikaan die vis ging bakken in zulk soort olie :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198010160
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de bestelling is er....
Maar de helft mist er....
Wat een ballentent.
Noh. Wat een faal.
Ik mag toch hopen dat jullie het volledige bedrag terugkrijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198010252
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Noh. Wat een faal.
Ik mag toch hopen dat jullie het volledige bedrag terugkrijgen.
Ik ben heel benieuwd met wat ze aan zullen komen.

Net werd de rest nog bezorgd terwijl we aangegeven hadden het niet meer te willen :')

Ik zie ook alleen maar boze reacties op FB.
pi_198010401
Wat balen @Sarabi ... ik zou inmiddels uit elkaar gespat zijn van hangry-heid. :P
Wel fijn van de geslaagde brouwerij-dingen vandaag / dit weekend. :)
pi_198010425
Ik ben erg benieuwd naar de ijzel morgen, want ik moet 10:00 bij therapie een stad verderop zijn. Hopelijk gaat dat ietsjes soepeler dan vorige week :P
Toen was ik uiteindelijk 11:15 daar, dus dat was jammer van therapie.

Ik neem nu 2 treinen eerder, dan heb ik ruim een halfuur speling. Kan ik zelfs nog een deel van de weg lopen als dat zou moeten.
pi_198010442
Ik ben vanmiddag met Mario Kart 7 keer in één race in de lava gereden en toen gestopt met tellen :') wat een vermakelijk spel is het toch :')

Hebben er mensen hier nog tips voor spellen voor de Wii? We hebben nu alleen Mario Kart en Just Dance.
pi_198010496
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd met wat ze aan zullen komen.

Net werd de rest nog bezorgd terwijl we aangegeven hadden het niet meer te willen :')

Ik zie ook alleen maar boze reacties op FB.
Niet :D

Die hebben écht geen leuke avond gehad. Net als veel van hun klanten :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198010517
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet :D

Die hebben écht geen leuke avond gehad. Net als veel van hun klanten :')
Precies, ik vind het ook echt wel lullig voor ze.
Maarja niet mijn probleem en ze communiceren nu ook echt niet goed.
pi_198010735
Irritant zeg Sarabi.

Hier net binnen van legaal rondje wandelen met logeerhondjes 8-)

Morgen nachtje in een hotel geboekt in m'n eentje, kamer met privésauna, zó toe aan een beetje ontspanning.
pi_198011298
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Irritant zeg Sarabi.

Hier net binnen van legaal rondje wandelen met logeerhondjes 8-)

Morgen nachtje in een hotel geboekt in m'n eentje, kamer met privésauna, zó toe aan een beetje ontspanning.
Oh dat klinkt wel heerlijk!

En wat shit zeg Sarabi, daar zou ik ook echt stiknijdig van worden :{

Game-avondje was gezellig. Nu op naar bed :O
pi_198011302
Lekker @Memento-Mori!
En wat kut van de sushi zeg @Sarabi!

Ik had vandaag een match op een van m'n dating apps, en hij zei zowaar iets terug :D en er kwam een gesprek :D (dit zegt misschien meer over mijn ervaring met dating apps dan over de man/jongen in kwestie, maargoed).
En nu heb ik woensdag een date :7 en dat vind ik doodeng. Maargoed. Het was een leuk gesprek de hele avond lang. En opzich ben ik er ook wel voor om iemand snel in het echt te zien om te kijken of er dan ook een klik is zodat je niet eindeloos blijft appen en er dan toch geen klik in het echt blijkt te zijn. Theoretisch dan. In de praktijk vind ik nu wekenlang appen eigenlijk ook wel aantrekkelijk klinken :+ . Maar we gaan rondje wandelen door het park dus het komt vast goed. Ofzo. En m'n buik houdt zich vast koest. Of niet en dan slik ik wat pilletjes en dan komt het vast ook goed :')
pi_198011471
Wat stoer vlindertje om af te spreken😉
Vanavond zei ik tegen mn.X dat ik geen flauw idee heb hoe het is om in deze digitale tijd ‘jong’ te zijn. Zó veel opties.
Gelukkig hoor ik veel van fok. B-)

Ja, ik ben nog wakker. -O-
  maandag 15 februari 2021 @ 06:36:27 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198011814
Morguh!

Goede slaap gemaakt ^O^
Ik zat gisteren jankend het eind van "a start isborn" te kijken dus lekker vroeg naar bed gegaan en heerlijk de nacht doorgeslapen ^O^

Wat kan dat een mens goed doen zeg !

Vandaag staan werken en een tomaatpadtinaak soeppakket van de AH ( meegenomen in handbagage _O- ) op de planning
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198011899
Goedemorgen! Weer een verse werkweek voor de boeg. Deze week iets rustiger, als het goed is.
pi_198011959
Mogguh *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198012011
Mogge!
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de ijzel morgen, want ik moet 10:00 bij therapie een stad verderop zijn. Hopelijk gaat dat ietsjes soepeler dan vorige week
Hier nog geen ijzel! Wel nog steeds witte sneeuw. Maar het is 0 graden, dus het zal nu wel vlot wegdooien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198012014
Goedemorgen! Zo maar eens zien of ik op mijn werk raak, met IJzel des Doods en ontbrekend NS-materieel :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198012023
Goedemorgen. O+
pi_198012029
Goedemorgen :O
pi_198012203
Ochtend :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198012210
Ik kan niet wachten tot de wegen hier weer schoonsmelten. Afgelopen dagen veel gewandeld, maar ik ben het geglibber wel zat.
pi_198012225
Dex hoeft niet vandaag door mij uitgelaten te worden. *O* 1 van DexBaasjes hoeft niet te komen werken want code rood. :+

Zo de Dora dan maar uitlaten en dan op de fiets om te sporten en ein-de-lijk Dasty te kopen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198012261
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik kan niet wachten tot de wegen hier weer schoonsmelten. Afgelopen dagen veel gewandeld, maar ik ben het geglibber wel zat.
Same. Ik vond de losse sneeuw echt leuk, maar de laatste paar dagen zijn de stoepen echt niet meer te doen. En op het fietspad lopen vind ik toch minder gezellig.
  maandag 15 februari 2021 @ 08:09:36 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198012266
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Same. Ik vond de losse sneeuw echt leuk, maar de laatste paar dagen zijn de stoepen echt niet meer te doen. En op het fietspad lopen vind ik toch minder gezellig.
ik heb gewoon enorme zin in de lente komend weekend *O*
Als ze het gaan veranderen word ik boos :(
pi_198012375
17 graden zie ik O+
Dat moet ik nog zien, maar daar hou ik wel heel veel van.
pi_198012423
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker @:Memento-Mori!
En wat kut van de sushi zeg @:Sarabi!

Ik had vandaag een match op een van m'n dating apps, en hij zei zowaar iets terug :D en er kwam een gesprek :D (dit zegt misschien meer over mijn ervaring met dating apps dan over de man/jongen in kwestie, maargoed).
En nu heb ik woensdag een date :7 en dat vind ik doodeng. Maargoed. Het was een leuk gesprek de hele avond lang. En opzich ben ik er ook wel voor om iemand snel in het echt te zien om te kijken of er dan ook een klik is zodat je niet eindeloos blijft appen en er dan toch geen klik in het echt blijkt te zijn. Theoretisch dan. In de praktijk vind ik nu wekenlang appen eigenlijk ook wel aantrekkelijk klinken :+ . Maar we gaan rondje wandelen door het park dus het komt vast goed. Ofzo. En m'n buik houdt zich vast koest. Of niet en dan slik ik wat pilletjes en dan komt het vast ook goed :')
Leuk! Ik ben destijds ook gewoon gaan swipen met het idee 'ik zie wel of er iets bij zit' en dat pakte behoorlijk goed uit.
pi_198012439
Ik voel me net @fietsie , maar dit weeralarm was much ado about nothing voor mijn stukje Nederland :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198012466
Ik heb dus een waterkering aangelegd tegen de buitenmuur voor als mijn huis begint te druppen.
Mijn maritiem ingenieur was het niet eens met de opzet :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198012468
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik kan niet wachten tot de wegen hier weer schoonsmelten. Afgelopen dagen veel gewandeld, maar ik ben het geglibber wel zat.
De sneeuw is leuk maar dit inderdaad. Wil weer gewoon kunnen wandelen en niet zo verkrampt lopen.
pi_198012711
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb dus een waterkering aangelegd tegen de buitenmuur voor als mijn huis begint te druppen.
Mijn maritiem ingenieur was het niet eens met de opzet :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Nouja, zo'n vacht neemt ook wel wat water op :P

Hier zo naar de HA. Ik moet nog even gepaste zin maken geloof ik :')
pi_198012746
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Nouja, zo'n vacht neemt ook wel wat water op :P

Hier zo naar de HA. Ik moet nog even gepaste zin maken geloof ik :')
Laten we het hopen.
Als hij vertrekt is dan natuurlijk ook een signaal :P

Succes dadelijk, geen idee waar je de zin vandaan zou moeten halen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198012757
Het is glad. Ik herhaal: het is glad.

}:| :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198012829
Mini-G ging naar school *O* Kwartier later werd ik gebeld door school (waar ik nu blijkbaar bekend sta als Bonus-Pa :') : ketel kapot -O- Nog een kwartier later: Mini-G weer thuis -O- Weg rust :P Nu is Mini-G aan het Euro Trucken want ja......ze hebben maar een dag vrij gegeven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198012832
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laten we het hopen.
Als hij vertrekt is dan natuurlijk ook een signaal :P

Succes dadelijk, geen idee waar je de zin vandaan zou moeten halen :X
Levende lekkage-detector :D

Nee ik ook niet. @minilot weet dat vast wel. Maar die had ook een leuke HA. Die van mij is zeker niet lelijk of onaardig hoor, maar ik word nog steeds niet zo warm van het idee.

Maar het is voor het goede doel :+
pi_198012862
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Mini-G ging naar school *O* Kwartier later werd ik gebeld: ketel kapot -O- Nog een kwartier later: Mini-G weer thuis -O-
Oh dat is shit.

Worden ze daar voor naar huis gestuurd? Wij hebben dat ook wel meerdere keren op school gehad en dat werd dan een dag met je jas aan en heeeel veeel actieve spelletjes doen. (Schijn je zelfs beter van te leren, las ik ooit, lekker actief bezig zijn terwijl je je tafels opdreunt :D )
pi_198012892
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat is shit.

Worden ze daar voor naar huis gestuurd? Wij hebben dat ook wel meerdere keren op school gehad en dat werd dan een dag met je jas aan en heeeel veeel actieve spelletjes doen. (Schijn je zelfs beter van te leren, las ik ooit, lekker actief bezig zijn terwijl je je tafels opdreunt :D )
Nou, blijkbaar wordt het dan te fris als ook de ramen nog open moeten voor ventilatie want ja.....Corona en zo :+ En ach joh.....ik vond het best. Ik hoef nu niet naar kantoor voor een meeting _O- Had ik niet zoveel zin in zeg maar :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 09:12:56 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198012901
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Same. Ik vond de losse sneeuw echt leuk, maar de laatste paar dagen zijn de stoepen echt niet meer te doen. En op het fietspad lopen vind ik toch minder gezellig.
Hoe ligt je eigen stoep er bij? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198012905
Mogge!

Spannend @vlindertje89!
Ook maar eens proberen zin om te werken te vinden. Even wat achterstallige mails wegwerken en dan weer verder met een tsunami aan vergaderingen inplannen.
Moest bij de HA en apotheek iets ophalen, maar dat heb ik verzet naar morgen. Hier glibberde iemand op de fiets voorbij, geen zin om dat ook te doen. Hopelijk is morgen veel viezigheid weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_198012907
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar wordt het dan te fris als ook de ramen nog open moeten voor ventilatie want ja.....Corona en zo :+ En ach joh.....ik vond het best. Ik hoef nu niet naar kantoor voor een meeting _O- Had ik niet zoveel zin in zeg maar :@
Elk nadeel heeft z'n voordeel :D
pi_198012919
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker @:Memento-Mori!
En wat kut van de sushi zeg @:Sarabi!

