Maar dat zijn uitzonderingen, de meeste dieren incl de mens zijn van nature niet monogaam. Monogamie bij de mens meer een cultureel dingetje. In de oudheid was monogamie ook veel minder algemeen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:38 schreef Black_Phillip het volgende:
[..]
Nee, hoor, veel dieren zoals zwanen zijn monogaam.
Die gast ziet eerder uit alsof hij kilometerslang hangend aan een auto zijn gezicht op de A16 heeft geschuurd.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast er uit als een gemiddelde Fok!er
Bedacht door mannen en stiekem alleen geldend voor vrouwen om er zeker van te zijn dat het nageslacht van hunzelf is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Mikeytt het volgende:
De mens, net als de meeste diersoorten, zijn van nature polyamoreus, dus eigenlijk wel gek dat monogamie de standaard is in de meeste delen van de wereld.
Keep walkingquote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef Kopiko het volgende:
Zit je DM-box inmiddels vol met wanhopige berichten van cucks, TS?
Geen bijbedoelingen hoor, ik stel gewoon een vraagquote:
Wat maakt het uit wat dieren doen?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar dat zijn uitzonderingen, de meeste dieren incl de mens zijn van nature niet monogaam. Monogamie bij de mens meer een cultureel dingetje. In de oudheid was monogamie ook veel minder algemeen.
Waarom denk je dat er zoveel echtscheidingen en relatiebreuken zijn? En dat mensen die hun hele leven samen gebleven zijn bijna nieuwswaardig zijn?
Ik dacht eerst dat het een foto van een ‘fok meet’ was.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast er uit als een gemiddelde Fok!er
Had het zomaar kunnen zijn idd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik dacht eerst dat het een foto van een ‘fok meet’ was.
Niet veel inderdaad, maar er werd gedrag uit het dierenrijk bij gesleept door anderen dus ging ik daar op in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 06:56 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat dieren doen?
Wat?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:17 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Die dikke op de bank had de baby mishandelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |