Uitgerekend zijn er ongeveer 50 combinaties mogelijk, dus kan wel enige tijd in beslag nemenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:52 schreef puzziepie het volgende:
gaat dat complimenteren de hele dag door?
Vreselijkquote:Op zondag 14 februari 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uitgerekend zijn er ongeveer 50 combinaties mogelijk, dus kan wel enige tijd in beslag nemen
Aftrekken. Hij mocht net even naast Jill zitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
teringjantje waar is die rooie ineens
dit was niet gezegd tijden het complimentje hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was het niet Jerrel die dat zei? Kan het verkeerd gehoord hebben
Liever de polonaisequote:Op zondag 14 februari 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uitgerekend zijn er ongeveer 50 combinaties mogelijk, dus kan wel enige tijd in beslag nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en dat moet de hele week elke dagquote:Op zondag 14 februari 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wtf , hoezo is dat knap , dat is toch normaal, wtf zeg, een man mag toch gewoon op hakken lopen, wtf zeg, jemig zeg, stop je me weer in een hoekjequote:Op zondag 14 februari 2021 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike vnd het oprecht knap van Tarrel
op haken lopen en make up op
daar heeft ie respect voor
..
Jerrel weet nu al niet meer wat zeggen behalve blijf vooral jezelfquote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dat moet de hele week elke dag
Dat zou een goede geheime opdracht zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 18:59 schreef puzziepie het volgende:
Kan iemand er ff voor zorgen dat Mike zijn gebit een paar weken moet missen?
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Groeten van het FOK forum .....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
En het geeft een hoop rustquote:Op zondag 14 februari 2021 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou een goede geheime opdracht zijn
hij had voor iedereen al veel compimenten klaar staanquote:Op zondag 14 februari 2021 18:59 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Jerrel weet nu al niet meer wat zeggen behalve blijf vooral jezelf
![]()
heb je ook van gisteren clips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
dat is mooi michel heeft hem dus die kan wel even lanskomen hier dan/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Nope, dit gaat nog 6 dagen aan de lopende band door.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Is dat gelul gezever in die douche nog steeds niet afgelopen
Mike zat haar donderdagnacht nog af te zeiken in gesprek met Jill, Thomas en Mattquote:Op zondag 14 februari 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Naomi zegt even subtiel: Buiten zou ik je voor bij lopen.
ja dat is echt die brabantse humor hequote:Op zondag 14 februari 2021 19:01 schreef Angelique61 het volgende:
Gohhh die Mike...gadverdamme je zal em al vriend hebben bah
en terecht, Lekker wief dat het is!quote:Op zondag 14 februari 2021 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Julie is Nr 1 favo van The Boss...de slijmjurk is geil
[ afbeelding ]
Dan blijf ik nog even kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope, dit gaat nog 6 dagen aan de lopende band door.
Maar nu ruikt hij camera's en pussy.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike zat haar donderdagnacht nog af te zeiken in gesprek met Jill, Thomas en Matt
Als 11 personen elkaar allemaal apart moeten spreken, zijn er inderdaad 55 van deze gesprekjes nodig.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach, geef het een kans, hij doet het ook prima zonder ruggengraat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
En Naomi is populairquote:Op zondag 14 februari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar nu ruikt hij camera's en pussy.
volgens mij wel, maar hoe kan dat? hij is net uit de luiersquote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Heeft hij een volledig kunst gebit?
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
even iets anders tussen doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:
Weet ik niet eigenlijk. Zo klinkt het voor mij wel maar ik heb hem er nog niet uit zien halenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach, geef het een kans, hij doet het ook prima zonder ruggengraat.
Slechte tanden en jaren geleden alles getrokken onder narcose.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Tamiro het volgende:
Mike praat en ziet er niet alleen uit als een 50-jarige maar loopt ook rond met een gebit?
Heeft ie een verouderingsziekte?
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach, geef het een kans, hij doet het ook prima zonder ruggengraat.
Je kunt pech hebben Parodontitis ofzo.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:07 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar hoe kan dat? hij is net uit de luiers
Sluwe sjakie sloeg de slome slager..quote:Op zondag 14 februari 2021 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dan kan hij niet praten , want valt zijn onderlip naar binnen
even iets anders tussen doorLekker samen verder klagen en roddelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beeldquote:Op zondag 14 februari 2021 19:08 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Sluwe sjakie sloeg de slome slager..
Ze hoeven er maar 2 per dag.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als 11 personen elkaar allemaal apart moeten spreken, zijn er inderdaad 55 van deze gesprekjes nodig.
PER DAG!
even iets anders tussen doorZag hun toch liever dan nu Matt, Mike en JerrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rookt 60 peuken per dag zei die.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Tamiro het volgende:
Mike praat en ziet er niet alleen uit als een 50-jarige maar loopt ook rond met een gebit?
Rotte tanden, rotkop en rotkarakter!quote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Tamiro het volgende:
Ah, is dat aangepast omdat ze het zelf ook wel veel vonden? In de huisregels staat:quote:
bedanktquote:Op zondag 14 februari 2021 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Zonder fok had ik wss ook de streams niet gekeken denk ik!quote:Op zondag 14 februari 2021 19:12 schreef KnalPoenani het volgende:
Ook even een complimentje van mij voor jullie;
Ik vind BB zoveel leuker om te kijken door jullie commentaren op de streams. En ik ben zo blij met de cos’ers die de tijd nemen om de streamverslagen te maken. Mijn dank is groot!
Ook wij zijn dankbaar voor kallende punani'squote:Op zondag 14 februari 2021 19:12 schreef KnalPoenani het volgende:
Ook even een complimentje van mij voor jullie;
Ik vind BB zoveel leuker om te kijken door jullie commentaren op de streams. En ik ben zo blij met de cos’ers die de tijd nemen om de streamverslagen te maken. Mijn dank is groot!
even iets anders tussen doorVolgens mij heeft ze ook een foto op der insta met JowiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, is dat aangepast omdat ze het zelf ook wel veel vonden? In de huisregels staat:
"Complimentendouche - in de middelste douche geeft iedereen elkaar elke dag een compliment"
ik zit op stream 1 maar half uur terugquote:Op zondag 14 februari 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar dan? Ik mis dat steeds
Zijn Michel en Julie al geweest?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:14 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel wat een gezeik met die kut douche
![]()
Beetje jammer dat Naomi er dwars doorheen moest snuiten als een trompetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Yesssquote:Op zondag 14 februari 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn Michel en Julie al geweest?
Hij heeft een klikgebitquote:Op zondag 14 februari 2021 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Zo klinkt het voor mij wel maar ik heb hem er nog niet uit zien halen
[..]
oh die heb ik gemist zag wel weer een nieuwe van Naat en Daan maar dacht laat de bezoek even zien hahahquote:Op zondag 14 februari 2021 19:13 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een foto op der insta met Jowi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zoey zei tegen Liese , is het misschien teveel zullen we er 2 per dag van maken maar toen zei Liese , nee joh positiviteit we houden het zo, dus er is niets veranderdquote:Op zondag 14 februari 2021 19:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, is dat aangepast omdat ze het zelf ook wel veel vonden? In de huisregels staat:
"Complimentendouche - in de middelste douche geeft iedereen elkaar elke dag een compliment"
jaquote:Op zondag 14 februari 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn Michel en Julie al geweest?
Dat ze elkaars mattie zijn, zich bij elkaar op hun gemak voelen zoietsquote:Op zondag 14 februari 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... damn gemist
Samenvatting?
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is van vanochtend voor wie het gemist heeft, derde filmpje is helaas verwijderd vanwege copyright claims ....Ik ben blij dat je er weer bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is van vanochtend voor wie het gemist heeft, derde filmpje is helaas verwijderd vanwege copyright claims ....je bent weer druk bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ja stel je voor dat we wat positiviteit krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:14 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel wat een gezeik met die kut douche
Booooringgggquote:Op zondag 14 februari 2021 19:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja stel je voor dat we wat positiviteit krijgen
Nee niks op tegen maar doe het zoals hier al eens gezegd met één iemand in een cirkel.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste die daar door de knieen gaat en en fluisterd: Ik zal je een complimentje geven!quote:Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee niks op tegen maar doe het zoals hier al eens gezegd met één iemand in een cirkel.