Ik had vandaag een match op een van m'n dating apps, en hij zei zowaar iets terug :D en er kwam een gesprek :D (dit zegt misschien meer over mijn ervaring met dating apps dan over de man/jongen in kwestie, maargoed).
En nu heb ik woensdag een date :7 en dat vind ik doodeng. Maargoed. Het was een leuk gesprek de hele avond lang. En opzich ben ik er ook wel voor om iemand snel in het echt te zien om te kijken of er dan ook een klik is zodat je niet eindeloos blijft appen en er dan toch geen klik in het echt blijkt te zijn. Theoretisch dan. In de praktijk vind ik nu wekenlang appen eigenlijk ook wel aantrekkelijk klinken :+ . Maar we gaan rondje wandelen door het park dus het komt vast goed. Ofzo. En m'n buik houdt zich vast koest. Of niet en dan slik ik wat pilletjes en dan komt het vast ook goed :')
Leuk! *O*
  maandag 15 februari 2021 @ 09:14:45 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198012920
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Levende lekkage-detector :D

Nee ik ook niet. @:minilot weet dat vast wel. Maar die had ook een leuke HA. Die van mij is zeker niet lelijk of onaardig hoor, maar ik word nog steeds niet zo warm van het idee.

Maar het is voor het goede doel :+
Pijnstiller wel al genomen?
pi_198012943
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Pijnstiller wel al genomen?
Nee doe ik zo, ik ben pas om 11:30 uur aan de beurt, neem het denk ik een uurtje vantevoren. (Ik heb enkel paracetamol hier liggen.)
  maandag 15 februari 2021 @ 09:17:15 #65
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198012950
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee doe ik zo, ik ben pas om 11:30 uur aan de beurt, neem het denk ik een uurtje vantevoren. (Ik heb enkel paracetamol hier liggen.)
Oh ja, dan is nu beetje vroeg ja :D
Hopelijk valt het allemaal mee.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 09:18:21 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198012960
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:02 schreef Lonaa het volgende:
Het is glad. Ik herhaal: het is glad.

}:| :X
Hier niet. Werkt Dasty niet tegen gladheid? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198012991
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hier niet. Werkt Dasty niet tegen gladheid? :D
Waarschijnlijk, maar die moet ik zo eerst nog ophalen. :7

Eerste horde zo: de wijk uitkomen met de fiets (lopend want fietsen kan hier soberzo nog niet. :') )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198012997
quote:
12s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoe ligt je eigen stoep er bij? :)
Sneeuw- en ijsvrij.
pi_198013219
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb dus een waterkering aangelegd tegen de buitenmuur voor als mijn huis begint te druppen.
Mijn maritiem ingenieur was het niet eens met de opzet :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

pi_198013263
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

[ afbeelding ]
Luchtbevochter kopen? Hebben wij ook vaak aanstaan in de winter.
pi_198013275
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

[ afbeelding ]
Dweilrobotje kopen voor de volgende winter? Het zal voor deze winter wel ongeveer afgelopen zijn met de grote droogte denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198013281
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

[ afbeelding ]
Da's wel heel laag ja. Hebben de andere huizen in jullie wijk dat ook?
Om nou een vijver in de kamer te zetten is ook weer zo wat
We have far more in common than that which devides us..
pi_198013284
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

[ afbeelding ]
Dat kan behoorlijke problemen opleveren. Vrienden van ons hebben daar ook problemen mee. Zij zetten laten vaak een pan water op het fornuis staan.
Spoilers!
pi_198013289
quote:
5s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Dweilrobotje kopen voor de volgende winter? Het zal voor deze winter wel ongeveer afgelopen zijn met de grote droogte denk ik.
ja, we proberen nu 3x per week te dweilen...

Mijn inschatting is ook dat het nu klaar is voor de winter. En dan volgende winter of idd een dweilrobot, of een luchtbevochtiger...
  maandag 15 februari 2021 @ 09:48:42 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_198013302
De vogels in mijn tuin zijn te verwend. Blijkbaar wordt er flink gevoerd. De pinda's en vetbol op de grond zijn niet goed genoeg. De spinnetjes en piertjes die nu tevoorschijnkomen blijkbaar wel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198013315
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's wel heel laag ja. Hebben de andere huizen in jullie wijk dat ook?
Om nou een vijver in de kamer te zetten is ook weer zo wat
ja, schijnt heel normaal te zijn voor nieuwbouwhuizen. Heeft te maken met het ventilatiesysteem, dat er voor zorgt dat er continue frisse buitenlucht binnengehaald wordt, die al droog is, en die daarna nog opgewarmd wordt en dus nog droger wordt...

Maar goed, nu is de luchtvochtigheid buiten al 62 %, dus wellicht verbeterd het snel...
  maandag 15 februari 2021 @ 09:55:34 #77
63722 z80
I fink you freaky
pi_198013403
Hier een oud huis waar weinig in gestookt wordt. Maar luchtvochtigheid is inmiddels ook gedaald naar 35%.
Buiten is 51%.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198013540
Een *O* voor @Candaasje, have fun hè? :D

Zo even verder bijlezen. Ik zit woest naar buiten te staren in een poging de dooi te bevorderen maar het schiet nog weinig op }:| Ik wil naar buiten, verdorie!

Hier ook een oud huis :Y Volgens mij met doorsnee luchtvochtigheid en voor zover ik weet geen lekkage, maar genoeg hoekjes en gaatjes op zolder waar ik nooit kom, dus wie weet :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198013669
Het enige droge hier in huis zijn mijn lippen. Zo irritant altijd.
  maandag 15 februari 2021 @ 10:20:18 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198013726
Hoe meten jullie de luchtvochtigheid eigenlijk?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198013727
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

[ afbeelding ]
Dat is weinig ja.

Zou zonde zijn als het hout gaat werken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198013761
Ik meet niet maar heb ook het idee dat ramen potdicht en voortdurend stoken droge lucht oplevert. En dan zit ik ook nog veel thuis natuurlijk.
Ik heb nog van die ouderwetse potjes om aan de verwarming te hangen (geen idee hoe ze heten). Dus die maar gevuld.

In de slaapkamer wel nog altijd het raam open. Is fijn O+

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:16 schreef Myraela het volgende:
Het enige droge hier in huis zijn mijn lippen. Zo irritant altijd.
Joe. Woestijn ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198013782
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:16 schreef Myraela het volgende:
Het enige droge hier in huis zijn mijn lippen. Zo irritant altijd.
Lippen en handen hier -O-
pi_198013814
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lippen en handen hier -O-
Hoe is het met je hand? Zaterdag vergeten te vragen :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 februari 2021 @ 10:26:03 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198013832
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:20 schreef Barreltje het volgende:
Hoe meten jullie de luchtvochtigheid eigenlijk?
Mijn slimme thermostaat (en kranen) meet dat per kamer.
  maandag 15 februari 2021 @ 10:35:52 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198013963
Mijn slimme verwarming lijkt kapot te zijn }:|

Heb em maar even uit en aan gezet.. eens kijken of dat nog wat oplevert
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198013967
wji hebben een aantal hygrometers staan.

Verder nu droge ogen en droge handen. En benen en armen.
pi_198014056
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe is het met je hand? Zaterdag vergeten te vragen :@
Tja nog hetzelfde. Niet minder rood geworden de laatste 2 weken dus ja geduld.....
Of het blijft zo :+
pi_198014082
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij zijn juist aan het omgekeerde proces bezig. Luchtvochtigheid in huis is 20%, wat toch aardig oncomfortabel is. Zo langzamerhand beginnen we ons ook wat zorgen te maken om het parket en de trap....

Nu dus maar een paar handdoeken gewassen en die hangen te drogen in de woonkamer. Wellicht helpt het...

[ afbeelding ]
Oh matig. Mijn ouders hadden altijd van die bakjes aan de verarming hangen, en mijn pianolerares zette vaak een vaas met water en daarin een opgerolde krant ín de piano om de luchtvochtigheid omhoog te brengen.
pi_198014119
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef minilot het volgende:
Een *O* voor @:Candaasje, have fun hè? :D

Zo even verder bijlezen. Ik zit woest naar buiten te staren in een poging de dooi te bevorderen maar het schiet nog weinig op }:| Ik wil naar buiten, verdorie!

Hier ook een oud huis :Y Volgens mij met doorsnee luchtvochtigheid en voor zover ik weet geen lekkage, maar genoeg hoekjes en gaatjes op zolder waar ik nooit kom, dus wie weet :)
Ik zal aan je denken, misschien helpt dat *O*

(Ik zie hier overigens minder tegenop dan bezoekjes aan de mondhygiëniste :X dus het komt vast wel goed. )
pi_198014128
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:16 schreef Myraela het volgende:
Het enige droge hier in huis zijn mijn lippen. Zo irritant altijd.
Hier ook ja, continu van die velletjes }:|
  maandag 15 februari 2021 @ 10:47:44 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198014171
Labello verslaafd dus geen droge lippen *O*

Verder wel handen en eigenlijk hele huid. ;(
pi_198014245
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken
:D *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_198014252
Armen, handen en benen zijn gortdroog. Maar aan mijn gezicht hangen de vellen, vooral rond mijn ogen. Toen ik in oktober ging tweaken aan mijn hormonen kreeg ik bijna direct vellen en eczeem rond mijn ogen. Dat was eindelijk een paar weken over en nu gaan we gewoon weer verder :{
Spoilers!
pi_198014262
Alleen geregeld droge handen hier in de winter, irritant wel. Als ik eraan denk dan scrub ik wat los en smeer ik er wat op, maar da's eens per drie weken eens, dus dat schiet weinig op :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198014273
Nou, werk schiet weer niet op. Zojuist ontbijt genuttigd, ik zal jullie maar vervelen met foto's.

Kijk, zo krijg ik het opgediend (vandaag heeft liefste fruit gesneden):


En dan gaat er van alles overheen en dan wordt het dit:


En ondertussen ruikt het hier ook eetbaar, er staat een kilo schouderkarbonade in de oven (de houtoven-oven). Gister in wat marinade gezet, vandaag in de kachel, vanmiddag opeten :9
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198014454
Ik heb het idee dat wanneer ik nu in een bad voor met huidcreme ga liggen dat mijn huid het binnen de kortste keren opgeslurpt heeft. Er valt niet tegenaan te smeren momenteel.
Hier ook bakjes aan de radiatoren en best veel planten in huis dus dat lijkt redelijk onder controle.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198014553
Ooooh @sigme, net een week aan vegetarisch avondeten zitten inplannen - krijg ik van jou inenen zin in een kilo karbonade }:| O+

En wat zit er nog allemaal overheen? Ik denk pecan, pompoenpit en kokos te ontwaren..
Let me see you stripped down to the bone
pi_198014731
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:14 schreef minilot het volgende:
Ooooh @:Sigme, net een week aan vegetarisch avondeten zitten inplannen - krijg ik van jou inenen zin in een kilo karbonade }:| O+

En wat zit er nog allemaal overheen? Ik denk pecan, pompoenpit en kokos te ontwaren..
Nee, over de karbonade zit enkel wat in halve ringen gesneden siepel ;)

De toespijzen bij fruit met kwark zijn: kaneel, havermout, zonnebloempitten, pompoenpitten, chiazaad, kokosvlokken, en dan afgetopt met eigen walnoten en amandelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198015092
Fietsje is binnen, yay. Over een maand ofzo de oude waar ik letterlijk 3 keer op heb gefietst maar proberen te verkopen. :')

pi_198015108
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:51 schreef Myraela het volgende:
Fietsje is binnen, yay. Over een maand ofzo de oude waar ik letterlijk 3 keer op heb gefietst maar proberen te verkopen. :')

[ afbeelding ]
Mooie fiets. Ik vind het wel een risico om zoiets online te kopen. Ik hoop dat je een goede aankoop hebt gedaan.
Spoilers!
pi_198015307
Ik zou in een winkel ook geen idee hebben waar ik op moet letten. Dus ik vind online met alle reviews vergelijken juist wel fijn, eigenlijk. Het is gewoon een Gazelle, met zo min mogelijk erop dat kapot kan gaan.
pi_198015348
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zou in een winkel ook geen idee hebben waar ik op moet letten. Dus ik vind online met alle reviews vergelijken juist wel fijn, eigenlijk. Het is gewoon een Gazelle, met zo min mogelijk erop dat kapot kan gaan.
In een winkel zou ik gewoon diverse fietsen uitproberen om te zien wat voor mij het prettigst fietst. Wat is de reden dat de andere fiets niet beviel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198015363
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zou in een winkel ook geen idee hebben waar ik op moet letten. Dus ik vind online met alle reviews vergelijken juist wel fijn, eigenlijk. Het is gewoon een Gazelle, met zo min mogelijk erop dat kapot kan gaan.
Ik heb vijf tweedehands fietsen getest bij de lokale fietsenwinkel. Alle vijf fietsten ze totaal verschillend. Zo kwam ik al snel bij een fiets die goed bij me past. Er zijn blijkbaar twee soorten versnellingsschijven (ofzoiets, ben het vergeten), het ligt aan jezelf wat je prettig vindt. Daar merkte ik het grootste verschil, het trapte echt anders.
Spoilers!
pi_198015405
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:04 schreef Isabeau het volgende:
In een winkel zou ik gewoon diverse fietsen uitproberen om te zien wat voor mij het prettigst fietst. Wat is de reden dat de andere fiets niet beviel?
Ik had de vorige keer echt puur naar het uiterlijk gekeken. Dus ik had een cruiser met een superbreed stuur en hele dikke banden. Heel erg mooi, maar helemaal niet handig natuurlijk. Fietst zwaar, stuurt onhandig, onmogelijk ergens neer te zetten. Gewoon gedoe.
pi_198015434
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had de vorige keer echt puur naar het uiterlijk gekeken. Dus ik had een cruiser met een superbreed stuur en hele dikke banden. Heel erg mooi, maar helemaal niet handig natuurlijk. Fietst zwaar, stuurt onhandig, onmogelijk ergens neer te zetten. Gewoon gedoe.
Dit lijkt me dan stukken beter :Y
Spoilers!
pi_198015533
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:07 schreef Myraela het volgende:

Ik had de vorige keer echt puur naar het uiterlijk gekeken. Dus ik had een cruiser met een superbreed stuur en hele dikke banden. Heel erg mooi, maar helemaal niet handig natuurlijk. Fietst zwaar, stuurt onhandig, onmogelijk ergens neer te zetten. Gewoon gedoe.
Ik heb ooit gefietst op een fiets met zo'n super breed stuur. Echt vreselijk :X Wie vindt dat nou wel handig/lekker fietsen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198015605
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zou in een winkel ook geen idee hebben waar ik op moet letten. Dus ik vind online met alle reviews vergelijken juist wel fijn, eigenlijk. Het is gewoon een Gazelle, met zo min mogelijk erop dat kapot kan gaan.
Ik vind juist een winkel zo fijn, er makkelijk van alles aangepast worden, ding stellen ze op de fietser in. Maar goed, ik ben natuurlijk een ukkie met een brak lijf en ik moet tig keer terug naar de fietsenmaker om alles zo fijn mogelijk af te stellen.
Ik vind (maar da's ook persoonlijk natuurlijk want ben een technisch onbenul) het fijn dat mijn fietsenmaker op min of meer loopafstand zit. Zeker met een electrische fiets, maar ik ga ook even vrolijk voor een lekke band naar ze.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198015611
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:25 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]

Hier nog geen ijzel! Wel nog steeds witte sneeuw. Maar het is 0 graden, dus het zal nu wel vlot wegdooien.
Naar de trein was een grote glibberpartij, maar ik ben heel gebleven en de trein reed *G*
De terugweg heb ik een klein glibberig sprintje getrokken naar de trein en ik mocht bij de deur van de conducteur nog nét naar binnen O+

Wat een natte zooi is het allemaal. Ik moet nog boodschappen doen maar ik wil eigenlijk de deur niet meer uit. :')
pi_198015649
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit gefietst op een fiets met zo'n super breed stuur. Echt vreselijk :X Wie vindt dat nou wel handig/lekker fietsen?
Ik heb ook liever een wat smaller stuur, maar omdat er allemaal technische dingen in/aan mij stuur zitten kan er geen ander geplaatst worden. Terwijl die nog lang niet zo breed is als je momenteel ziet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198015667
Goedemiddag :)

Ik ga zo ook de deur eens uit richting hotel maar het is buiten inderdaad maar een natte zooi.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:25:11 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198015701
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag :)

Ik ga zo ook de deur eens uit richting hotel maar het is buiten inderdaad maar een natte zooi.
Enjoy!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198015705
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag :)

Ik ga zo ook de deur eens uit richting hotel maar het is buiten inderdaad maar een natte zooi.
Jou wens ik héél veel ontspanning toe O+ Geniet van de sauna en de rust. Doen hotels alweer roomservice, trouwens?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198015719
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag :)

Ik ga zo ook de deur eens uit richting hotel maar het is buiten inderdaad maar een natte zooi.
Veel plezier :)
pi_198015727
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag :)

Ik ga zo ook de deur eens uit richting hotel maar het is buiten inderdaad maar een natte zooi.
Veel plezier daar! :*
pi_198015796
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag :)

Ik ga zo ook de deur eens uit richting hotel maar het is buiten inderdaad maar een natte zooi.
Veel plezier
We have far more in common than that which devides us..
pi_198015815
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jou wens ik héél veel ontspanning toe O+ Geniet van de sauna en de rust. Doen hotels alweer roomservice, trouwens?
Geen roomservice maar je mag wel afhalen en meenemen naar de kamer zoals bij ieder ander restaurant ook kan. Minibar is ook leeg maar ik ga ff naar de supermarkt en dan komt 't ook goed. Heb er echt zin in, vind 130 ook nog wel een prijs die ik voor mezelf kan verantwoorden, zeker als verjaardagscadeautje alvast :+ bubbelbad, sauna en 'n regendouche, ik vermaak me wel O+
pi_198015834
Over gladheid: het is reuze stil hier écht stil met verkeer en mensen op straat.
Eerder ijsregende het.
@Loona rare vraag misschien: glijdt Dora ook uit? Of zet zij zich schrap met nagels.

Met hygrometer wordt hier in huis gemeten. Beneden staat ie op 50 X? Al weken staat een bak water in de vensterbank, die wordt regelmatig bijgevuld. Die aan de radiator vergeet ik altijd bij te vullen.

Horen die brede sturen niet bij mamma fietsen om op/afstappen makkelijker te maken?

Ga je ver weg MeMo? Veel ontspanning gewenst. w/
  maandag 15 februari 2021 @ 12:34:09 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_198015841
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit gefietst op een fiets met zo'n super breed stuur. Echt vreselijk :X Wie vindt dat nou wel handig/lekker fietsen?
Een mama fiets. Dit is om met bewegende kroost op een stuurzitje toch nog veilig te kunnen rijden.
Een halvezool heeft bedacht dat dit ook handig is op een mountainbike, niet dus. Moet mijn stuur nog een keer wat verder inkorten. Rijd wel prettig, maar je blijft overal achter hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198015862
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:33 schreef AnneX het volgende:
Over gladheid: het is reuze stil hier écht stil met verkeer en mensen op straat.
Eerder ijsregende het.
@:Loona rare vraag misschien: glijdt Dora ook uit? Of zet zij zich schrap met nagels.

Met hygrometer wordt hier in huis gemeten. Beneden staat ie op 50 X? Al weken staat een bak water in de vensterbank, die wordt regelmatig bijgevuld. Die aan de radiator vergeet ik altijd bij te vullen.

Horen die brede sturen niet bij mamma fietsen om op/afstappen makkelijker te maken?

Ga je ver weg MeMo? Veel ontspanning gewenst. w/
iets meer dan 'n uurtje. Zaandam.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:36:45 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_198015881
Het is inmiddels 3 graden buiten. Gevolg is dat de sneeuwlaag nu in delen van het dak komt stuiteren.
De regen die zou komen, enb volgens buienradar een rode vlek hier was. Die is niet gekomen. Enkel een paar spetters.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198015934
'Goh, zou ik in de wijk al weer kunnen fietsen?'
* Lonaa slaat linksaf de wijk in, voorzichtig.
* Lonaa fietst 30 meter.
KLABATS
'Guess not'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198015936
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:36 schreef z80 het volgende:
Het is inmiddels 3 graden buiten. Gevolg is dat de sneeuwlaag nu in delen van het dak komt stuiteren.
De regen die zou komen, enb volgens buienradar een rode vlek hier was. Die is niet gekomen. Enkel een paar spetters.
:o het regent hier al uren best hard. Het gaat dan ook snel met het verdwijnen van de sneeuw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198015945
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:40 schreef Lonaa het volgende:
'Goh, zou ik in de wijk al weer kunnen fietsen?'
* Lonaa slaat linksaf de wijk in, voorzichtig.
* Lonaa fietst 30 meter.
KLABATS
'Guess not'
Ouch. Glad dus :X Alles heel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198015948
maar! Lonaa nog heel, kleren nog heel, boodschappen nog heel.
Dasty is binnen, sneeuwijzers geleend en de AH het koolrabi.

So far, so good.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:41:13 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198015952
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Geen roomservice maar je mag wel afhalen en meenemen naar de kamer zoals bij ieder ander restaurant ook kan. Minibar is ook leeg maar ik ga ff naar de supermarkt en dan komt 't ook goed. Heb er echt zin in, vind 130 ook nog wel een prijs die ik voor mezelf kan verantwoorden, zeker als verjaardagscadeautje alvast :+ bubbelbad, sauna en 'n regendouche, ik vermaak me wel O+
Klinkt goed, veel plezier!
  maandag 15 februari 2021 @ 12:41:50 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198015958
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:40 schreef Lonaa het volgende:
'Goh, zou ik in de wijk al weer kunnen fietsen?'
* Lonaa slaat linksaf de wijk in, voorzichtig.
* Lonaa fietst 30 meter.
KLABATS
'Guess not'
"Fiets nog heel?"

Ofwel: hoop dat je je niet al teveel pijn gedaan hebt, en er geen nare lichamelijke of materiele schade is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198015960
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ouch. Glad dus :X Alles heel?
Ja. Morgen wat (meer) spierpijn misschien. Ik viel ook goede kant op. Niet de kant met boodschappentas aan het stuur, sporttas en volle fietstas. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198015969
Ik had niet zo snel op enter moeten drukken jong0ns, sorry. :') :@
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:43:01 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198015974
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. Morgen wat (meer) spierpijn misschien. Ik viel ook goede kant op. Niet de kant met boodschappentas aan het stuur, sporttas en volle fietstas. :7
Pro tip:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016049
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik had niet zo snel op enter moeten drukken jong0ns, sorry. :') :@
Ha mijn makke is té snel enteren.

Eerder had ik een vraagje over Dora en gladheid.
Gelukkig dat alles heel is gebleven, inclusief Lonaa B-)
  maandag 15 februari 2021 @ 12:48:47 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016052
Lunch

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016071
Ik weet nog niet wat ik ga lunchen. Iets met avocado.
Spoilers!
pi_198016072
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef fietsie het volgende:
Lunch

[ afbeelding ]
Lekker O+
pi_198016105
Kus erop @Lonaa! Blijf maar gewoon een nog even binnen, ja? ;)

@fietsie Ik weet niet precies waar het 'm in zit, maar ik heb toch liever het ongemak van twee zware boodschappentassen aan mijn fietsstuur dan dat ik van die fietstassen zou willen :') Ik schaar zulks toch in de categorie afritsbroeken en meekleurende zonnebrillen aangaande te oncool om dood gevonden mee/in te willen worden.. :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016129
Wij hadden nog sushi voor lunch :')
pi_198016141
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef fietsie het volgende:
Lunch

[ afbeelding ]
Oeee, wat voor vulling? :9

Hier geen lunch, nooit lunch, maar wel knettersterke koffie O+ Beetje laat ervoor al maar wil vanavond The Queens Gambit afbingen :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016151
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden nog sushi voor lunch :')
Heh :') Was het nog enigszins eetbaar?
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016179
Voor de statistieken, Günther had natuurlijk wél lunch:
- volkoren boterham met heel dik pindakaas
- banaan
- kerstomaten (3)
- handje gedroogde cranberries
- glas water

'Lunch' van J. was een kopje groentenbouillon en een paar pistachenoten :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016181
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh :') Was het nog enigszins eetbaar?
Jawel, het idee was ook wel een beetje het idee om nog genoeg voor de lunch te hebben.
Maar na het gedoe smaakt het toch wat minder.
pi_198016189
Ik vind fietstassen ook echt verschrikkelijk. :D Functioneel vast handig, maar ik voel me nog te jong daarvoor. :')
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 12:56:50 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198016193
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Oeee, wat voor vulling? :9

Hier geen lunch, nooit lunch, maar wel knettersterke koffie O+ Beetje laat ervoor al maar wil vanavond The Queens Gambit afbingen :7
Geen n lunch? Meestal kijk ik daar vanaf een uur of 11 al naar uit :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 15 februari 2021 @ 12:58:35 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_198016223
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind fietstassen ook echt verschrikkelijk. :D Functioneel vast handig, maar ik voel me nog te jong daarvoor. :')
Bij gebrek aan een auto en de winkel op een paar KM afstand is het wel heel prettig.
Rugzak kan ook indien niet te zwaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198016224
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen n lunch? Meestal kijk ik daar vanaf een uur of 11 al naar uit :o
En wat wordt het vandaag dan voor middageten, Ludolf? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016232
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:52 schreef minilot het volgende:
Kus erop @:Lonaa! Blijf maar gewoon een nog even binnen, ja? ;)

@:Fietsie Ik weet niet precies waar het 'm in zit, maar ik heb toch liever het ongemak van twee zware boodschappentassen aan mijn fietsstuur dan dat ik van die fietstassen zou willen :') Ik schaar zulks toch in de categorie afritsbroeken en meekleurende zonnebrillen aangaande te oncool om dood gevonden mee/in te willen worden.. :@
Mijn vaalroze Hemafietstassen zijn goede fietsdiefstalpreventie :Y
pi_198016236
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind fietstassen ook echt verschrikkelijk. :D Functioneel vast handig, maar ik voel me nog te jong daarvoor. :')
Van dattem! :Y We ontzeggen onszelf vast iets handigs, maar ja.. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016275
Auw @Lonaa. Hopelijk niet te veel spierpijn morgen. Mag je nu de rest van de dag thuisblijven?

Zelfs als puberkaatje had ik fietstassen. Voor de schooltas (toen had je nog geen schoolrugtassen). Ik zou niet weten hoe ik alles mee moet nemen zonder mand voorop, vaste fietstas en losse fietstas op wieltjes. 600 keer heen en weer fietsen naar de AH vind ik ook geen optie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198016281
Mooie fiets Myraela!

Ik fiets op ongeveer alle fietsen prima weg. Maar de fijnst blijft tot nu toe wel de fiets van mijn vriend :D .
Had ooit nog wel een mooie bij de fietsenwinkel gezien, die reed ook echt lekker (wel breed stuur overigens), maar toen veranderen mijn plannen en zou Antwerpen een beetje te ver fietsen zijn.

En au Loon, voorzichtig met jezelf :*


Oh ik leef trouwens ook nog, en meer dan prima. Het viel me echt enorm mee. Het was 3x even diep ademhalen en inwendig vloeken maar ik heb echt heftigere krampen gehad in mijn leven.

Charmant zal het alleen nooit worden :')

Huisarts was trouwens echt supervriendelijk en vrolijk (ik denk dat ze dit gewoon heel erg leuk vindt om te doen). Ik had er ook nog een mannelijke Co bij. (Vroeg ze wel eerst even hoor zonder hem erbij, maar goed, hij moet het ook leren, ik weet hoe dat werkt)
pi_198016303
Candaaaaaaaaas! Had even de aanloop gemist, maar heb je zo'n mirena-dinges of de ubercoole vintage steampunky O+ koperspiraal O+ ? En jeuj voor het achter de rug hebben! Jaren onder de pannen nu, hoera! *O*

</spiraaltjespromotieteam>
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016358
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef minilot het volgende:
Candaaaaaaaaas! Had even de aanloop gemist, maar heb je zo'n mirena-dinges of de ubercoole vintage steampunky O+ koperspiraal O+ ? En jeuj voor het achter de rug hebben! Jaren onder de pannen nu, hoera! *O*
Haha, nee geen steampunk koper, ik was te bang voor een te heftige reactie op de ontstekingsreactie die het uitlokt en ik had wel wat voordelen van de pil-hormonen destijds.
Maar ook wel nadelen, dus het is een high-tech Kyleena geworden. Myrena maar dan lagere dosering :) Dus hopelijk dan wel de lusten ( :Y) ) maar niet de lasten.

Nog wel over een week of 5 laten controleren. Maar dan zou ze het gelijk combineren met het bevolkingsonderzoek zei ze, als ik dat wilde, hoefde ik niet nog eens apart naar de assistente :) .
  maandag 15 februari 2021 @ 13:07:02 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016368
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:52 schreef minilot het volgende:
Kus erop @:Lonaa! Blijf maar gewoon een nog even binnen, ja? ;)

@:Fietsie Ik weet niet precies waar het 'm in zit, maar ik heb toch liever het ongemak van twee zware boodschappentassen aan mijn fietsstuur dan dat ik van die fietstassen zou willen :') Ik schaar zulks toch in de categorie afritsbroeken en meekleurende zonnebrillen aangaande te oncool om dood gevonden mee/in te willen worden.. :@
“Niets aan je stuur hangen” is toch wel een dogma waar ik heel heel heel veel kms veilig op twee wielen mee ben doorgekomen, en die idioot opzichtige rode tassen zijn bijna net zo groot als de kofferbak van een klein autootje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016376
Ik haal alleen de beroemde (beruchte?) 30 - Fok! - cm niet ;(
Een schamele 8cm it is!

(Maar dat was helemaal normaal voor iemand die geen kinderen gebaard heeft ;) )
pi_198016380
Oh, da's handig en meedenkend van je huisarts @Candaasje! Hou ons op de hoogte van de invloed op je ovulatiefeestweek, joe? ;)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 februari 2021 @ 13:08:17 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016394
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Oeee, wat voor vulling? :9

Hier geen lunch, nooit lunch, maar wel knettersterke koffie O+ Beetje laat ervoor al maar wil vanavond The Queens Gambit afbingen :7
een deel kip, een deel groente
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016395
Ook team tassen-aan-stuur-hang. Soms ook wel een tas op mijn bagagedrager.
Ik had enkel als postbode fietstassen. Nu staan er nog wel 2 van mijn oma in de berging, maar ik gebruik ze nooit. Meestal loop ik voor de boodschappen.
pi_198016415
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik haal alleen de beroemde (beruchte?) 30 - Fok! - cm niet ;(
Een schamele 8cm it is!

(Maar dat was helemaal normaal voor iemand die geen kinderen gebaard heeft ;) )
Ha! Hier ook weer teruggestuiterd naar acht centimeter, ondanks Günther :)
Rare -boks-, maar -boks-! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016422
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! Hier ook weer teruggestuiterd naar acht centimeter, ondanks Günther :)
Rare -boks-, maar -boks-! :7
:D Hoe zeggen ze dat...goeie terugplooi? :')
  maandag 15 februari 2021 @ 13:11:07 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198016431
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Mooie fiets Myraela!

Ik fiets op ongeveer alle fietsen prima weg. Maar de fijnst blijft tot nu toe wel de fiets van mijn vriend :D .
Had ooit nog wel een mooie bij de fietsenwinkel gezien, die reed ook echt lekker (wel breed stuur overigens), maar toen veranderen mijn plannen en zou Antwerpen een beetje te ver fietsen zijn.

En au Loon, voorzichtig met jezelf :*

Oh ik leef trouwens ook nog, en meer dan prima. Het viel me echt enorm mee. Het was 3x even diep ademhalen en inwendig vloeken maar ik heb echt heftigere krampen gehad in mijn leven.

Charmant zal het alleen nooit worden :')

Huisarts was trouwens echt supervriendelijk en vrolijk (ik denk dat ze dit gewoon heel erg leuk vindt om te doen). Ik had er ook nog een mannelijke Co bij. (Vroeg ze wel eerst even hoor zonder hem erbij, maar goed, hij moet het ook leren, ik weet hoe dat werkt)
Fijn dat het meeviel!

Ik had een tijdje fietstassen toen ik alleen was en wel boodschappen moest doen.
Nu heb ik nog wel een fietstas die je los aan de fiets kan hangen, die neem ik soms mee de stad in als we naar de markt gaan ofzo (of ja gingen want eeuwen geleden)
  maandag 15 februari 2021 @ 13:15:49 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016498
Ik doe 2/3 van de weekboodschappen op de fiets en gezien de afstand (en dat ik meestal in het donker ga) wil ik het veilig en handzaam.
Met deze dingen kan ik toch mn binnendoor route over schelpenpaadjes nemen ondanks de glibberige staat daarvan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016671
Ik doe mijn boodschappen eigenlijk altijd lopend, is maar tien minuten enkele reis naar Lidl, AH, bakker en *kuch* groentenjuwelier dus dat is prima te voet af te leggen, ook met een paar zware tassen :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016732
Team fietstassen O+

Ik heb hele hippe van Kitsch Kitchen en voel me er niks minder bejaard door :+

Fietsen met zware tassen aan het stuur vind ik eerlijk gezegd onnozel gevaarlijk, als je die lading lekker aan je bagagedrager kunt wegstoppen. Verder zijn fietstassen hier in het durrup een prima manier om tussendoor al wat boodschappen op te bergen. Geen waardevolle dingen natuurlijk. Lekker de handjes vrij om nog meer in te laden.

Wat soms alsnog leidt tot een (lichte!) tas aan het stuur :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198016735
Ik moet ook nog steeds fietstassen kopen. Ik val niet graag en ik kan ook weinig op mijn rug tillen. Ik wil ook nog een mandje voorop de fiets trouwens, daar moet ik eens naar op zoek. Dan maar een bejaardenuitstraling. Ik weck ook dus die uitstraling had ik al.
Spoilers!
pi_198016756
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind fietstassen ook echt verschrikkelijk. :D Functioneel vast handig, maar ik voel me nog te jong daarvoor. :')
Ik vind ook nogal een verschil tussen wat fietsie post en zoiets

Vraag me wel af waarom die diagonals band zo zit.
Ik heb deze, maar nooit zo'n band erop gehad. En hij staat altijd open :@
Als ik m mee heb, dat hoeft ook alleen maar als er duizend mee moet natuurlijk.

En ik ben duizend jaar ouder dan jij dus ik mag *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198016817
Ik vind het juist wel lekker stabiel fietsen, aan elke kant van het stuur een zware tas :) Misschien gewenning..

Maar dan nog altijd het allerliefste aan elke schouder twee van deze tot de nok volgepropte tassen:

..en dan gewoon wandelen :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 februari 2021 @ 13:35:51 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198016825
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind ook nogal een verschil tussen wat fietsie post en zoiets
[ afbeelding ]
Vraag me wel af waarom die diagonals band zo zit.
Ik heb deze, maar nooit zo'n band erop gehad. En hij staat altijd open :@
Als ik m mee heb, dat hoeft ook alleen maar als er duizend mee moet natuurlijk.

En ik ben duizend jaar ouder dan jij dus ik mag *)
Die band is de draagband, dan kun je hem als tas dragen als je hem eraf haalt.

Ik heb zoiets maar dan een stapje hoger voor fietsvakanties. Dat is pas een goede uitstraling 8-)
pi_198016831
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:26 schreef minilot het volgende:
Ik doe mijn boodschappen eigenlijk altijd lopend, is maar tien minuten enkele reis naar Lidl, AH, bakker en *kuch* groentenjuwelier dus dat is prima te voet af te leggen, ook met een paar zware tassen :Y
Daar heb ik sinds kort een trolley tas-light voor :+

Mijn grote trolley gebruikte ik pre Corona niet (altijd vanuit werk met de auto naar de super) en heb ik aan mijn ouders gegeven toen ze in de stad kwamen wonen.
Nu wandel ik vanuit huis naar de super en heb een soort weekendtas met uitklapbare wieltjes.

Want ik ga écht geen zware tassen tillen :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198016855
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die band is de draagband, dan kun je hem als tas dragen als je hem eraf haalt.
:o
Ja zeg, ik ben geen bejaarde!
:P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198016873
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Want ik ga écht geen zware tassen tillen :{w
Prima toch? Ik liever wel, beetje lichaamsbeweging zonder dat ik zoals @Lonaa van die creepy shizzle in de crossfitbox moet doen ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198016888
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind ook nogal een verschil tussen wat fietsie post en zoiets
[ afbeelding ]
Vraag me wel af waarom die diagonals band zo zit.
Ik heb deze, maar nooit zo'n band erop gehad. En hij staat altijd open :@
Als ik m mee heb, dat hoeft ook alleen maar als er duizend mee moet natuurlijk.

En ik ben duizend jaar ouder dan jij dus ik mag *)
Als je die band uit dat clipje haalt kun je de tas als schoudertas gebruiken. :)
Ik heb Vaude tassen die erg op deze lijken en daar zat ook een draagband bij. Die laat ik altijd thuis, want ik klik die twee klikdingen liever aan de zijkant vast als ik de tas dichtmaak en die band komt alleen maar in m'n wiel dan.
De fancy Vaude tassen zijn alleen voor fietsvakanties en lange dagtochten en zo, voor op m'n trekkingfiets. De stationsfiets heeft vervaalde roze-achtige fietstassen die er ongeveer aan vastgeroest zitten met o.a. een plastic zakje voor over het zadel en het kettingslot. En ik stop m'n rugzak erin want dat is beter dan een zweetrug van het fietsen *G*
  maandag 15 februari 2021 @ 13:38:50 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016889
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind ook nogal een verschil tussen wat fietsie post en zoiets
[ afbeelding ]
Vraag me wel af waarom die diagonals band zo zit.
Ik heb deze, maar nooit zo'n band erop gehad. En hij staat altijd open :@
Als ik m mee heb, dat hoeft ook alleen maar als er duizend mee moet natuurlijk.

En ik ben duizend jaar ouder dan jij dus ik mag *)
Da's leuk voor fietsvakanties, maar minder fijn als je 4 flessen gingerbeer, een zak aardappelen, twee netjes sinaasappelen, twee pakken optimel enz enz enz enz mee sleept.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016907
In de wacht voor info over Hans. Spannend toch wel.
Spoilers!
  maandag 15 februari 2021 @ 13:39:59 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016910
En sinds de gingerbeer verslaving hier thuis neemt dat aantal flessen per transport gestaag toe.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 15 februari 2021 @ 13:40:36 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016926
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet ook nog steeds fietstassen kopen. Ik val niet graag en ik kan ook weinig op mijn rug tillen. Ik wil ook nog een mandje voorop de fiets trouwens, daar moet ik eens naar op zoek. Dan maar een bejaardenuitstraling. Ik weck ook dus die uitstraling had ik al.
In dat geval wordt je al stralend oud :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016944
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef fietsie het volgende:
En sinds de gingerbeer verslaving hier thuis neemt dat aantal flessen per transport gestaag toe.
Welke drinken jullie graag? Ik ben nog op zoek naar de lekkerste :)
pi_198016945
Ik gooi 'm er maar in. Je haakt 'm aan je bagagedrager en het is ook een trolley

We have far more in common than that which devides us..
pi_198016958
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef fietsie het volgende:
En sinds de gingerbeer verslaving hier thuis neemt dat aantal flessen per transport gestaag toe.
Welk merk heb je?
Ik kocht blikjes Dalston’s, maar die zijn eigenlijk net te scherp gemberig naar mijn smaak.

Hun rabarber frisdrank daarentegen is tegenwoordig mijn favoriet :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198016959
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik gooi 'm er maar in. Je haakt 'm aan je bagagedrager en het is ook een trolley

[ afbeelding ]
Ik denk dat mini gewone fietstassen nog cooler vindt 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 februari 2021 @ 13:43:36 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198016977
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Welke drinken jullie graag? Ik ben nog op zoek naar de lekkerste :)
AH eigen merk en Royal Club wekken de indruk dezelfde te zijn, en zijn favoriet. Lekker scherp, en fris bruisend.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198016978
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik gooi 'm er maar in. Je haakt 'm aan je bagagedrager en het is ook een trolley

[ afbeelding ]
Als mijn KK tassen ooit kapot gaan (ze zijn van hun tafel zeil en gaan al 2848438 jaar mee dus daar maak ik me niet echt druk over) ga ik denk ik ook zoiets aanschaffen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198016999
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat mini gewone fietstassen nog cooler vindt 8-)
Dat denk ik ook. Maar (voor mij) zo ideaal. Ook lopend over de markt. Je gooit er steeds wat in en e sjouwt je geen ongeluk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198017011
Die Vaude-achtige tassen vind ik ook nog wel meevallen ja, doen me vooral denken aan fietsvakanties :D

Maar ik loop dus ook graag, gebruik het zoals mini als mijn lichaamsbeweging. (AH is toch wel een half uur heen en een half uur terug lopen). 2 stoffen tassen aan mijn schouders en gáán.
pi_198017025
#teamlopen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 februari 2021 @ 13:47:07 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198017039
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit gefietst op een fiets met zo'n super breed stuur. Echt vreselijk :X Wie vindt dat nou wel handig/lekker fietsen?
Ik :P

Jarenlang eentje gehad toen ik nog in de stad stukken fietste, heerlijk cruisen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198017062
Pfff. Weer binnen. Zelfs met sneeuwijzers onder was het nog wel een uitdaging. En nog meer spierpijn want daar ga je anders van lopen.

Kan de hamstrings en de bips al voelen. :')

Nu alleen nog maar Heel Klein Rondje rond etenstijd met Dora en dan morgen pas weer! Morgen wel Dex&Dora.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198017067
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef Isabeau het volgende:
#teamlopen *O*
Maar ben je dan ook team stoffentassendieinjeschouderssnijdenenjerugbelasten of team rugbesparendtasopwieltjes?

Deze post is totaal neutraal geschreven overigens :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 februari 2021 @ 13:49:20 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198017070
Lopend, zou ik, rekening houdend met de avondklok, om iets van 18:00 de deur uit moeten... voor AH, Jumbo of Lidl..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198017102
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar ben je dan ook team stoffentassendieinjeschouderssnijdenenjerugbelasten of team rugbesparendtasopwieltjes?

Deze post is totaal neutraal geschreven overigens :7
Niet gewoon een titanium staaf in je rug hebben gemonteerd ter onverwoestbare ondersteuning, tssssk :{w
  maandag 15 februari 2021 @ 13:51:36 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198017112
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Haha, nee geen steampunk koper, ik was te bang voor een te heftige reactie op de ontstekingsreactie die het uitlokt en ik had wel wat voordelen van de pil-hormonen destijds.
Maar ook wel nadelen, dus het is een high-tech Kyleena geworden. Myrena maar dan lagere dosering :) Dus hopelijk dan wel de lusten ( :Y) ) maar niet de lasten.

Nog wel over een week of 5 laten controleren. Maar dan zou ze het gelijk combineren met het bevolkingsonderzoek zei ze, als ik dat wilde, hoefde ik niet nog eens apart naar de assistente :) .
Vraagje over je eerste zin

Een kunststof spiraal geeft toch ook een ontstekingsreactie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198017164
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet gewoon een titanium staaf in je rug hebben gemonteerd ter onverwoestbare ondersteuning, tssssk :{w
Baas _O_

Dát is commitment!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198017209
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Geen roomservice maar je mag wel afhalen en meenemen naar de kamer zoals bij ieder ander restaurant ook kan. Minibar is ook leeg maar ik ga ff naar de supermarkt en dan komt 't ook goed. Heb er echt zin in, vind 130 ook nog wel een prijs die ik voor mezelf kan verantwoorden, zeker als verjaardagscadeautje alvast :+ bubbelbad, sauna en 'n regendouche, ik vermaak me wel O+
Klinkt als een heerlijke kamer. Geniet ervan!
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:40 schreef Lonaa het volgende:
'Goh, zou ik in de wijk al weer kunnen fietsen?'
* Lonaa slaat linksaf de wijk in, voorzichtig.
* Lonaa fietst 30 meter.
KLABATS
'Guess not'
AU! Hoop dat je niet te hard op je snufferd bent gegaan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198017234
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Vraagje over je eerste zin

Een kunststof spiraal geeft toch ook een ontstekingsreactie?
Minder dacht ik (mijn HA knikte instemmend toen ik dit aangaf als reden, maar of dat was omdat ze zelf erg pro eigen keuze is of het echt wetenschappelijk klopt, weet ik niet :P ) Koper is wel een vrij reactief materiaal. Het is ook die reactie die zowel het bm slijmvlies als de zaadcellen beïnvloedt. Bij hormoonspiralen wordt de beschermende werking deels veroorzaakt door de hormonen die er in zitten.

Het is natuurlijk beide lichaamsvreemd, en als de kyleena/myrena er niet was geweest, had ik mogelijk gewoon wel voor een koperspiraal gegaan hoor.

(EDIT: bij mij speelde dus ook heel sterk mee dat ik mijn menstruatie minder heftig wil proberen te krijgen. Elke maand een dag uit de roulatie zijn is niet praktisch. Ik ga echt letterlijk out als ik niet kan liggen voor een x aantal uur. Koperspiralen maken de menstruatie nog wel eens heftiger (hoeft niet, kan ook gebeuren bij de hormoonspiralen, maar de pil verminderde mijn klachten dus ik hoop dat dit ook zo werkt voor deze spiraal :) )
pi_198017253
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Baas _O_

Dát is commitment!
8-) zo rol ik!
pi_198017259
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden nog sushi voor lunch :')
Wel knap als er zoveel was vergeten :D
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Oeee, wat voor vulling? :9

Hier geen lunch, nooit lunch, maar wel knettersterke koffie O+ Beetje laat ervoor al maar wil vanavond The Queens Gambit afbingen :7
Ik heb liever lunch dan ontbijt eigenlijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198017278
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

8-) zo rol ik!
Kun je dat nog, met je staaf? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198017299
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kun je dat nog, met je staaf? :P
Heel moeizaam. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het gaat houterig en ik rol standaard scheef. Een rechte koprol zit er echt niet meer in :D
pi_198017368
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb liever lunch dan ontbijt eigenlijk.
Eens hoor, maar ontbijten doe ik evenmin ;)

Goed! De glibber buiten maar eens trotseren, anders heb ik over een paar uur geen curry en knoflooknaan -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_198017428
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

Maar ben je dan ook team stoffentassendieinjeschouderssnijdenenjerugbelasten of team rugbesparendtasopwieltjes?

Deze post is totaal neutraal geschreven overigens :7
Ik ben #teamrugzak
Handen vrij ftw O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198017449
Iemand zei fietsvakantie :X Daar ga ik ongeveer net zo goed op als @Vanyel op bleekselderij ;(
Let me see you stripped down to the bone
pi_198017462
(Als er zware stoffen tassen aan allebei mijn schouders hangen heb ik ook mijn handen vrij hoor :))
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 15 februari 2021 @ 14:13:45 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198017468
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef minilot het volgende:
Iemand zei fietsvakantie :X Daar ga ik ongeveer net zo goed op als @:Vanyel op bleekselderij ;(
*)

Met tent *O*
pi_198017476
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb hele hippe van Kitsch Kitchen en voel me er niks minder bejaard door :+

Ik geloof niet in zoiets als 'hippe' fietstassen hoor. :D Ik vind rustig juist een stuk in your face bejaard.
pi_198017494
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef minilot het volgende:
Iemand zei fietsvakantie :X Daar ga ik ongeveer net zo goed op als @:Vanyel op bleekselderij ;(
En een fiets kampeer vakantie :D ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198017507
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

*)

Met tent *O*
Het is alsof ik in een zwembad met kaas gegooid word nu :X :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198017519
Ik vind kamperen wel oncomfortabel maar niet stom. Fietsvakanties vind ik het summum van stom. :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_198017568
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben #teamrugzak
Handen vrij ftw O+
Goed alternatief :Y

Al vind ik met boodschappen doen het ‘tas op rug/ tas van rug af’ ritueel weer gedoe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 februari 2021 @ 14:18:01 #207
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198017573
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:16 schreef minilot het volgende:
Ik vind kamperen wel oncomfortabel maar niet stom. Fietsvakanties vind ik het summum van stom. :{w
Jij vind fietsen heel stom toch?

Ik vond het ook altijd stom, tot vorig jaar _O-
Maar wel heel weer afhankelijk. Ben een mooi weer fietser.
pi_198017580
Ik vind kamperen heerlijk, maar fietsvakanties zijn ook niet aan mij besteed. Ik hou gewoon niet van fietsen :D
pi_198017581
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef minilot het volgende:
Ik vind het juist wel lekker stabiel fietsen, aan elke kant van het stuur een zware tas :) Misschien gewenning..

Maar dan nog altijd het allerliefste aan elke schouder twee van deze tot de nok volgepropte tassen:
[ afbeelding ]
..en dan gewoon wandelen :)
Ik vind die opvouwtasjes fijn, die nemen zo lekker weinig ruimte in. O+ Deze van de Jumbo is m'n favoriet, lekker groot. En bananenprint. O+

pi_198017596
Vanwaar de omslag vorig jaar dan, @gcjoel? :) En ja, ik haat fietsen }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_198017597
Voor mij is fietsen een manier om van A naar B te komen. Dat relateer ik ook echt niet aan een gezellige ontspannen vakantie
We have far more in common than that which devides us..
pi_198017614
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind die opvouwtasjes fijn, die nemen zo lekker weinig ruimte in. O+ Deze van de Jumbo is m'n favoriet, lekker groot. En bananenprint. O+

[ afbeelding ]
Ja, die zijn ook fantastisch O+
Ik heb er eentje van parachute stof. Super klein als hij opgevouwen is, maar er kan veel in en hij kan veel gewicht hebben.
Dan moet ik er wel mee slepen, helaas :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198017627
Ik zou een fietsvakantie wel een keer willen proberen. Maar dan hooguit een lang weekendje, met een overnachting in een hotel. :') Telt dat ook nog?
pi_198017660
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een fietsvakantie wel een keer willen proberen. Maar dan hooguit een lang weekendje, met een overnachting in een hotel. :') Telt dat ook nog?
Ja hoor. Dat zou ook mijn max zijn.
Fietsen op vakantie is dan (soms) wel leuk. In Egypte was het best handig om van het ene uiterste van een stad naar het andere uiterste te komen. Maar nog verhipte lastig omdat ze daar niet aan verkeersregels doen. Net als in diverse andere plekken op de wereld.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198017672
Boodschappentassen die klein opvouwen, daar heb ik dan niet zoveel aan, want dat vergt een overkoepelende tas en ik ben zo'n nepvrouw die geen tas heeft, ik prop dingen gewoonlijk in jas- en broekzak :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198017690
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:23 schreef minilot het volgende:
Boodschappentassen die klein opvouwen, daar heb ik dan niet zoveel aan, want dat vergt een overkoepelende tas en ik ben zo'n nepvrouw die geen tas heeft, ik prop dingen gewoonlijk in jas- en broekzak :)
Ahja, dan maakt het minder uit. Ik loop altijd met een rugzakje en dus standaard minstens 2 van die tasjes erin voor een spontaan boodschapje. Echt ideaal.
  maandag 15 februari 2021 @ 14:24:48 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198017692
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:19 schreef minilot het volgende:
Vanwaar de omslag vorig jaar dan, @:gcjoel? :) En ja, ik haat fietsen }:|
Ik had trouwens geen hekel aan fietsen, voordat ik een auto had moest ik overal wel heen fietsen.
Vorig jaar een racefiets gekocht om tochtjes te fietsen, dat beviel goed.
En inmiddels was ik ook al fan geworden van het kamperen dus wilde ik de combinatie wel eens proberen
Uiteindelijk is het toch wel ultieme vrijheid, lekker hele dag buiten, mooie natuurgebieden enzo. (we plannen wel altijd mooie routes). En je merkt hoe weinig je eigenlijk mee hoeft tijdens een paar dagen weg (ben nooit langer dan 3 nachten gegaan ook)
pi_198017698
Ik heb ook dumplings als lunch!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198017866
Op ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198017895
Hans is een kutje. Ze was te bang dus nu moet ze een week wachten op de dierenarts. Dierenarts zei dat ze op het eerste gezicht een gezonde jonge kat lijkt.
Spoilers!
pi_198017907
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans is een kutje. Ze was te bang dus nu moet ze een week wachten op de dierenarts. Dierenarts zei dat ze op het eerste gezicht een gezonde jonge kat lijkt.
Te bang voor wat? :)
  maandag 15 februari 2021 @ 14:41:55 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198017993
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Welke drinken jullie graag? Ik ben nog op zoek naar de lekkerste :)
Bundaberg :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198017998
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Te bang voor wat? :)
Contact. Ze laat zich niet pakken en wil steeds ontsnappen ;( Ik voel me een beetje schuldig.
Spoilers!
pi_198018035
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Contact. Ze laat zich niet pakken en wil steeds ontsnappen ;( Ik voel me een beetje schuldig.
Ah zo, niet te schuldig voelen hoor :* . Ze is pas net in het asiel en ik zag het ook in de opname / kattenpension; sommige katten hebben echt even nodig te acclimatiseren en zelfs de grootste brompotten draaien vaak na een paar dagen wel een beetje bij. (Ik heb het niet over echt verwilderde polderkatten, maar dat is Hansje niet)

Fijn dat ze het niet gaan forceren trouwens, als ze toch al 14 dagen moet zitten wegens mogelijke eigenaar ditdat, kunnen ze het beter even rustig de tijd geven. Scheelt weer angst!
  maandag 15 februari 2021 @ 14:47:09 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198018067
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Minder dacht ik (mijn HA knikte instemmend toen ik dit aangaf als reden, maar of dat was omdat ze zelf erg pro eigen keuze is of het echt wetenschappelijk klopt, weet ik niet :P ) Koper is wel een vrij reactief materiaal. Het is ook die reactie die zowel het bm slijmvlies als de zaadcellen beïnvloedt. Bij hormoonspiralen wordt de beschermende werking deels veroorzaakt door de hormonen die er in zitten.

Het is natuurlijk beide lichaamsvreemd, en als de kyleena/myrena er niet was geweest, had ik mogelijk gewoon wel voor een koperspiraal gegaan hoor.

(EDIT: bij mij speelde dus ook heel sterk mee dat ik mijn menstruatie minder heftig wil proberen te krijgen. Elke maand een dag uit de roulatie zijn is niet praktisch. Ik ga echt letterlijk out als ik niet kan liggen voor een x aantal uur. Koperspiralen maken de menstruatie nog wel eens heftiger (hoeft niet, kan ook gebeuren bij de hormoonspiralen, maar de pil verminderde mijn klachten dus ik hoop dat dit ook zo werkt voor deze spiraal :) )
Ik heb koper erin zitten en ben enorm tevreden over. Voor je menstruatie helpt het niet nee, dan is hormonenspiraal absoluut de betere optie.

Ik had begrepen in mijn zoektocht destijds dat elk soort spiraal een ontstekingsreactie oplevert maar laatste vier jaar geen onderzoek meer naar gedaan door tevredenheid hiero.
En vergeten welke bronnen enzo destijds geraadpleegd :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198018148
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb koper erin zitten en ben enorm tevreden over. Voor je menstruatie helpt het niet nee, dan is hormonenspiraal absoluut de betere optie.

Ik had begrepen in mijn zoektocht destijds dat elk soort spiraal een ontstekingsreactie oplevert maar laatste vier jaar geen onderzoek meer naar gedaan door tevredenheid hiero.
En vergeten welke bronnen enzo destijds geraadpleegd :P
Ik zal het bij de controle eens navragen! Ik ben nu ook wel nieuwsgierig (en ik kan ook niet meer in de database van de UA, dus studies zoeken is wat lastiger). :Y

Overigens denkt mijn buik nu wel even 'dafuk?!' hoor. (Lange leve de paracetamol! en ik had op erger ingesteld, dus het is prima te doen, beetje dizzy af en toe wel maar ik doe vandaag gewoon lekker niks :6 ). Ik mocht overigens geen koorts krijgen en het bloed mocht er ook niet uit gaan gutsen :+ (ik citeer) maar dat zal ook voor de koperspiraal gelden natuurlijk, dat je geen sepsis moet gaan ontwikkelen. (Duh)
pi_198018184
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Contact. Ze laat zich niet pakken en wil steeds ontsnappen ;( Ik voel me een beetje schuldig.
Ze moet even bijkomen. Haar wereldje is heel anders nu opeens. Ze was toch best aanhankelijk naar jullie toe? Dat komt vast helemaal goed.
(hier een kat die zich ook niet zomaar laat oppakken en die woont hier toch al bijna 8 jaar)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 februari 2021 @ 14:54:03 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198018186
verse sneeuw hier *O* ook meteen code oranje en iedereen vroeg naar huis ~:)

tevens protip : niet aan de onderkant van je theepot voelen of ie nog warm is als ie net daarvoor nog boven een waxinelichtje stond.. het antwoord is JA en het resultaat een brandblaar }:|

tevens opzoek naar moonboots hier en hoe ik die in huis ga krijgen in de komende dagen...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 14:55:13 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198018207
Aangaande boodschappen: team vouwkrat :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198018210
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:54 schreef Barreltje het volgende:
verse sneeuw hier *O* ook meteen code oranje en iedereen vroeg naar huis ~:)

tevens protip : niet aan de onderkant van je theepot voelen of ie nog warm is als ie net daarvoor nog boven een waxinelichtje stond.. het antwoord is JA en het resultaat een brandblaar }:|

tevens opzoek naar moonboots hier en hoe ik die in huis ga krijgen in de komende dagen...
Tikje jaloers wel op sneeuw!

En au!

Ik heb zin in soep. Dus ik denk dat we vanavond soep eten. O+
pi_198018218
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:55 schreef derLudolf het volgende:
Aangaande boodschappen: team vouwkrat :)
Ik ga geen half uur teruglopen met een vol boodschappenkrat in mijn armen :{w
pi_198018220
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:55 schreef derLudolf het volgende:
Aangaande boodschappen: team vouwkrat :)
Yep..van de AH bezorgservice :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198018363
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:55 schreef derLudolf het volgende:
Aangaande boodschappen: team vouwkrat :)
Ik vertrouw die nooit. Misschien (hopelijk) zijn ze beter geworden dan vroeger want heb bij ons in de winkel meer dan eens de bodem het zien begeven.
pi_198018611
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah zo, niet te schuldig voelen hoor :* . Ze is pas net in het asiel en ik zag het ook in de opname / kattenpension; sommige katten hebben echt even nodig te acclimatiseren en zelfs de grootste brompotten draaien vaak na een paar dagen wel een beetje bij. (Ik heb het niet over echt verwilderde polderkatten, maar dat is Hansje niet)

Fijn dat ze het niet gaan forceren trouwens, als ze toch al 14 dagen moet zitten wegens mogelijke eigenaar ditdat, kunnen ze het beter even rus[quote]0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze moet even bijkomen. Haar wereldje is heel anders nu opeens. Ze was toch best aanhankelijk naar jullie toe? Dat komt vast helemaal goed.
(hier een kat die zich ook niet zomaar laat oppakken en die woont hier toch al bijna 8 jaar)
tig de tijd geven. Scheelt weer angst!
[/quote]
I know. Maar ik had toch op een stukje informatie gehoopt. Bijvoorbeeld of ze ballen heeft. Er is een kleine kans dat de dierenarts Hans vrijdag nog kan zien dus dan probeer ik het weer. En anders wordt het maandag.
Spoilers!
pi_198018620
huh. Geen zin om dit te unfucken hoor.
Spoilers!
pi_198018859
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vertrouw die nooit. Misschien (hopelijk) zijn ze beter geworden dan vroeger want heb bij ons in de winkel meer dan eens de bodem het zien begeven.
Wij hebben er een aantal van de AH bezorgdienst gehamsterd voor de verhuizing O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198018880
En had ik al gezegd dat er gister een last van onze schouders viel? De volgende bewoner van het huurhuis neemt alles over _O- Vaatwasser, fornuis, wasmachine, laminaat, gordijnen _O- Ik hoef niets te slopen en naar de stort te brengen *O* OF te verkopen *O*

Ze betaalt er natuurlijk wel voor O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 15 februari 2021 @ 15:30:26 #238
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198018944
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
En had ik al gezegd dat er gister een last van onze schouders viel? De volgende bewoner van het huurhuis neemt alles over _O- Vaatwasser, fornuis, wasmachine, laminaat, gordijnen _O- Ik hoef niets te slopen en naar de stort te brengen *O* OF te verkopen *O*

Ze betaalt er natuurlijk wel voor O-)
Dat is zo fijn he! *O*
pi_198018955
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
En had ik al gezegd dat er gister een last van onze schouders viel? De volgende bewoner van het huurhuis neemt alles over _O- Vaatwasser, fornuis, wasmachine, laminaat, gordijnen _O- Ik hoef niets te slopen en naar de stort te brengen *O* OF te verkopen *O*

Ze betaalt er natuurlijk wel voor O-)
Da's goed nieuws! Pak van jullie hart zeker
We have far more in common than that which devides us..
pi_198019064
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

tig de tijd geven. Scheelt weer angst!
I know. Maar ik had toch op een stukje informatie gehoopt. Bijvoorbeeld of ze ballen heeft. Er is een kleine kans dat de dierenarts Hans vrijdag nog kan zien dus dan probeer ik het weer. En anders wordt het maandag.
[/quote]

Snap ik hoor :Y
Het zou me trouwens, afgaande op de foto, wel echt verbazen als Hansje een kater is. Je hebt natuurlijk heel fijngebouwde katers (zeker als ze vroeg gecastreerd zijn) maar ik vind het wel echt een charmant poezenkoppie. (Een echte kattin, op z'n Vlaams ;) )

Maar goed, dat is geen garantie. Cas is hier ook al meerdere malen voor vrouw aangezien :P
pi_198019087
Dit ging ook goed :')

Doei, tijd voor een dekentje, bank en een serie ofzo.
  maandag 15 februari 2021 @ 15:38:45 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198019134
_O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 15 februari 2021 @ 15:39:45 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198019161
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zal het bij de controle eens navragen! Ik ben nu ook wel nieuwsgierig (en ik kan ook niet meer in de database van de UA, dus studies zoeken is wat lastiger). :Y

Overigens denkt mijn buik nu wel even 'dafuk?!' hoor. (Lange leve de paracetamol! en ik had op erger ingesteld, dus het is prima te doen, beetje dizzy af en toe wel maar ik doe vandaag gewoon lekker niks :6 ). Ik mocht overigens geen koorts krijgen en het bloed mocht er ook niet uit gaan gutsen :+ (ik citeer) maar dat zal ook voor de koperspiraal gelden natuurlijk, dat je geen sepsis moet gaan ontwikkelen. (Duh)
Gewoon pubmed al gekeken?

Ik zit zelf even verstrikt in afspraken en datasets voorlopig, zou er anders zi induiken, want pubmed O+ :9~ O+

Sepsis is iets wat je kunt missen als kiespijn ja :+
Drie keer gehad, liever niet meer :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198019345
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon pubmed al gekeken?

Ik zit zelf even verstrikt in afspraken en datasets voorlopig, zou er anders zi induiken, want pubmed O+ :9~ O+

Sepsis is iets wat je kunt missen als kiespijn ja :+
Drie keer gehad, liever niet meer :')
Nee nog niet, maar ik moet ook zeggen dat ik met het uur beroerder wordt, dus ik merk dat ik al moeite heb met facebook-posts begrijpen zonder het toetsenbord onder te kotsen atm :+
(Nu is dat ook zonder lichamelijk niet helemaal fit zijn al meer dan eens een uitdaging natuurlijk....)

Maar ik kom er op terug!
pi_198019385
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans is een kutje. Ze was te bang dus nu moet ze een week wachten op de dierenarts. Dierenarts zei dat ze op het eerste gezicht een gezonde jonge kat lijkt.
Eigenwijze Hansje ;(
Maja, die twee weken moet ze toch uitzitten dus wat dat betreft maakt het weinig verschil, toch?

En als ze bij jullie steeds liever werd, dan kan een week asiel ook veel verschil maken in de angst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198019461
#teamnattekont nu :')

Net maar ‘even’ de smeltende pegels en ijsplakkaten van mijn balkon gehaald. Eentje was heel weerbarstig en toen die zich gewonnen gaf pletste ik in de smeltsmurriesneeuw :r

Maar heej, alle mogelijke gevaarlijke pegels zijn weg, regenwater kan weer stromen en mijn huis drupt aan de binnenkant nog steeds niet *O*

En gelukkig is er thuiswerken en droog ondergoed en flanellen pyjamabroek, terwijl de andere hangt te drogen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198019471
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee nog niet, maar ik moet ook zeggen dat ik met het uur beroerder wordt, dus ik merk dat ik al moeite heb met facebook-posts begrijpen zonder het toetsenbord onder te kotsen atm :+
(Nu is dat ook zonder lichamelijk niet helemaal fit zijn al meer dan eens een uitdaging natuurlijk....)

Maar ik kom er op terug!
Is het normaal om je zo ziek te voelen na het plaatsen van een spiraaltje? :o
Spoilers!
pi_198019520
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is het normaal om je zo ziek te voelen na het plaatsen van een spiraaltje? :o
Ik kijk er niet echt van op. Het komt vooral door de krampen denk ik. Dit is wat ik normaal ook de eerste dag heb; bm over de flos, darmen over de flos, spieren in de rug pijnlijk, algemene duizeligheid/misselijkheid. Trekt na een paar uur weg. (Afgelopen vrijdag zag ik groener zullen we maar zeggen).

Maar ik hou wel even in de gaten dat ik geen koorts ontwikkel ofzo. Ik gloei niet. Heb wel eetlust. :)
pi_198019592
Leve de kracht van social media. We krijgen ons geld terug en een kortingscode (lijkt me sterk dat we die ooit nog gaan gebruiken :') )
pi_198019681
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's goed nieuws! Pak van jullie hart zeker
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat is zo fijn he! *O*
Echt wel :D *O* Het was mijn grootste stresspunt van de verhuizing :+ Het volgende grote stresspunt wordt het daadwerkelijk bestellen bij IKEA want mijn bureau is niet op voorraad dus kan niet met de vrachtpost :') Dat wordt dus een busje huren en zelf naar IKEA -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198019701
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee nog niet, maar ik moet ook zeggen dat ik met het uur beroerder wordt, dus ik merk dat ik al moeite heb met facebook-posts begrijpen zonder het toetsenbord onder te kotsen atm :+
(Nu is dat ook zonder lichamelijk niet helemaal fit zijn al meer dan eens een uitdaging natuurlijk....)

Maar ik kom er op terug!
G heeft er ook last van gehad :{ Die lag op een gegeven moment als een zielig hoopje op de bank -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198019708
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Leve de kracht van social media. We krijgen ons geld terug en een kortingscode (lijkt me sterk dat we die ooit nog gaan gebruiken :') )
^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198019757
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Leve de kracht van social media. We krijgen ons geld terug en een kortingscode (lijkt me sterk dat we die ooit nog gaan gebruiken :') )
Dat mocht ook wel
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 februari 2021 @ 16:11:53 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198019765
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kijk er niet echt van op. Het komt vooral door de krampen denk ik. Dit is wat ik normaal ook de eerste dag heb; bm over de flos, darmen over de flos, spieren in de rug pijnlijk, algemene duizeligheid/misselijkheid. Trekt na een paar uur weg. (Afgelopen vrijdag zag ik groener zullen we maar zeggen).

Maar ik hou wel even in de gaten dat ik geen koorts ontwikkel ofzo. Ik gloei niet. Heb wel eetlust. :)
Oh help, ik moet volgende week gewoon verder werken als ik terug kom.
Lang leve thuis werk wel, ga ik lekker in pyama en met dekentje rustig aan doen
pi_198019787
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

G heeft er ook last van gehad :{ Die lag op een gegeven moment als een zielig hoopje op de bank -O-
Ah, sneu! Ik zit inmiddels wel op de bank maar ben nog wel prima aanspreekbaar. Rustig aan, dan komt wel goed. Ik had dit eigenlijk al wel verwacht en was vanmorgen verbaasd dat ik er zo makkelijk mee weg kwam.
pi_198019822
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, sneu! Ik zit inmiddels wel op de bank maar ben nog wel prima aanspreekbaar. Rustig aan, dan komt wel goed. Ik had dit eigenlijk al wel verwacht en was vanmorgen verbaasd dat ik er zo makkelijk mee weg kwam.
Net op het moment dat je dacht dat het wel meeviel, kwam de man met de hamer je even in de baarmoeder stompen?
Spoilers!
pi_198019825
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh help, ik moet volgende week gewoon verder werken als ik terug kom.
Lang leve thuis werk wel, ga ik lekker in pyama en met dekentje rustig aan doen
Had je er de vorige keer veel last van?

Ik heb dit sowieso wel vaker hè, dus wellicht dat het bij anderen minder invloed heeft. Ik kan trouwens dus nog wel typen zoals jullie zien, (niet veel meer typefouten dan normaal :P ) maar gewoon rustig aan en af en toe las ik even een pauze in.

Ik zou het trouwens nog steeds zo weer doen hoor, als dit blijkt te werken :)
pi_198019832
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Net op het moment dat je dacht dat het wel meeviel, kwam de man met de hamer je even in de baarmoeder stompen?
Fok!wet vrees ik ;(
pi_198019845
Oh en fijn @Sarabi !

Jammer wel dat het zo moet en je had liever natuurlijk gewoon gisteren op tijd en echt lekker eten gehad. Dat wel.
pi_198019853
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat mocht ook wel
Ja toch....
pi_198019873
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:16 schreef Candaasje het volgende:
Oh en fijn @:Sarabi !

Jammer wel dat het zo moet en je had liever natuurlijk gewoon gisteren op tijd en echt lekker eten gehad. Dat wel.
Ja, de avond was ook niet echt gezellig zeg maar.
Maarja het is geregeld en er zijn ergere dingen in de wereld.

Hopelijk voel jij je snel beter :*
  maandag 15 februari 2021 @ 16:18:29 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198019878
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Had je er de vorige keer veel last van?

Ik heb dit sowieso wel vaker hè, dus wellicht dat het bij anderen minder invloed heeft. Ik kan trouwens dus nog wel typen zoals jullie zien, (niet veel meer typefouten dan normaal :P ) maar gewoon rustig aan en af en toe las ik even een pauze in.

Ik zou het trouwens nog steeds zo weer doen hoor, als dit blijkt te werken :)
Nee, wel kramp maar dat is logisch. Maar was te doen.

Ik heb serieus de kliniek waar ik die afspraak heb toevallig vandaag al de hele dag als klant in mijn inbox _O-
Nu ben ik er klaar mee en wil ik er niet meer aan denken tot volgende week.
pi_198019905
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, de avond was ook niet echt gezellig zeg maar.
Maarja het is geregeld en er zijn ergere dingen in de wereld.

Hopelijk voel jij je snel beter :*
Ik zou er ook echt vet chagrijnig van worden hoor.

En komt goed! Ik heb nu een excuus om de mega-vaat niet te hoeven doen. Elk nadeel hep z'n voordeel!
pi_198019931
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee, wel kramp maar dat is logisch. Maar was te doen.

Ik heb serieus de kliniek waar ik die afspraak heb toevallig vandaag al de hele dag als klant in mijn inbox _O-
Nu ben ik er klaar mee en wil ik er niet meer aan denken tot volgende week.
Zal je altijd zien :D
Ik dacht vanmorgen 'zal je niet zien dat ze een co heeft meelopen'.
En ja hoor.... ik heb nog nooit een co gezien daar, maar vandaag dus wel _O-

Ok jongens, ander onderwerp; wat eet iedereen?
Ik ga denk ik hier maar weer eens soep voorstellen :9
pi_198019960
Zo blij dat ik daar niets meer mee van doen heb. En ook niet meer iedere dag de pil hoef te slikken. Overgang lijkt ondertussen ook behoorlijk overging te zijn. Al zal dat wel weer opkomen als het warmer weer is.

Ik eet weer zelfgemaakte fusilli met de saus van gisteren. 4 uur in de slowcooker wat ik zelf binnen 10 minuten zelf had kunnen maken zonder pakjes en zakjes. Was niet vies, zeker niet, maar dat kan ik zelf beter. Maar ja, weggooien van goed voedsel is ook zonde.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198019974
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo blij dat ik daar niets meer mee van doen heb. En ook niet meer iedere dag de pil hoef te slikken. Overgang lijkt ondertussen ook behoorlijk overging te zijn. Al zal dat wel weer opkomen als het warmer weer is.

Ik eet weer zelfgemaakte fusilli met de saus van gisteren. 4 uur in de slowcooker wat ik zelf binnen 10 minuten zelf had kunnen maken zonder pakjes en zakjes. Was niet vies, zeker niet, maar dat kan ik zelf beter. Maar ja, weggooien van goed voedsel is ook zonde.
Kun je het niet zelf nog een beetje kruiden oid? Dat het toch net iets lekkerder is? :)
pi_198019979
Via via ben ik in contact gekomen met iemand in Limburg die ook ons bier in zijn cafe wil verkopen. Maar hij is nu nog carnaval aan het vieren dus ben een beetje ongeduldig aan het wachten tot ik contact kan opnemen :D

En woensdag hebben we een gesprek met jongens uit de buurt die online speciaal bierboxen verkopen *O*

Wel leuk dat bedrijven ons nu ook beginnen te vinden.
Heb alleen wel een beetje het gevoel van "nee het zijn mijn kindjes en ik wil ze verkopen". Maar met die gedachte kom je natuurlijk niet zo ver :')
pi_198020013
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Via via ben ik in contact gekomen met iemand in Limburg die ook ons bier in zijn cafe wil verkopen. Maar hij is nu nog carnaval aan het vieren dus ben een beetje ongeduldig aan het wachten tot ik contact kan opnemen :D

En woensdag hebben we een gesprek met jongens uit de buurt die online speciaal bierboxen verkopen *O*

Wel leuk dat bedrijven ons nu ook beginnen te vinden.
Heb alleen wel een beetje het gevoel van "nee het zijn mijn kindjes en ik wil ze verkopen". Maar met die gedachte kom je natuurlijk niet zo ver :')
Empty Nest Syndrome! :D
  maandag 15 februari 2021 @ 16:29:37 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198020014
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Via via ben ik in contact gekomen met iemand in Limburg die ook ons bier in zijn cafe wil verkopen. Maar hij is nu nog carnaval aan het vieren dus ben een beetje ongeduldig aan het wachten tot ik contact kan opnemen :D

En woensdag hebben we een gesprek met jongens uit de buurt die online speciaal bierboxen verkopen *O*

Wel leuk dat bedrijven ons nu ook beginnen te vinden.
Heb alleen wel een beetje het gevoel van "nee het zijn mijn kindjes en ik wil ze verkopen". Maar met die gedachte kom je natuurlijk niet zo ver :')
Super tof! Dan krijg je ook steeds meer mensen die je niet kent die gaan proeven *O*

Ik eet vanavond vissticks met ingemaakte bieten uit eigen tuin :9
pi_198020074
Wij eten een recept van Ottolenghi. Gegrilde en gemarineerde paprika met gepofte knoflook, met een eigeel in sojamarinade en polenta van verse mais.

Ik moet nog een paar uur werken maar ik ben vooral afgeleid door de roofvogel die op 15 meter van het raam zit.

Sarabi, wat enorm tof dat dat zo lekker loopt! Dat soort bedrijven willen ook altijd iets speciaals aan kunnen bieden natuurlijk. Jullie kunnen elkaar mooi helpen zo.
Spoilers!
pi_198020075
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kun je het niet zelf nog een beetje kruiden oid? Dat het toch net iets lekkerder is? :)
Ja, dat was ook hard nodig. Maar vraag me echt af waarom ze (amerikaanse weighwatchers) dit niet zonder pakjes (kipperoomsoep, nog nooit van gehoord) en kippenjus :? Konden maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198020092
Wat gaaf @Sarabi. Spannend
We have far more in common than that which devides us..
pi_198020103
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat was ook hard nodig. Maar vraag me echt af waarom ze (amerikaanse weighwatchers) dit niet zonder pakjes (kipperoomsoep, nog nooit van gehoord) en kippenjus :? Konden maken
De meeste Amerikanen kunnen echt niet koken. Ik heb zo veel idiote recepten voorbij zien komen in de loop der jaren. In de slowcookerwereld is dat nog eens ver bovengemiddeld.
Spoilers!
pi_198020123
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten een recept van Ottolenghi. Gegrilde en gemarineerde paprika met gepofte knoflook, met een eigeel in sojamarinade en polenta van verse mais.

Ik moet nog een paar uur werken maar ik ben vooral afgeleid door de roofvogel die op 15 meter van het raam zit.

Sarabi, wat enorm tof dat dat zo lekker loopt! Dat soort bedrijven willen ook altijd iets speciaals aan kunnen bieden natuurlijk. Jullie kunnen elkaar mooi helpen zo.
Klinkt wel goed!

Oh en gaaf!
pi_198020234
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Super tof! Dan krijg je ook steeds meer mensen die je niet kent die gaan proeven *O*

Ik eet vanavond vissticks met ingemaakte bieten uit eigen tuin :9
Ik moet zeggen dat het nu al heel hard ging met mensen die wij niet kenden :) op Insta weten echt veel mensen ons te vinden.
pi_198020236
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt wel goed!

Oh en gaaf!
De vogel is inmiddels gevlogen. Hij heeft er toch een minuut of 20 gezeten. Ze lijken groter als het koud is maar dat komt natuurlijk door de opgeflufte veren. Afgelopen zaterdag zagen we er een die echt enorm was, ook in de lengte. Geen idee wat het was.

De paprika staat al te marineren en ruikt geweldig. Vanwege de knoflook moet ik een pil innemen voor het eten en dat is maar goed ook. Anders zou er niet veel meer overblijven vrees ik.
Spoilers!
pi_198020267
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De meeste Amerikanen kunnen echt niet koken. Ik heb zo veel idiote recepten voorbij zien komen in de loop der jaren. In de slowcookerwereld is dat nog eens ver bovengemiddeld.
Maar dat kiprecept komt daar ook vandaan en da’s gruwelijk lekker
We have far more in common than that which devides us..
pi_198020317
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dat kiprecept komt daar ook vandaan en da’s gruwelijk lekker
Ik zeg niet dat alle Amerikaanse recepten vies zijn. Maar bij slowcooker-recepten let ik wel extra op. Vaak lange bereidingstijden of kant en klare mixen of soepen als toevoeging.
Spoilers!
pi_198020366
Vaak zie je toch ook wel aan de ingrediënten of iets een beetje okay zou zijn. Al maakte de ex van mijn moeder een pasta met gebakken gehakt, een blikje ragout, mosterd en crème fraîche. Vond ik toen echt geweldig. :') Geen idee of ik het nu nog te kanen zou vinden.
pi_198020474
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alle Amerikaanse recepten vies zijn. Maar bij slowcooker-recepten let ik wel extra op. Vaak lange bereidingstijden of kant en klare mixen of soepen als toevoeging.
Ik zoek ook meestal de amerikaanse recepten zonder de pakjes. Maar dit was precies afgemeten vandaag dat ik luisterde :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198020507
Ohh en ik zie buiten zowaar groen gras *O* er is nog wel meer wit, maar steeds minder
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 februari 2021 @ 17:06:33 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198020552
Ik volg op 't moment een Canadees die "buiten leeft". In de bossen.

Grote buitenkeuken, klei-oven, alles zelf gemaakt.

En dan gaat ie koken en komen er van die 500grams (maar dan in barbarian units) kruidenmengsel verpakkingen tevoorschijn, van die combinatiemixen zoals wij kennen van Versteegen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 15 februari 2021 @ 17:14:12 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198020658
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:52 schreef Myraela het volgende:
Vaak zie je toch ook wel aan de ingrediënten of iets een beetje okay zou zijn. Al maakte de ex van mijn moeder een pasta met gebakken gehakt, een blikje ragout, mosterd en crème fraîche. Vond ik toen echt geweldig. :') Geen idee of ik het nu nog te kanen zou vinden.
:'( :X :X _O- _O-

Wat walgelijk :D

Studentenpasta was hier tagliatelle met creme fraiche, surimi, lente uitjes en zwarte peper.

Tijdje terug gegeten en dat vond ik nog steeds lekker :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 februari 2021 @ 17:15:13 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198020683
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohh en ik zie buiten zowaar groen gras *O* er is nog wel meer wit, maar steeds minder
De zonnepanelen zijn hier weer vrij en blinkend. Heeft wel de hele dag voor moeten regenen, duurde best lang eigenlijk gezien de schuinstand van die dingen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198020720
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:14 schreef Molo het volgende:

[..]

:'( :X :X _O- _O-

Wat walgelijk :D

Studentenpasta was hier tagliatelle met creme fraiche, surimi, lente uitjes en zwarte peper.

Tijdje terug gegeten en dat vond ik nog steeds lekker :@
Dat vind ik nog best een culinaire combi. :D Studentenpasta was hier de klassieke pasta met kip, spekjes, spinazie en kruidenroomkaas.
pi_198020737
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:15 schreef Molo het volgende:

[..]

De zonnepanelen zijn hier weer vrij en blinkend. Heeft wel de hele dag voor moeten regenen, duurde best lang eigenlijk gezien de schuinstand van die dingen
Het is ook een stuk aflopend naar een sloot. Maar toch groen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 17:21:03 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198020791
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:14 schreef Molo het volgende:

[..]

:'( :X :X _O- _O-

Wat walgelijk :D

Studentenpasta was hier tagliatelle met creme fraiche, surimi, lente uitjes en zwarte peper.

Tijdje terug gegeten en dat vond ik nog steeds lekker :@
Kan nog simpeler, (olijf)olie, rode peper, knoflook, spaghetti.

Eigenlijk best prima te eten :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198020825
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Kan nog simpeler, (olijf)olie, rode peper, knoflook, spaghetti.

Eigenlijk best prima te eten :Y
Dat is gewoon een klassiek Italiaanse pasta. Dat telt niet als studentencreatie.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 17:25:48 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198020854
Ik had een die echt nooit kookte. Eigenlijk ook niet vaak z'n rookhok uit kwam.

Als die kookte was het
-Spongebob pasta
Een saus bestaande uit: shoarma met daar doorheen prei en een hele dikke champpignonsoep. Volgens mij van Unox.

Eigenlijk best eetbaar :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 15 februari 2021 @ 17:27:09 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198020870
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vind ik nog best een culinaire combi. :D Studentenpasta was hier de klassieke pasta met kip, spekjes, spinazie en kruidenroomkaas.
Dat heb ik serieus nog nooit op. Het idee van Boursin of namaak versies door de pasta lijkt me zo vies :D

Nu even snel boodschappen doen. Een doordeweekse studentikoze maaltijd wordt het. Favoriet van allemaal hier in huis.
Spinazie met vissticks *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 februari 2021 @ 17:27:33 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198020876
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een die echt nooit kookte. Eigenlijk ook niet vaak z'n rookhok uit kwam.

Als die kookte was het
-Spongebob pasta
Een saus bestaande uit: shoarma met daar doorheen prei en een hele dikke champpignonsoep. Volgens mij van Unox.

Eigenlijk best eetbaar :@
Smeerlap :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198020895
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een die echt nooit kookte. Eigenlijk ook niet vaak z'n rookhok uit kwam.

Als die kookte was het
-Spongebob pasta
Een saus bestaande uit: shoarma met daar doorheen prei en een hele dikke champpignonsoep. Volgens mij van Unox.

Eigenlijk best eetbaar :@
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198020917
Dafuk is hier wel op z'n plaats :')
pi_198020965
Ach, ik at kale pasta met kaas en ketchup.

En stiekem vind ik dat nog steeds lekker O+

Tevens voel ik me weer niet zo lekker, 2 uur geslapen vanmiddag en koppijn en algeheel meh. Nou al de derde week op rij dat ik één of meerdere dagen me niet lekker voel, ben dan liever gewoon dag of drie echt ziek en dan klaar. Begrijp ook niet zo waar t vandaan komt.
  maandag 15 februari 2021 @ 17:35:46 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198021019
Wij woonden met 12 in 1 huis; rijst-pilaf was op drukke dagen een ding.

witte rijst, kant-en-klaar-tomatensapsaus voor pasta, blikken perzikken peper en zout. En laf witgewarmde kipfilet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 15 februari 2021 @ 17:36:38 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198021033
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus nog nooit op. Het idee van Boursin of namaak versies door de pasta lijkt me zo vies :D

Nu even snel boodschappen doen. Een doordeweekse studentikoze maaltijd wordt het. Favoriet van allemaal hier in huis.
Spinazie met vissticks *)
Vissticks hoort met spinazie O+
Vriendje hier vind dat het met bieten moet dus dat eten wij vandaag.
pi_198021093
Vissticks met spinazie a la crème en aardappelpuree met een shitzooi aromat.

Ja dat was best hemels.

Al jaren niet meer op. Vriend blieft geen spinazie a la crème dus wij eten dat in de vorm van blaadjes als een stel konijnen overal doorheen waar 'ie het doorheen weet te gooien. Af en toe rem ik hem af }:|
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 17:39:57 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198021097
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:35 schreef fietsie het volgende:
Wij woonden met 12 in 1 huis; rijst-pilaf was op drukke dagen een ding.

witte rijst, kant-en-klaar-tomatensapsaus voor pasta, blikken perzikken peper en zout. En laf witgewarmde kipfilet.
Zonder ananas?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 15 februari 2021 @ 17:42:20 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198021145
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zonder ananas?
Pilaf is met perzik of abrikoos.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 17:44:22 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198021178
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Smeerlap :'(
Daar hou jij wel van toch? :+
Morgen ga het het koken hoor
Deze soep moet je hebben.
https://www.ah.nl/product(...)m863Kv8aAhS3EALw_wcB

Volgens de omschrijving in het huiskookboek moest je de soep er ook bij "poppen" zo dik is ie :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 15 februari 2021 @ 17:47:52 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198021235
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:27 schreef Molo het volgende:

Spinazie met vissticks *)
Die zijn / waren er kant en klaar: vissticks met ingebouwde spinazie.
https://www.iglo.nl/assor(...)vis/kombino-spinazie



En in de UK met ingebouwde gepureerde erwten.

[ Bericht 35% gewijzigd door fietsie op 15-02-2021 17:54:48 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')