abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197938810
Goedemorgen allemaal.
We gaan weer aan de polonaise. en ze doen allemaal mee. :) Er wordt gesproken over Els dat zij best wel favoriet was bij de kijkers. Nieuwe mensen zitten in een hotel en mogen daar wel rondlopen maar niet naar winkels ivm Corona. Michel en Jerrel in de badkamer. Kijken elkaar niet aan en er wordt geen woord gesproken onderling. Michel is aan het sporten en de dames kijken vanuit hun bed toe. Patrick is aan het schoonmaken.
Bewoners kom naar de woonkamer. Er staan nog mensen onder de douche. Bewoners de nominaties zijn bekend. De genomineerden zijn Patrick en Thomas. Ze pakken het beiden gelaten op. Patrick zegt laten we er een leuke dag van maken. Patrick: Hiep Hiep Hoera. er wordt afgesproken om om 10 uur te gaan trainen. Patrick zegt als ik het er moeilijk mee zal hebben dan zie je het wel aan mijn gezicht tegen Naomi. Jill vindt het een stom spel. Thomas zegt dat we het vanavond wel zullen zien wie er moet vertrekken. Het schijnheilige vind ze dat men dan zegt dit hadden we niet verwacht. Thomas zegt tegen Jill je mag wel verdrietig zijn maar niet de hele dag. Matt zegt die boemerang komt wel weer een keer terug. Jullie hebben het veel te lief gespeeld. Thomas zegt dat hij diplomatisch moet nadenken over het antwoord vanavond. Matt vraagt of dat wel moet. Thomas vanaf volgende week wordt het hard gespeeld. We hebben het over een dominant groepje hier zo zegt Matt. Thomas zegt dat hij weet wie hem genomineerd heeft.

[ Bericht 34% gewijzigd door Magean op 11-02-2021 09:52:54 ]
pi_197939170
8.45
Thomas is onrustig, is al een keer naar de wc geweest rond half acht. En rond acht uur verhuist hij naar de woonkamer om daar verder te slapen. Om 8.45 worden de bewoners gewekt met de polonaise, vandaag is dat 'Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent'

BB moet 'm 2 keer opnieuw inzetten tot dat ook de laatste (Zoey) aansluit bij de polonaise.
pi_197940372
10.13 uur
(Ik begin maar aan een nieuw verhaal)
Patrick heeft gezegd dat het hem om het even is als hij moet gaan of mag blijven. Nick denkt dat het een nek aan nek race zal worden wie er gaat en wie er blijft. Nick op de trainer dit is zwaarder dan je denkt.
Michel legt de spullen klaar voor de training. Ze gaan voor drie rondes. Er doen minder mensen mee. Michel doet de oefeningen voor. warming up en dan sporten. Liese, Naomi, Juli, Matt, Mike en Patrick doen mee.
10.45 uur
Thomas en Patrick naar de game room. Jerrel vraagt of het oke is dat hij onder de matrassen van de bewoners verder zoekt naar zijn verf. Jerrel wordt langzamerhand kwader. Hij vind dat degene die het verstopt heeft het programma moet verlaten. Hij zegt dat als hij iets moet zoeken hij dat ook goed doet en altijd weet waar hij dingen neer gelegd heeft. Kasten doorzoeken heeft geen nut zegt hij. Hij gaat buiten nog zoeken. Hij had het in zijn jaszak zitten. En bied zijn verontschuldigingen aan. Hij wil nu de fles van Pat gaan verven maar die heeft Pat waarschijnlijk meegenomen naar de game room.
11.54 uur
Zoey zit haar doopceel te lichten tegenover Jerrel.
Val nu in het gesprek en weet niet precies waar het omgaat. Wat ik er nu van begrijp heeft ze een keer abortus laten plegen. daarna breakdown gehad. naar psycholoog geweest. Praat er nu wel met haar vriendinnen over. Hij was een goede voetballer. ze laat in het huis niet alles van zichzelf zien en Jerrel zegt dat hij maar 12,5 % laat zien van zichzelf. (Beetje langdradig gesprek.) Ze is ook mishandeld door haar ex. Politie heeft hem vervolgens opgepakt. Hij had spullen van haar gestolen. Hij is opgepakt. Maar politie kon er niets mee doen omdat er te weinig bewijzen waren. Ze valt op donkere gespierde mannen.
Badkamer: Liese gaat de haren van Michel knippen. Hij heeft zelf al een gedeelte geschoren. Michel legt uit hoe hij het graag wil hebben.
12.25 uur:
De voorraadkamer is open en staat alles om te bakken zoals taarten en cup cakes. Koksmutsen en schorten. Jill gaat zo vertellen wat er moet gebeuren als iedereen er is.
Ze strijden tegen elkaar. Ze krijgen twee uur de tijd. Tegen elkaar en worden beoordeeld op creativiteit en verhaal. Je mag zo creatief zijn als je wilt. Het gaat om het bakken van cupcakes in het kader van BB. Geef dan een duidelijk verhaal en de kijker zal bepalen wie het spel dan wint. De recepten zitten er ook bij. Ze gaan de cupcakes samen maken en dan per persoon apart decoreren. Alle ingrediënten zijn aanwezig.

Stop er even mee kijk straks weer verder. Als iemand weer even over kan nemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Magean op 11-02-2021 12:35:34 ]
pi_197941006
10:45
Thomas en Pat worden door BB naar de gameroom geroepen.

Ondertussen gaat de zoektocht van Jerrel naar z'n tekendozen door. Hij zoekt nu onder matrassen.

11:00
Jerrel vindt eindelijk z'n tekendozen terug. Ze zaten in de zakken van z'n jas. Hij heeft zich wel deze ochtend steeds meer op lopen vreten, omdat hij dacht dat ze verstopt waren. Biedt nu excuses aan, weet zelf ook niet waarom zegt hij.

12:15
Zoals hier boven ook al is aangegeven helpt Liese Michel met z'n haar knippen. Ze heeft eerst zorgelijk staan kijken hoe hij zelf de zijkanten heeft getondeusd. Nu mag Liese met de schaar aan de gang, en dat vindt ze best spannend.

12:30
Nog een mooi fotootje bij bovenstaande. De bewoners mogen Big Brother Bakt spelen. Ze hebben twee uur de tijd om per persoon een mooie cupcake te maken. Deze daarna te showen en het publiek mag beslissen wie wint. De winnaar wordt vanavond in de liveshow bekend gemaakt. De prijs is nog onbekend, maar het is een mooie zegt BB.

14:20
Het resultaat, waarschijnlijk ook zo te zien op de Social Media's

(credits : rinardo)

[ Bericht 30% gewijzigd door LionHeart op 11-02-2021 14:35:51 ]
pi_197947198
16:50
Jerrel en Michel lopen naar buiten om het weer eens uit te praten:

Jerrel : Als eerste, dit gesprek moet tussen ons blijven. Te vaak worden gesprekken gelijk gedeeld met 'vertrouwenspersonen' binnen het huis, dat wil ik niet.
Michel : Ons eerste gesprek, ik snapte niet waar de vooroordelen vandaan kwamen, vooral omdat je zei geen vooroordelen te hebben. Daarmee was het voor mij ook afgesloten. Ik heb alleen tegen anderen gezegd dat je het doet uit een soort afweermechanisme. We hoeven allemaal geen vrienden te zijn, maar we moeten wel door 1 deur kunnen.
Michel : Waarom we nu hier zitten, over dat buiten, ik kan de leiding pakken, heb hiervoor ook Jill mijn excuses aangeboden. Ik heb jou proberen duidelijk te maken dat er na de stemming 6 stemmen voor waren, en dat dat de meerderheid was. Maar toen liep je weg, dan vond ik jammer. En daarna iets zeggen wat je had moeten verifieren.
Jerrel : Ik heb excuses aangeboden, maar elke keer gaat het gesprek nog over mij. Ik noem geen namen, zo ben ik niet.
Michel : Ben bij BB geweest, BB vertelde me dat het een misverstand was. Heb toen met Jill gesproken en ook geprobeerd met jou te praten. Maar daar stond je niet voor open. Daarna vond ik dat het vanuit jou moest komen om het gesprek te starten.
Jerrel : In het dagelijks leven, dezelfde situaties die hier voorkomen, heb ik dan ook. Ik zag m'n eigen fouten niet. Ik heb heel leidend, in mijn relatie ga ik gelijk naar m'n vriend om even te praten. Ik doe nu, wat hij normaal doet. Ik wilde nu even tijd voor mezelf hebben.
Michel : Als er iets verteld wordt wat niet waar is, creeer je een bepaalde sfeer. Zeker bij een meisje als Jill, komt dat heel heftig open.
Jerrel : Ik heb haar als eerst uit de kamer gehaald, getroost en een preek gegeven dat ze meer voor zichzelf moet opkomen. En toen heb ik gezegd wat er buiten gezegd werd. En niet om een ruzie te starten.

Jerrel : Wat ik eerst deed, over mensen praten, wordt nu 3x zo hard over mij gedaan.
Michel : Ik ga er niet over liegen, ik heb over jou gepraat, omdat ik niet wist wat ik met je aan moest. Ik heb al eerder gezegd, je kunt niet steeds naar de DBK lopen, we moeten het met elkaar doen.
Jerrel : BB heeft gezegd dat ik dat wel moet doen, want dat is nu helaas de enige plek waar ik mijn ei kwijt kan. Alles wat ik uitspreek wordt tegen me gekeerd.
Michel : Daar sla je de plank mis. Als je telkens de DBK inloopt geef je ons het signaal dat je met niemand van ons een goed gesprek kunt voeren.
Jerrel : Ik zit daar een half uur te lachen, een kwartier te huilen met iemand die ik wel vertrouw.
Michel : Maar op het moment dat jij er bij mij niet op ingaat, kun je het mij niet kwalijk nemem. Ik ga dan wel naar de mensen toe die ik vertrouw, en vraag, wat moet ik doen. Je had in eerste instantie naar mij..
Jerrel : Dat vind ik niet...
Michel : Ja, dat vind je niet
Jerrel : Zo kom je er makkelijk mee weg
Michel : Waar moet ik mee wegkomen
Jerrel : Je bent competitief, de leider zijn
Michel : Ik hoef helemaal niet de leider te zijn, bij het vorige spel wou ik helemaal niet de brug bouwen
Jerrel : Dus jij vindt het onterecht dat ik niet gelijk naar jou toekwam om het uit te praten
Michel : Niet onterecht, maar je moet je wel realiseren dat ik er dan nog steeds mee zit en het wel wil uitpraten en ik kan dat niet allemaal in de DBK leggen.
Jerrel : Maar heb je dat positief of negatief gedaan? Heb je dat positief gezegd, van die jongen heeft nu even rust nodig...
Michel : Nee, dat heb je niet gezegd. Je zei 'Nu even niet'
Jerrel : Roll the clips, ik heb 3x gezegd ' Ik moet het even laten bezinken'

Michel : Het wereldje in dit huis is heel klein. Er wordt over iedereen wel eens gesproken.
Jerrel : Wat ik doen, dat is fair game spelen. Ik ga naar de DBK, ik leg daar m'n gevoelens neer, en dan is het klaar. Daar kan ik lachen, schreeuwen, huilen. Ik ga niet praten tegen iedereen. Want dat vind ik oneerlijk. Het is ook confirmed dat het gebeurd.
Michel : Ik heb over jou gesproken
Jerrel : Positief?
Michel : Ik heb gezegd hoe het was. Weet je, je hebt me gister zover gekregen dat ik huilend heb gezeten in de DBK.
Jerrel : Is dat zo erg, ik heb er al 7x zitten huilen
Michel : Maar ik ben geen type ben dat zomaar gaan huilen
Michel : Ik was dusdanig gefrusteerd door bepaalde opmerkingen van jou, bepaalde houding van jou, dat ik heb zitten huilen in de DBK, en jij stond niet klaar om met me te praten.
Jerrel : Maar is het erg om een keer op je bek te gaan? Want nu ga je hard op je bek.
Michel : Ik voel niet dat ik op m'n bek ga
Jerrel : Nou, je bent nu de macht kwijt
Michel : Ik ben helemaal niet de macht kwijt, welke macht ben ik kwijt?
Jerrel : Over mij ben je de macht kwijt
Jerrel : Is het erg dat je een keer emotioneel bent, je ware ik laat zien
Michel : Ik laat alleen maar m'n ware ik zien, en het feit dat ik emotioneel ben is omdat het me heel erg aan het hart gaat...
Jerrel : Dus zegt nu dat het erg was dat je ging huilen, dat je ergens gevoelig voor was
Michel : Nee, dat ik in de DBK moet vertellen dat ik dusdanig gefrustreerd bent, dat ik op het punt van exploderen sta, en dat ik dan dingen ga zeggen en doen, waar ik niet achter sta.
Jerrel : Dan is mijn doel wel bereikt met mijn 2 dagen zwijgen, want ik wilde door die barriere heen.
Michel : Welke barriere?

Jerrel : Ik heb geleerd van deze situatie, ik hou m'n bek. Of dat nu met of zonder jullie is.
Michel : Als dat je instelling is, ga je hier geen leuke tijd hebben
Jerrel : Ik doe leuk in jullie gezicht. Ik hoef geen vrienden te zijn
[..]
Michel : Ik praat niet achter je rug, maar ik kan op dit moment wel zeggen, ik vind Jerrel een stoorzender voor de groep
Jerrel : Laat Nederland en Belgie beslissen.
Michel : Dat is toch ook niet heel raar gezegd, je bent toch ook de stoorzender.
Jerrel : Zet ons tegenover elkaar, en laat NL en BE beslissen. Dan heb je ballen. Ik ben niet fake
Michel : Jij bent niet fake zeg je, daarmee doe je over komen alsof ik wel fake ben
Jerrel : Ik noem geen namen... anderen
Michel : Het gaat nu tussen ons, dus daarmee insinueer je dat ik fake ben
Jerrel : Dan ben je vrij onzeker over jezelf
Michel : Ik ben helemaal niet onzeker over mezelf. Daarom verhef ik m'n stem ook, omdat ik het hier naar m'n zin heb.

Jerrel : Over wat er toen gebeurd is, ik heb 2x gezegd, niet schreeuwen, jij schreeuwde ook
Michel : Ja, jij schreeuwde zelf ook. Daarbuiten was je niet bezig met een dialoog, maar met een monoloog
Michel : Je hoeft niet steeds te zeggen dat jij niet nep bent, niemand is hier nep
Jerrel : Dus achter je rug om praten is niet nep
Michel : Nee, want jij geeft niet thuis
Jerrel : Stemverheffen hoeft niet, wij zijn 2 volwassen mannen
Michel : Ik praat normaal, dit is verre van schreeuwen. Je insinueert dat wij nep zijn, wij hebben een hele leuke week gehad, en vanaf het moment dat jij binnenkwam ben je een stoorzender geweest.
Jerrel : Nee, ik sta aan, ik play the game. Ik doe niet aan vriendjespolitiek, ik hoef niet handje handje te lopen
Michel : Ik wil de groep beschermen. Ik verkies ervoor om voor gezelligheid te kiezen in plaats van steeds steekjes onder water
Jerrel : Ok, zet ons tegenover elkaar volgende week, en we zullen zien.

Jerrel : Ik hoop dat dit tussen ons 2 blijft, is dat niet zo, dan gaat de vicieuze cirkel niet op. Ik ben niet boos op je, ben niet agressief tegen, heb me ten allen tijde gedragen, ben geen bitch tegen je. En ik wil dat dit tussen ons blijft.Zo niet, dan blijft de sfeer grimmig, ik ga nergens heen. Einde gesprek.

[ Bericht 12% gewijzigd door LionHeart op 11-02-2021 17:33:15 ]
pi_197948121
17:15
Jerrel loopt naar binnen en gaat iedereen vragen of ze hem een stoorzender vinden. Michel ontploft omdat ze net hebben afgesproken het tussen hen te houden.

Jerrel : Laten we de tapes terug bekijken
Michel : Ik ga helemaal geen tapes met jou bekijken, als ik hier uitkom is het ja doei richting jou

Jerrel : hey hey, tranquilo he
Michel : Je moet zelf tranquilo zijn. Je haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan
Jerrel : Dan kun je fijn even naar de DBK...
Michel : Nee, want ik heet geen Jerrel, die als ik me even kut voel gelijk naar de DBK rent...

[..]
Michel : I pray to god dat je er snel uitvliegt, het liefst volgende week al
Jerrel : Je bent zo schijnheilig
Michel : Hoezo schijnheilig, meer recht voor z'n raap kun je het niet krijgen.. Ik erger me kapot aan jou
Jerrel : Moet je gaan, daar is de deur

Uiteindelijk zegt Nick : 'Als jij buiten afspreekt het gesprek onder jullie zelf te houden, en je loopt naar binnen en je houdt je daar niet aan, dan vind ik dat respectloos'
Nick : 'Je leeft hier met ons, niet met de DBK. Als je steeds met de DBK wilt praten, dan moet je je bed daar zetten, en daar gaan wonen'
Nick : 'Ik heb respect voor u, maar geen respect voor de manier waarop u zich gedraagd. Dat gaat een probleem worden.'

[ Bericht 14% gewijzigd door LionHeart op 11-02-2021 18:03:18 ]
pi_197949027
17:50
Tegelijkertijd met bovenstaande discussie zijn Jill en Thomas even de ruzie ontvlucht om even een momentje voor henzelf te hebben:

Jill : Thomas, je moet weten, als je er wel uit gaat vanavond, want de kans is natuurlijk fifty fifty, dat je weet dat ik heel blij ben met deze weken, en de vriendschap die we hebben opgebouwd. En je bent echt de eerlijkste jongen op deze hele aardbol en iedereen mag zich zo'n vriend als jij wensen.
Thomas : Voor mij hetzelfde he, en we zien elkaar wel terug he

Jill : Misschien heb jij mij als eerste genomineerd, hmmmm
Thomas : Dat kan ..... Ik kom wel terug, en dan zien we wel
Jill : Ik wil sowieso zeggen, dat ik zo blij ben met een vriendschap zoals met jou
Thomas : Insgelijks, ik vind jou echt superleuk
Jill : Best friends forever. En als je wel naar huis ga, ga je iedereen daar buiten een poepie laten ruiken
Thomas : Als ik wel naar huis ga, zien we elkaar sowieso over 2 maanden, en dan ga jij winnen.
Jill : En ik weet ook niet hoe ik het hier vol ga houden als jij weg bent
Thomas : Matt, Mike, Zoey
Jill : Maar m'n allergrootste vriend is dan weg
Thomas : Maar nog niet he
Jill : En ik wil je heel graag mijn opa laten zien, kijk opa, dit is Thomas. Mijn opa kent jou al, maar jij hem nog niet. We gaan beste vrienden voor het leven zijn he
Thomas : Dat gaan we zijn.
pi_197951297
Zo gaan we hier maar weer even verder. LionHeart bedankt dat je over nam vanmiddag.
19.40 uur Jerrel in gesprek met Naomi. En vraagt of hij inderdaad een stoorzender is. En Naomi geeft dat toe. Hij en Michel kunnen niet op een lijn komen.
Thomas is aan het Douchen en Jill is zich aan het aankleden. Jerrel loopt wat rond. De 5 heren zitten aan een keukentafel de babbelen en de dames aan een andere tafel. Jill kan maar niet besluiten wat ze aan wil trekken.
Matt en Zoey (in de keuken) zeggen dat zij geen problemen hebben met Jerrel. Matt Zegt dat hij wel kan begrijpen dat mensen zich aan hem storen. Pat zegt dat hij zich niet 24/24 aan Jerrel stoort want hij zit veel in de DBK of je ziet hem niet. Hij zegt dat BB allemaal verschillende karakters erin gezet en dat zal best wel botsen.
Ze hebben het er nu over of de oud deelnemers nog wel naar de uitzendingen kijken.
Weer aan de keukentafel gesprek over de discussie van vanmiddag. (Heb het idee dat Jerrel zijn gelijk wil halen ergens) Jerrel zegt dat hij het met Naomi heeft uitgesproken. Jill tegen Partrick en Thomas jullie zijn allebei hele mooie mensen. Patrick moet de groeten doen aan Ivar als hij thuis komt en Thomas aan zijn moeder van haar.
Patrick heeft nu zijn koffer ingepakt. Iedereen is zich aan het klaarmaken voor de live uitzending.
Zit nu te kijken hoeveel make up die vrouwen en Jerrel eigenlijk gebruiken. Dat is echt veel....
Stream is uit ga nu de live show kijken. Veel plezier allemaal

[ Bericht 19% gewijzigd door Magean op 11-02-2021 21:28:47 ]
pi_197957299
0.03 uur Patrick is naar huis. Hij vatte het heel sportief op en dat hij een mooie tijd heeft gehad. Hij gunt het Thomas dat hij mocht blijven. Heb de live show zojuist bekeken. Diverse beelden gezien ook met Michel en Jerrel. IK schrok van het volgende: Jerrel zei dat BB hem huismeester wil maken. Nu is er een feestje met muziek. Nick en Michel: Het kalf Jerrel is verdronken. Ik ga me inhouden zegt Michel en hij vermoed dat hij wel nominaties zal krijgen. Respect zal hij van geen van tweeën meer krijgen.
Thomas en Michel hebben het over familierelaties. Ze zijn het erover eens dat je pas voor kinderen moet gaan als je 100% zeker bent van een relatie. Je moet geen kinderen krijgen om je relatie te redden.
pi_197958928
vrijdag nacht
Het is laat geworden vannacht. In de slaapkamer hebben K3, Michel en Nick nog lang liggen praten over Jerrel. Het zit Michel nog hoog, en het groepje is bang dat de productie Jerrel huismeester gaat maken. Ze laten blijken dat ze er dan helemaal klaar mee zijn. Het idee van hen is om aankomende week Jerrel tegenover de populairste te zetten, Jill.

Buiten in de hottub wordt het ook laat. Hier zitten Thomas en Jill.Uiteraard zit Matt er dan ook. Daarnaast Zoey en Jerrel. Het is me uit de CoS van vannacht niet helemaal duidelijk waar Mike was. Rond 3 uur gaat ook deze groep richting bed.

In de slaapkamer geeft Mike nog aan dat hij Naomi 'schijt irritant' vindt. In welke context en hoe hij het precies gezegd heeft, ontbreekt :)

8.40
De bewoners worden gewekt. Vanochtend met de Snollebollekes. Zoey wil niet wakker worden.

10:00
Ik vul deze post ook maar aan, tenzij ie te lang wordt. Dus lees deze en onderstaande :)

Julie en Zoey praten op de bank. Julie sloeg dicht gister tijdens de 'live' en ze wou eigenlijk iets vertellen over wat ze geleerd had in het huis wat ook voor haar vriend betekenis zou hebben. Ze hoopt dat ze nog een boodschap richting hem kan sturen via de redactie. En ze is bang dat haar jongste haar straks niet meer herkend. Zoey stelt haar gerust.

Bij de kasten fluistert Jill iets in het oor van Thomas : 'Volgens mij lult Matt met alle winden mee'
Thomas zegt : 'Dat kan'

[ Bericht 13% gewijzigd door LionHeart op 12-02-2021 10:14:53 ]
pi_197960275
9.30 Goedemorgen allemaal,
Bewoners kom naar de huiskamer. Bericht van Patrick. Hij vindt het jammer dat hij weg is. Hij staat zijn bed af. en Zoey niet meer huilen. Allemaal heel veel geluk gewenst. Jerrel ziet de trekken van Patrick terug in zijn vader. Is hier even emotioneel om.
Nick is de hot tub aan het schoonmaken. Zoey en Juli zijn in gesprek in de woonkamer. Het is een beetje tam allemaal vanmorgen. Thomas is aan het sporten onder leiding van Michel.je kunt wel zien dat hij afvalt hoor.
10.30 uur: Matt en mike in de slaapkamer. Mike: Jerrel zit hier niet op zijn plek en loopt zwaar op zijn tenen. Iedereen kijkt hem met een lange nek aan. Zolang hij zegt dat hij wil blijven. Blijf dan lekker. Mike: Patrick zou het liefst willen blijven maar het was klaar. Hij heeft zijn kleinzoon kunnen laten zien. Matt: wij hebben een negatieve rol nu in het huis ivm dat wij niet genomineerd konden worden. Op papier zou er dan alsnog iemand van hun genomineerd zijn. Stel je voor dat Michel uit zijn slof zou schieten net voor de nominatie was hij ook genomineerd.Mike: Je moet een reden zoeken om op iemand te kunnen stemmen. Als ze op ons hadden kunnen stemmen dan waren waarschijnlijk Jerrel en Thomas genomineerd. Jill komt erbij zitten. Gesprek gaat nu over ditjes en datjes. Thomas komt binnen en ze zeggen alle drie dat je goed kunt zien dat hij al flink afgevallen is.
Ze hebben het nu over bondjes. Jill zegt er hoeven er maar twee weg. Als het zo gespeeld gaat worden moeten wij ook maar mee doen zegt Matt.
Thomas in gesprek met Zoey maar zij is niet te verstaan. (Zendercheck please) Ging over de komende nominaties.

[ Bericht 30% gewijzigd door Magean op 12-02-2021 11:56:00 ]
pi_197964693
14:00
De streams gaan op streamlock, en op Instragram lezen we dat er een Snowdeo opdracht is. We vallen een half uur later midden in een lachtherapie sessie in de Gameroom, waarbij iedereen verkleed lijkt te zijn:

We komen erachter dat dit de wachtruimte is, buiten wordt een snowboard rodeo opgebouwd:

(credits : tourniquet)

Na 3 rondes wint Zoey de finale, en daarmee het huismeesterspel

[ Bericht 17% gewijzigd door LionHeart op 12-02-2021 15:06:07 ]
pi_197969947
17:45
Het eten wordt opgediend, spinazie stamppot met zalm. Maar er zijn de nodigen met commentaar, omdat ze dat niet lusten. Jerrel zit niet lekker in z'n vel. Heeft 's middags al een tijd op bed gelegen, en nu met het eten zegt hij dat hij laag in z'n suiker zit. Hij eet een manderijntje en een stukje chocola en gaat weer naar bed.

18:45
Thomas en Jill zitten buiten te praten. Thomas vraagt of Jill ergens mee zit. Ja, zegt ze, maar ze weet zelf niet precies waarmee. Thomas gaat nog even door op vanochtend over Matt. Jill zegt dat ze Matt onder de douche heeft horen zeggen tegen Liese dat hij had gedacht dat vorige week Michel de populairste zou zijn en niet Jill, dat hij daar verbaasd over was. Tegen Jill heeft hij juist gezegd dat het heel logisch was dat Jill gekozen werd. Maar ze weet niet zeker of ze het goed gehoord heeft.

Jill zou ook willen dat ze net zoals Matt met iedereen overweg kan. Kan ze ook wel zegt ze, maar bij de een voelt het natuurlijker dan bij de ander.

Thomas heeft met Zoey gesproken zegt hij. Zoey heeft gezegd dat als het zo door gaat, zijn binnen 4 weken naar huis wordt gestemd. Thomas zegt dat Zoey volgende week een belangrijke keuze moet maken, omdat zij de 6e stem gaat zijn. En als ze die keuze niet maakt, is het 5-5 en moet ze als huismeester nog steeds een keuze maken. Thomas zegt dat het van haar zal afhangen.

Thomas : Maar jij komt er niet op, laten we daar alles aan doen.
Jill : Ik denk dat Jerrol erop komt, als ik er met Jerrol opkom, ben ik weg. Ik denk dat hij heel veel mensen in Nederland heeft achter zich heeft.
Thomas : Dat kan ja.. laten we hopen dat dat niet het geval is
Jill : Ze gaan denk ik niet Mike en Matt doen, maar wie dan wel?
Thomas : Op wie ga je stemmen dan?
Jill : ...... Jij mag die keus maken, ik volg jou.
Thomas : Nee, dat wil ik niet, ik wil dat je je eigen beslissing maakt. Ik zal je zeggen wat ik doe, en dan kies je zelf.
Jill : We kunenn toch samen de beslissing maken? Wie denk jij?
Thomas : Als het aan mij ligt...
Jill : Liese en Michel ..
Thomas : of...
Jill : Julie en .... Dan doen we die toch
Thomas : Wie is de eerste?
Jill : Michel
Thomas : Dat zal een beetje afhangen van Zoey
Jill : Die doet Michel

Jill : En anders doen wij waar we ons goed bij voelen, en als we er dan uitliggen, dan hebben we alles gedaan waar wij ons goed bij voelen, niet waar anderen zich goed bij voelen.
Thomas : Nee, want ik heb geen zin om gewoon te wachten, ik heb zin om het spel te spelen, en loopt het niet goed af, dan is dat zo.
Jill : Maar ja, als een van hen er straks op staat, gaan ze weer zeggen, er zijn weer bondjes, maar jij weet, dat dat er al is.
Thomas : Dat heeft Zoey vandaag tegen mij gezegd. Dat er letterlijk besproken is, wie er op de nominatielijst gaat komen.

[..]
Jill : Waarom ga ik soms niet gewoon bij de meisjes zitten puzzelen, maar bij de jongens zitten kaarten? Ik snap dat niet van mezelf
Thomas : Maar wil je puzzelen?
Jill : Nee, en ze roddelen soms ook zo, daar hou ik niet van.
Jill : Maar straks krijgen mensen een heel verkeerd beeld van me, omdat ik alleen maar met de jongens omga.
Thomas : Nee, dan gaan ze niet krijgen.

Jill : Ik help ze [de meisjes] en ik praat me ze, maar het zullen niet mijn beste vrienden worden. Ik zou ook niet zeggen, ik ga gezellig op stap op met ze af te spreken. Want als ik gek sta te lachen dan is de enige die lacht Zoey, omdat ik goed met haar kan opschieten. En Naomi. Die andere 2 lachen niet, en hebben hele harde eigenschappen.
Jill : Ik hoop dat we hier nog heel lang inzitten. Weet je, ik voel me al winnaar als ik een paar mensen heb weggespeeld, en het spel weer normaal is. Dan heb ik vrede mee, en vind ik het niet erg. Maar nu zou ik het niet tof vinden.
Thomas : Gaan we doen. Ik praat staks nog even met Mike. Het enige wat belangrijk is, is dat we Jerrel erbuiten houden.
Jill : Jerrel erbuiten? Omdat wanneer hij boos is hij dingen op tafel gaat gooien?
Thomas : Ja
Jill : Maar dan hebben we niet genoeg stemmen.
Thomas : Jawel, in zijn eigen belang, anders gaat hij er zelf uit
Jill : Hij stemt sowieso op Michel en Julie
Thomas : We moeten Michel en Liese doen
Jill : Doen we dat

[ Bericht 7% gewijzigd door LionHeart op 12-02-2021 19:13:08 ]
pi_197970253
18:55
Jill en Thomas lopen naar de slaapkamer en polsen Matt
Matt : Michel en Julie

Hierna komt Mike binnen.
Mike : prive gesprek?
Jill : Nee, jij hoort erbij
Jill : Als je nu moet nomineren, wie nomineer je?
Mike : Michel en daar moet en sterke tegenover staan? Julie
Thomas : Liese....
Matt : Jullie hebben wel gelijk, ookal heb ik niet zoveel problemen met haar. Julie is altijd snappy met mij.
Thomas : Ik ga Zoey polsen en Jerrol
Matt : Ik weet sowieso 1 iemand die Jerrol gaat stemmen.
Thomas : Maar het is belangrijk om dat duidelijk te hebben
Jill : Ik weet sowieso 1 iemand die erop gaat komen, die hebben we allemaal gezegd.
Mike : Michel
Thomas : Ik hou van Michel he
Mike : Maar het is klaar, ik ben er klaar mee
Jill : Met die bondjes.
Thomas : We doen net weer hetzelfde he, stop dat in uw hoofd he. Maar het moet.
[..]
Mike : We moeten samen stemmen, anders zit 1 van ons erop
[..]
Matt : En Jerrel
Jill : Die gaat het op tafel gooien als hij boos is
Mike : Die gaat ons erbij naaien, dat moeten we niet doen

[ Bericht 9% gewijzigd door LionHeart op 12-02-2021 19:23:36 ]
pi_197970827
19:45
Michel, Nick en Liese zijn in de sauna. Ook in de sauna wordt er geroddeld.
Het gaat over Jerrel en nog steeds dat hij Michel een rat heeft genoemd en daarna zij dat hun aura's niet goed zijn en dat Michel niet te vertrouwen is.
Michel : Ik heb niks gedaan, normaal sla ik iemand direct op z'n giechel.... Nee, dat is niet waar hoor, ik heb maar 1x buiten m'n werk iemand geslagen. En die verdiende het.

Liese : Ik had nog wel een beetje schrik bij de huismeesteropdracht
Michel : Een beetje?
Nick : Ik hartstikke veel, ik dacht nou gaat het gebeuren.

20:00
Terwijl de volwassenen schoonmaken, hebben Jill, Thomas en Matt alleen maar lol. Over de banken rennen, lachen, gieren, brullen. En vallen.

(credit: fikkert2)

[ Bericht 22% gewijzigd door LionHeart op 12-02-2021 20:02:54 ]
pi_197973729
22:00
Thomas en Zoey praten bij.

Thomas : Stel dat ze unaniem beslissen op Jerrel en mij te stemmen, dan is dan 5-5. En wij op Michel en Nick, dat is dan ook 5. Dan heeft u de beslissende stem. Dus het is allemaal op 1 naam, of niet. Maar het moet. Of niks moet, maar..
Zoey : Anders worden we eruit gestemd, ik ook
Thomas : Ik weet het niet

Thomas : Als Liese of Julie erop komt, dan komt het niet goed, dan zijt gij ook ineens alle vertrouwen verloren.
Zoey : Direct. Als wij niet Michel doen, dan gaat alles natuurlijk verlopen. Daarna hoef ik niet mee te stemmen voor een meerderheid
Thomas : Ik weet de meisjes gaan altijd samen stemmen

Zoey : Ik haat dat mensen worden onderschat, ik word ook onderschat. Maar die weten nie, die weten niks.
Thomas : Ik wil niet dat jij op het bord komt, of Jill, of ik. Dus wij dragen allemaal de verantwoordelijkheid daarvoor. Maar ik wil niet een beslissing waar u zelf niet tevreden mee zijt. En als iemand er niet mee akkoord is, so be it, dan laten we het zoals het is.
Zoey : Dat is echt fucked up ... maar ik wil gewoon geen vertrouwen schenden van mensen
Thomas : Snap ik

Zoey : vertrouwt u Mike
Thomas : Ja, maar zogauw hij denkt dat het niet lukt, is hij weg. Maar hij weet donders goed dat het voor hem ook niet lang duurt, als we niet hiervoor kiezen. Voor 1 week, dat het gewoon terug gelijk wordt.
Zoey : Welk meisje?
Thomas : Ik probeer te bedenken wat Patrick zei, hij had er een logische verklaring voor.
Thomas : Michel en Nick, ja dan kan.... Denk je niet, Michel komt terug, ze gaan dan alles met z'n 4-en doen?
..
Thomas : Het beste zou zijn om een natuurlijke balans terug te vinden, waarbij iedereen kan stemmen wat hij zelf wil, maar dat kan niet meer.
Zoey : Nee, is onmogelijk. Want voor hun bent u ook een threat.
..
Thomas : Ik neem Mike onder mijn hoede, om te kijken hoe dat zit

[ Bericht 12% gewijzigd door LionHeart op 12-02-2021 22:18:43 ]
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 23:16:48 #242
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_197974842
23:00

Zoey laat haar poep/kak zien aan Jerrel. Jerrel vond dit zeer vies en ging bijna over zijn nek.
Even later ging Zoey zelf over haar nek. Dat was netjes weggewerkt achter een SL

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_197979606
9:00
Michel en Nick zijn bijtijds wakker, maken schoon, sporten op de crosstrainer terwijl de rest nog slaapt. Na een tijd komen Matt en Mike erbij, en ook Jerrel wordt wakker. Hij vraagt aan Michel, die nog aan het crosstrainen is, of hij straks even 5 minuten heeft.

10:50
Jerrel en Michel gaan naar buiten om even te praten. Ik heb het niet helemaal meegekregen, dus wellicht vult iemand nog aan. Maar het komt erop neer dat Jerrel zich gister erg ziek en zielig voelde, een epiphany kreeg dat gezondheid veel belangrijk is dan een fittie in een huis. Vanmorgen voelde hij dat nog steeds, dus is naar Michel toegelopen om het met hem uit te praten. Schone lei en zo, wellicht volgende week besties, wellicht ook niet. En op het eind nog even knuffelen.

pi_197983027
Het is uitgepraat tussen Michel & Jerrel.......Voor de sfeer hoop ik dat oprecht!
https://www.bigbrothertvshow.nl/oproep-aan-endemol/
Of:
Jerrel: Ik heb geen wrok meer. Ik vind het vervelend, want dat doet mijn vriend ook, dingen uit verleden erbij te halen. Ik was gisteren best wel ziek. Het wordt nu een beetje persoonlijk tussen ons. Niet perse aanval. Het gaat nu op de man af. Ik vind je gewoon een lieve, aardige man en behandel je met respect. Het was “fanatiekheid-game”. Ik relativeer graag ik de DBK om met een onpartijdig persoon te praten. Ik hoop dat we normaal met elkaar kunnen omgaan. Ik heb afgelopen dagen niks raars meer over je gezegd. Ik stond op en dacht ja, ik gooi er vandaag zand overheen.”
Michel: “Goed gesproken. Ik hoor wat je zegt. Blij mee hoe je er nu instaat. Voor mij was het na het gesprek vorige keer uitgesproken. Hoe we erover dachten. Ik kom uit een militaire achtergrond. Daar is het normaal om met eerlijke en open manier te communiceren. Ook minder leuke dingen voor anderen. Ik noemde je een stoorzender voor de groep. Als dat over is gekomen dat ik dat van alle mensen heb gehoord. Het was mijn mening die ik met jou heb geventileerd. Ik kan me -niet goed- inbeelden hoe het is om als jou door het leven te gaan. Ik ben niet zo een persoon die ellende naar jou toe gaat gooien. Ik snap je geen-oude-koeien-uit-de-sloot halen. Ik leg het uit je toonde toen gewoon geen respect. Dat heb je toen uitgelegd.”
Michel: “Ik zeg nooit dingen achter iemands’ rug die ik niet zo face-to-face kan zeggen. Het enige waar ik knapte is dat ik je mijn woord gaf om het gesprek tussen ons te houden. Maar toen liep je naar binnen en ging je iedereen aanspreken. Dat was een trigger voor mij. Ik baal dat ik mezelf op zo een manier liet zien. Als ik iets tegen zeg is het oprecht. Ik doe nooit ‘in je gezicht leuk’ en slecht achter je rug.”
Michel: “Ik ben gevoelig voor een nare sfeer. Er was vroeger veel ruzie, nare sfeer. Ik heb dat moeten wegstoppen. Ik heb geleerd dat niet meer te doen. Ik probeer dat op te lossen. Voor mij is het gewoon klaar. We hoeven niet handje-handje te zitten aan tafel. Ik gun je een leuke tijd hier, iedereen.’
Jerrel: “Intentie was zand erover.”

Vervolgens een tijdje later dit:binnen 1 uur na t gesprek met Michel zat Jerrel met Jill buiten en zei hij lachend dat die dit alleen voor de tv/in t programma had gedaan want in t echt zou hij hem met zijn Channel tas nog een klap na hebben gegeven (Dit zijn zijn eigen woorden )
Dus zo fijn dat t uitgepraat is.....

Huisregels zoey:
- Chez Patrick: Nick en Zoey zijn om de beurt ober in Chez Patrick
- Na het eten maakt iedereen een half uur schoon
- Complimentendouche - in de middelste douche geeft iedereen elkaar elke dag een compliment
STRAF: Een koude douche in de middelste cabine met kleding aan.

17.01 uur
Thomas, Nick, Michel en Jill zijn een kaartspel aan het doen, Julie, Liese en Mike zijn aan het puzzelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Magean op 13-02-2021 17:04:03 ]
pi_197985158
15:00
Nick heeft gehoord wat z'n prijs is die hij heeft gewonnen met Heel Big Brother Bakt. Hij mag een lijst van 10 liedjes inleveren die vanavond gedraaid zullen worden. De bewoners krijgen dus een klein feestje.

17:15
Op de slaapkamer probeert Matt mysterieus te doen tegen Jill over wat hij in de DBK heeft gezegd. Hij kreeg maar 3 vragen zegt hij, maar verder wil ie niks kwijt. Jill zegt, bij mij was het ook maar 1 onderwerp. Het huismeesterschap.
Matt reageert 'Nee toch, je zei vanochtend ook over mij..'
Jill : 'Oh ja, maar dat was niet belangrijk'

Vanochtend is Jill in de DBK gevraagd of Matt haar in vertrouwen neemt.

Jill zegt dat ze het volgende week wel zal weten wat Matt heeft gezegd in de DBK. Matt zegt: 'Hoezo, oh nee, je gaat er niet uit hoor, je bent populair. Er stonden mensen te schreeuwen vanmiddag "Jill, we love you"'
Jill : 'En ook naar Thomas toch?'
Matt : 'Ja, ook Thomas'

19:00
Er wordt nasi gegeten en na het eten is het voor de 'volwassen' tafel tijd voor verhalen over sex. Michel en Mike hebben heel wat meegemaakt. Vooral Mike heeft het hoogste woord, hij houdt niet meer op met z'n verhalen.

De 'kinderen' ruimen af en wassen af, en doen daarna een spelletje rummikub. Hierna praten ze op de slaapkamer nog even over de komende nominaties. Ze zijn er met z'n allen nog steeds niet zeker van hoe de steentjes precies moeten gaan vallen.

21:00
Het feest met de liedjeslijst van Nick barst los. De bewoners krijgen ook een beperkte hoeveelheid drank.

22:15
Het feest is afgelopen. Een aantal gaan douchen, een aantal in de hottub. En de 'kinderen' zitten nog in de woonkamer.

Thomas daagt Jill uit tot steen-papier-schaar. De verliezer moet de ander ontbijt op bed brengen. Onder veel lol wint Thomas.

22:50
Binnen hebben Thomas en Zoey het over 'the game'. Ze weten heel aardig wat ze aan elkaar hebben, en proberen het zo voor elkaar te krijgen dat ze zelf verder komen.

Buiten zitten Liese, Julie, Michel, Naomi, Nick en Mike in de hottub. Ze proberen Mike te polsen en langzaam richting hun kamp te duwen. Mike zegt hier dat hij het liefst op mensen wil stemmen waarvan hij zeker weet dat ze niet genomineerd zullen worden. Maar ook dat vindt hij weer link, want als ze er wel opkomen, zou hij zich schuldig voelen.

Mike praat natuurlijk ook met Thomas en #kampNL

Binnen doen Thomas en Zoey de rekensom, en proberen te bedenken wat te doen als Mike niet meestemt.

[ Bericht 15% gewijzigd door LionHeart op 13-02-2021 23:04:29 ]
pi_197995176
Vanmorgen rond 5 u is Michel opgestaan. (ik haal dit uit de cos)
Hij heeft de ontbijttafel gedekt, lieve briefjes geschreven.
Cupcakes met hartje erop, gebakken. Hij ging zelfs in de tuin beslag kloppen om niemand wakker te maken.
Hij heeft nog een fruitsalade gemaakt.
Fluisterde tegen de camera, ik hoop dat BB ons met een mooi valentijnsliedje gaat wakker maken.
Erna stapte die weer in zijn bed.
Na een plas.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_197997102
Nog even een fotootje van de nachtelijke actie van Michel:

(credits : Hunter)

Eerder die nacht, opgemerkt door Joyce-43, dus ook haar verslag vanuit CoS:

2:30
Rond half 3 ging Mike naar bed en rook dat zijn kussen naar parfum rook, Jill had blijkbaar haar luchtje erop gespoten. Matt bood hierop gelijk aan om zijn kussen te wisselen met die van Mike.Mike liet dit vervolgens zitten.

jill was op dit moment niet op de kamer. Toen ze terug kwam ging ze naar bed om er vervolgens weer uit te gaan want het was koud in de kamer. Na ongeveer 5 minuten ging Matt er weer achter aan. Hij zei tegen mike en thomas dat die niet kon slapen als niet iedereen op de kamer was dus hij ging even kijken waar ze bleef.

MIke vertelde al aan thomas op dit moment dat die jongen echt verliefd is, Thomas antwoordde hierop wat vaag : ja, zou het of iets in die trant.
Mike zei : ja, hij bood meteen aan of hij de kussen wilde ruilen en dat die nu weer na haar toe ging. Thomas hoorde het maar wat aan.

Jill en Matt hebben nog wel tijd in de huiskamer gezeten. Jill met de hoofd op een kussen op zijn schoot en hij door de haren kroelen of meer zoals je een hond aait.

9:30
Rond 9:30 zijn de bewoners inderdaad wakker gemaakt met een mooi rustig nummer. Naomi was als eerste uit de kamer, en was heel erg verrast door de ontbijttafel die ze zag. Hierop kwamen de rest ook kijken en ze waren allemaal onder de indruk. Ze vroegen zich ook af wie het gedaan had, BB? Michel? Michel hield zich van de domme, en zei dat hij ook heerlijk geslapen had vannacht.

Toen ze allemaal aan tafel zaten hebben ze hun briefje voorgelezen, en hebben daarna heerlijk ontbeten.

12:30
Ook op Valentijnsdag wordt er gebootcamp'd onder leiding van Michel:

Vandaag is ook de dag dat de psych langskomt, dus bewoners verdwijnen ook af en toe naar de DBK. Uit de CoS begrijp ik dat oa Matt al gesproken heeft met de psych en het na dit gesprek weer moeilijk vindt om te stemmen op Nick.

[ Bericht 28% gewijzigd door LionHeart op 14-02-2021 13:10:01 ]
pi_198003329
15:45
De bewoners worden naar de Gameroom geroepen. Deze is helemaal in Valentijns sfeer en ligt vol met post welke fans hebben kunnen sturen afgelopen week.

Ook het K3 kaartje van onze eigen Mod @Benny aan Jill en Thomas heeft het BB huis bereikt:

Thomas en Jill snappen niet hoe ze zoveel kaarten hebben gekregen. Thomas : 'Ik denk dat ze ons gewoon graag zien'. Ze bedanken de kijkers.

Zoey laat een traantje, er zijn veel kaartjes waar K3 genoemd wordt, en zij er niet bij. Het komt bij haar binnen dat men haar ook echt als eenling ziet. Zoey zegt dat ze zich echt alleen voelt.

Vooral de bewoners die er al lang inzitten hebben veel kaarten gekregen.

17:45
De bewoners zitten op hun eigen slaapkamer en lezen elkaar hun brieven voor. De sfeer is heel positief.

18:00
Het toffe kaartje van Benny wordt voorgelezen :)

https://gofile.io/d/ap6n1I

[ Bericht 23% gewijzigd door LionHeart op 14-02-2021 18:09:37 ]
pi_198009392
21:00
Chez Patrick is weer geopend, en vanavond mogen Naomi en Mike hier dineren. Het gesprek verloopt ongeveer zoals je kunt verwachten van een keukenverkoper.

De rest heeft schoonmaakdienst na het eten en krijgt er muziek bij van BB.
pi_198012854
9.07 uur
Langzaam aan worden ze een voor een wakker. Nick en Michel hebben slecht geslapen. Veel wakker geweest.Nick staat op de hometrainer.
Mike, Thomas en Jill liggen nog in bed. (Valt me op dat Mike wel veel vloekt). Jill zegt dat er nog veel sneeuw ligt. Mike: daarom sporten we ook binnen.
Er zijn er een aantal in de badkamer. Wordt weinig tot niets gesproken.
In de huiskamer praten ze over dromen, de tijd en dat het regent.
Jill haar buik lag op het matras zegt ze en ze gaat vanaf vandaag afvallen.
Liese en Zoey hebben het over een pedicure.
Michel en Thomas zijn aan het sporten.
Iedereen wil alles gedaan hebben voor ze het boodschappen spel moeten doen.
Naomi en Mike beloven om niet op elkaar te stemmen. Naomi zegt ook dat ze niet op Nick zal stemmen. Mike zegt dan ook nog dat hij nooit op Naomi zal stemmen. Hij heeft met haar de beste klik heeft. Nick zegt dat hij al vanaf vorige week weet op wie hij zal stemmen.
Nick heeft de pot kapot met havermout kapot laten vallen in de keuken.
Bewoners maak jullie klaar voor het boodschappen spel. Het spel begint over 10 minuten.
Jerrel vraagt aan Matt of Mike mee doet. (ik vermoed dat het om de stemming gaat) Matt zegt van wel.
Jerrel vraagt aan BB of ze ook eens een spel voor hem willen doen. Iets van een puzzel of denkspel.
En of hij nieuwe nagellak mag hebben. Ik vraag niet zoveel BB zegt hij. Hij wilde gaan make uppen. Maar ze krijgen zo een spel dus zal hij dit vanmiddag wel gaan doen.
10.20 uur
Bewoners kom naar de game room. Je hoort van iedereen wow wow
In de room staat een hijskraan stem zoals ook op de kermis. Met allemaal plastic ballen erin.
camera's gaan op de woonkamer.

[ Bericht 40% gewijzigd door Magean op 15-02-2021 10:23:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')