Dat op en af geloop naar de badkamer is nu al vervelend
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee niks op tegen maar doe het zoals hier al eens gezegd met één iemand in een cirkel.
komt er ook nog een deel 2 Valentijn of was dit het ?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dagje vrij en genoeg geschaatst ....
throw that ass in the circlequote:Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Dit is genoeg toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
komt er ook nog een deel 2 Valentijn of was dit het ?
Er komen er nog een stuk of vier, maar zit bijna tegen limiet aan ...quote:Op zondag 14 februari 2021 19:21 schreef rinardo het volgende:
komt er ook nog een deel 2 Valentijn of was dit het ?
Helemaal juist maar kei intelligent is wel een overstatement van jewelstequote:Op zondag 14 februari 2021 19:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Zo dan, ik kijk de aflevering van gisteren. Jerryl is zo manipulerend naar Jill toe. Die gast is kei intelligent! Die weet precies waar hij Jill moet plaatsen,maar ook anderen. Hij pakt de simpele zielen die achter hem gaan staan. Zogenaamd emotioneel met hen meeleven.
Kies voor jezelf.. Ik zou drie varkens kiezen. Pleur ff op! Vieze egoïst!
kan wonderen doen he somsquote:Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dagje vrij en genoeg geschaatst ....
niet gezien,ja zij had het vandaag moelijkquote:Op zondag 14 februari 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LIese krijgt hert warm van de complimentjes.
Volgens mij had zij het helemaal niet moeilijkquote:Op zondag 14 februari 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet gezien,ja zij had het vandaag moelijk
Haha ik snap je! Ik zet het verkeerd neer. Ze zijn vaak al jaren zo en weet precies hoe hij een hele groep gek moet maken. Dat is best knap:')quote:Op zondag 14 februari 2021 19:23 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Helemaal juist maar kei intelligent is wel een overstatement van jewelste![]()
Het is hier cos he lieverd, commentaar op afleveringen is voor het andere topic. Wel fijn dat we hetzelfde denkenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oh God.. Ik ben de meest oprechte persoon. Het ligt dus nooit aan hem, nooit. Ik kots van die gozer, echt ik kots van hem. En dat Thomas hem een knuffel geeft. Hoppa weer iemand die erin trapt. Ik weet zeker als Jerryl eruit stapt zijn fanclub hem kapot gaat knuffelen.
Ze waggelt al weken als een zwever rond in dat huis met die fugly oversized pyjamabroekquote:
wel gezicht hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij had zij het helemaal niet moeilijk
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
zet zij zich op?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met zorg en finesse:
[ afbeelding ]
#TeamZoey
Haal die muffins dan iig ook uit dat papiertjequote:Op zondag 14 februari 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met zorg en finesse:
[ afbeelding ]
#TeamZoey
Vindt het ook nog heel genant ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef Tamiro het volgende:
[..]
over de pannenkoeken, kennen jullie dat niet?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stroop in een fles?
Gekke hollanders
[ afbeelding ]
Ja er moesten eerst 41 1-op1 complimenten en 9 "opbouwende kritieken" worden afgeleverd.quote:
Geeft niets, het is je vergevenquote:
De enige (echte) siroop in België.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
over de pannenkoeken, kennen jullie dat niet?
Jerryl speelt het spel fantastisch. Hoop dat hij lang blijft. Laat ze maaruit hun zelfbeschermende veilige holletjes komen. Uit met het poeslieve gedoe.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oh God.. Ik ben de meest oprechte persoon. Het ligt dus nooit aan hem, nooit. Ik kots van die gozer, echt ik kots van hem. En dat Thomas hem een knuffel geeft. Hoppa weer iemand die erin trapt. Ik weet zeker als Jerryl eruit stapt zijn fanclub hem kapot gaat knuffelen.
Appelstroop toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef Tamiro het volgende:
[..]
De enige (echte) siroop in België.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een experiment was voor normale mensen? Niet hoe mensen reageren op iemand met mental issues.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jerryl speelt het spel fantastisch. Hoop dat hij lang blijft. Laat ze maaruit hun zelfbeschermende veilige holletjes komen. Uit met het poeslieve gedoe.
Is dat zo? Jerrel wil de meest negatieve zijn dat lukt hem prima. Ja een rel nicht ik zeg het gewoon. En dat maakt hem wel een persoon die je wil houden in deze soapquote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jerryl speelt het spel fantastisch. Hoop dat hij lang blijft. Laat ze maaruit hun zelfbeschermende veilige holletjes komen. Uit met het poeslieve gedoe.
om 19 00quote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat ze eten maar dat ze laat eten..
waarom vraag jij, is dat zo? je geeft zelf al het antwoordquote:Op zondag 14 februari 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Jerrel wil de meest negatieve zijn dat lukt hem prima. Ja een rel nicht ik zeg het gewoon. En dat maakt hem wel een persoon die je wil houden in deze soap
Zeurquote:Op zondag 14 februari 2021 19:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
waarom vraag jij, is dat zo? je geeft zelf al het antwoord
jawel hoor , tafel is al gedekt en voorbereidingen getroffen, Nick moest met Jerrel, en wilde dat niet en toen is Zoey lootjes gaan trekken, het werd Nick en..... 2e naam verstond ik nietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij niemand .. Zoey zei dat het vandaag te druk was geweest
Precies.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Jerrel wil de meest negatieve zijn dat lukt hem prima. Ja een rel nicht ik zeg het gewoon.
Nope. Dat soort gedrag moet je zo snel mogelijk afstraffen. Net zoals je op een forum mensen die een constante negatieve invloed zijn een ban geeft, moet je Jerrels bannen uit een BB-huis.quote:En dat maakt hem wel een persoon die je wil houden in deze soap
Doe is nietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:55 schreef Jockari het volgende:
Ne marokaan blijf je ruiken aan papier Liese !
Mental-issues moet je geen voorbeeld laten zijn nee. Zeker niet als er 10-jarige kijken.quote:[b]Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef
Nope. Dat soort gedrag moet je zo snel mogelijk afstraffen. Net zoals je op een forum mensen die een constante negatieve invloed zijn een ban geeft, moet je Jerrels bannen uit een BB-huis.
Mental-issues moet je geen voorbeeld laten zijn nee. Zeker niet als er 10-jarige kijken.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Doe is niet
[..]
Nope. Dat soort gedrag moet je zo snel mogelijk afstraffen. Net zoals je op een forum mensen die een constante negatieve invloed zijn een ban geeft, moet je Jerrels bannen uit een BB-huis.
het toetje gemaakt door de ober zoeyquote:Op zondag 14 februari 2021 19:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
jawel hoor , tafel is al gedekt en voorbereidingen getroffen, Nick moest met Jerrel, en wilde dat niet en toen is Zoey lootjes gaan trekken, het werd Nick en..... 2e naam verstond ik niet
hij leert het echt niet dit had hij vanacht ook met zoveel woorden gevraagd een date maar daar reagerde ze ook al niet opquote:Op zondag 14 februari 2021 19:27 schreef Toweler het volgende:
Iemand vroeg wie gaan er uiteten Matt meteen ik en jill. Jill niks over horen zeggen nog
Ik gebruikte het net voor de Kids als goed voorbeeld hoe het niet moet😁quote:Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Doe is niet
[..]
Mental-issues moet je geen voorbeeld laten zijn nee. Zeker niet als er 10-jarige kijken.
Lijkt eerder op een oliebol dan een cupcake..quote:Op zondag 14 februari 2021 19:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
het toetje gemaakt door de ober zoey [ link | afbeelding ]
Wil je die zien neuken?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
Nu zou ik graag twee duimpjes naar boven zien gaan bij Naomi en Michel.
[ afbeelding ]
OKquote:Op zondag 14 februari 2021 20:03 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Graag... diepe gronden Naomi en vleeslul Michel.
Tellen de tenen omhoog ook?Ze zitten er allebei goed mee te wiebelenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
Nu zou ik graag twee duimpjes naar boven zien gaan bij Naomi en Michel.
[ afbeelding ]
Ja, dat bedoel ik. Laat hij maar lekker de boel op scherp zetten. Mede daarom kijken we toch ook allemaal? Een slaperig, op hun tenen lopende ploeg hebben we nu toch wel gezien?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Jerrel wil de meest negatieve zijn dat lukt hem prima. Ja een rel nicht ik zeg het gewoon. En dat maakt hem wel een persoon die je wil houden in deze soap
Niveautje weer hierquote:Op zondag 14 februari 2021 20:03 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Graag... diepe gronden Naomi en vleeslul Michel.
Vind hem de laatste dagen wel wat tam. Volgens mij heeft hij op zijn flikker gehad.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Laat hij maar lekker de boel op scherp zetten. Mede daarom kijken we toch ook allemaal? Een slaperig, op hun tenen lopende ploeg hebben we nu toch wel gezien?
Tofulul dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Niveautje weer hier
Komt bij dat ze geen vlees wil
Hoho... Naomi is vegan hè, haar poes niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Niveautje weer hier
Komt bij dat ze geen vlees wil
Meneer is zo vol van zichzelf. De marinier. Laat zich piepelen door een ventje van 2 turfjes hoog met naaldhakken en make-up op.quote:
Zou kunnen. Misschien moet het een tandje minder.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind hem de laatste dagen wel wat tam. Volgens mij heeft hij op zijn flikker gehad.
Hij probeert de nominaties te ontwijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind hem de laatste dagen wel wat tam. Volgens mij heeft hij op zijn flikker gehad.
Letterlijk het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam. Ik ben ijdel. Reken hem daar eens niet op af...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meneer is zo vol van zichzelf. De marinier. Laat zich piepelen door een ventje van 2 turfjes hoog met naaldhakken en make-up op.
kon wel achter een spoiler vind het er niet echt toe doen namelijkquote:
Dat heeft hij zeker, en zoals hij ook al aankondigde doet hij nu 'gezellig' mee met de rest. Dit zal wel weer veranderen zodra het stemmen is geweest. Helaas is er dan iemand naar huis die ik het meer gun dan deze eikel.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blowen met een muntsmaak is voor beide leuk naar het schijntquote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef Jockari het volgende:
Naomi maakt zich klaar voor haar eerste beurt
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:09 schreef suzi1 het volgende:
nog heel even, en dan dondert jill hier van de troon. ik had haar echt hoog zitten
Ze is mooier zonder... zoals 99% van de vrouwen maar dat geloven ze nooitquote:Op zondag 14 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Dus om 20:13 nog wat plamuur er over bij Naomi... Zucht.. gaat de plamuurkant van Liese op.
ze had matt omklemd in bed. ze lach achter hem. wat hij zei verstond ik niet, maar bleek verder wel dat ze iets nega's had gezegd.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom?
Heb de andere stream op staan.
Wat doet ze ???quote:Op zondag 14 februari 2021 20:13 schreef Toweler het volgende:
Lekker bezig jill: ik vertrouw je niet meer
99% is dan ook wel wat overdrevenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:14 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ze is mooier zonder... zoals 99% van de vrouwen maar dat geloven ze nooit
Heeft iets te maken met zelfvertrouwen en verstoppen achter een muur denk ik.
Dankjequote:Op zondag 14 februari 2021 20:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze had matt omklemd in bed. ze lach achter hem. wat hij zei verstond ik niet, maar bleek verder wel dat ze iets nega's had gezegd.
maar dan nog, pak hem niet vast. pak thomas. niet die kleine rode. valse signalen. en dat wil ze zelf niet lijkt mij zo
dat breekt al mijn verklaringen omtrend haar gedrag
Ze komt iets doen ons Liese... niets dus...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:17 schreef cobain1994 het volgende:
De gaarkeuken is weer open..
[ afbeelding ]
Ze ging bij Matt op de rug maar Matt viel weer bijna toen zei jill ik vertrouw je niet. Matt: dit meen je nietquote:
En liep vervolgens naar Thomas en sprong op zijn rug. Matt: “dit is echt betrayal!”quote:Op zondag 14 februari 2021 20:18 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ze ging bij Matt op de rug maar Matt viel weer bijna toen zei jill ik vertrouw je niet. Matt: dit meen je niet
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg maar gerust saus met een bloemkooltje
metro is toch zo'n ding dat mensen vervoert?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Letterlijk het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam. Ik ben ijdel. Reken hem daar eens niet op af...
Homo's moeten wel geaccepteerd worden maar metroseksueel ho maar
O ok ik zet veel vaker andere stream op terwijl ze favoriet wasaar vind storend worden dus dank jequote:Op zondag 14 februari 2021 20:18 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ze ging bij Matt op de rug maar Matt viel weer bijna toen zei jill ik vertrouw je niet. Matt: dit meen je niet
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:16 schreef mario390 het volgende:
vor wie is de tent in post 174 ??
tent in huiskamer
Ik zal me voortaan gedragenquote:
Het moet juist een tandje meerquote:Op zondag 14 februari 2021 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou kunnen. Misschien moet het een tandje minder.
Die is al een paar dagen oudquote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Braaksel van Zoey, maar niemand mag het weten. Is een opdracht.
en dan 10 keer herhalend hahah klein kindquote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En liep vervolgens naar Thomas en sprong op zijn rug. Matt: “dit is echt betrayal!”
Daar is het al te laat voorquote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hij probeert de nominaties te ontwijken
Waar heb je het overquote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Letterlijk het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam. Ik ben ijdel. Reken hem daar eens niet op af...
ja snap dat ook niet verder is zo best hip denkend en allesquote:Op zondag 14 februari 2021 20:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat heeft die Naomi toch een tuttekleding
Dan moet er bij Mike ook iets uit, en daar zit echt helemaal niemand op te wachten, dus laten we hopen van niet.quote:
Typische reactie van manipulators die exposed worden. Even snel een ander rolletje aannemen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hij probeert de nominaties te ontwijken
Echt hip vind ik haar niet, wat tuttig ja en wat ouderwets, zie haar kledingstijl en make-up, haardracht.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja snap dat ook niet verder is zo best hip denkend en alles
Waar maar zonder merk je daar niets vanquote:Op zondag 14 februari 2021 20:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat heeft die Naomi toch een tuttekleding
ach gossie, heb je het moeilijk?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ik wil ze zo wel doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
ligt het aan de schoen of de jurk, deze combinatie?
De jurk. De schoenen staan haar goed. Eigenlijk ziet er wel mooi uit als ze zo zit maar als ze staat is die jurk gewoon te groot ofzo. Gewaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
ligt het aan de schoen of de jurk, deze combinatie?
Dat is netjes gezegd....Het is dat ze niet zonder aandacht kan....denkt alleen aan haar zelf....zelf het troosten van Thomas is een act....de manier hoe ze dan praat zo zalvend.....en heeft dan weer aandacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het lijkt voor mij vaak uit verveling dat ze aandacht van Matt zoekt.
zelfs mooie voeten/enkelsquote:Op zondag 14 februari 2021 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
De jurk. De schoenen staan haar goed. Eigenlijk ziet er wel mooi uit als ze zo zit maar als ze staat is die jurk gewoon te groot ofzo. Gewaad.
Ow echtquote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Uhhh over heteromannen die ook gevoel kunnen hebben voor stijl en emoties durven tonen
Heb je ergens last van?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Uhhh over heteromannen die ook gevoel kunnen hebben voor stijl en emoties durven tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |